|
Citroen c4 1.6 HDİ 110 hp Turbo ve Egr sorunu |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2020 Saat 09:31 |
hiç alakası yok hocam egr kısa sürede tıkanmaz tıkansa bile sebebi kötü yakıt ve aracı sürekli kısa mesafe kullanmak ve devirsiz kullanmaktan kaynaklıdır. tabi iptal edebilirsinizde.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Nymeros
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2020 Konum: Kilis Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşlar arıza lambası tekrar yandığında tekrar götürdüm. Bilgisayardan baktılar ve EGR nin sıkıntılı olduğunu söylediler. Yazılımla EGR yi iptal etmemi yenisini alsam bile sonradan bozulabileceğini söylediler. Beyinden iptal etme ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
|
|
Outlander
1. Vites Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2020 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Outlander
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Geçmiş olsun. Ustanın kötüsüne denk gelmişsiniz. Ankara'da Turbo Center Sadat Usta'da 2.0 hdi aracımın turbosunun iç takımını komple yeniletmiştim 3 bin km önce. Çok şükür hiçbir sıkıntı da yaşamadım. Sizin turboya ufak bir ayar verip göndermişler sanırım. Güzel ülkemin güzel ustaları işte...
Turbo kolay arıza yapacak bir parça değil. Ancak aracınızın özellikle yağ bakımını düzenli yaptırmanız ve ilk çalıştırmada 30 sn kadar turbonun yağlanmasını beklemeniz ve stop etmeden önce de yine bir o kadar daha turbonun durmasını beklemeniz lazım. Haricinde kolay kolay turbo sorunu yaşamazsınız. Sıfırını almaktansa orijinal iç takımı değiştirmeniz daha ekonomik olacaktır. Düzenleyen Outlander - 11 Ağustos 2020 Saat 10:43 |
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
merhabalar. yapan yer pek düzğün işçilik yapmamış hocam yaptığı işide garantili olması lazım. ankarada en kötü 3-6 ay gibi garantili yapıyorlar. öyle kolay kolay bozulmaması lazım. genelde turbo içi dağılır. garret marka orjinal dir ama çok pahalıdır. egre kaynaklı bozulmaz.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Nymeros
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2020 Konum: Kilis Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim benzer konuları araştırdım ancak bulamadım. Öncelikle aracım 2010 c4 1.6 HDİ 110 hp modeli. Km 145 Bin. Benim sorunum 140 bin de başladı. Uzun yolda kullanırken bir dur kalkta turbom ambulans gibi ötmeye başladı. En yakın şehir Kayseriydi. Kayseride rastgele biryerde turboyu yaptırdım ve baya pahalı geldi. Neyse aradan 3 bin km geçtikten sonra turbomdan tekrar ses gelmeye başladı ancak bu ses eskisi kadar çok değil. Yaptırdığım yeri aradım bi garantisinin olmadığını tekrar bozulabileceğini söylediler. Şimdi Gaziantep özel bir citroen servisine götürüp sıfır bir turbo almayı düşünüyorum. Ancak aklımdaki soru işareti sıfır turbo da tekrar bozulur mu? Yani bu turboyu bozan nedir acaba? Egr den dolayı arıza lambası yakıyordu temizlettim ama aradabir tekrar yakıp kendi kendine sönüyor acaba egr den kaynaklı mı bozuluyor? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |