Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Haberler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Corvette C6 KARANLIK GÜÇ inecelenmesi
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Corvette C6 KARANLIK GÜÇ inecelenmesi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
elenor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2008
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 323
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı elenor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Corvette C6 KARANLIK GÜÇ inecelenmesi
    Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2008 Saat 20:17
sade güzellik bu olsa gerek sonuçta corvetteeeee...
206 HDİ 1,4
Yukarı Dön
danseLL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 13 Eylül 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 109
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı danseLL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2008 Saat 20:02
ya koskaca motor yap 6300 de redlıne koy olcak işmi buLOL
Yukarı Dön
Saro Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Ekim 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 80
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Saro Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2008 Saat 16:38
hayalimdeki tek araç budur ferroya bile değişmem  bunu ben birgün mutlaka...(max 5-6 yıl) :D:D:D:D
34 VF 8352 Fınısh...

VF Power(34VF8352) Bilen Bilir Bilmeyen Googledan Bakar:)
Yukarı Dön
sinan-s Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: Bostancı/S VRJ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2643
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sinan-s Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2008 Saat 16:29
Almayacağım bir araba..
Yukarı Dön
iLLeGaL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Kasım 2008
Konum: YenibosnA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 552
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı iLLeGaL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2008 Saat 16:13
on numara
Bugünü unut, dün geçti, acaba yarın var mı?
Gençliğine güvenme, ölen hep ihtiyar mı?
Ya İslam'da erirsin, ya inkar'da çürürsün.
Yol Mezar'da bitmiyor,
GİRDİĞİNDE GÖRÜRSÜN
Yukarı Dön
sam106 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008
Konum: Ümraniye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 92
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sam106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2008 Saat 15:50
fenalarda ama ancak hayallSmile
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2008 Saat 14:45
 
Gecenin karanlığında ve sessizliğinde bu sesi duyup da ürkmeyen kim olabilir? Olsa olsa yüzüklerin Efendisi' nde Orta Dünya' da yaşayan bir canavar olurdu herhalde. Çok derinden ve sakince soluyan bir yaratığın sesi bu. Sıra sıra yükselen binaların arasında yankılanarak kulaklara gelmesi, olayın dramatikliğini daha da arttırıyor. Mavi beyaz ışıklar saçan bu siyah şey size yaklaşırken içinizde korkuya benzer bir his oluşuyor. Bunun nedeni atalarımızdan miras kalan genlerde yazılı, etoburgiller gibi yaratıklardan korkma kodu olsa gerek.

Neyse ki 2000li yıllardayız ve söz konusu "yaratık" orta dünyadan değil, günümüz dünyası Amerika Birleşik Devletleri'nden geliyor. Kökleri 1953 e kadar giden bu saf kan Amerikan spor otomobili, ilk yapıldığı yılda, rakiplerinden farklı olarak sıra dışı bir şekilde, kaportası fiberglastan imal edilmişti. 1950 li yıllarda üretilmeye başlandığında 6 silindirli ve iki otomatik vitesli konfigürasyonu ve sert sürüşü ile, daha çok bir İngiliz spor otomobiline benziyordu.

Güncel Corvette ile atası arasındaki tek ortak nokta fiberglas kaportası olur herhalde. O yıllardaki 150 beygirlik, 3.9 litrelik, 6 silindirli motorun yerinde bugün 400 beygirlik, 6 litrelik, 8 silindirli bir "güç kaynağı" bulunuyor. Ve otomobil tam bir Amerikan rüyası.

1968 de üretilmeye başlanan üçüncü jenerasyon Corvette'in (C3) çizgileri, günümüze kadar gelen bütün modellerde görülmektedir. Güncel Corvette'de 38 sene önceki çizgileri görmek, bana efsane Porsche 911 hatırlattı. Corvette için bir Amerikan "911"i de denilebilir.

Şehir içinde kullanırken, sizi hiç yormayan ve sarsmayan bir sürüşü var. Ancak oturduğunuzdaki görüş açısı ve pozisyonun, sıradan otomobillerle hiçbir ilgisi yok. Sanki başka bir gezegenden gelmişsiniz, ama o kadar rahat ki, sizce normali de bu olmalı!! Sakin şekilde kullanırken ağırbaşlı ve huzurlu sürüşünden kaynaklanan
biraz aile babası ruhu var. Benzin sarfiyatına gelince; isterseniz bu konuya hiç girmeyelim, çünkü söylenecek olumlu bir şey yok.

Otoyola çıktığınızda Corvette diğer yüzünü göstermeye başlıyor. "Head-Up Display" teknolojisi ile ön cama yansıyan motor devri, hız bilgileri ve G metre sizi havaya sokuyor. Bilgisayar oyunu oynamak gibi birşey. O kadar sıra dışı ki, 80 kilometre hızla giderken 120 ye çıkmanız birkaç saniye sürüyor... Sadece sorumluluk duygusu yüksek kişilerin kullanmasına uygun bir makine.

 
Kullanacağım aracın 4 vitesli otomatik şanzımana sahip olduğunu duyduğumda hiç hoşuma gitmedi, çünkü debriyaja basmak ve bol bol vites atmak spor otomobilin bir vazgeçilmezi. Ama güç o kadar geniş bir devir aralığında, ve torku arabanın ağırlığına göre o kadar yüksek ki, İstanbul'un kaygan ve parlak asfaltında, kısa oranlı bir şanzımanla (mesela birinci viteste 65 yapan) yere tutunmanız oldukça zor olurdu, sert bir kalkışta sadece patinaj çekerdiniz. Yani motorun gücü boşa harcanırdı. Uzun oranlı şanzımanla, birinci viteste saatte 105, ikinci viteste saatte 170 kilometre hıza ulaşabilen bu aracın, lastiklerinin çoğu zaman boşa döndüğünü söylersem, kısa oranlı bir şanzımanla sonucun hiç de iyi olmayacağı anlaşılır herhalde.

İçinin kalitesi, Amerikan spor otomobilleri içinde, Alman kardeşlerine en yakını denilebilir. Plastikler kaliteli, derisi biraz kalınca ve koltukların kabarık bir deseni var (Tipik Amerikan). Frenler ve yol tutuşu hakkında olumsuz söylenebilecek bir şey yok.

 


Beklemediğim şekilde keyifli bir araba çıktı Corvette. Bu arada sizin beklemediğiniz bir bilgiyi de eklemek istiyorum; Meşhur arama motoru Google da "Corvette" yazdığınızda, "beklediğiniz" sonuçları görürsünüz. İlk sayfalar otomobil Corvette'den bahseder, ama aslında Corvette, sahil koruma botundan büyük, fırkateynden küçük, hafif zırhlı, yüksek manevra kabiliyetine sahip savaş gemisidir. Bağlantıyı siz kurun. Hatta Aselsan ve Havelsan'ın ortak geliştirdiği bir savaş gemisi vardır ki, bu kategoriye düşer; Milgem (2007 de üretilmeye başlanacak).
 
Teknik Özellikler
Motor Hacmi ve silindir: 5967 cm^3 V8
Sıkıştırma Oranı: 10.9
Beygir gücü/devir (ps): 404 / 6000
Tork / devir (nm): 546 / 4400
Çekiş: Arkadan
Şanzıman: 4 otomatik
Ağırlık (kg): 1508
Uzunluk/Genişlik/Yükseklik (mm): 4435/1844/1246
Dingil Mesafesi (mm): 2686
depo Lt: 69
Son Hız Km/h: 300
0-100 Km/h Hızlanma (sn): 4.1
Jant-Lastik: 245/40ZR/18 - 285/35ZR/19

Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeot 206 1.4 xr 2000 model arabam var son mesaja git 472 0 Muhammet Safa07
konu icon BENZİN VE ATEŞLEME ROLESİ son mesaja git 751 2 Emirhno6
konu icon 1.4 dizel rolanti de klima devrete girip cikma son mesaja git 240 0 heavyburak26
konu icon Bagaj açılmıyor son mesaja git 1489 0 206cc57
konu icon Rifter Gt 2025 tavan lambası son mesaja git 1098 0 Fero13
konu icon 208/207/301 arasinda kaldim son mesaja git 13523 1 aliysnm
konu icon Peugeot 207 Eng Man system Faulty son mesaja git 3473 2 Oğuzhan207
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 22078 17 Oğuzhan207
konu icon 206 GTI ATEŞLEME PROBLEMİ son mesaja git 1989 0 Emirhno6
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 5468 3 Yunus58
konu icon Pegouet 306 1.8 XR 16 v 1998 son mesaja git 1845 0 Yunus58
konu icon 1.8 XR Usta son mesaja git 8536 1 Yunus58
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 17381 2 SerkanPinar
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 12564 5 407aziz
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 3731 2 Ayhan1126
konu icon 306 rolanti problemi son mesaja git 2955 10 yasarseri
konu icon 206 ya kaput amortisörü nasıl yapılır son mesaja git 25207 6 anaykh
konu icon 301 ekranını 2008e takmak son mesaja git 2019 0 tarhansmt
konu icon 2008 motor arıza ışığı uyarısı son mesaja git 2591 1 GökhaN
konu icon peugeot 308 t9 hayalet ekran son mesaja git 3087 1 GökhaN
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 KASıM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
heavyburak26 1
Sarı37 1
Emirhno6 1
Muhammet Safa07 1
Fero13 1
206cc57 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English