Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Sohbet \ Muhabbet
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - neden 106 ??? işte cevabı burda...
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

neden 106 ??? işte cevabı burda...

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: neden 106 ??? işte cevabı burda...
    Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 23:11
alıntı olduğunu belirtseydin daha iyi olurdu.
Yukarı Dön
Alparslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
27 - Ağustos - 1979

Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2010
Konum: Pendik İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 390
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Alparslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 21:43
eline sağlık valla güzel bir paylaşımm
Ford Focus 1,6 titanium 2010 BeyaZ...
Albayın onayı ile TAXI VI :)
Yukarı Dön
AydinBeyol Açılır Kutu Gör
P.T. TEAM
P.T. TEAM
Simge
GALERİ SORUMLUSU

Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2008
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydinBeyol Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 21:42
paylaşım için teşekkürler
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 17:20
asker dönüşü bende düşünüyorum bende bitane haftasonu binmelik. 106 yı sattığın zaman bile hala içinde bir 106 sevdası kalıyor.
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
mehmet1965 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Ocak 2010
Konum: AŞKI ESKİŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 511
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet1965 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 13:11
cook guzel paylasım gercekten tesekkurler
Yukarı Dön
Ego_Ist Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
20 - Mart - 1982

Kayıt Tarihi: 30 Ekim 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 164
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Ego_Ist Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 13:04
Orjinalini yazan: se®k@n se®k@n Yazdı:

Sis farı ayrıntısı cok güzelmiş..
 
evet :) benimde çok ilgimi çekti o bölüm...
Yukarı Dön
FTH Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Eylül 2009
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1948
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı FTH Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 11:32
Aldım sattım gene aldım :) Bu arada teşekkürler...
106 Quiksilver 2000
206 Quiksilver (KUPON) 2005
207 Millesim   2009
207 GT   2009    
VW Scirocco white ed. 2017
206 CC SİYAH 2003
206 CC GRİ 2004
Yukarı Dön
ali öncü Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1155
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ali öncü Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 03:17
aldım satdım ama hala hastasıyım
Yukarı Dön
se®k@n Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
27 - Eylül - 1984

Kayıt Tarihi: 23 Ekim 2009
Konum: Ankara|Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 857
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı se®k@n Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2011 Saat 01:18
Sis farı ayrıntısı cok güzelmiş..
Yukarı Dön
gokayy Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
23 - Haziran - 1994

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 759
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı gokayy Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2011 Saat 15:55
çok güzel ellerine sağlık
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2011 Saat 15:27
guzel bır yazı roman gıbı okudum yanı :))
 
bende 106 gtı ları cok begenıyorum hemde bırde altında 306 gtı jantı varsa 10 numaraa...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2011 Saat 12:15
İlk kullandığım peugeot 106 GTI dı. Müthiş bir arabaydı. Hem kasa hem de motor modifiyesi vardı arabada. O arabayla yola gitmek biraz sıkıntılı aslında. Tehlikeli yani. Gaz pedalı çok hassas bir anda çok yüksek hızlara çıkabiliyorsun farkedemiyorsun bile.
Ama en sevdiğim yanı sollamak için sol şeride geçenleri sol şeritte tek başına bırakmak ve dikiz aynasından garibin haline bakmaktı. Gariplerim sol şeritte tek başlarına yola gidiyor gibi görünüyorlardı. Geçen gün beni de sol şeritte bıraktı biri önce fark etmedim sonra bir baktım 106 bulaşmak anlamsız dedim geri durdum :) Otoban faresi mi diyorlardı bunlara.
Yukarı Dön
Muhammet ÇAKIR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010
Konum: Kütahya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3134
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet ÇAKIR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2011 Saat 12:00
tebrik ederim çok güzel bir konu:)
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!
Yukarı Dön
Ego_Ist Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
20 - Mart - 1982

Kayıt Tarihi: 30 Ekim 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 164
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Ego_Ist Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2011 Saat 11:55
106 GTI NEDEN EFSANE?

1980 li yillarda tum gencligin hayalini susleyen araba Audi Quattro 'lara kafa tutan Peugeot 205 Turbo 16 idi ve onun yol versiyonuda 205 GTI. 205GTI o donemki kendi sinifindaki otomobillere gore sundugu performans, yol tutus ve yuruyen aksaminin dayanikliligiyla cok ustun bir GTI di ve avrupa da cok popiler olmustu, cok buyuk bir une kavusmus ve adeta efsanelesmisti.Bazi otomobil dergileri tarafindan yuz yilin yuz arabasi icinde secildi, en yuksek performansi veren en makul fiyatli araba olarakta secildi 205 in 1994 senesinde uretiminin bitmesiyle 205 in ununu devam ettircek sportif performansli bir araba bekleniyordu. Peugeot onceden GTi ibareli araclar uretti fakat bu onlardan cok daha farkliydi. 205 GTi, 1980'lerin sonunda cok buyuk bir ataga kalkmisti ve Avrupa'da cok meshur olmustu. Ozellikle yuksek performansli mini kategoride adi gecen birkac arabadan biriydi ve rakiplerinden cok ustundu. Bu sebeple yeni gelecek olan ve 205 serisinin devami olarak nitelendirilen 106 nin, XS serisinin daha guclu olan 106 GTI merakla bekleniyordu.Peugeot 106 GTi, 96 yilinin sonlarina dogru, yuksek performansli mini kategoriyi hedef alarak ckti. yuksek performans, modifiye edilmeye olan yatkinligi ve sundugu performansa gore makul olan fiyati ile basarili satis grafiklerine ulasti. Bu basaridaki en buyuk pay, kesinlikle 106GTI' in sundugu mukemmel surus zevkiydi... 106 GTI, sert kullanimda en zevkli araclardan biri olarak taninir ve yol tutustaki becerisiyle rakiplerinden siyrilir.Maksimum hizi olan 205km/h i rahat sekilde goruldugu gibi 220 kadranini deviriyor ve 100 km hiza ortalama 8 sn gibi bir zamanda ulasiyor.Yapilan bazi karsilastirmali testlerde virajlara Subaru Impreza, Lotus Elise hatta Diablo gibi araclardan daha hizli girebildigi gozlenmistir. Rahatlikla 7200 devir cevirebilen 106gti motoru performans calismalarina olan yatkinligiylada peugeot nun motor konusundaki ulastigi nokta ve motor konusundaki basarisi olarak nitelendirildi.

Asagidaki yazi OTO HABER dergisinin Peugeot modifiyesi uzerine yayinladigi ekinden 106GTI ile ilgili makaleden alinarak yayinlanmistir.

106 GTI Bence GTI sinifinin varolusundan beri uretilmis en basarili model. ustun sasi tasarimi, otomobili tren gibi ivmelendiren motor ve sanzimani, superspor otomobilleri geride birakan yol tutus ozellikleriyle Peugeot'nun urettigi en siki otomobillerden biriydi. Ithalatinin durmasi sebebiyle sadece ikinci elde ulasabilecegimiz 106 GTI, bildigim kadargyla hala Italya ve Yunanistan icin uretiliyor. Sigorta risk siniflandirilmalarinin yillik primleri belirledigi Avrupa ilkelerinde, yuksek primlerin arac satislarini dusurmemesi icin asagida tutmak isteyen PSA, modeli oncelikle S16 etiketiyle piyasaya surdu. Benzer nedenlerden Opel de Corsa GSI ve Astra GSI modellerini daha evcil bir gorunume kavusturmustu. cogumuzun da onaylayacagi gibi, S16 demek GTI demek degil. Satislarin istenilen rakamlara ulasamadigi ilkelerde, 205'ten sonra ozlemle beklenen performansli 106, GTI ismiyle yeniden lanse edildi. Kucuk bir etiket degisikligi ile satislar patladi. Otomobilin katalog verileri de yine sigorta primlerini dusuk tutmak adina oldugundan biraz asagida gosterilmisti.[
ulkemizde meraklilari tarafindan cok sevilse deuzucu sonucarla biten kazalar yuzunden kisa surede kotu bir imaj cizdi. bir spor otomobilin ulasamadigi yol tutus ozelliklerine sahip olmasiydi. Kullanici kitlesinin buyuk bir kismi ehliyetini yeni almis genclerdi ve 106 GTI kesinlikle bir surucunun sahip olacagi ilk otomobil degildi. Bir cok otomobille hayal bile edemeyecegimiz suratlerle viraja giren gencler nedeniyle tatsiz sonuclar dogdu ve ulkemizde viraj hakimiyeti olmayan otomobil olarak un saldi. Halbuki 1997'de Avrupa'da yapilan bir testte, en hizli viraja giren seri uretim otomobil secilmisti. Standart 106 GTI, test yapilan virajda 171 km/s'lik hiziyla Catherham Super Seven, Lotus Elise, BMW M3, Ferrari 456 GT gibi muthis otomobilleri ciddi hiz farklariyla geride birakmisti. Ingiltere'de olay olan bu test, 1997'nin ikinci yarisinda tekrarlandi ve 106 GTI, tahtini Ferrari 355 Berlinetta'ya kaptirdi Bu ilginc test deneyimlerinden sonra 106 pek cok teste tabi tutuldu, ornegin 520 beygir gucundeki Lamborghini Diablo ile yaptigi pist yarisini onde bitirerek hicbir kompakt otomobilin yapamadigini yapti...
 
Genelde Peugeot denince akla gelen ilk modeli 106 gti oluyor, uygun fiyatları, çekici dizaynı, kolay modifiye olabilmesi, servis kolaylıkları vs gibi bir çok artı özelliği bünyesinde barındırdığı için başta İngiltere olmak üzere tüm Avrupa ülkelerinde en çok tercih edilen ‘hot-hatch’ kategorisindeki minik cep herkülüdür.
Asıl sizlerle paylaşmak istediğim temel konuya girmeden önce, 106 nedir nereden gelmedir, PUG kısaltmasını Peugeot ya kazandırma sebebi nedir, kısaca bir üzerinden geçmek isterim.
106 xsi ın 96 senesine kadar sağlamış olduğu başarı ve akabinde 306 xsi ile pazarda ciddi bir geri dönüş alan firma yetkilileri, bünyesinde hem xsi ın hacim avantajını hem de 306 nın teknik ve estetik birikimini ufak bir model üzerinde birleştirmeyi uygun gördüler ve ortaya 106 S 16 çıkmış oldu.
Aracın resmini ilk gördüğüm gün dün gibi aklımdadır, İstanbul caddebostan madonun karşısında halen duran, zamanında hiçbiryerde bulamadığım yabancı oto dergilerini satan gazete bayiinde ismini hatırlamadığım yabancı bir dergini kapağında karşılaşmıştık, ilk bakışta 306 gti ın makyajlandığını düşünmüştüm fakat yanımdaki arkadaşımın uyarısı ile dikkatli bakınca yeni 106 S 16 yazısını fark edip adeta oracıkta dona kalmıştım. 0-100 performansı olsun son sürat değerleri ve standart donanımı olsun, bir anda bu araç beni gerçekten büyülemişti. Küçücük bir aracın bu kadar iddialı bir şekilde bir anda piyasaya düşmesi bende dahil bir çok insanda şok etkisi yaratmıştı. Lansmanın akabinde yakın bir arkadaşım ilk 106 lardan birini Yıldırım otomotiv den satın almıştı, o günü de asla unutamam, bembeyaz bir 106 S 16, kapı kenarlarında kırmızı S 16 logoları, 34 BMB gerisini hatırlamıyorum sanırım 66 yada 77 idi. Araç maalesef bir ay sonra bostancı deniz otobüslerinin hemen önünde pert oldu, neyse anılara dalmayalım….

  • NEDEN PUG? Pug kısaltması İngilizlerden doğmuştur, bulldog un daha tıknaz olan bir türüdür, minik ama son derece atak ve bir okadarda güçlü bir köpektir, bu bağ size zaten neden 106 ya Pug denildiğini kolayca açıklayabilmiştir.

    NEDEN S 16 dan sonra GTİ ? Bunun iki sebebi var, birincisi Avrupa ülkelerinde kullanılan sigorta sistemi, GTI kategorisi araçların kasko değerleri, trafik sigortaları daha pahalıdır ve renklerine göre bile poliçe bedelleri değişmektedir, en pahalı renk kırmızı en ucuz renk beyazdır gibi…Bu kategorilendirme sırasında poliçelerde sorunlar yaşanmasından dolayı kod adı S 16 dan GTI ya çevrilmiştir.
    Bir diğer sebep ise tamamen pazarlama taktiğidir, GTI fanatiklerinin hevesleri kırılmasın diye S 16 logosu kısa sürede GTI a çevrilmiştir ve ilginç bir nokta da aynı aracın bir kopyası olan Citroen, Peugeot ile yapılan anlaşma gereği modeline hiçbir zaman GTI ibaresi koyamamıştır ki bu bile citroen in aynı tekniğe sahip olmasına rağmen satış rakamlarının hep 106 nın gölgesinde kalmasına, makyajlanmasına bile sebep olmuş ama istenilen rakamlara ulaşılamamıştır.

    GTI ın VTS LERDEN FARKI NEDİR? Aslında aralarında ciddi bir fark vardır, VTS lerin arka tekerlekleri aynı 306 gti larda olduğu gibi çok kısıtlı bir derecede de olsa hareketlidir fakat 106 lar da arka tekerleker sabittir.
    S 16 ların Gti lardan ayrıldığı önemli bir noktada, ülkemize giriş yapmış olan S 16 ların neredeyse tamamı full aksesuar gelmiştir, aralarda çok nadir deri koltuksuz, sunroof suz model vardır… Ayrıca S 16 lardan sonra yan kapılardaki siyah kalın çıtalar kaldırılmıştır.

    106 MI HIZLIDIR YOKSA VTS Mİ? Bu soruya verilebilecek en basit cevap, piyasadaki VTS lerin hepsi full aksesuar satışa çıkmıştır fakat 106 lar da durum farklıdır, klimalı klimasız, çift airbag tek airbag vs gibi bir çok opsiyon vardır. Üzerinde klima olmayan bir 106 nın klimalı olana göre bile ciddi bir kilo farkı olduğunu düşünürseniz, neden VTS lerin genelde hep bir adım geriden geldiklerini de kolayca anlayabilirsiniz….

    106 S 16 lar ilgili önemli bir konu ise piyasaya ilk giren araçların hepsindeki klasik senkromenc arızasıdır, o dönemdeki tüm modellerin şanzımanlarında aynı tip arızalar yaşanmış ve yeni modellerin parçaları ile revize edilmişlerdir, bu durum içinde bulunduğumuz senelerde artık tamamen ortadan kalkmıştır ama yine de ek bilgi olarak üzerinden bir defa daha geçmekte fayda gördüm.

  • 106 GTI LARIN SİS FARLARI NEDEN FABRİKA ÇIKIŞI KULLANIMA KAPALI?
    Bunun sebebi onların aslında sis farı amaçlı oraya yerleştirilmemiş olmaları, Avrupada sol sadece belirli bir süratin üzerinde araçlar kullanabiliyor, 106 mız otobanda gerektiği zaman kolay yol hakkı elde edebilsin diye bu 'delici farlar' sellektör sırasında kararlı bir şekilde yol isteyebilsin diye Fransız mühendisler tarafından tasarlanmış. Boyutları sebebiyle aracı dikiz aynasında küçük görüp yol vermek istemeyecek yada yol istediğini fark edemeyecek diğer sürücüler için etkili bir çözüm olduğu kesin.
    Zaten bu sebepten dolayı sis farları standart 106 larda sadece sellektör atıldığı sırada devreye girebilmektedir ve diğer sis farları gibi yanları değil direk aracın önünü aydınlatmaktadırlar.

  • Yukarı Dön
     Yanıt Yaz Yanıt Yaz

    Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

    Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
    Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
    Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
    Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
    konu icon Peugeot Yedek Parça
    konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 7779 19 talip206
    konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 1610 2 konfor
    konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7741 7 konfor
    konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 213 0 Arslanalp2000
    konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2672 3 kralex18
    konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 145 0 kralex18
    konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 9588 7 erthe
    konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 457 0 Mertdr
    konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 312 0 TİMSAH 71
    konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 217 0 TİMSAH 71
    konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 495 0 ShoryuReppa
    konu icon Ariza son mesaja git 303 0 Bayram 0816
    konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 184 1 talip206
    konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 334 0 selahattnsahman
    konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 347 0 selahattnsahman
    konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 889 1 Ozzy1903
    konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 431 0 selahattnsahman
    konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 383 0 eRRoR
    konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 1106 0 freestyle53
    konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 415 0 kartal5200
    Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

    Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
    Üye Mesaj
    talip206 4
    selahattnsahman 3
    TİMSAH 71 2
    kralex18 2
    konfor 2
    Bayram 0816 1
    ShoryuReppa 1
    Mertdr 1
    erthe 1
    VedatAkçay 1
    Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
    Üye Adı Yetki
    GökhaN YÖNETİCİ
    sonerkyl MODERATÖR
    İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
    Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
    “İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

    Peugeot Forum English