|
Hararet ve Fan problemi |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 Saat 09:03 |
metin kardeşim termostatı söktür direk baglasınlar yaptırana kadar seni idare eder bir süre ama aracı fazla sıkıştırma. ancak bir an önce yaptırmaya bakarsan iyi olur çünkü ilerde motor yaptırmaya kadar gider sorun. ben benim 206 nın yeni yaptırdım conta-triger-devirdaim felan üst kapak contası filtre vs. 750 tl tuttu.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Metinarslan
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Eylül 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Metinarslan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Teşekkür ederim, yanıt için :) arabayı ucuz ve piyasanın altında olduğu için satın almadım. Mali gücüm ucuz ve piyasanın altındaki arabalara yetiyordu :) İlk çalıştırdığımda sorun yok, devire göre 5-10 dakika içerisinde 100 dereceyi görüyorum. bakalım hayırlısı.
|
|
madblueblacksea
2. Vites Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2014 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 873 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı madblueblacksea
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Piyasanın altında alınan arabanın peşinatını satan kişiye ödersin geri kalan kısmınıda sanayiye taksit taksit ödersin genellikle ve piyasasından pahalıya gelir :)
Contayı yakmamışsan (ilk çalıştırdığında radyatörde fokurdama yoksa) sıkıştırmadan 5km rahat gidersin. Baktın yetişmeyecek kaloriferi sıcak konuma alıp sonuna kadar aç fayda eder. Radyatörcü işi değil hocam senin mevzu derin yosun falan demişsin iyi bi tamirci lazım sana
|
|
206 1.4 HDI Look 2004
|
|
Metinarslan
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Eylül 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Metinarslan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Merhaba,
Yeni bir araba aldım, peugeot 306 s16 1996 model. Aracı alırken kullanmıştım, zorladım motoru vites geçişlerine hararete vs baktım bir sıkıntı çıkarmadı. Kaporta için tamire verdikten sonra arabayı teslim aldım 5 km uzaktaki evime getirene kadar araç su kaynattı, radyatör haznesinden attı suyu tamamen. Sonra sabah incelememde sağdaki fanın sadece 2 pervane kanadı kaldığını onun dahi çalışmadığını farkettim, yani araç hararet yaptığında veya durduğunda çalışmıyordu. Araba rolantide iken bile 10 dakika içerisinde yavaş yavaş hararet yapıyor. Arabayı 5 km getirdim ama tekrar kullanarak götüreibilir miyim sanayiye? Conta yakar mı düşük devirde sakince gitsem? Radyatör su haznesi de çamur pas ve yosunlu, tıkanmış olabilir mi hortumları? Fan her halükarda değişecek ortalama fiyat nedir? Radyatörcüye mi götüreyim yoksa peugeot ustasına mı? Diğer bir soru: Araç Lpgli, rolantide 2000 devirin altına inmiyor, LPG ayarından mıdır yoksa rolanti valfi ayarından mı? Yardımlarınız için teşekkür ederim, hep 0 arabam olmuştu pek hasar, bakım ve sorunlarından anlamıyorum, görünen o ki sık sık başınızı ağrıtacağım. Fiyat olarak piyasadan ucuza almıştım, bekliyordum zaten sorun ama inşallah sanayiden çıkmayacak şekilde beni yormaz. |
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |