|
İllallah ettim bu arabadan |
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Yazar | |
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 13 Kasım 2014 Saat 15:58 |
12 bin km sonra şu lambayı yine yaktı. ama rampayı yüksek viteste çıkmaya çalışıyordum ondan oldu
|
|
Efe-Pöjo
2. Vites Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 624 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
çözüldü mü çözülmedi mi yani? hepsini okudum, vaziyet ne alemde 10 bin km bu haliyle sürmediniz heralde çözümü neymiş daha doğrusu sorun neymiş bi yazarsanız bi zahmet.
|
|
Foxfire
1. Vites Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2014 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 177 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Turboya dikkat pahalı meret |
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
lamba yakma sorunu olmadı 10bin km'dir.
gel gelelim turboda 2-3bin arasında cıylama var.
|
|
baris558
1. Vites Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2014 Konum: Sivas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 22 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhabalar
Ali Bey son durum nedir.
|
|
cerci07
2. Vites Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
gecmis olsun
turbo basinc arizasi ile bende karsilastim katalizor fap pdf tikanmaya baslayinca arac isinmadan gaza asiri yuklenince, kat,fap, pdf iptallerinde bu arizayla karsilasiyor turbo basinc sensorunude kontrol ettirmenizde fayda var motorun arka kisminda gorulmesi zor biyerde. debimetre arizasida yada enjektor arizasida guckaybina neden olabilir pp2000 lede anlamak herzaman mumkun olmaya biliyor sizin aracta yayli volant denilen volanttan var omru 100-150 bin km arasidir kus gibi otmeye basladi ise yada kalkislar sarsintili ise bozuk demektir sabit volantla degistirince kalkislarda sarsinti yapmasi mumkun ama 30bg guc baybinin debriajla alakali olduguna inanmiyorum bozuk volantla 50 bin km yaptim ve debriajdan kaynakli guc kaybi yasamadim isin gercekten zor. kim ne derse desin psa nin urettigi en .oktan motor 1.6 hdi 150 binde nerdeyse motorun yarisini degistermek gerekiyor
|
|
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
gittik servise dedi ki turboda yağlanma var.dedi git falanca turbocuya.
gittik turbocuya söküldü ses geliyomuş balans manevra yapıldı egr şudurr mudur hepsi temizlendi arabaya binildi. sabahleyin yine aynı lamba depollution bilgisayara bağlandı yine aynı arıza yüksek turbo basıncı. tamirciler salyangozda delik olabilir diyor
|
|
karaca61
1. Vites Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
s.a aynı sorun benım aracımda var anadolu yakasında tavsıye edebılecegınız guvenilir usta tanıdıgınız varmı?
|
|
ahmed206
3. Vites Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013 Konum: Mugla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1920 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam siz henüz adam gibi bir ustaya uğramamış olabilirsiniz henüz, ya da güvenecek birisi yok.
ben de ilk aldığımda illallah demiştim ustadan ustaya gezmiştim ama en son birini gösterdiler güvenebileceğim işini doğru yapan ama biraz paracı dediler. gittim dedikleri gibi çıktı şimdi çok şükür arabamdan da memnunum. benim sorunum performans yakıt ve ısınma idi. usta sudaki yağdan conta değişecek dedi, taşlanacak ve sübap ayarı yapılacak dedi, yaptı da. 700 liraya mis gibi oldu. egr valfi önceki arabamda sıkıntılıydı, temizlettim ama yüzeysel temizlettim kısa sürede tekrar eski haline döndü. kardeşinizden nacizane tavsiyeler: 1- bu işi adam akıllı arabayı bağırttıra bağırttıra yapanlar var yani egr valfini temizlediği 1 km öteden duman ses karışımıyla belli oluyor. temizletiyorsanız öyle bir yere temizletin ve bu işleme 50-100 liradan fazla bir şey ödemeyin. 2- aracı siz bi muayene edin, mesela benim artık aklıma ilk gelen aracın suyuna bakıp yağ karışmış mı diye bakmak olurdu. 3- usta teşhis koyarken yanında mutlaka bulunun gidip bir köşede benim gibi çay içerseniz kandırılırsınız. ve usta teşhis koyduğunda ona mutlaka nedenini anlattırın aklınıza yatıyorsa hemen yaptırın, pek bi şey anlamadıysanız gelin yine danışın derim. 4- kafanıza çok takmayın, arabaya doğru müdahale bence çoğu zaman daha ucuzdur ama çoğu usta gereksiz yere değiştirip kurtulur.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sen arabaya bir güncelleme yaptır. Araba da sıkıntı görünmüyorsa elektronik degildir demek ki. Dedigim gibi ana bayi servisine gitmen lazım.
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
pp2000 e baglattim bir sorun cikmadi. sorma dogan hocam nefret ettim arabadan.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sen cok sinirlenmissin belli. Ana bayiye gideceksin tespit yaptıracaksın. Muhtemelen debimetre de falan da sıkıntı cıkabilir. Debimetre düzgün ayarlama yapmazsa araba performans kaybeder. Bunun yanında baskı balata da aynı sekilde, aracın yağ ve filtre bakımını yaptır. Turbo da duymadıgın bir ses olabilir gerekirse balans ayarı yaptır. Araban temiz bir sekilde cıkacaktır. Bizim arabalarımızın motoru cok saglamdır öyle kolay kolay sıkıntı yaratmazlar motor aksamı da öyle. Benim aracım 4 yıla yakın anahtar vurulmadan yattı ve aküyü taktıgımda tek marşta calıstı yani bu saglamlıgı emin olun gözlerimiz de büyüyen markalar da bile bulamazsınız. Arabana severek bin dedigim gibi ana bayiye git sorun tespiti yapsınlar eger verdikleri fiyat uygun gelirse orda hallettir cok gelirse iyi bir servis bul oraya cek ve orada yaptır. Ama parca fiyatlarını iyi arastır ve sen temin et her zaman daha uygununu bulursun.
Düzenleyen dogancanguden - 15 Kasım 2013 Saat 15:59 |
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
baglattıgınız program orjınal pp2000 mıydı yoksa rasgele sanayıde bıyermıydı
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
daha önce bilgisayara bağlandığında motor kısmında hiç enjektörlerle alakalı bir sıkıntı göstermedi.
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
enjektorlerede baktırın servıse soktugunuzda bılgasayara bagladıklarında herseyı ortaya cıkar buyuk ıhtımalle
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
enjektörlere bakılmadı
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
enjektorlere bakıldımı hıc fazla yada az puskurtme yapan varmı degerlerı nasıl bılıyomusunz
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
turbo'da ses yok su eksiltme yağ eksiltme yok gbi.
|
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
baska balata kacırma yaparda bukadar yapmaz sanmam kapak contası felan sıkıntılımı suyu nasıl eksıltme varmı yada turbodan gelen ses varmı olagan ses dısında
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
acaba motor mu bitik diye düşünüyorum.
baskı balata bu kadar fark eder mi
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |