Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >106
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 106 QUİKSİLVER HARARET SORUNU ÇILDIRMAK ÜZEREYİM!.
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

106 QUİKSİLVER HARARET SORUNU ÇILDIRMAK ÜZEREYİM!.

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Aykutemre92 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Aralık 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 43
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aykutemre92 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 106 QUİKSİLVER HARARET SORUNU ÇILDIRMAK ÜZEREYİM!.
    Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2019 Saat 21:52
Çok belli devirdaim motoru ya bitik yada yeteri kadar çevirmiyor
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2019 Saat 17:09
Orjinalini yazan: 106xs1.6 106xs1.6 Yazdı:

Arkadaşlar oncelikle selamlar aracım 106 xs 1.6 8 valf 90 bg olan modelidir arac 2/senedir bende ve severek kullanıyorum aracı ilk aldıgımda gunlık kullanımda haralet 90 derece cizgisinde degilde 90 ila 100 derece arasında duruyordu ve rampa yada sıkıstırma gordugu zamanlarda ise 100 derecelere dogru geliyordu ozellikle uzun yolda 2000 devirin ustunde yol yaptıgım zaman cok ca yaşamıstım bunu guya anlayan bu işin ustadı oldugunu idda eden tamirçi vatandaların anlattıgına gore müşür bozuk fan bozuk fan rölesi bozuk radyator orjinal degil conta yanık yok arabaya cakma cak yak anasını satayım hiç birine kulak asmayın arkadaslar yalan dolan bunlar yabancı bir siteden ecu nun baglatı diyagramını buldum ve fanların acması için haralet müşüründen direnç okuması gerektigini anlamam cok uzun sürmedi aracım 92 derecede fan 1 kademe fan acıyordu zaten o raya kadar geldikten sonra sogutmasını kimse bekleyemezdi fan müsüründe ntc kullanıldıgını anladıgımda ise bu işi araya direnç atarak cozecegimi fark ettim bizim araclardaki haralet müşürleri diger arabalardaki gibi belli bir sıcaklıga gelince kontaklarını kapatan termik bir musur degil arkadaşlar bizimki direnc degeri olcen ntc yani sıcaklık arttikca dirençi dusen bir malzeme neyse 150 ohm luk bir direnci müsürün kırmızı kablosuna seri bir şekilde baglayarak 80 derecelerde fanı acmayı basardım termostadı ise reno flaş termostadı ile degiştirdigimde aldıgım sonuç harikaydı ne yokuşlar ne uzun yolu haraletim 90 dereceyi hiç gecmedi tabiki bu sorunu kalıcı bir cozume ulastırmak için dersimi calışmaya devam etrim aracın müsürlerinden gelen bilgiye gore fanların devrini ayarlayan ve ecu ye sıcaklık bilgidini gonderen ara bir birim oldugunu fark ettim yerini bulmakta aceleci davaranmadım aklıma geldikce aramaya calısmıstım gecen ay yine arabamda bir dengezilik olusmustu işten gelirken fan haralet gozume takıldı yine yuzler gittigini gordüm hemen saga cekip misürüm fişini cıkartak müdahale ettim ve ertesi gun aramaya koyuldum ve buldum arkadaşlar ara modul bitron kutusu veya fan beyni diyede geçiyor piyasada google yazın parcayı gorun yerini soyleyim size aracın onude ilen sag farın yada sag sis farını arkasında duran küçük bir kutu bitron kutusu ben buldum soketinde cıkardıgımda gordyklerim hiç iç acıcı degildi su almış soket pimleri  curumüş neredeyse faydasız bir malzemeye donuşmüs hiç ugrasmadım hemen gidip yenisini aldım yan sanayisini taktım orjinali biraz tuzlu yan sanayisi 95 tl neyse aldıgım sonuçlar muazzam attıgım dirençi iptal etmeme ragmen fanlar 82 dercelerde falan ilk kademe fanı acdı ve hiç üzmedi beni ve sugan aktif bir sekilde rampa sıkıztırma her türlu uzun yolda hiç üzmeyecek kıvamda calışıyor üstelik full antifirizli motor suyum gram su yok ve sonuçlar harika doslar kulaktan dolma seylere takılıp hiç canınızı sıkmayın sacma sapan seyleride arabanızda denetmetin direk 2 kademe fan actırsın elektirikçiye baglat yok tofaş müsürü takalım radyatore kafan rahat etsin sakın sakın kıymayın arabanıza şimdi ne anlattık bakın arabanız 90 dereceyi geçiyorsa marşa bastınız direk fan acdı yada 1 kademe 2 kademeye kafasına gore geçiyorsa fanlar yada hiç acmiyorsa bakacagınız yeri soyledim arkadaşlar 85 derecelik flaş termostadınıda unutmayın en verimli hali budur arkaşlar denendi dandirik ustaların dediklerine takılmayın ben elektronikçi oldugum için ve elimden geldigi için bu işin olur yolunu dersimi calışarak cözüme kavuşturdum ve paylaşmak istedim canınız sıkılmasın cebinizden tonlarca para cıkmasın die umarım faydam dokunur başıma gelen ve cözüm buldum bir kac olayıda buradan sizinle baylaşacagım arkadaşlat

Valla kardeşim eline bilgine sağlık konu sabitlendi arkadaşlar. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
eran Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 177
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eran Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2019 Saat 16:40
Kaba kaçmazsa oha diyeceğim. Vallaha tebrik ederim.
Yukarı Dön
Karacocuk24 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 679
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Karacocuk24 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2019 Saat 21:16
Orjinalini yazan: 106xs1.6 106xs1.6 Yazdı:

Arkadaşlar oncelikle selamlar aracım 106 xs 1.6 8 valf 90 bg olan modelidir arac 2/senedir bende ve severek kullanıyorum aracı ilk aldıgımda gunlık kullanımda haralet 90 derece cizgisinde degilde 90 ila 100 derece arasında duruyordu ve rampa yada sıkıstırma gordugu zamanlarda ise 100 derecelere dogru geliyordu ozellikle uzun yolda 2000 devirin ustunde yol yaptıgım zaman cok ca yaşamıstım bunu guya anlayan bu işin ustadı oldugunu idda eden tamirçi vatandaların anlattıgına gore müşür bozuk fan bozuk fan rölesi bozuk radyator orjinal degil conta yanık yok arabaya cakma cak yak anasını satayım hiç birine kulak asmayın arkadaslar yalan dolan bunlar yabancı bir siteden ecu nun baglatı diyagramını buldum ve fanların acması için haralet müşüründen direnç okuması gerektigini anlamam cok uzun sürmedi aracım 92 derecede fan 1 kademe fan acıyordu zaten o raya kadar geldikten sonra sogutmasını kimse bekleyemezdi fan müsüründe ntc kullanıldıgını anladıgımda ise bu işi araya direnç atarak cozecegimi fark ettim bizim araclardaki haralet müşürleri diger arabalardaki gibi belli bir sıcaklıga gelince kontaklarını kapatan termik bir musur degil arkadaşlar bizimki direnc degeri olcen ntc yani sıcaklık arttikca dirençi dusen bir malzeme neyse 150 ohm luk bir direnci müsürün kırmızı kablosuna seri bir şekilde baglayarak 80 derecelerde fanı acmayı basardım termostadı ise reno flaş termostadı ile degiştirdigimde aldıgım sonuç harikaydı ne yokuşlar ne uzun yolu haraletim 90 dereceyi hiç gecmedi tabiki bu sorunu kalıcı bir cozume ulastırmak için dersimi calışmaya devam etrim aracın müsürlerinden gelen bilgiye gore fanların devrini ayarlayan ve ecu ye sıcaklık bilgidini gonderen ara bir birim oldugunu fark ettim yerini bulmakta aceleci davaranmadım aklıma geldikce aramaya calısmıstım gecen ay yine arabamda bir dengezilik olusmustu işten gelirken fan haralet gozume takıldı yine yuzler gittigini gordüm hemen saga cekip misürüm fişini cıkartak müdahale ettim ve ertesi gun aramaya koyuldum ve buldum arkadaşlar ara modul bitron kutusu veya fan beyni diyede geçiyor piyasada google yazın parcayı gorun yerini soyleyim size aracın onude ilen sag farın yada sag sis farını arkasında duran küçük bir kutu bitron kutusu ben buldum soketinde cıkardıgımda gordyklerim hiç iç acıcı degildi su almış soket pimleri  curumüş neredeyse faydasız bir malzemeye donuşmüs hiç ugrasmadım hemen gidip yenisini aldım yan sanayisini taktım orjinali biraz tuzlu yan sanayisi 95 tl neyse aldıgım sonuçlar muazzam attıgım dirençi iptal etmeme ragmen fanlar 82 dercelerde falan ilk kademe fanı acdı ve hiç üzmedi beni ve sugan aktif bir sekilde rampa sıkıztırma her türlu uzun yolda hiç üzmeyecek kıvamda calışıyor üstelik full antifirizli motor suyum gram su yok ve sonuçlar harika doslar kulaktan dolma seylere takılıp hiç canınızı sıkmayın sacma sapan seyleride arabanızda denetmetin direk 2 kademe fan actırsın elektirikçiye baglat yok tofaş müsürü takalım radyatore kafan rahat etsin sakın sakın kıymayın arabanıza şimdi ne anlattık bakın arabanız 90 dereceyi geçiyorsa marşa bastınız direk fan acdı yada 1 kademe 2 kademeye kafasına gore geçiyorsa fanlar yada hiç acmiyorsa bakacagınız yeri soyledim arkadaşlar 85 derecelik flaş termostadınıda unutmayın en verimli hali budur arkaşlar denendi dandirik ustaların dediklerine takılmayın ben elektronikçi oldugum için ve elimden geldigi için bu işin olur yolunu dersimi calışarak cözüme kavuşturdum ve paylaşmak istedim canınız sıkılmasın cebinizden tonlarca para cıkmasın die umarım faydam dokunur başıma gelen ve cözüm buldum bir kac olayıda buradan sizinle baylaşacagım arkadaşlat
hocam cok guzel bilgiler paylastin benim 206 da 90-100 arasi zorlayinca 100 u biraz geciyor reno flas termostati ilk deneyecegim sonra pesine hararet musuru ve hic olmazsa fan beynini degistireyim insallah cozume kavusurum bende cok tesekkurler
Yukarı Dön
106xs1.6 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Ocak 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı 106xs1.6 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2019 Saat 17:54
Arkadaşlar oncelikle selamlar aracım 106 xs 1.6 8 valf 90 bg olan modelidir arac 2/senedir bende ve severek kullanıyorum aracı ilk aldıgımda gunlık kullanımda haralet 90 derece cizgisinde degilde 90 ila 100 derece arasında duruyordu ve rampa yada sıkıstırma gordugu zamanlarda ise 100 derecelere dogru geliyordu ozellikle uzun yolda 2000 devirin ustunde yol yaptıgım zaman cok ca yaşamıstım bunu guya anlayan bu işin ustadı oldugunu idda eden tamirçi vatandaların anlattıgına gore müşür bozuk fan bozuk fan rölesi bozuk radyator orjinal degil conta yanık yok arabaya cakma cak yak anasını satayım hiç birine kulak asmayın arkadaslar yalan dolan bunlar yabancı bir siteden ecu nun baglatı diyagramını buldum ve fanların acması için haralet müşüründen direnç okuması gerektigini anlamam cok uzun sürmedi aracım 92 derecede fan 1 kademe fan acıyordu zaten o raya kadar geldikten sonra sogutmasını kimse bekleyemezdi fan müsüründe ntc kullanıldıgını anladıgımda ise bu işi araya direnç atarak cozecegimi fark ettim bizim araclardaki haralet müşürleri diger arabalardaki gibi belli bir sıcaklıga gelince kontaklarını kapatan termik bir musur degil arkadaşlar bizimki direnc degeri olcen ntc yani sıcaklık arttikca dirençi dusen bir malzeme neyse 150 ohm luk bir direnci müsürün kırmızı kablosuna seri bir şekilde baglayarak 80 derecelerde fanı acmayı basardım termostadı ise reno flaş termostadı ile degiştirdigimde aldıgım sonuç harikaydı ne yokuşlar ne uzun yolu haraletim 90 dereceyi hiç gecmedi tabiki bu sorunu kalıcı bir cozume ulastırmak için dersimi calışmaya devam etrim aracın müsürlerinden gelen bilgiye gore fanların devrini ayarlayan ve ecu ye sıcaklık bilgidini gonderen ara bir birim oldugunu fark ettim yerini bulmakta aceleci davaranmadım aklıma geldikce aramaya calısmıstım gecen ay yine arabamda bir dengezilik olusmustu işten gelirken fan haralet gozume takıldı yine yuzler gittigini gordüm hemen saga cekip misürüm fişini cıkartak müdahale ettim ve ertesi gun aramaya koyuldum ve buldum arkadaşlar ara modul bitron kutusu veya fan beyni diyede geçiyor piyasada google yazın parcayı gorun yerini soyleyim size aracın onude ilen sag farın yada sag sis farını arkasında duran küçük bir kutu bitron kutusu ben buldum soketinde cıkardıgımda gordyklerim hiç iç acıcı degildi su almış soket pimleri  curumüş neredeyse faydasız bir malzemeye donuşmüs hiç ugrasmadım hemen gidip yenisini aldım yan sanayisini taktım orjinali biraz tuzlu yan sanayisi 95 tl neyse aldıgım sonuçlar muazzam attıgım dirençi iptal etmeme ragmen fanlar 82 dercelerde falan ilk kademe fanı acdı ve hiç üzmedi beni ve sugan aktif bir sekilde rampa sıkıztırma her türlu uzun yolda hiç üzmeyecek kıvamda calışıyor üstelik full antifirizli motor suyum gram su yok ve sonuçlar harika doslar kulaktan dolma seylere takılıp hiç canınızı sıkmayın sacma sapan seyleride arabanızda denetmetin direk 2 kademe fan actırsın elektirikçiye baglat yok tofaş müsürü takalım radyatore kafan rahat etsin sakın sakın kıymayın arabanıza şimdi ne anlattık bakın arabanız 90 dereceyi geçiyorsa marşa bastınız direk fan acdı yada 1 kademe 2 kademeye kafasına gore geçiyorsa fanlar yada hiç acmiyorsa bakacagınız yeri soyledim arkadaşlar 85 derecelik flaş termostadınıda unutmayın en verimli hali budur arkaşlar denendi dandirik ustaların dediklerine takılmayın ben elektronikçi oldugum için ve elimden geldigi için bu işin olur yolunu dersimi calışarak cözüme kavuşturdum ve paylaşmak istedim canınız sıkılmasın cebinizden tonlarca para cıkmasın die umarım faydam dokunur başıma gelen ve cözüm buldum bir kac olayıda buradan sizinle baylaşacagım arkadaşlat
Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2013 Saat 01:00
aynen valla kimseye güvenemez olduk hepsi usta ama bi sorun için hepsi farklı farklı şey söylüyorlar..
Yukarı Dön
vbmaster Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010
Konum: Konya/Selçuklu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 837
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vbmaster Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2013 Saat 00:57
hep derim içinde Allah korkusu olan helal süt emmiş bir usta bulmak lazım. en son bölge temsilcimin tavsiyesi ile haftasonu bir yere gideceğim. kaç yıl oldu bulamadım. sorun arabada ya da sende değil sanayi ve ustalarda ...
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...

Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model
1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II)
Otoban faresi :) ARh(+)
Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2013 Saat 00:55
geçmiş olsun :) darısı başıma valla cok canımı sıkıyor bu hararet olayı herkes bişey diyor,kimi radyatör diyo kimi devirdaim pompası diyo ne yapacağımı şaşırdım daha yeni aldık arabayı soğumaya başladım :S
Yukarı Dön
vbmaster Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010
Konum: Konya/Selçuklu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 837
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vbmaster Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2013 Saat 00:44
geçmiş olsun ...
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...

Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model
1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II)
Otoban faresi :) ARh(+)
Yukarı Dön
emre_akdag Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2013
Konum: BURSA - Y.ŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1872
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emre_akdag Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2013 Saat 17:42
Orjinalini yazan: tolga106 tolga106 Yazdı:

Radyator degilmis devirdaimin kafasi boslamis o yuzden sıkıntı oluyormus calisiyor ama gerektigi gibi degilmis devirdaim degisti denedim biraz sorun hallolmus gibi hic isik yakmadi :)

Bu arada arac klimaliydi radyator baya pahaliydi degisse idi. insallah seninkide duzelir
Geçmiş olsun dostum umarım aynı sıkıntılarla bir daha karşılaşmazsın :)
ALP OTO YEDEK PARÇA
YENİŞEHİR / BURSA
Yukarı Dön
okan77 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2008
Konum: KasımpaşaKartal
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 840
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı okan77 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2013 Saat 17:29
radyatör tıkanmış olabilir devirdaim pervanelerinde sıkıntı olabilir... Ama radyatör olma ihtimali yüksek gibi. 106 xs aracımda yaşamıştım bu sorunu... biraz aracı devirli kullanayım hemen hararet yükseliyordu.. 90 km hıza gelip boşa atıyordum. hararet düşüyordu.. radyatör değişti motor içi su kanalları temizlendi sorun ortadan kalktı... inşallah bulursunuz..
Yukarı Dön
tolga106 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2013
Konum: zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2013 Saat 17:19
Radyator degilmis devirdaimin kafasi boslamis o yuzden sıkıntı oluyormus calisiyor ama gerektigi gibi degilmis devirdaim degisti denedim biraz sorun hallolmus gibi hic isik yakmadi :)

Bu arada arac klimaliydi radyator baya pahaliydi degisse idi. insallah seninkide duzelir
Baglanmayacaksin öyle körü körüne diyen şaire sesleniyorum;
- sen hic 106 kullandinmi??
Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2013 Saat 12:54
inşallah tek sorun radyatördür..radyatör değişecek demi şimdi senin arabanın ( arabada klima varmı bide ) evet ustam olanları yazarsan cok memnum olurum şimdiden teşekkür ederim :)
Yukarı Dön
tolga106 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2013
Konum: zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2013 Saat 12:48
Ben bu gun biraktim araci bakalim neler olacak gereken bilgiyi araci alinca paylasirim belki yardimi dokunur :)
Baglanmayacaksin öyle körü körüne diyen şaire sesleniyorum;
- sen hic 106 kullandinmi??
Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2013 Saat 12:40
Aynı sorun  benim 206 da var benim ustada radyatörden olabilir dedi haftasonu götürecem arabayı radyatöre baktıracam temizlenebilirse temizletecem olmasa değiştirecem inşallah hallolur şu sorunda kurtuluruz:)
Yukarı Dön
tolga106 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2013
Konum: zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2013 Saat 11:13
Bu gun ustaya goturdum araci anlattiklarimdan yola cikarak radyatör degisecek dedi yogunluktan araca bakamadi carsamba gunu birakacagim arabayi :s
Sizcede bu problem radyatorden kaynaklanirmi?
Klimali radyator degistiren oldumu hic aranizda nedir maliyeti bilgisi olan varmi ?
Baglanmayacaksin öyle körü körüne diyen şaire sesleniyorum;
- sen hic 106 kullandinmi??
Yukarı Dön
tolga106 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2013
Konum: zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mayıs 2013 Saat 17:20
Verdigin bilgi icin tesekkurler ancak motor hava yapmiyor bir ara o konuyla da baya ugrastik su an ustaya gitmeden motordan butun hava alma noktalarindan havayi alabiliyorum ancak arac artik hava yapmiyor :)
Baglanmayacaksin öyle körü körüne diyen şaire sesleniyorum;
- sen hic 106 kullandinmi??
Yukarı Dön
semus Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Eylül 2012
Konum: muğla
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 253
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı semus Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mayıs 2013 Saat 16:59
tam bilgim olmamakla birlikte, motor suyu hava yamışta olabilir. dayımda benzer bir sorun yasamıstı. suyun oldugu yerde devriidaimi sağlayan küçük bir hortum vardı. o hortum su haznesinin içine düşmüştü oda hava yapmasına neden olmustu. herseyi deiştirdiyseniz bu sekilde küçük şeyleride kontrol ederseniz belki sorunu çözebilirsiniz
Yukarı Dön
tolga106 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2013
Konum: zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mayıs 2013 Saat 01:58
Verdiginiz cevaplar icin tesekkur ederim..
Banada devirdaim gibi geliyor
Bu sorun ilk basladiginda contadan suphelenmistik acilmisken motor, degistirdik contayi sıkıntı yoktu keyfine degistirmis gibi olduk o yuzden pek zannetmiyorum.

Eger varsa baska basina gelen ya da fikri olan bekliyorum cevaplarinizi...
Baglanmayacaksin öyle körü körüne diyen şaire sesleniyorum;
- sen hic 106 kullandinmi??
Yukarı Dön
tolga106 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2013
Konum: zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolga106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mayıs 2013 Saat 01:58
Baglanmayacaksin öyle körü körüne diyen şaire sesleniyorum;
- sen hic 106 kullandinmi??
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 117 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3538 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49169 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 456 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 272 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 494 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 83 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4335 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1705 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 962 0 Just for Justice
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 762 0 ozcank
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1745 11 Pejo58
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 28736 22 Pejo58
konu icon 407 ÇEKMİYOR son mesaja git 3656 6 Oyk2147
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26009 19 wolkan35
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 2488 5 yigitmustafa
konu icon 1.4hdi / 1.4tdci rölanti arızası yardım edin lütfe son mesaja git 233 0 omersardogan
konu icon Kolçak Montajı son mesaja git 870 0 2016active1.6Hdi
konu icon 508 Start-Stop Arızası P1A9C son mesaja git 1978 2 wolkan35
konu icon 508 kör nokta çalışmıyor son mesaja git 14319 1 mbk
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
Pejo58 3
wolkan35 2
muratzengin 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
SerkanPinar 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English