Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Direksiyon neden zamanla sertleşir
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Direksiyon neden zamanla sertleşir

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
_ali_ Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2012
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 241
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı _ali_ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Direksiyon neden zamanla sertleşir
    Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2013 Saat 09:32
Hidrolik pompasına aktarma yapan kayış ve bilyeleri kontrol ettirin, gevşeme ve kaçırma yapıyorsa pompa tam devirde çalışmıyor olabilir.

Evet motor stop ettiği anda direksiyon sertleşiyor, ben yolda giderken stop etmişti aracı kontrol etmek çok zorlaşıyor, allahtan çok yavaştım ve düz yodaydım önümde bir viraj vs.olsaydı hızlı olsaydım yanmıştım yani o derece. Çok tehlikeli bir durum onun için direksiyon hidroliği, hortumlar kayışlar bilyeler en az fren kadar önemli.
206 1.4 + LPG
Yukarı Dön
samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7085
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Nisan 2013 Saat 21:50
Direksiyon hıdrolığını kontrol edın gerekırse değiştirin.Salıncaklar bırakcaktır sizi kontrol ettırın .Rot balans arabanızı rahatlatır birde kar lastığınız varsa uzun yol yapıcaksanız artık yavaş yavaş yaza geçın bugun uzun yol yaptım 140 tan sonra dıreksıyon baya tıtredı fazlada yakıyorum ön takımda yoruluyo en kısa zamanda yazlığa geçıcem bende .Kar lastığınle hız yapmak pek adetım değıldı ama mecbur kaldık :)
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Nisan 2013 Saat 21:09
Orjinalini yazan: Peugeot 307 Peugeot 307 Yazdı:

Arkadaşlar benimde peugeot 307 arabam var direksiyonum bir hata yaptığımda mesela ikide bir istop ettirdiğimde sertleşiyor kontağı kapatıp bi süre bekledikten sonra düzeliyor acaba sorun ne olabilir. pompadan diyorlar ama hata olsa sürekli öyle olur.



Arac stop ettiginde direksiyon sertlesir bu normal? Yanlis mi anliyorum?

Orjinalini yazan: pierson pierson Yazdı:

peki yağ değiştiren arkadaşlar...değişimden sonra direksiyon kendine geldi mi?benim aracın da direksiyonu çok sert...millet durduğu yerde tek eliyle  pervane gibi ceviriyor...ben iki elimle zor ceviriyorum sinir oluyorum


Araciniz nedir? Ben 307'mde cok farkini gordum. Cidden tek elle dondurulebiliyor su anda. Ancak 308'in direksiyonu agir. Oyle iki el gerektirmese de 307 gibi degil. 206 ise araciniz onlarda biraz daha sert oluyor.


Düzenleyen koliva - 21 Nisan 2013 Saat 21:10
Yukarı Dön
pierson Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2012
Konum: giresun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pierson Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Nisan 2013 Saat 20:10
peki yağ değiştiren arkadaşlar...değişimden sonra direksiyon kendine geldi mi?benim aracın da direksiyonu çok sert...millet durduğu yerde tek eliyle  pervane gibi ceviriyor...ben iki elimle zor ceviriyorum sinir oluyorum
Yukarı Dön
Peugeot 307 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2013
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Peugeot 307 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Nisan 2013 Saat 17:07
Arkadaşlar benimde peugeot 307 arabam var direksiyonum bir hata yaptığımda mesela ikide bir istop ettirdiğimde sertleşiyor kontağı kapatıp bi süre bekledikten sonra düzeliyor acaba sorun ne olabilir. pompadan diyorlar ama hata olsa sürekli öyle olur.

Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 14:41
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

valla cesaretlendim inşallah becerebilirim.

diğer yağ değişimleri gibi alttan boşaltma şansımız yokmu bunu. birde yağı boşaltınca sireksiyonu sağ sol yap demişsin içinde kalan yağın çıkması için. peki ozaman hava yapmadımı yada yapmazmı.


Metin hava olayi yok. Olsa dahi yagi doldurduktan sonra direksiyonu cevirdigin anda tum hava rezervuarin icine donecektir. Zaten goreceksin yagi doldurduktan sonra araci calistirinca ve pompa yagi pompalamaya baslayinca rezervuardaki yagda kabarciklar olacak. Yani yagi koyarken iceri giren havanin cikmasi demek oluyor.

Alttan boru girisini cikararakta muhtemelen yapabilirsin ama zamaninda arastirmistim ve bu ise her nedense girmemistim. Ama olmaz diye bisey yok tabi.
 
ben biraz daha arştırayım cesareti toplayayım kendim yapayım. muhtemelen yağ ilk yağıdır servis kayıtlarında yokdu çünkü değişmemiş. 2004 yılından beri aynı yağ.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 14:40
Orjinalini yazan: laedri laedri Yazdı:

Orjinalini yazan: çetin çetin Yazdı:

Direksiyon hidrolik seviyesine baktıracağım.servis yağ değişimini ne kadar yapar sizce Question

 yağ değişimi+işçilik 60-70 tl arası alırlar..
 
yağ litresi 25 tl işçilik çokmuş
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 13:34
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

valla cesaretlendim inşallah becerebilirim.

diğer yağ değişimleri gibi alttan boşaltma şansımız yokmu bunu. birde yağı boşaltınca sireksiyonu sağ sol yap demişsin içinde kalan yağın çıkması için. peki ozaman hava yapmadımı yada yapmazmı.


Metin hava olayi yok. Olsa dahi yagi doldurduktan sonra direksiyonu cevirdigin anda tum hava rezervuarin icine donecektir. Zaten goreceksin yagi doldurduktan sonra araci calistirinca ve pompa yagi pompalamaya baslayinca rezervuardaki yagda kabarciklar olacak. Yani yagi koyarken iceri giren havanin cikmasi demek oluyor.

Alttan boru girisini cikararakta muhtemelen yapabilirsin ama zamaninda arastirmistim ve bu ise her nedense girmemistim. Ama olmaz diye bisey yok tabi.
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 13:27
Orjinalini yazan: çetin çetin Yazdı:

Sinirli bu ne ya paraya bak....en iyisi kendim yağ alıp değiştireyim..


Biz niye kendimiz yapiyoruz zannediyorsun. Hem kendi yapmanin verdigi haz var hem de daha ozenli daha temiz yapiyorsun.
Yukarı Dön
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 13:06
Sinirli bu ne ya paraya bak....en iyisi kendim yağ alıp değiştireyim..
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 12:58
Orjinalini yazan: çetin çetin Yazdı:

Direksiyon hidrolik seviyesine baktıracağım.servis yağ değişimini ne kadar yapar sizce Question

 yağ değişimi+işçilik 60-70 tl arası alırlar..
Yukarı Dön
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 12:45
Direksiyon hidrolik seviyesine baktıracağım.servis yağ değişimini ne kadar yapar sizce Question
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 12:27

valla cesaretlendim inşallah becerebilirim.

diğer yağ değişimleri gibi alttan boşaltma şansımız yokmu bunu. birde yağı boşaltınca sireksiyonu sağ sol yap demişsin içinde kalan yağın çıkması için. peki ozaman hava yapmadımı yada yapmazmı.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 11:58
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

abi gaza geldim şimdi,
 
nekadar  yağ çıktı senden. sonra nekadar yağ aldı. elimde 1 litre yağ varda yetermi bilmiyorum.
 
birde direksiyonda değişme oldumu negibi izlenimlerin oldu.
 
ayrıca hafta sonu tamponu sökmüştüm direksiyon pompasına falan baktığımda şaseye monte edildiği civatalar üzerinde gidip geliyor yani boşluk var normalmidir anlamadım.  


Bir onceki mesajimi gormedin sanirim. 1 litrelik almistim bende. 1 litre yeter.

Direksiyonda sertlikten ziyade yagi kontrol ettigimde cok kirli oldugunu ve islevini yitirmis olabilecegini dusunmustum o yuzden degistirmistim. Iyi de oldu. Bosluk konusunda bir bilgim yok ama neden olsun ki?
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 09:51
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

 
yok abi ne kusuru, bir an otomatik viteslerin direksiyon yağının farklı olduğunu düşünmeye başlamıştım (:
 
sen değiştirmiştin derken nasıl değiştirdin kolaysa bende değiştireyim. bazı yerlerde hava yaparsa kötü olur değiştirmek kolay değil gibi yazılar okumuştum tırsmıştım.


Ince serum gibi plastik esnek bir hortum bul ve haznenin icine daldir. Sonra hotrumun diger ucunu aracin altindan dogru onden cikar. Sonra az bisey agzina vakum yap gelsin ve bir kabin icine o sekilde hepsini bosalt. Zaten birkez gelmeye basladimi devami bitene kadar gelecektir. Ancak bu sekilde hala sistemde eski yag kaliyor. Bunu onlemek icin aracin onunun iki tarafini da krikoya aliyoruz. Yag haznesindeki yag bitmeye dogru tekerlegi araci calistirmadan! tam sag ve tam sol yapiyoruz. Bu sayede sistemde olan yag da hazneye cikiyor ve hortum ile disari atiliyor. Bir kac kere bunu yaptiktan ve daha fazla yag gelmedigini gordukten sonra yeni yagi dolduruyoruz. Sonra araci calistiriyoruz ve calismayla birlikte hazneye koydugumuz yag sisteme inmeye basliyor ve yag seviyesi azaliyor. O azaldikca biz koyuyoruz. Yine arac calisirken direksiyonu tam sag tam sol yapiyoruz ve seviyeyi kontrol edip gerekli ise ekliyoruz. Bu sekilde seviye sabit oluncaya dek devam ediyoruz. Islem bundan ibarettir.
 
abi gaza geldim şimdi,
 
nekadar  yağ çıktı senden. sonra nekadar yağ aldı. elimde 1 litre yağ varda yetermi bilmiyorum.
 
birde direksiyonda değişme oldumu negibi izlenimlerin oldu.
 
ayrıca hafta sonu tamponu sökmüştüm direksiyon pompasına falan baktığımda şaseye monte edildiği civatalar üzerinde gidip geliyor yani boşluk var normalmidir anlamadım.  
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 09:28
yok üstad lastik havaları iyi sorun yok ....dediğiniz gibi yağdan kaynaklanıyor sanırım...
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 09:28
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

 
yok abi ne kusuru, bir an otomatik viteslerin direksiyon yağının farklı olduğunu düşünmeye başlamıştım (:
 
sen değiştirmiştin derken nasıl değiştirdin kolaysa bende değiştireyim. bazı yerlerde hava yaparsa kötü olur değiştirmek kolay değil gibi yazılar okumuştum tırsmıştım.


Ince serum gibi plastik esnek bir hortum bul ve haznenin icine daldir. Sonra hotrumun diger ucunu aracin altindan dogru onden cikar. Sonra az bisey agzina vakum yap gelsin ve bir kabin icine o sekilde hepsini bosalt. Zaten birkez gelmeye basladimi devami bitene kadar gelecektir. Ancak bu sekilde hala sistemde eski yag kaliyor. Bunu onlemek icin aracin onunun iki tarafini da krikoya aliyoruz. Yag haznesindeki yag bitmeye dogru tekerlegi araci calistirmadan! tam sag ve tam sol yapiyoruz. Bu sayede sistemde olan yag da hazneye cikiyor ve hortum ile disari atiliyor. Bir kac kere bunu yaptiktan ve daha fazla yag gelmedigini gordukten sonra yeni yagi dolduruyoruz. Sonra araci calistiriyoruz ve calismayla birlikte hazneye koydugumuz yag sisteme inmeye basliyor ve yag seviyesi azaliyor. O azaldikca biz koyuyoruz. Yine arac calisirken direksiyonu tam sag tam sol yapiyoruz ve seviyeyi kontrol edip gerekli ise ekliyoruz. Bu sekilde seviye sabit oluncaya dek devam ediyoruz. Islem bundan ibarettir.
Yukarı Dön
EmRe26 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Mayıs - 1993

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2010
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 459
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmRe26 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 09:00
direksiyon hidroliği falan hepsi bi yana lastik hava basınçlarıda fark edebiliyor. Onada dikkat edin.
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 08:52
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Metin kusura bakma gercekten yanlis bakmisim.
Ben degistirmistim komple ve 1 litrelik almistim. 1 litrenin hepsini bile almiyor.
 
yok abi ne kusuru, bir an otomatik viteslerin direksiyon yağının farklı olduğunu düşünmeye başlamıştım (:
 
sen değiştirmiştin derken nasıl değiştirdin kolaysa bende değiştireyim. bazı yerlerde hava yaparsa kötü olur değiştirmek kolay değil gibi yazılar okumuştum tırsmıştım.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 Saat 08:51
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Metınım Dıreksıyon hıdrolık sevıyesı 1 lt kadar olması lazım dıye dusunuyorum... Ama 307 nın hıdrolıgı degısıktır dıgerlerınden. Bızdekıler otomatık sanzuman yagı ıle aynıdır ama sızın dıreksıyonların ozel bır yagı vardır total marka...

 
orjinal yağından aldım 1 litre hatta murat abiyi arayıp parça numarasından da baktırdım. elimde 1 litre var yeterlimi değilmi bilmiyorum eğer yetmezse üzerine ilave alıp değiştireyim diyorum.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 1036 1 VedatAkçay
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2488 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 80 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 9311 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 322 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 156 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 142 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 334 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 222 0 Bayram 0816
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 6821 17 talip206
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 160 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 173 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 165 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 745 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 223 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 215 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 905 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 357 0 kartal5200
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 581 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 419 0 leow
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 3
talip206 3
kralex18 2
TİMSAH 71 2
VedatAkçay 1
eRRoR 1
ErkamC 1
Ozzy1903 1
Bayram 0816 1
ShoryuReppa 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English