|
308 HDİ 1.6 AUTO 6R nasıl bilirsiniz ? |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | ||
Serkan
5. Vites Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2012 Saat 11:54 |
|
Güzel tesadüf olmuş:) sırf konu sahibi için değil atılan mesajlar, şuan bu aracı almayı düşünen arkadaşlar içinde yardımcı olacaktır. |
||
GökhaN
YÖNETİCİ KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
|
||
Buğra
3. Vites TRAKYA BÖLGE TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2011 Konum: Tekirdağ/Merkez Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2325 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
konunun yıl dönümünü mü beklediniz arkadaslar? adam 2 sene önce açmış konuyu alcam demiş. bu zamana kadar bişeyler almıştır heralde. ama enteresan olmuş yanı. tam 2 yıl önce bugun açılmış konu
|
||
2005 model
206 1.4 hdi panoramic |
||
Serkan
5. Vites Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Hocam 2010 mayıs çıkışlı 308'imize dün bakım yaptırdık 35.000 km'de fren balataları kontrol edildi ve yarı seviyede denildi, bizimkide 50 bin gideceği kesin.
|
||
Seramana
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 63 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Şehir içi tüketim 6.1
Herkes güzel şeyler yazmış bende kötü taraflarını yazayım. Açık konuşayım bir daha Auto6R almam. Manuel kullanırım daha iyi. Otomatik vites diye almayın pişman olursunuz. Unutmayın bu şanzuman yönlendirilmiş düz vitesdir. Vites geçişlerinide hissedersiniz. zaman zaman gürültü yapar. zaman zaman pis sarsar aha şanzuman düştü dersiniz. 2 den 1 e düşerken zangırdar vs. vs. 46000 kmdir kullanıyorum. 2 kez şanzuman alıştırması yapıldı. sanırım 3ncüde volanı yakmış olacağım. Gayet dikkatli kullanıyorum. Bütün kurallarına isteklerine uyuyorum. Çok narin bir şanzumandır. Bilmeyenin ellerinde 15000 kmde dağılır. Ayrıca son servise gittiğimde 12000 km de olan bir aracın debriyaj seti garantiden değişiyordu. Bunlar şanzuman şimdi sıra geldi diğer eksilerine. Cam tavan alırsanız güneşlikler cam tavanın çerçevesine vuruor sürekli titreşim yapıyor. sinirimden güneşliği kırmıştım. Çok kolay jant yamultur balans tutmaz. her 2 308 den 1 inin salıncak burçları değişir. Frenleri çok iyidir ama 20 25 binde bitirir.Millet 50bin gider nasıl gider anlamam. Bu kadar çukurda gürültülü bir araba başka yok. Chevrolet cruise lar bile bu arabadan daha sessiz. Özellikle arkada bomba patlamış gibi oluyor. Tüm bunların yönünde artıları bu eksileri götürüyor. Geçen sene 308 im ile kaza yaptım. Düz vites 90hp idi. Pert oldu. Gittim tekrar 308 aldım Auto6R 112hp. Yine 308 alırım ama düz şanzuman alırım. Tercihinize göre tabikide. Auto6R cidden benim midemi bulandırıyor. |
||
2011 Alp Beyaz 308 1.6 HDI Auto6R Premium Plus
|
||
drakman
1. Vites 01 - Ocak - 1976 Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2011 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Yukarıdaki mesajı yazan benim, 15 gün kadar önce Peugeot 308 Dizel Auto6R aldım. Kullanıyorum ve çok memnunum sizede kesinlikle tavsiye ederim. Çok iktisatlı bildiğiniz üzere yakıt rekoru kırdığı her ülkede tescillenmiş durumda ve bu performansını düşürmüyor. Çok kısa sürede zorlanmadan 150 km hıza çıkıyorum seri bir araç, ayrıca sınıfının en geniş iç hacmine sahip bir otomobil. İçine oturunca segmentindeki diğer araçlara göre yüksekte oturuyorsunuz Crossover havasıda verilmiş. 16" boyutundaki lastikleride minibüs lastiği büyüklüğünde buda 308'e güçlü bir hava veriyor. Şiddetle tavsiye ederim.
|
||
PEUGEOT 3008 ALLURE ETG6(FULL) DİZEL+OTOM.
|
||
drakman
1. Vites 01 - Ocak - 1976 Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2011 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Yahu bende kullandım harika bir araç, Arkadaşlar test aracı olarak kullandım. 2 defada arkadaşımın aracını kullandım yani toplam 3 farklı Auto 6R 308 kullandım. Bu bahsedilenlerin hiçbirisi yok. Sessiz, vites değişimleri yumuşak sarsma yok, yakıt cimrisi bir araç. 90 bini geçenler var ufak tefek her araçta olacak küçük sorunlar var. Yani internette okuduklarıma hayret ediyorum doğrusu. Gönül rahatlığı ile alabileceğiniz bir araç. |
||
PEUGEOT 3008 ALLURE ETG6(FULL) DİZEL+OTOM.
|
||
phaselispa
1. Vites 23 - Nisan - 1986 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı phaselispa
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
valla bende kullandım tıkır tıkır vites geçişlerinde bekleme yok sarsma yok. üstelik performanslı kullandım bana mısın demedi
|
||
2005 PEUGEOT 206 FELİNE 1.4 HDİ
Dahi anlamıdaki de ayrı yazılır Alex "De" Souza |
||
eneslan
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 231 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
308 1,6 HDI Auto 6R aracı ben test ettim hatta bir kaç defa etttim. HDI gerçekten çok performanslı ve ultra ekonomik bir motor şahsen 407 aracımızda kullanıyoruz . 308 için ise yakıt olarak ekonomik fakat vites geçişlerini hissettiriyor şöyle bir öne eğimleniyorsunuz . Eğer gaza hafif yüklenirseniz bunu daha fazla , kuvvetli yüklenirseniz daha az hissediyorsunuz . Birde düşük viteslerde biraz daha hissediliyor yüksek vites geçişlerine göre . S düğmesi ise ( roketleme , yüksek devir ) araç gercekten cok iyi kaçıyor yani bir sollamada sizi yarı yolda kesinlikle bırakmaz . Düz vites gibi kullanabilirsiniz .. Direksiyondna geçişler ise tercih meselesi aynı şeyleri söyleyebilirim. Alınırmı derseniz eğer bana göre alınır çünkü bir kere otomatik rahatlığı var artı 6 ileri şanzıman var (İstanbul Trafiği ) yani vites geçişlerini göz ardı ederim bu durumda. DGS şanzımanla kıyaslamazsanız içinize siner :) Yinede siz mutlaka test ediniz herkezin yorumu farklıdır ;) Hayırlı olsun şimdiden..
|
||
Enes
( Peugeot 307 Comfort Technoplus 1.6 110 PS Benzin + Lpg 2006/2 (makyaj)) |
||
BAHTİYAR
1. Vites 16 - Ekim - 1991 Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 637 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Düzenleyen 06BAHO - 10 Aralık 2010 Saat 22:03 |
||
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL. |
||
BurçUMUL
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 295 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Yorumlar için teşekkürler . Deneyip görücez bakalım...
|
||
Forever young by my gti
|
||
ali öncü
1. Vites Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1155 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
ben kullandım bu şanzımanı oldukca güzel ve çekişide çok güzel motor seside çok çok az. bence güzel bir araç |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
yarıs ın mmt sı hakkında bırsey dıyeyım. cekmıyor dıye bırsey yok. dızel makıneler zaten 2000 devrın altında gıtmıyor. duz vıteslıde olsa aynı sekılde oluyor 1 e almak zorunda kalıyorsun. buda normal bırsey. yalnız bu cekıs sorunu 1.6 hdı 110 da pek olmaz. cunku hacım daha buyuk oldugundan pek sıkıntı olacagını sanmam ama bırde aracın agırlıgıda soz konusu tabı.
neyse yarıse donmek gerekırse o tarz durumlarda manuel e alıp 1 le cıkacaksınız sız ıstedıgınız zaman 2 ye alacaksınız. toyota servısınde bunuda sormustum bu sekılde cevap vermıslerdı. kı ben corolla da kullandım. corolladada aynı motor ve sanzuman var. corolla 200 kg daha agır olmasına ragmen oyle cok matah bır cekıs sorunu yasamadık. mesela ortakoyr servısten cıkıp yukarıya dogru balmumcuya cıkarken dık olarak sag sol yapıyorsunuz. zaten makıne 2000 devrın altında ıyıcene zayıflıyor ıster ıstemez 1 e alıyor. bu cok dogal bırsey. cunku dusuk devırde makıneyı zorlamamak ıcın. o noktalarda manuel kısımda 1 ıle cıkmak gerek.
bırde unutmamak gerekırkı bu araba kuru debrıyajlı. yanı tam olarak bır duz vıtes esasında. otomatık araclarla kıyaslamak dogru olmaz... herkes bunu otomatık sanıyor alıyor ve yanılıyor...
|
||
BAHTİYAR
1. Vites 16 - Ekim - 1991 Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 637 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
toyotanın mmt şanzumanını ben hiç beğenmedim kuzenimin yarisi var araç yokuşta hiç çekmiyor sürekli 1 ve 2 arasında karıştırıyor ve çok sarsıyor benim 307 den sonra çok kötü gelmişti 307de hiç hissetmiyorsunuz vites değişimini 308 de 307 de olduğu tork konvektörü yok balatalı kavrama sistemi var doğru düşünüyorsunuz en iyisi test edip içinize sinerse almak ama ben olsam o arabaya o kadar para vermem 37binliraya fluencin tam otamatik benzinlisini alıp tüp taktırırım veya seneye otomatik dizeli geliyor
|
||
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL. |
||
GökhaN
YÖNETİCİ KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
şanzımandada bişi yok gayet güzel. Bakımını düzgün yaptır. Arabayıda kastırma birşey olmaz kolay kolay. |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
soyledıgım gıbı dıkkat edılmesı gereken noktalar goz ardı edılmezse memnun kalacagınızı dusunuyorum... bence gayet zevklı bır sanzuman. belkı hanımına alırsın ama kendın kullanmaktan ona bırakamazsın :DD
|
||
BurçUMUL
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 295 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Yakıt konusunda özellikle dizel de sorun yok herkezin yorumu olumlu . Ancak şanzıman halen soru işareti .
|
||
Forever young by my gti
|
||
GökhaN
YÖNETİCİ KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
amcam sıfır 308 auto6r aldı. yaklaşık 5 aydır kullanıyor gayette memnun yakıtta şehir içi 6.5 7 lt civarı gayet güzel araba.
|
||
BurçUMUL
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 295 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
|
||
Forever young by my gti
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
cok yerde toyotadakı mmt sanzumandan daha ıyı oldugunu okudum. auto6r sahsen kullanmadım. ama mmt corolla kullandım. bence gayet guzel ve kullanıslı rahat. bazı onemlı noktaları var. onları bılerek kullandıgınız surece sorun olmayacaktır. oncelıkle durdugunuzda vıtesı bosa almak ve rampada tam otomatık gıbı gaz vererek arabayı kavramada tutmamak gereklı. bırde cok dık rampalarda kalkarken aynı duz vıtes gıbı el frenı yardımı ıle kalkmak gerekırkı hıll holder olunca buna gerek kalmıyor. cunku unutmamak gerekırkı bu sanzumanın kavrama sıstemı bılındık kuru debrıyaj setıdır. duz vıteslı aractada yarım debrıyaj yaptıgınız zaman ne oluyorsa bundada aynı sey oluyor. ben bu tıp sanzumanı cok begendım. kendımde sahıbı olmak ısterımdım... |
||
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |