![]() |
|
106 xs fıat fıorıno 1.3 jtd 16 v |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |||
CIHANGIR_DONMEZ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2008 Saat 21:51 |
||
|
|||
![]() |
|||
individual ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2008 Konum: kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 996 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı individual
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
valla adamın surat ifadesini görseydin basıp basmadığı hakkında bi fikir sahibi olurdun
adam bizzat ıkındı.
![]() pilotaj da önemli , hava ve yol şartları vs..
aracında da hata ya da arıza da olabilir.
kağıt üzerinde 0-100 hızlanması sanırım daha iyi benden
ama adam benimle gerçekten kalkış yaptı.
|
|||
![]() |
|||
CIHANGIR_DONMEZ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
individual ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2008 Konum: kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 996 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı individual
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
2.0 dizel olan jaguar X-type idi.
birde araya katılmaya çalışan 307 1.4 hdi vardı.
yaklaşık 15 saniye sonra yanımıza gelebildi.
:)
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
1.6 arac sanırım seızın 307 2.0 ı merak ettım ?
bıde plataj cok önemlı tabı ..
|
|||
![]() |
|||
individual ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2008 Konum: kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 996 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı individual
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
valla ben 1.6 benzinli ile 2.0 dizel araçla 0 dan 145 e kadar başabaş gittim.
sonra o bıraktı,bende bıraktım.
![]() |
|||
![]() |
|||
CIHANGIR_DONMEZ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hele bi kötü pilotaj olsun da Xs yalan olsun.Çekersiniz çenemden. |
|||
![]() |
|||
CIHANGIR_DONMEZ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hayt mert abim konuşdu gene
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
CIHANGIR_DONMEZ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Xs Xs Xs
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
fıorıno 1.6 dızel olsaydı tartısmasız fıorıno derdım ..
|
|||
![]() |
|||
individual ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2008 Konum: kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 996 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı individual
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kalkışda XS alır |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
bencede ![]() |
|||
![]() |
|||
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Xs varya 2 ye katlar fıatı
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
xs diorum tartışmasız ama fiorino partner ın küçüğünü düşün aynı motor...:)ve turbo düzel....
|
|||
![]() |
|||
iLLeGaL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 05 Kasım 2008 Konum: YenibosnA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 552 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
bence de XS sonuçta GTI a en yakın motora sahip yanılmıyorsam...
|
|||
Bugünü unut, dün geçti, acaba yarın var mı?
Gençliğine güvenme, ölen hep ihtiyar mı? Ya İslam'da erirsin, ya inkar'da çürürsün. Yol Mezar'da bitmiyor, GİRDİĞİNDE GÖRÜRSÜN |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
xs diyorum tartışmasız
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
walla hıc fıorınoya bınmedım fakat 1.3 ve 1.6 ıkı araba 1.3 dızel motorun 1.6 benzınlı araca pek dayacanagını sanmıyorum yınede denemeden karar vermemek lazım .. sonucta yenı nesıl dızel araclar cok ıyı gıdıyor.
Düzenleyen EmRaH - 25 Aralık 2008 Saat 17:49 |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |