Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - PEUGEOT 307 otomatik vites sorunsalı
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

PEUGEOT 307 otomatik vites sorunsalı

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
şanzumancı tufan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2016
Konum: İZMİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı şanzumancı tufan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: PEUGEOT 307 otomatik vites sorunsalı
    Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2016 Saat 01:30
arkadaşım daha araç sende ise yardımcı olabilirim sana, epey zaman geçmiş ama genede yazayım dedim iyi günler.
ADMİNİSTRATOR
Yukarı Dön
serhat79 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2013
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serhat79 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2015 Saat 04:24
güncel ?
bilgi paylaştıkça çoğalır önem kazanır..
Yukarı Dön
serhat79 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2013
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serhat79 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Mayıs 2015 Saat 21:35
şimdi çekincem burçlarıda değiştirip gene olmadı derse sıyırmak resim hakkında hiç bilgisi olan bir arkadaşım yokmu acaba yada bir usta önerecek biri adapazarı kocaeli civarından
bilgi paylaştıkça çoğalır önem kazanır..
Yukarı Dön
sgulbey Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Temmuz 2013
Konum: bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sgulbey Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2015 Saat 00:08
Serhat79 arkadaşım,benzer sorun benim araçta oldu,selonoid valflere sağlam demişlerdi fakat arıza onlarda çıktı.umarım sadece 2 valf sorunludur.
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2015 Saat 22:25
burctanda yapar hocam dogru soylemıs ama beyınde de ufak selenoıdler var dıye hatırlıyorum aracınızı spora alın sıkıstırın bıraz sonra tekrar spor moddan cıkarıp deneyın vuruntu azalıyosa burclardan yapma ıhtımalı yuksek
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
serhat79 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2013
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serhat79 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2015 Saat 21:09
merhabalar artık bu sorundan bıktığım için yazmıyordum ama artık iyice zıvanadan çıkartıyor beni satmak sorun değilde neden olmuyor anlamıyorum şanzımanı indirdik keçesi değiştirildi balataları değiştirildi hatta içinde filtresi bile varmış onu bile değiştirdik  şanzımanın soğutma radyötörünün büyüğünü alıp değiştirdik arabanın kendi radyatörünü bile 0 alıp taktık soğutma ile ilgili hiç bir sıkıntısı kaldığını düşünmüyorum selonoid valfler 2,7 bar gözüküyor hatta cızz sesi geliyor ama gelgelelim uzun yolda vuruntu yapıyor ve 90 km/h hızla giderken vuruntu yapıp deviri 4000 5000 e çıkartıyor yaptığım araştırmalardan bir sonuç alamıyorum şanzımana bakan usta en sonunda burç tan kaynaklanıyor diyor onuda değiştirelim pek güvenim kalmadı artık dünya masraf ettim ama nafile  bilgisayara bağlattım şu hataları vermiş ne yapacağımı şaşırdım artık  bir fikri olan varmı ?   
bilgi paylaştıkça çoğalır önem kazanır..
Yukarı Dön
brkhkn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: sivas
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 67
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı brkhkn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2015 Saat 14:28
yıllar sonra konuyu hortlatıyorum :)))

124.500 km'de peugeot 307 xt otomatik var bende de

Bundan önce 2002 mondeo otomatik vardı.
Daha öncesinde 2005 Megane 2 Otomatik vardı.

arkadaşlar; hemen hemen bütün arabaların şanzımanları için arızalı, sorunlu derler.

hiç birisinde sorun yaşamadım.

1-) Arabayı hiçbir zaman kasmıyorum. 130 km hız nadiren görmüştür araç.
2-) 10.000 km bakımlarını yaparken ben şanzıman yağınıda değiştiriyorum.
3-) Soğuk havada 3-4 dakika çalışır vaziyette bekliyorum. stop ettiğimde yaz aylarında el freni kesin çekiyorum. şanzıman zorlanmasın diye.

Bu vaziyette mondeo 215.000 km'de, megane 2 ise; 178.000 km'de sattım. hiçbir sorun yaşamadım.

Şükür Peugeot'ta geçişleri hiç hissettirmiyor.
Azıcık dikkatli sürün, bu yeterlidir. Performans aramayın otomatik viteslerde.

Neden arıza yapar? otomatik vitesin en büyük özelliği; motoru korumaya yönelik vites hamleleri olmasıdır. Bütün yük şanzımandadır. Aslında otomatik vitesler sorunlu değil, sadece aşırı yük biniyor.

Peki Dikkat ettiniz mi hiç? Otomatik vites araçların motorları 250.000 km'de bile olsa rektefiye gerektirmiyor.
.brkhkn.
Yukarı Dön
erdem böler Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2014
Konum: a
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erdem böler Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2014 Saat 19:14
tolga bey hangi ustaya gidiyorsunuz

erdem böler
Yukarı Dön
qw12 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qw12 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2014 Saat 10:38
    

Düzenleyen qw12 - 26 Şubat 2015 Saat 13:15
Yukarı Dön
esppablo Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2013
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı esppablo Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Aralık 2013 Saat 11:36
Merhaba arkadaslar,

Deneyimli arkadaslar sorunum hakkinda yardimci olabilirlerse cok sevinirim...

2003 model otomatik vites  307 xt premium 160bin km'deki aracimin yaklasik 2 ay once selenoid valfleri ve sanziman yagi degisti. Daha sonra sorunsuz olarak 3000km kullandim ama hic uzun yola cikmamistim. Bu hafta sonu yaklasik 4.5 saat suren bir yolculugun son 20 km'sinde arac yolda 100km hizla giderken durup dururken vites dusurdu ve gaz verdikce vites degistirmemeye ve bagirmaya basladi. triptonige almak istedigimde ''D'' yazisi degismedi, herhangi bir ariza yazisi da cikmadi ve o sekilde zar zor saga cektim. 5dk bekleyip tekrar calistirdigimda bu sefer 1.vitesten yukari cikmamaya max. 30 km hizla gitmeye basladi. triptonik vites ve otomatik vites arasinda gecis yaptigimda gene ''D'' gosteriyordu. 
Yavas yavas giderken vitesi ''kar moduna'' gecirdim bir anda hersey duzeldi ve gidecegim yere kadar sag-salim normal bir sekilde geldim.
Sabah korkarak tekrar arabayi calistirdigimda hersey normal bir sekilde calisti ve ayni yolu herhangi bir ariza olmadan geri dondum.

Sizde bu hatanin sebebi sanziman yaginin asiri isinmasindan dolayi korumaya almis olmasi olabilir mi? 
Tekrar ayni seyler olacak diye yolda korkarak gidiyorum..

Yardimlarinizi bekliyorum
if there is any justice in the world
Yukarı Dön
serhat79 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2013
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serhat79 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2013 Saat 18:28

arkadaşlar en sonunda şanzımanın arkasına takılacak olan soğutucu esanjor geldi ve taktık yağ ekledik harareti 90 a çıkartıp bilgisayara bağlayıp ölçtük ve 2,7 bar gördüm bu oran selenoidlerin vermesi gereken oran olduğunu ve değişmemize gerek olmadığını söyledi ( acaba selenoidleri değişmiş olabilirlermiki ) yalnız gaz a basınca direk hızlanmadığını devirin birden yükselip sonra düştükten sonra yavas yavas hızlandığını gözlemledi büyük olasılıkla şanzıman balatasının bitik olduğunu mutlaka değişmemizi söyledi hatta arabayı bıraktırdı yayan döndük eve 7+7  adet olduğundan bahsetti sipariş verdik takılmasını bekliyorum bakalım dün görüştüm sökmüş ustam gerçektende yandığını söyledi bu konuda bilgisi olan varmı üstadlar ? gelişmeleri tekrar paylaşacağım 

bilgi paylaştıkça çoğalır önem kazanır..
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2013 Saat 10:46
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

aynen öyle sanayide değiştiriyorum.iyi bi otomatik şanzımancım var

vakumlu makineyle yağı boşaltıp dolduruyor,yağı üstteki tapadan koymaya

uğraşmaya gerek kalmıyor en son yağla bereber 100 tl vermiştim.biliyorsunuz

bu şanzımanların yağı özel her yağ konmaz...


Mobil - LT 71141 den başkası asla ve asla konulmamalı.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2013 Saat 10:45
1 - eski selenoid ile yenisini arasındaki fark sestir. eskiler araç vitesteyken ses çıkarmaz, yenileri aracı vitese aldığında "cızzzzzz" diye ses çıkarır. Değiştirirsen senin ve aracın için daha iyi olur. hiç bir şey yoksa bile ileride oluşacak daha büyük masraftan kurtulursun.

2- Radyatör büyütme işini bende duymuştum ama çok araştırdım öyle bir şey göremedim. Bende de şanzıman yağ hararetinin çok yükselmesi ve buna bağlı sert vites geçişleri sorunu vardı, yeni tip selenoid ile halelttim. (radyatöre takılma bence)

3- Şanzıman yağının 3000 değil 33000 km de bir değişmesi gerekir. Aracı bilgisayara bağlayıp servis km sayacına baktığında 32999 dan geri saydığını görebilirsin. Şanzımanda 2 adet yağ tapası vardır. 1 tanesi komple yapı boşaltır, diğeri ise fazlasını boşaltır. Yani yağ konulup araç çalıştırılır, lift üzerinde vitese alınıp tekerler döndürülür, fazla olan yağ bahsettiğim 2. tapa ile alınır. Yinede fazla yağ varsa yağ ısındığında genleştiği için şanzıman sıkışmadan dolayı çatlamasın patlamasın diye tahliye deliği vardır oradan atılır. Yani hava alma yeri gibi bir şey yoktur.

4 - İzmitte bir usta vardı, körfezde gölcük yolunda solda büyük bir sanayi sitesi vardı ama ismini hatırlayamadım, anca gidince bulabilirim. iyi bir ustaydı, işinin ehli.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
endorphine Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2010
Konum: ?
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 192
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı endorphine Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Eylül 2013 Saat 16:27
Eyvallah hocam. 
2006 307 comfort otm.



Yukarı Dön
tolga35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ağustos - 1971

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Eylül 2013 Saat 16:19

aynen öyle sanayide değiştiriyorum.iyi bi otomatik şanzımancım var

vakumlu makineyle yağı boşaltıp dolduruyor,yağı üstteki tapadan koymaya

uğraşmaya gerek kalmıyor en son yağla bereber 100 tl vermiştim.biliyorsunuz

bu şanzımanların yağı özel her yağ konmaz...

2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
Yukarı Dön
endorphine Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2010
Konum: ?
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 192
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı endorphine Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Eylül 2013 Saat 16:10
Şanzuman yağını kimlere değiştirmek gerekiyor peki. Yani yetkili servis geçirecektir sonuçta. Sanayide halledilebilir birşeydir sanırım. 
2006 307 comfort otm.



Yukarı Dön
tolga35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ağustos - 1971

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2011
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 204
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2013 Saat 16:36

40 bin çok fazla bence.bu şanzumanlarda filtre yok arkadaşlar,

o yüzden ben onbinde yağ değiştiriyorum.şanzıman içinde zamanla metal

ve balata tozları oluşuyor bunlarda yağ değişmezse selenoidleri tıkıyor

yağ değişim periyodunu kısa tutun derim ben.endorphine'nin dediği gibi

onbin biraz kısa olabilir ben biraz pimpirikliyim ama zararını görmedim

varsın senede bi 100 tl yesin başım ağrımasın...

2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg
Yukarı Dön
ekinoks44 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Eylül - 1982

Kayıt Tarihi: 28 Ocak 2011
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 501
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ekinoks44 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2013 Saat 11:48
şanzıman yağını 40 binde bir değiştirin deniliyor.
Peugeot 206 XT 2003 Otomatik Vites
Ford Fiesta Comfort 2006 Otomatik Vites
Ford Focus Titanium 2013 Powershift
Yukarı Dön
endorphine Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2010
Konum: ?
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 192
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı endorphine Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2013 Saat 01:22
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

arkadaşlar,yağ değişimi çok önemli.ben her yaza girerken

(mayıs ayında) araç onbin yapsada yapmasada (genellikle yapmaz)

motor ve şanzıman yağlarını değiştiriyorum hiç bir sorun yaşamadım

şimdiye dek aracım 73binde.sıcak bu AL4 lerin düşmanı o yüzden

yaza girerken yağ değiştiriyorum ki sıcaklarda temiz yağı kullansın.

birde nazik kullanım ister AL4 set kalkışlara gelmez...


Motor yağı eyvallahta şanzuman yağı her sene değişmek gereksiz bence hocam. Yinede sana kalmış birşey tabi. 
2006 307 comfort otm.



Yukarı Dön
serhat79 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2013
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serhat79 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ağustos 2013 Saat 17:07
teşekkür ederim  cevaplarınız için selenoidleri değiştirip sizinle sonucu paylaşacağım
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 7535 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 1578 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7716 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 201 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2653 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 139 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 9512 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 423 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 279 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 216 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 449 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 279 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 181 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 274 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 289 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 832 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 365 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 321 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 1023 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 397 0 kartal5200
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
talip206 4
selahattnsahman 3
konfor 2
TİMSAH 71 2
kralex18 2
VedatAkçay 1
Arslanalp2000 1
a.selim 1
eRRoR 1
ErkamC 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English