|
Çözülemeyen Gaz Kesme Sorunu |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
mehmetk85
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Eylül 2011 Konum: İstanbul Tuzla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmetk85
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 03 Ekim 2011 Saat 16:19 |
Tuzla dayım , Anadolu yakasında Kartal - Maltepe civarında sık görüyor olabilirsiniz. |
|
306 XR Platinum
34 BE 6091 |
|
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
geçmiş olsun çok sevindim halletmene. bundan sonraq o bakımı yapan ustaya gitmezsin umarım. Bu arada kartal sanayiye gittiğine göre anadolu yakasındamı oturuyorsun
ben pendikteyim, profilinde içle bilginide paylaşırmısın.
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Haydı gecmıs olsun. Isı ucuza cozmussun. Masallah dıyelım nazar degmesın...
Yalnız plakan bana yabancı gelmıyor. Nerelerde gezınıyorsun??? ,
Bırde Istanbul un neresınde ıkamettesın. Profılıne ekle!!! Düzenleyen CeCoLi - 23 Eylül 2011 Saat 09:05 |
|
mehmetk85
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Eylül 2011 Konum: İstanbul Tuzla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmetk85
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Arkadaşlar tekrar merhabalar
sorun çözülmüştür; boğaz Kelebeği ve oksijen sensörü temizlenmiş ve çekiş kaybı için atiker tarafından gaz ayarı artırılmıştır. Şimdilik sorun yok inşallah da olmaz. |
|
306 XR Platinum
34 BE 6091 |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
çok geçmiş olsun abicim inşallah çözülür sorunun ;)
|
|
mehmet eren
1. Vites 25 - Eylül - 1990 Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011 Konum: ORDU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 447 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmet eren
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Arkadasım genellıkle kullandıgın tup ve gaz ıle alakalı motor arıza lambası fazla endıselenme.
Düzenleyen mehmet eren - 21 Eylül 2011 Saat 17:45 |
|
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM 5053747493 Sıfır al omur boyu kullan. |
|
mehmetk85
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Eylül 2011 Konum: İstanbul Tuzla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmetk85
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Gecikme için özür dilerim , parçaların hepsi orjinal ,bu arada bugün boğaz kelebeği temizleniyor akşama belli olacak durum.
|
|
306 XR Platinum
34 BE 6091 |
|
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Taktiginiz parcalar orjinal miydi? Kutularinin uzerlerinde peugeot amblemi var miydi?
|
|
mehmetk85
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Eylül 2011 Konum: İstanbul Tuzla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmetk85
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Yo aksine , piyasa fiyatını üstüne aldım , araç çok temiz vce kazasız ,10 yaşındaki bir araç için 60000 bir km ye sahipti , motor kapak contası ustanın ısrarı ile değiştirdik , kenarlardan çok az sızdırmış ondan dolayı , yürüründe sorun yoktu aldığımda , asıl problem şimdi var :)
|
|
306 XR Platinum
34 BE 6091 |
|
Haksen016
3. Vites 23 - Temmuz - 1973 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010 Konum: Bursa,Osmangazi Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1952 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Haksen016
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
arkadaşım öncelikle geçmiş olsun umarım sorunun bir an önce çözülür.arabayı alır almaz bu kadar ağır bir bakım ve masraf yaptığına göre aracı oldukça uygun almış olmalısın.motor kapak contasınıda herhangi bir yağ kaçağı sebebi ile mi değiştirdin? burada montaj esnasında bir sıkıntı olmuş olabilirmi ?
|
|
2006 Peugeot 307 XT Triptonik
1973 - Bursa |
|
mehmetk85
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Eylül 2011 Konum: İstanbul Tuzla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mehmetk85
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Arkadaşlar merhaba, 1 ay önce aldığım aracımı (306XR Platinum 2001)bayram öncesindeki hafta bakım için tanıdık bir ustaya götürdüm , götürmez olaydım.
Araçta bayramda sorun yaşamayayım diye (yürüründe hiçbir problem yokken) bayram öncesi bakım ve birkaç ihtiyaci parçaları değiştirdim; - sağ üst motor kulağı , alt salıncaklar sağ sol , triger seti , şarj dinamo kayışları vs. ,üst motor kapağı contası , yağ - benzin - hava filtreleri , şanzıman yağı , motor yağı , debriyaj seti , balatalar , bujiler değişti. Ortalama 1250 işçilikle beraber masraf ettim. Gelin görün ki aracı arefe günü teslim aldım kapının önüne bıraktım ve bayram günü öğle vaktinde Fatih Sultan Mehmet köprüsünde motor arıza lambası yandı , birden gaz kesmeye , gaza bastıkça boğulmaya başladı. Araçta sıralı atiker lpg var. Gazdan olabilir diye benzine aldım fayda etmedi , ilk benzinlikçi de enjektör temizleyicisi attım , benzinde kullandım biraz ; yok hala devam ediyor. Neyse bayramı böyle bitirdik , rölanti sapıtık , arada bir stop ediyor , 3000 devirden sonra hem gazda hem benzinde ara ara boğuluyor , gazdana ayağımı çekip tekrar yavaş yavaş basıyorum ve malum istanbul trafiğinde çok zorluyor. Bayram ertesi yaptırdğım ustaya gittim , bilgisayar bağladılar "YAKIT SİSTEMİ ÇOK ZENGİN" diye bir hata veriyor , adam ;"Abi ya gazdan ya da enjektörden dedi" , gittik Atiker servisine bu kez; Atiker Servisi gazı ayarlardan kıstı da kıstı , bu sefer araç daha az boğuluyor ama çekişi öldü , Benzin de hala aynı ve aynı gün arıza lambası tekrar yandı. Bu hafta yetkili servise gideyim dedim ,telefon ile aradım; "LPG li araçlara bakmayız ,hiçbir servis de bakmaz" cevabını alınca , Kartal Sanayi de Peugeot servislerini dolaştım ve bulduğum 1-2 tanesi de enjektör OLABİLİR diye cevap verince hiçbirine baktırmadan , bu işleri başıma açan ilk ustaya gittim, tekrar bir arıza lambası testi fakat bu kez farklı bir cihaz ile yaptırdı , bu sefer "YAKIT SİSTEMİ ÇOK FAKİR" diye bi hata verdi. Bizim usta çözemedi , tanıdığı bir peugeut özel servisine götürdü ben oradaki ustaya derdimi anlatmadan arıza lambasına baktı cevabı ; "Boğaz kelebeği tıkalı, temizlenecek , oksijen sensörü tuz ruhuna yatırılacak" dedi. (Arkadaşlarımın söylediği de hep boğaz kelebeği konusunda idi). Bugün yetişmedi ama haftaya tekrar gideceğim ; gerçi oraya gitmek mi yoksa forumda gördüğüm gibi Bosh Car Servise gitmek mi hala karar veremedim. Bu arada en son arıza lambası testinden sonra eve geldiğimde fakettim ki LPG devredışı kalmış, araç içindeki LPG göstergesindeki ledlerin hiçbirisi yanmıyor. Bu konu hakkında fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. Herkese şimdiden teşekkür ederim. |
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |