|
508 1.6 VTi Arıza Göstergesi |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
serdarcan34
1. Vites Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2020 Konum: İstanbul-Ataşeh Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı serdarcan34
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 26 Şubat 2020 Saat 02:50 |
geri dönüş için teşekkür aracınız düzeldiyse gözünüz Aydın
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Geri dönüş için teşekkürler. arada bir devirli kullanmak lazım. probleminizin çözüldüğüne sevindim.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
ertunez
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2020 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Herkese merhaba tekrardan. Aracı servisin dediği gibi 60 km ye yakın sürdüm. İlk 2-3 açıp kapatmada fan sesi geldi sonra durdu. Fan sesi durduktan sonra tekrar 2-3 açıp kapama sonrası arıza ışığı da söndü. Şu an herhangi bir fan çalışması ya da arıza ışığı yanması yok. Tekrar aynı sorunla karşılaşırsam yazarım.Tekrardan herkese teşekkürler.
|
|
serdarcan34
1. Vites Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2020 Konum: İstanbul-Ataşeh Durum: Aktif Değil Mesajlar: 34 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı serdarcan34
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Fan rölesi var Peugeot larda radyotör fanı 2 devirde çalışıyor 1. devir çok yavaş çalışır röle 1. Kademdi arızalı olduğu zaman fan 2.kademesi imdat moduna geçiyor ve fan yüksek devirde çalışıyor yani motoru korumak için bir hata olduğunu algılıyor Fan yüksek çalışır arkadaşımın 308 vti aracında anlattığınız sorun olmuştu termostatı değiştirdi çözülmedi sonra Kartal sanayi de Peugeot servisten ayrıma Erol usta bu arızayı buldu sorunu çözüldü
İnşallah probleminize fayda saglar çözüme ulaşırsanız cevaplar sanız başkasınada faydalı olur kolay gelsin
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Rica ederiz hocam. o zaman benzini shell v power alın katkılı olandan birde benzin katkısını kesinlik kaliteli markalara yönelin.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
ertunez
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2020 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba arkadaşlar. Peugeot yetkili servise bugün götürme şansı buldum. Aracın sıkıntısı düşük devirlerde kullanıldığı için motor içinde kurum olmuş. Depoyu fulleyip 2 adet benzin katkısı attıktan sonra 3000 devirde 3. viteste arabayı 40-50 kilometre kullanın dediler. Denedikten sonra tekrar yazarım. Herkese teşekkürler
|
|
ertunez
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2020 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Çok sağolasın hocam bilgiler için. Evet araçta lpg yok. En kısa zamanda zamanda bir özel servise götüreyim o zaman. Tekrardan teşekkürler
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bazı özel peugeot servislerde orjinal cihaz oluyor hocam arıza tespiti yaptır ona göre parçaları değiştirirsin. vti motorlarda dikkat edilmesi gerken kaliteli bir yağ kullanılması hocam. bu motorların yapısı gereği 10000 km 1-1,5 litre civarı yağ eksiltmesi görülebilir. standart yağların yüksek sıcaklıklarda buharlaşma oranı fazla olduğu için üsten eksantirikli araçlar olan bir durum bir çok markada görülen bir durumdur. Motor kesinlikle antifirizsiz bırakmayın. Sanırım araçta lpg yok. bujileri 3 bakımda bir kesinlikle değiştirin ustalar bunlar iyi desede siz onlara bakmayın. yakıt filtresini 2 bakımda bir değiştirin. hava filtresi ve yağ filtresini kesinlikle orjinal olmasına dikkat edin. benzini bp - shell - opet - total gibi yakıtı kaliteli olan yerlerden almaya bakın. alt devirlerde cansız gibi olsada araç vanos sistemi olduğu için 3000 devirden sonra çok canlı bir motora sahiptir. yakıt tüketimi az olmasını istiyorsanız genelde 2200-2500 devir aralığında vites değiştirmenizi tavsiye ederim.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
ertunez
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2020 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
vti aracı kullanırken nelere dikkat etmeliyim? Forumda bunun için rehber var mı?
|
|
ertunez
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2020 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aracı 2. el aldım. Ben herhangi bir işlem yaptırmadım. Önceden yapılmışsa nasıl anlayabilirim? Bir de sakaryada oturduğum için yetkili peugot bayi yok. En yakını kocaeli de o yüzden daha baktıramadım araca
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
vti motorlar biraz dikkat ister arkadaşımızın söylediğine ek olarak öncelikle aracı arıza tespit cihazına bağlatın orjinal olmasına dikkat edin bazı üniversal cihazlar göstermeyebiliyor. bobin - buji - eksantirik elektrovanada sebep olabilir.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
aracının termostadına baktırdın mı birde radyatör suyun ne alemde eksiltme var mı su kanalların tıkalı olabilir. aracına bir işlem yaptırdın mı?
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
ertunez
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2020 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba arkadaşlar. Aracım 2012 Model 508 1.6 Vti. Sorunum şu. Arabayı çalıştırdığımda araba arıza hatası gösteriyor ve aracın fanları yüksek bir şekilde çalışıyor. Yol boyunca hiç durmuyor ve arabayı kapattığımda 4-5 dk fan çalışmaya devam ediyor. Garip bir şekilde bunu hava soğuk iken yapıyor. Hava sıcakken bu arıza göstergesiyle karşılaşmıyorum. Aynı sorunu yaşamış var mı? Ya da sıkıntısını bilen var mı? Şimdiden teşekkürler
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |