|
Hiç susmayan kalorifer motoru |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
codemaster
1. Vites 20 - Ekim - 1982 Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2011 Konum: TEKİRDAĞ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı codemaster
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 25 Ekim 2011 Saat 17:14 |
bu arada geçen hafta yaşadığım bir olayı aktarayım. hem doğru yapmışmıyım bi kontrol edeyim hem de arayan belki bu mesajımdan çözüm bulur.
geçen hafta tekirdağa çok yağmur yağdı. işten eve dönmek için arabaya bindiğimde sağ-ön koltuğun paspasının su içinde yüzdüğünü gördüm. 5-6 cm su dolmuştu. temizledikten sonra acaba nerden su alıyor diye düşündüm. Sağ sileceğin altındaki ızgaranın alt kısmında kauçuk gibi bir maddeden bir muhafaza olduğunu gördüm. Silecekleri ve ızgarayı söktüm. O kauçukta (veya deri ) yırtık olduğunu gördüm. Döşemeciden oraya uygun bir parça su geçirmeyen deri aldım. Camları tuttrumak için sıkılan siyah sıvı kauçuk ile oraya iyice yapıştırdım. Henüz yağmur yağmadı, iş yoğunluğundan aracı yıkamaya çekip deneyemedim de. inşallah artık su girmez. |
|
dont worry about the code, show me the money
|
|
codemaster
1. Vites 20 - Ekim - 1982 Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2011 Konum: TEKİRDAĞ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı codemaster
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
ilginiz için teşekkürler. şimdi kafam karıştı. mevcut durumda cızırtı yapmayan bir kalorifer motoru mu almalıyım yoksa ayda bir kalorifer motorunu yağlamalımıyım? hem ben de
"Benım aracımda fan hızını ayarlayan tusun altına kucuk bır swıtch takıp role baglayarak fanı durdurmuslar ama ben sonradan yapılan herseyı soktum ve orjınal halıne cevırdım" CeCoLi 'nin ki gibi bi röle koydursam ne zararım olur?
|
|
dont worry about the code, show me the money
|
|
Emre Ekrem
1. Vites 17 - Eylül - 1980 Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Emre Ekrem
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
auto seçeneği olan tüm araçlarda böyle, iç ışık paneli arkasında bir sensor bulunur, bu sensor salon içerisindeki havayı sirküle etmek, ısı ölçmek ve auto seçeneğini aktif ettiğiniz taktirde salon sıcaklığını dengeler.
|
|
ph2 stock 306 gti
|
|
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu sadece 306 larda degil neredeyse butun Avrupa araclarinda boyle.
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu arada kendını tanıtan bır konu acman gerektıgını soylemem lazım
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu durum kronık bır sorun daha dogrusu bır "sorun" olmayıp devamlı calısan bır sıstemdır
Sadece kontak kapandıgında durur... Bugune kadar baktıgım butun 306 larda boyle. Kendımınkınde de boyle. O acıdan bunu durdurmak ıcın bence ugrasma.
Benım aracımda fan hızını ayarlayan tusun altına kucuk bır swıtch takıp role baglayarak fanı durdurmuslar ama ben sonradan yapılan herseyı soktum ve orjınal halıne cevırdım
|
|
codemaster
1. Vites 20 - Ekim - 1982 Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2011 Konum: TEKİRDAĞ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı codemaster
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
merhabalar,
foruma yeni üye oldum, şahane bir forum. benim sorunum hiç susmayan ve cızırtılı çalışan kalorifer motoru. haftasonu kalorifer düğmesinde temassızlık vardır, ondan dolayı tam kapanmıyordur düşüncesi ile konsolü söktüm. düğmede sorunu düzeltecek bişey bulamadım. topladım bi daha. sonra sanayiye gittim. torpidonun altından kalorifer motorunu söktüler, yağladılar, cızırtılı çalışması sona erdi ama yine de çok hafiften üflüyor ha bire. Birinci olarak şunu sorayım, torpidonun altında kalorifer motorunu gizleyen bir plaka var, plaka ordaki bir boruya bağlı, klips gibi bişey var, sanayide usta bi hamlede çıkarmıştı o korumayı ama ben bir türlü sökemedim. detaylı anlatabilecek olan varsa çok duacı olurum. ikinci olarak da diyorum ki kalorifer motoruna giren kabloların birine (elektrik getiren) basit bir anahtar takayım. kaloriferi çalıştıracağım zaman uzanır açarım o düğmeden. çünkü sanırım 306ların hiç kapanmayan kalorifer motoru kronik bir sorunmuş.
|
|
dont worry about the code, show me the money
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |