|
|
Silindir Conta Kesme Belirtileri |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | ||
assat76
1. Vites
18 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2011 Konum: Kırıkkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Silindir Conta Kesme BelirtileriGönderim Zamanı: 13 Ekim 2011 Saat 13:29 |
|
yapacak bişey kalmadığı için delik açtık.termostat,devirdaim,kalorifer peteği değişti ve radyatör temizlendi.daha ne kaldı geriye hiç bilmiyorum.araba hararetli gidiyor ama şimdi hem petek ısıtıyor hem de sıcaklık 96-97 yi geçmiyor. |
||
|
PEUGEOT 206 1.4 XR AUTO 2001 LPG
|
||
![]() |
||
| Sponsor Bağlantı | ||
![]() |
||
Long Beach
2. Vites
Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Ekim 2011 Saat 23:19 |
|
bakin burda da akilli usta (!) delik acmis ve arac sahibi de faydasini (!) görmüs ![]() http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=18951 |
||
![]() |
||
Long Beach
2. Vites
Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Ekim 2011 Saat 21:41 |
|
|
termostatin üzerine delik acilmasi, termostatin görevini yapmamasina sebep olur, yani termostat var mi yok mu arasi
aracin motorunu ve termostati dizayn eden imal edenlerin delik acacak kadar akli yokmus . Bu sekilde termostatin iptali motorun gerekli sicakliga ulasmamasina sebep olur ve fazla yakit harcar, kalorifer yeterince isitmaz.
|
||
![]() |
||
assat76
1. Vites
18 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2011 Konum: Kırıkkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Ekim 2011 Saat 12:41 |
|
|
Bu arada termostatın üstüne tek delik açıldı ve radyatör temizlendi ayrıca devirdaim yenilendi.Şu anda çok şükür sorunsuz.Maks. sıcaklık 93 oluyor o da sıkıştırınca.
|
||
|
PEUGEOT 206 1.4 XR AUTO 2001 LPG
|
||
![]() |
||
assat76
1. Vites
18 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2011 Konum: Kırıkkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Ekim 2011 Saat 11:38 |
|
kesme derken yanmayı kastediyorum hocam.sanayi dilince conta yandı ile conta kesti terimi aynı manada kullanılmakta tabi doğrusu conta yandı demektir çünki conta aşırı hararetten yanmaktadır. |
||
|
PEUGEOT 206 1.4 XR AUTO 2001 LPG
|
||
![]() |
||
tayfundoner
1. Vites
18 - Temmuz - 1993 Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2011 Konum: BURSA OSMANGAZİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tayfundoner
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Ekim 2011 Saat 09:59 |
|
|
desene partner conta gidiyo sabsarı bi su oluşuyo sürekli radyatör suyunda bide sürekli su eksiltiyo radyatör delik :S
|
||
|
TYFN DNR
2000 PEUGEOT PARTNER 1.9 D TYFN_DNR28@hotmail.com Gurbetçi Çotanak 028 |
||
![]() |
||
Long Beach
2. Vites
Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Ekim 2011 Saat 02:49 |
|
|
triger kayisi + su pompasi (devirdaim)+ gergi bilyasi 3'ü beraber degisir.
Contanin yandigini biliyordum ama kesildigini de ögrenmis oldum. Eger ; motor yag (eksiltiyorsa)yakiyorsa " egostan siyah duman atmasi" Subap kapagindan yag atiyorsa (kapak contasi etrafi) Motor sogutma suyuna yag karisiyorsa ( Radyatör kapagini acip kontrol ederek anlasilir, motora yag konulan kapak ici beyaz köpüklü ise) Motor harareti anormal yükseliyorsa "su eksiltmesinden dolayi" Subap kapagi contasi yanik demektir. En kisa zamanda conta degistirilmelidir. Eger triger degistirme zamani da yakinsa, triger kayisi + devirdaim pompasi + gergi bilyesi de degistirilmelidir. Düzenleyen Long Beach - 12 Ekim 2011 Saat 03:00 |
||
![]() |
||
assat76
1. Vites
18 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2011 Konum: Kırıkkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 12 Ekim 2011 Saat 00:54 |
|
aynısını bugün bana da söyledi ustam.demekki trigeri değişen usta !!! bunu bilmiyomuş |
||
|
PEUGEOT 206 1.4 XR AUTO 2001 LPG
|
||
![]() |
||
ByHack
1. Vites
06 - Ocak - 1986 Kayıt Tarihi: 22 Haziran 2011 Konum: Yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 264 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Ekim 2011 Saat 23:42 |
|
|
Faydalı bir bilgi vermişsiniz, teşekkürler... |
||
|
307 XT (2004) 1.6 110 Hp....BRC Seq24 LPG
|
||
![]() |
||
droprain72
1. Vites
30 - Haziran - 1966 Kayıt Tarihi: 28 Ağustos 2011 Konum: ist Durum: Aktif Değil Mesajlar: 62 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı droprain72
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Ekim 2011 Saat 13:14 |
|
|
merhaba
devirdaim triger kayışına bağlı olduğu için triger değişince onuda değiştirmek gerekiyo dedi benim ustam. |
||
|
2005 307 sw hdi
|
||
![]() |
||
assat76
1. Vites
18 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2011 Konum: Kırıkkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Ekim 2011 Saat 10:09 |
|
doğrudur.yanlız blok çatlatınca bi yerde kalır araba gitmez daha.ama conta kesince bayağı bi binersiniz yolda bırakmaz kolay kolay. |
||
|
PEUGEOT 206 1.4 XR AUTO 2001 LPG
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2011 Saat 18:22 |
|
|
aynı durumları blok çatlatıncada yapabilir araç yanılmıyorsam?
|
||
![]() |
||
assat76
1. Vites
18 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2011 Konum: Kırıkkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2011 Saat 15:46 |
|
Ben trigeri yeni değiştim conta da değişti şimdi sırada devirdaim var ama triger ile devirdaimin beraber değişmesi gerektiğini bilmiyordum.Neyse zaten triger değişeli 1 ay anca oldu.Bugün devirdaim de değişince bakalım sorun ortadan kalkacak mı? |
||
|
PEUGEOT 206 1.4 XR AUTO 2001 LPG
|
||
![]() |
||
droprain72
1. Vites
30 - Haziran - 1966 Kayıt Tarihi: 28 Ağustos 2011 Konum: ist Durum: Aktif Değil Mesajlar: 62 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı droprain72
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2011 Saat 14:56 |
|
|
merhaba arkadaşım
benim arabada 307 sw.bende de stop etmeler vardı.araba gaz yemiyodu şıkır şıkır ses yapıyodu.kartal sanayide conta değişti.triger in vakti geldiği için triger ve devirdaim pompasıda değişti.ustanın bana sölediği triger değişeceği zaman devirdaim pompasıda değişmesi gerekirmiş.hararet sorunun çözülmediyse eğer suyu değiştir ve antifirz koydur.motorun içinide temizlicektir. saygılar.. |
||
|
2005 307 sw hdi
|
||
![]() |
||
assat76
1. Vites
18 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2011 Konum: Kırıkkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2011 Saat 14:22 |
|
|
Arkadaşlar merhaba.Başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ve tabiki çözümünü de.Arabamdaki belirtiler;
1-Sabah ilk çalıştırmada pırpır ederek sanki stop edecek gibi olması ama stop etmemesi. 2-Işıklarda dururken arabanın aşırı titremesi. 3-Arada eksozdan patlama sesi gelmesi. 4-Su tankının içinin kahverengi ve pis olması.Sebebi silindirden geri gelen yağ tortusu. 5-Su tankı açıkken gaz verince suyun aşırı şekilde kabarması. 6-Nerdeyse günaşırı suyu bitirmesi. Benim aklıma gelen bunlar arkadaşlar.Sorun %100 olarak diyebilirimki silindir contasındadır.Ben yaptırdım arabada titreme bitti, suyu bitirmiyor,patlama sesi gitti,sabahları saat gibi ilk basışta çalışıyor ve arabanın çekişi çok artıyor.Toplam herşey içinde maliyeti 280 TL tutuyor tabi sanayide.Serviste daha pahalıya mal olabilir.Hararet sorunum var şimdi fakat onun nedenini de biliyorum.Conta kestiği için o tortulu pis su devirdaimi tıkıyor arkadaşlar aklınıza bulunsun.Termostatı ve kalorifer peteğini değiştirdim sorun çözülmedi fakat arabanın içi daha çok ısınmaya başladı petek değişince.Demekki onun da etkisi vardı.Şimdi elimde 2 seçenek var ya radyatör ya da devirdaim pompası değişecek.Sırayla deneyecez bakalım ama bence sorun devirdaimde.Bu sorunları sakın gözardı etmeyin hele hele conta kesen bi arabanın mutlaka ama mutlaka soğutma sisteminin elden geçmesi lazım.Sırf bu sebebten gaza bile çok geçiyordu çünki gazın beyni ısınmıyordu.Yani sıcak su devirdaim olmadığı için.Bakalım bu akşam sanayideyim gelişmeleri burdan yazıcam inşallah bana dua edin ![]() |
||
|
PEUGEOT 206 1.4 XR AUTO 2001 LPG
|
||
![]() |
||
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |