|
508 1.6 VTİ MOTOR |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
508omer
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2020 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 18 Şubat 2020 Saat 19:22 |
Dostum acil destek bekliyorum. LPG ile ilgili bir soket mi yoksa bobine giden soket mi? Tam.bir.aydir çekiyorum aynı derdi
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bununla geçmiş olsun. gözden kaçan ufak detaylar işte hocam.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
508omer
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2020 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bobine giden soket mi ?
|
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Geçmiş olsun
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
kerimgulum
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2020 Konum: ANTALYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı kerimgulum
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bu gün LPG taktırdiğim servise gittim ve sorunun 10 TL lik bir soketten olduğu anlaşıldı 1 haftadır uykularımı kaçıran sıkıntı 10 TL ye çözüldü...
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz. hocam lpg devir sinyali nereden alındı aracın genelde bir çok usta bobinlerden alıyor ve bu tip sorunlara neden olabiliyor. benim tavsiyem öncelikle aracın lpg sistemini komple pasif hale getirin siğortasından kapattırın bakalım benzinde aynı sıkıntıyı yaşıyormusunuz.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
kerimgulum
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2020 Konum: ANTALYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı kerimgulum
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Aynı araçtan bende de var yanlız benim sıkıntım Araç çalıştıktan sonra motor arıza ışığı yakıyor ve soğuk motor da fan çalışmaya başlıyor akabinde motor ısınıp LPG ye geçene kadar pat pat çalışıyor motor ısınıp LPG ye geçince motorun çalışması ve fan normale dönüyor. Bilgisayara bağlandığında 4 numaralı enjektör arızalı yazıyor. Bujiler 2 gün önce değişti enjektörler kontrol edildi usta sağlam dedi Lpg den tekrar benzine geçince yine pat pat çalışmaya başlıyor motor tekliyor....
Sorun neden olabilir çözüm yolu nedir fikir verebilirmisiniz... Bu arada 1ay önce LPG Lovato OBD II marka takıldı ve daha önce benzinde binildi
Düzenleyen kerimgulum - 11 Şubat 2020 Saat 00:47 |
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Aracını Candan Mühendisliğe götür LPG montajına baksınlar . fan sürekli çalışıyor demişsin sıkıntı yedek depodan suyuna bak bir anormallik var mı veya baktır contada birsıkıntı olmuşmu diye ,radyatör termostadı arızalı olabilir orjinaliyle değiştir. Birde Rolantide dalgalanma veya stop sorunu varmı aracın gazda nefer alıp vererek mi çalışıyor bunları paylaşırmısın
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
508omer
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2020 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
iyi günler.
Aynı sorun bende de var. Ama benim aracım LPG'li de değil. Benzinli. Önce cihaza bağlandı, oksijen sensörü hatası verdi. 380tl ye değiştirdim yenisini taktik. Ardından sorun düzelmedi. Yeniden bağlandı cihaza. Farklı bir cihazda egr hatası ve egzos partikül hatası verdiğini söylediler. (Bizim araçlarda katalitik konvektör varmis) egr tamir edildi. Egzos temizliği yapıldı. Hata aynen devam etti. Özellikle durdugum anda tak tak vuruntulari ve fan sesi çok can sıkıyordu. Yetkili serviste bosh sisteme bağlandı. Direkt ateşleme sistem hatası 4. Bobin çalışmıyor uyarısı çıktı. Usta çok masrafa girmeyelim diye 4.kanaldaki bobini değiştirdi. Önce motor eski sessiz haline geldi. Ama 2 saat sonra tekrar vuruntu başladı. Yetkili servisteki ustayı telefonla aradik, bobinler asla tek başına degismez, 4 bobin aynı anda değişir dediler. Orijinali bosh, tanesi 220tl. O ana kadar 1400lira (periyodik bakım ve arıza giderme için malzemeler dahil) odemistim. Üzerimde çok para olmadığı için 120tlden delphin bobin taktik. 3 gün on numara bindim. Çekişi performansı vs çok iyiydi. Çünkü hep 3 silindir çalışıyormuş. 3.gunun akşamı yine aynı hatayı yaşadık. Şimdi bir elektrikçi ye göstermeyi düşünüyorum.ya sokette bir arıza var, ya da beyinde. Çünkü herşey değiştiği halde sadece bir tanesi hata veriyor. Tecrübe ve bilgisi olan varsa ve düşüncesini söylerse sevinirim.
|
|
TURAN
1. Vites Kayıt Tarihi: 12 Ekim 2019 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aracın bujiler değişti bobin değişti ama sorun hala devam ediyor. Hata kodu kam sensörü arkası veriyor fakat servis bu parça arıza yapmaz arızalı olsa benzindede aynı problem olur diyor. Başka ne yapacağım bilmiyorum çok can sıkıcı bir durum. BRC de enjektörler felan değişti ama sorun geçmedi.
|
|
TURAN DEMİR05
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam bu sorunun çözümü şöyle olur. arkadaşımızın dediği gibi bobinler benzinde yeterli ateşlemeyi sağlasada lpg de artık ömrünün tamamladığı için sağlayamaya bilir. öncelikle bujilerinizi kontrol ettirin tabi. ve arıza kodlarına baktırın ve 200-250 km benzinde kullanıldıktan sonra lpg cide güzel bir yol ayarı yaptırın ve lpg sistemini kontrol ettirin.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
yusufyula
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Haziran 2017 Konum: İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı yusufyula
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
cıhaza baglandımı atesleme bobinlerden birinde sorun olabilir.
pratik olarak arac calsıırken atesleme bobınlerıne gıren soketı cıkarın eger aracın calısması degısırse bıraz daha seslı calısırsa o bobin saglamdır bır degısme olmaz ıse o bobın sıkıntılıdır. ve boyle durumda fanı acar. arac cıhaza baglandıgnda p1036 den 10 40 a kadar hata kodu verır buda atesle bobınlerındendır
|
|
TURAN
1. Vites Kayıt Tarihi: 12 Ekim 2019 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba arkadaşlar.
aranıza yeni katıldım.ve mümkünse benimle aynı sorunları yaşayan arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum. ARACIM 2012 MODEL PEUGEOT 508 1.6 vti motor benzin/lpg aracımın sorunu benzinde hiçbir problem yokken lpg ye alındıgında ateşleme kesintisi giderken vuruntulu şekilde gitmesi çekişten düşme ve akabinde arıza ışıgı yakarak fan sürekli çalışıyor sonralarında fan düzeliyor fakat lpg de ki sorun devam ediyor ateşleme sorunu oluyor ama benzinde kullanımda hiçbir sorun yok.
|
|
TURAN DEMİR05
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |