|
|
206 GTI vites sorunu |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
voodoo
2. Vites
04 - Mart - 1984 Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010 Konum: Antwerpen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 598 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 206 GTI vites sorunuGönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 23:19 |
|
himmmm....teskkurler arkadaslar
|
|
|
2001 206
2.0 GTI Antwerpen |
|
![]() |
|
ibrahim YILDIZAK
2. Vites
15 - Eylül - 1982 Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 753 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahim YILDIZAK
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 21:50 |
|
|
|
01 COA 084 ARh(+) |
|
![]() |
|
ibrahim YILDIZAK
2. Vites
15 - Eylül - 1982 Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 753 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahim YILDIZAK
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 21:47 |
bende vites değişmiyor bile ve benim senkromenç'te sorun vardı zaten 2. vitese girmede sorun yaşıyordum yüksek devirlerde araba şu an tamircide bakalım baskı balata değişince sorun kalkacak mı? |
|
|
01 COA 084 ARh(+) |
|
![]() |
|
cey cey
1. Vites
Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2011 Konum: mudur Durum: Aktif Değil Mesajlar: 322 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 17:29 |
|
arkadaşımın baskı balata bitmiş yolda kaldı aradı gittim baktım araba calışıyorken videsleri su gibi atıyon debriyaja basmadan arabayı cekerek göturduk sanayiye baskı balatayı degiştik 450 tl ye zar zor pazarlıkla normalde baskı balata 330 söküp takma 150 tl ila 200 tl keçesi yagı 130 büyük geçmiş olsun
|
|
![]() |
|
okankrgz
2. Vites
27 - Nisan - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Mart 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 472 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 14:22 |
|
şanzuman zaten inecek diyorsun açıldığında 2 nci vites senkromençine baktığında içten dişleri vardır onlar sıyırmış şekilde göreceksin... değişimi basit bişey korkma
|
|
|
Koceli/İZMİT
1982 |
|
![]() |
|
MagicPerformance
2. Vites
24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı MagicPerformance
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2012 Saat 10:44 |
|
Her viteste redline iyidir ara ara geri viteste bile yapmak lazım :) sıkıntın baskıdan değil senkromeçten kaynaklanıyor 1. ve 2. vites sekromeçlerini değiştireceksiniz. şanzumanı söktürmüşken 17*77 ayna mahruti, seramik yada bronz baskı ve LCD karbon kaplama sekromeç tavsiye ederim aracın uçuşa geçer :)
|
|
![]() |
|
voodoo
2. Vites
04 - Mart - 1984 Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010 Konum: Antwerpen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 598 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 23:40 |
|
senkromeclerin degismesi zor bi olaymi
|
|
|
2001 206
2.0 GTI Antwerpen |
|
![]() |
|
okankrgz
2. Vites
27 - Nisan - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Mart 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 472 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 22:14 |
|
baskıdan olacağını sanmıyorum sorun yüksek devirde 1 den 2 ye geçmemesi ise tamamen senkromeçten kaynaklanıyor.
bu arada 1 de yada 3 te redline yapmak aynı kapıya cıkar aracın motoru soğuk olmadıktan sonra sıkıntı olmaz bence....yağ sıcaklığı uygun seviyeye geldikten sora redline nın dibine vur :D
|
|
|
Koceli/İZMİT
1982 |
|
![]() |
|
voodoo
2. Vites
04 - Mart - 1984 Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010 Konum: Antwerpen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 598 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 21:32 |
|
baski balata bittinde bu arizayimi verio,1 de yuksek devirde 2 ye atarken zorlanmasini bunumu gosterir....
|
|
|
2001 206
2.0 GTI Antwerpen |
|
![]() |
|
Cmoss06
2. Vites
Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 549 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 20:56 |
|
Geçmiş olsun baskı balata degişmesi lazım
|
|
|
206 XT HDI Siyah
COM2000 Yol Pc ('.')Göze Batan Çivi Çekici Yer |
|
![]() |
|
voodoo
2. Vites
04 - Mart - 1984 Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010 Konum: Antwerpen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 598 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 13:54 |
|
bendede var ayni problem cok yukseltince 1 de devirleri ikiye gecmesi icin biraz devirin dusmesi gerekio yani bekletio....bu problem nedendir anlayamadim
|
|
|
2001 206
2.0 GTI Antwerpen |
|
![]() |
|
ibrahim YILDIZAK
2. Vites
15 - Eylül - 1982 Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 753 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahim YILDIZAK
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 12:47 |
|
|
|
01 COA 084 ARh(+) |
|
![]() |
|
ibrahim YILDIZAK
2. Vites
15 - Eylül - 1982 Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 753 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahim YILDIZAK
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2012 Saat 12:46 |
Arabaya zarar vereceğini biliyorum şanzuman sökülecekti zaten 1'den 2'ye geçişte bir sıkıntı vardı biraz erkene aldı durumu o kadar birde diğer arkadaşın dediği gibi 1de de aynı 2 de de farkeden birşey yok sadece sıkıştırmak istedim biraz e olacak o kadar elinin altında 136 hp'lik bir makine var. |
|
|
01 COA 084 ARh(+) |
|
![]() |
|
racer50
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2011 Konum: NEVSEHIR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 98 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 03 Mart 2012 Saat 23:19 |
|
baskı balata kardeşim geçmiş olsun bırde feline arkadaşım 1.vteste cıkılan red line ile diğer viteslerdekı red lıne nın farkı nedır acaba ?
|
|
|
KAYGAN YOLLARIN YAPIŞKAN SÖFÖRÜ
|
|
![]() |
|
feline
2. Vites
Kayıt Tarihi: 12 Ekim 2011 Konum: erzurum Durum: Aktif Değil Mesajlar: 445 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 03 Mart 2012 Saat 19:44 |
|
hocam 1.viteste redline niye yaptın onu anlamadım yazık değilmi arabaya 1.vites sadece kalkma amaçlı kullanır ve 1.vitesde redline yaparsan başına sıkıntı alırsın.2 de 3 de yap redline ama 1.vitesde tavsiye etmem
|
|
|
206 1.4 hdi feline 2006 model
EDİRNEDEN KARSA,JAPONYADAN RUSYAYA BİZE HER YER TRABZON |
|
![]() |
|
ibrahim YILDIZAK
2. Vites
15 - Eylül - 1982 Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 753 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahim YILDIZAK
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 03 Mart 2012 Saat 18:40 |
|
2 gün önce aracımı kullanırken 1. viteste redline'da vitesi 2'ye attım ve orada kaldı. Araç çalışmazken vites geçiyor araç çalıştığında vites geçişi yapılmıyor. Tamirci debriyaj seti dedi ama ben emin olmadığımdan sormak istedim. Başka bir sorun olabilir mi?
|
|
|
01 COA 084 ARh(+) |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||