Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Direksiyon neden zamanla sertleşir

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=16240
Tarih: 19 Nisan 2024 Saat 06:38
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: Direksiyon neden zamanla sertleşir
Mesajı Yazan: çetin
Konu: Direksiyon neden zamanla sertleşir
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 17:18
Dikkatimi çekti aracımın direksiyonu zamanla sertleşmeye başladı.3 ay önce arka lastikleri değiştirdiğimde yumuşamış,harika olmuştu ama artık bayağı sertleştiğini farkediyorum.sizce ne yapmalıyım yumuşaması içinOuch

-------------
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast



Cevaplar:
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 17:23
Ilk is olarak direksiyon hidroliginin seviyesini kontrol etmelisiniz.


Mesajı Yazan: çetin
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 17:25
nasıl ?

-------------
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 17:30
Orjinalini yazan: çetin çetin Yazdı:

nasıl ?
 
kapağını açarak (:


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 17:36
Aradiginiz sey asagidaki resimde oldugu gibi siyah kapakli ve kapaginin uzerinde kirmizi yazi var. Bu resim 206'dan alinti ama aracinizdaki yeri degisebilir ama kapagin sekli aynidir. Cevirerek cikariniz ve goreceksiniz ki kapaga bagli bir cubuk var. O cubukta olmasi gereken yeri belirtilmistir. Az ise tamamlamaniz gerek.




Mesajı Yazan: Saleeh
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 17:48
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: çetin çetin Yazdı:

nasıl ?
 
kapağını açarak (:

Star


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 17:49
yağ seviyesini kontrol edin arkadaşlarımız doğru söylüyor. baktınız seviye normal. ozman direksiyon hidrolik pompasında bir sıkıntı vardır demektir. 


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 18:01
abi bu direksiyon yağı kaç litre alır. ben denizliye giderken direksiyondan kaynaklı bir uğultu sıkıntısı yaşadım daha sonra denizlide serviste orjinal direksiyon yağı aldım ama kullanmadım 1 litre. değiştirmesi kolaysa arabada gezdireceğime direksiyona koymayı düşünüyorum. yağı yenilemiş oluruz hem.

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 18:24
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

abi bu direksiyon yağı kaç litre alır. ben denizliye giderken direksiyondan kaynaklı bir uğultu sıkıntısı yaşadım daha sonra denizlide serviste orjinal direksiyon yağı aldım ama kullanmadım 1 litre. değiştirmesi kolaysa arabada gezdireceğime direksiyona koymayı düşünüyorum. yağı yenilemiş oluruz hem.


Bizim model yani 307 1.6 benzinlilerde manuel olanlar 2 litre otomatik olanlar 4 litredir.
Total'in sayfasindan bakabilirsin:

Application Recommendation Capacity (ltr)
Engine (P) QUARTZ 9000 5W40 (a, c) 3.3
Manual Transmission TRANSMISSION SYN FE 75W90 2.0
Automatic Transmission   (b) 4.0
Differential From Gearbox
Coolant Refer to Owners Manual 6.2
Brake Fluid HBF 4
Electro-hydraulic steering FLUIDE LDS
Wheel Bearings MULTIS EP 2



Mesajı Yazan: çetin
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 19:19
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Aradiginiz sey asagidaki resimde oldugu gibi siyah kapakli ve kapaginin uzerinde kirmizi yazi var. Bu resim 206'dan alinti ama aracinizdaki yeri degisebilir ama kapagin sekli aynidir. Cevirerek cikariniz ve goreceksiniz ki kapaga bagli bir cubuk var. O cubukta olmasi gereken yeri belirtilmistir. Az ise tamamlamaniz gerek.



çok teşekkür ederim....


-------------
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast


Mesajı Yazan: maestro
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 20:15
salıncak demirlerinin uçları zamanla deforme olunca da direksiyon sertleşir diye biliyorum

-------------
Kem âlât ile kemâlât olmaz...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 21:12
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

abi bu direksiyon yağı kaç litre alır. ben denizliye giderken direksiyondan kaynaklı bir uğultu sıkıntısı yaşadım daha sonra denizlide serviste orjinal direksiyon yağı aldım ama kullanmadım 1 litre. değiştirmesi kolaysa arabada gezdireceğime direksiyona koymayı düşünüyorum. yağı yenilemiş oluruz hem.


Bizim model yani 307 1.6 benzinlilerde manuel olanlar 2 litre otomatik olanlar 4 litredir.
Total'in sayfasindan bakabilirsin:

Application Recommendation Capacity (ltr)
Engine (P) QUARTZ 9000 5W40 (a, c) 3.3
Manual Transmission TRANSMISSION SYN FE 75W90 2.0
Automatic Transmission   (b) 4.0
Differential From Gearbox
Coolant Refer to Owners Manual 6.2
Brake Fluid HBF 4
Electro-hydraulic steering FLUIDE LDS
Wheel Bearings MULTIS EP 2

 
abi sanırım sen şanzımandan bahsetmişsin ben direksiyondan bahsediyorum


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 21:13
Orjinalini yazan: maestro maestro Yazdı:

salıncak demirlerinin uçları zamanla deforme olunca da direksiyon sertleşir diye biliyorum
 
nasıl yani ilk kez duyuyorum
 


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: maestro
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 22:16
nasıl yani ilk kez duyuyorum
 
uçları bilyalı zamanla aşınıyor benim direksiyon da da sertlik vardı değiştirince yumuşama oldu eğer başka yerlerle de uğraşmadılarsa ben yumuşamanın buna bağlı olduğunu düşündüm


-------------
Kem âlât ile kemâlât olmaz...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 22:18
Sert direksiyon iyidir,aracın ağırlığını hissedersin..Yolda savruluyomuşsun hissi vermez...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 22:27

Metınım Dıreksıyon hıdrolık sevıyesı 1 lt kadar olması lazım dıye dusunuyorum... Ama 307 nın hıdrolıgı degısıktır dıgerlerınden. Bızdekıler otomatık sanzuman yagı ıle aynıdır ama sızın dıreksıyonların ozel bır yagı vardır total marka...



Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 08 Temmuz 2011 Saat 23:18
Metin kusura bakma gercekten yanlis bakmisim.
Ben degistirmistim komple ve 1 litrelik almistim. 1 litrenin hepsini bile almiyor.


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 08:51
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Metınım Dıreksıyon hıdrolık sevıyesı 1 lt kadar olması lazım dıye dusunuyorum... Ama 307 nın hıdrolıgı degısıktır dıgerlerınden. Bızdekıler otomatık sanzuman yagı ıle aynıdır ama sızın dıreksıyonların ozel bır yagı vardır total marka...

 
orjinal yağından aldım 1 litre hatta murat abiyi arayıp parça numarasından da baktırdım. elimde 1 litre var yeterlimi değilmi bilmiyorum eğer yetmezse üzerine ilave alıp değiştireyim diyorum.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 08:52
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Metin kusura bakma gercekten yanlis bakmisim.
Ben degistirmistim komple ve 1 litrelik almistim. 1 litrenin hepsini bile almiyor.
 
yok abi ne kusuru, bir an otomatik viteslerin direksiyon yağının farklı olduğunu düşünmeye başlamıştım (:
 
sen değiştirmiştin derken nasıl değiştirdin kolaysa bende değiştireyim. bazı yerlerde hava yaparsa kötü olur değiştirmek kolay değil gibi yazılar okumuştum tırsmıştım.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: EmRe26
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 09:00
direksiyon hidroliği falan hepsi bi yana lastik hava basınçlarıda fark edebiliyor. Onada dikkat edin.


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 09:28
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

 
yok abi ne kusuru, bir an otomatik viteslerin direksiyon yağının farklı olduğunu düşünmeye başlamıştım (:
 
sen değiştirmiştin derken nasıl değiştirdin kolaysa bende değiştireyim. bazı yerlerde hava yaparsa kötü olur değiştirmek kolay değil gibi yazılar okumuştum tırsmıştım.


Ince serum gibi plastik esnek bir hortum bul ve haznenin icine daldir. Sonra hotrumun diger ucunu aracin altindan dogru onden cikar. Sonra az bisey agzina vakum yap gelsin ve bir kabin icine o sekilde hepsini bosalt. Zaten birkez gelmeye basladimi devami bitene kadar gelecektir. Ancak bu sekilde hala sistemde eski yag kaliyor. Bunu onlemek icin aracin onunun iki tarafini da krikoya aliyoruz. Yag haznesindeki yag bitmeye dogru tekerlegi araci calistirmadan! tam sag ve tam sol yapiyoruz. Bu sayede sistemde olan yag da hazneye cikiyor ve hortum ile disari atiliyor. Bir kac kere bunu yaptiktan ve daha fazla yag gelmedigini gordukten sonra yeni yagi dolduruyoruz. Sonra araci calistiriyoruz ve calismayla birlikte hazneye koydugumuz yag sisteme inmeye basliyor ve yag seviyesi azaliyor. O azaldikca biz koyuyoruz. Yine arac calisirken direksiyonu tam sag tam sol yapiyoruz ve seviyeyi kontrol edip gerekli ise ekliyoruz. Bu sekilde seviye sabit oluncaya dek devam ediyoruz. Islem bundan ibarettir.


Mesajı Yazan: çetin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 09:28
yok üstad lastik havaları iyi sorun yok ....dediğiniz gibi yağdan kaynaklanıyor sanırım...

-------------
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 09:51
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

 
yok abi ne kusuru, bir an otomatik viteslerin direksiyon yağının farklı olduğunu düşünmeye başlamıştım (:
 
sen değiştirmiştin derken nasıl değiştirdin kolaysa bende değiştireyim. bazı yerlerde hava yaparsa kötü olur değiştirmek kolay değil gibi yazılar okumuştum tırsmıştım.


Ince serum gibi plastik esnek bir hortum bul ve haznenin icine daldir. Sonra hotrumun diger ucunu aracin altindan dogru onden cikar. Sonra az bisey agzina vakum yap gelsin ve bir kabin icine o sekilde hepsini bosalt. Zaten birkez gelmeye basladimi devami bitene kadar gelecektir. Ancak bu sekilde hala sistemde eski yag kaliyor. Bunu onlemek icin aracin onunun iki tarafini da krikoya aliyoruz. Yag haznesindeki yag bitmeye dogru tekerlegi araci calistirmadan! tam sag ve tam sol yapiyoruz. Bu sayede sistemde olan yag da hazneye cikiyor ve hortum ile disari atiliyor. Bir kac kere bunu yaptiktan ve daha fazla yag gelmedigini gordukten sonra yeni yagi dolduruyoruz. Sonra araci calistiriyoruz ve calismayla birlikte hazneye koydugumuz yag sisteme inmeye basliyor ve yag seviyesi azaliyor. O azaldikca biz koyuyoruz. Yine arac calisirken direksiyonu tam sag tam sol yapiyoruz ve seviyeyi kontrol edip gerekli ise ekliyoruz. Bu sekilde seviye sabit oluncaya dek devam ediyoruz. Islem bundan ibarettir.
 
abi gaza geldim şimdi,
 
nekadar  yağ çıktı senden. sonra nekadar yağ aldı. elimde 1 litre yağ varda yetermi bilmiyorum.
 
birde direksiyonda değişme oldumu negibi izlenimlerin oldu.
 
ayrıca hafta sonu tamponu sökmüştüm direksiyon pompasına falan baktığımda şaseye monte edildiği civatalar üzerinde gidip geliyor yani boşluk var normalmidir anlamadım.  


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 11:58
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

abi gaza geldim şimdi,
 
nekadar  yağ çıktı senden. sonra nekadar yağ aldı. elimde 1 litre yağ varda yetermi bilmiyorum.
 
birde direksiyonda değişme oldumu negibi izlenimlerin oldu.
 
ayrıca hafta sonu tamponu sökmüştüm direksiyon pompasına falan baktığımda şaseye monte edildiği civatalar üzerinde gidip geliyor yani boşluk var normalmidir anlamadım.  


Bir onceki mesajimi gormedin sanirim. 1 litrelik almistim bende. 1 litre yeter.

Direksiyonda sertlikten ziyade yagi kontrol ettigimde cok kirli oldugunu ve islevini yitirmis olabilecegini dusunmustum o yuzden degistirmistim. Iyi de oldu. Bosluk konusunda bir bilgim yok ama neden olsun ki?


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 12:27

valla cesaretlendim inşallah becerebilirim.

diğer yağ değişimleri gibi alttan boşaltma şansımız yokmu bunu. birde yağı boşaltınca sireksiyonu sağ sol yap demişsin içinde kalan yağın çıkması için. peki ozaman hava yapmadımı yada yapmazmı.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: çetin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 12:45
Direksiyon hidrolik seviyesine baktıracağım.servis yağ değişimini ne kadar yapar sizce Question

-------------
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 12:58
Orjinalini yazan: çetin çetin Yazdı:

Direksiyon hidrolik seviyesine baktıracağım.servis yağ değişimini ne kadar yapar sizce Question

 yağ değişimi+işçilik 60-70 tl arası alırlar..


Mesajı Yazan: çetin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 13:06
Sinirli bu ne ya paraya bak....en iyisi kendim yağ alıp değiştireyim..

-------------
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 13:27
Orjinalini yazan: çetin çetin Yazdı:

Sinirli bu ne ya paraya bak....en iyisi kendim yağ alıp değiştireyim..


Biz niye kendimiz yapiyoruz zannediyorsun. Hem kendi yapmanin verdigi haz var hem de daha ozenli daha temiz yapiyorsun.


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 13:34
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

valla cesaretlendim inşallah becerebilirim.

diğer yağ değişimleri gibi alttan boşaltma şansımız yokmu bunu. birde yağı boşaltınca sireksiyonu sağ sol yap demişsin içinde kalan yağın çıkması için. peki ozaman hava yapmadımı yada yapmazmı.


Metin hava olayi yok. Olsa dahi yagi doldurduktan sonra direksiyonu cevirdigin anda tum hava rezervuarin icine donecektir. Zaten goreceksin yagi doldurduktan sonra araci calistirinca ve pompa yagi pompalamaya baslayinca rezervuardaki yagda kabarciklar olacak. Yani yagi koyarken iceri giren havanin cikmasi demek oluyor.

Alttan boru girisini cikararakta muhtemelen yapabilirsin ama zamaninda arastirmistim ve bu ise her nedense girmemistim. Ama olmaz diye bisey yok tabi.


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 14:40
Orjinalini yazan: laedri laedri Yazdı:

Orjinalini yazan: çetin çetin Yazdı:

Direksiyon hidrolik seviyesine baktıracağım.servis yağ değişimini ne kadar yapar sizce Question

 yağ değişimi+işçilik 60-70 tl arası alırlar..
 
yağ litresi 25 tl işçilik çokmuş


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2011 Saat 14:41
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

valla cesaretlendim inşallah becerebilirim.

diğer yağ değişimleri gibi alttan boşaltma şansımız yokmu bunu. birde yağı boşaltınca sireksiyonu sağ sol yap demişsin içinde kalan yağın çıkması için. peki ozaman hava yapmadımı yada yapmazmı.


Metin hava olayi yok. Olsa dahi yagi doldurduktan sonra direksiyonu cevirdigin anda tum hava rezervuarin icine donecektir. Zaten goreceksin yagi doldurduktan sonra araci calistirinca ve pompa yagi pompalamaya baslayinca rezervuardaki yagda kabarciklar olacak. Yani yagi koyarken iceri giren havanin cikmasi demek oluyor.

Alttan boru girisini cikararakta muhtemelen yapabilirsin ama zamaninda arastirmistim ve bu ise her nedense girmemistim. Ama olmaz diye bisey yok tabi.
 
ben biraz daha arştırayım cesareti toplayayım kendim yapayım. muhtemelen yağ ilk yağıdır servis kayıtlarında yokdu çünkü değişmemiş. 2004 yılından beri aynı yağ.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Peugeot 307
Mesaj Tarihi: 21 Nisan 2013 Saat 17:07
Arkadaşlar benimde peugeot 307 arabam var direksiyonum bir hata yaptığımda mesela ikide bir istop ettirdiğimde sertleşiyor kontağı kapatıp bi süre bekledikten sonra düzeliyor acaba sorun ne olabilir. pompadan diyorlar ama hata olsa sürekli öyle olur.



Mesajı Yazan: pierson
Mesaj Tarihi: 21 Nisan 2013 Saat 20:10
peki yağ değiştiren arkadaşlar...değişimden sonra direksiyon kendine geldi mi?benim aracın da direksiyonu çok sert...millet durduğu yerde tek eliyle  pervane gibi ceviriyor...ben iki elimle zor ceviriyorum sinir oluyorum


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 21 Nisan 2013 Saat 21:09
Orjinalini yazan: Peugeot 307 Peugeot 307 Yazdı:

Arkadaşlar benimde peugeot 307 arabam var direksiyonum bir hata yaptığımda mesela ikide bir istop ettirdiğimde sertleşiyor kontağı kapatıp bi süre bekledikten sonra düzeliyor acaba sorun ne olabilir. pompadan diyorlar ama hata olsa sürekli öyle olur.



Arac stop ettiginde direksiyon sertlesir bu normal? Yanlis mi anliyorum?

Orjinalini yazan: pierson pierson Yazdı:

peki yağ değiştiren arkadaşlar...değişimden sonra direksiyon kendine geldi mi?benim aracın da direksiyonu çok sert...millet durduğu yerde tek eliyle  pervane gibi ceviriyor...ben iki elimle zor ceviriyorum sinir oluyorum


Araciniz nedir? Ben 307'mde cok farkini gordum. Cidden tek elle dondurulebiliyor su anda. Ancak 308'in direksiyonu agir. Oyle iki el gerektirmese de 307 gibi degil. 206 ise araciniz onlarda biraz daha sert oluyor.


Mesajı Yazan: samet206
Mesaj Tarihi: 21 Nisan 2013 Saat 21:50
Direksiyon hıdrolığını kontrol edın gerekırse değiştirin.Salıncaklar bırakcaktır sizi kontrol ettırın .Rot balans arabanızı rahatlatır birde kar lastığınız varsa uzun yol yapıcaksanız artık yavaş yavaş yaza geçın bugun uzun yol yaptım 140 tan sonra dıreksıyon baya tıtredı fazlada yakıyorum ön takımda yoruluyo en kısa zamanda yazlığa geçıcem bende .Kar lastığınle hız yapmak pek adetım değıldı ama mecbur kaldık :)


-------------
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...


Mesajı Yazan: _ali_
Mesaj Tarihi: 22 Nisan 2013 Saat 09:32
Hidrolik pompasına aktarma yapan kayış ve bilyeleri kontrol ettirin, gevşeme ve kaçırma yapıyorsa pompa tam devirde çalışmıyor olabilir.

Evet motor stop ettiği anda direksiyon sertleşiyor, ben yolda giderken stop etmişti aracı kontrol etmek çok zorlaşıyor, allahtan çok yavaştım ve düz yodaydım önümde bir viraj vs.olsaydı hızlı olsaydım yanmıştım yani o derece. Çok tehlikeli bir durum onun için direksiyon hidroliği, hortumlar kayışlar bilyeler en az fren kadar önemli.


-------------
206 1.4 + LPG



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net