|
308 hdi triger seti ne zaman değişir |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
ALLEX
3. Vites Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2015 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1307 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2017 Saat 22:40 |
kesinlikle değiştiriniz. Soner'e katılıyorum.sizden önceki kişinin nasıl kullandığı çok ama çok önemli.Örneğin bir aracı sürekli kompresyona bindiren birisi normalden daha fazla motoru ters kuvvete maruz bıraktırır. yoğun trafikte de sürekli olan dur kalk lar da aslında aynı sonucu ortaya çıkarır. Ters kuvvet de triger kayışının normalden daha kısa sürede uzamasına ve yorulmasına sebep olur.Kısacası riske atmaya gelmez.Zaten aracınızın kilometresi aşağı yukarı değişimi hak etmiş durumda.Kullanım yoğunluğunuzu bilemem ama erken değiştirmenin daha büyük masraflara engel olacağına ve kafanızın da rahat olacağına eminim. |
|
MORALİ AĞRIYOR....
|
|
atakf
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2017 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
eywallah Soner Hocam teşekkürler, km 130 bin oldu en kısa zamanda değiştirmemde fayda var o zaman.
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
peugeot kullanım klavuzunda 10 yıl 180000 km yazar norlmal kullanım koşullarında. Ancak tükiyede ağır kullanım koşulları uygulanıyordu yakın zamanlara kadar oda 5 yıl 120000 km benim tavisyem istanbul - ankara - izmir gibi büyük şehirlerde trafik yoğunluğu göz önüne alınmalı derim sonuçta küçük şehir gibi deil araçlarımız yeri geliyor 30 dk yolu 2-3 saat alabiliyoruz yani motor çalışma süre iki katına çıkıyor heleki keçiören-dikmen gibi yokuşu bol olan yerler aracımızı daha çok yoruyoruz yokuşlardan dolayı. birde aracınızın daha önceki sahibi aracı nasıl kullandı vs. bilmediğimiz için riske atmamak gerektiğini düşünüyorum. şimdi diyelim 1000 tl hepsini yaptırdınız. Allah korusun bir triger kayışı koparsa bu size 4-5 katı olarak dönecektir heleki dizel arınızı şuan km kaçta birde aracınız 9 yaşına geldi. Benim tavsiyem değiştirmeniz yönünde hocam
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
atakf
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2017 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
eyw. Hocam teşekkürler.
|
|
x571
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
Yani. |
|
atakf
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2017 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Yani yetkili servisin verdiği cevap doğru diyorsunuz o zaman.
|
|
x571
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
180 bin deniliyor. Daha öncesinde değiştirmek lüzumsuz masraf.tabi bunlar orjinal parça için verilen süre
|
|
atakf
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2017 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhabalar arkadaşlar;
Foruma göz gezindirdim fakat böyle bir konuya rastlamadım. Kendi araştırmalarımla da kafam baya bir karıştı. 2009 model hdi motor dizel 308 aracım var. Normal sanayi ustalarına sorduğumda triger seti en geç 120 bin kmde değişmesi gerekir diyorlar. Fakat yetkili servisi aradığımda (Ankarada Göral mesela) fabrika verilerinde 180 bin km yazar fakat biz 140 bin km den önce olan araçları almayız diyorlar. Yani anladığım en erken 140 bin diye alglıyorum. Şimdi hangisi doğru? Birde triger değişirken eksantirik zinciride değişecek baya bir masraf oluyor. Bilgisi olan var mı acaba 2009 model 308 hdi motor aracın triger kayışı kaç bin kmde değişir? Teşekkürler. Düzenleyen atakf - 19 Ağustos 2017 Saat 20:34 |
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |