|   | 
 | 
| 206 yay için "işi bilenden" yardım! | 
| Yanıt Yaz   | Sayfa 12> | 
| Yazar | |||
| murat206   2. Vites     Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2011 Konum: manisa/soma Durum: Aktif Değil Mesajlar: 174 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Konu: 206 yay için "işi bilenden" yardım! Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 09:42 | ||
| 
   2004 model 206 xt aracım var. Aracımın biraz daha yere yakın olmasını istiyorum. Aracın şuan ki konforunu bozmadan bu işi nasıl halledebilirim. Hangi marka, hangi ebatlarda helezon yay tavsiye edersiniz. Bu yayları sadece önlerimi takacaz, yok sa hem önlere hem de arkalara mı takacaz? Bu arada aracımda orjinal 14" teneke jantlar var.  (şu an ki durumu; dışarıdan bakınca aracın yayları görünüyor, yani baya bi yüksek sayılır)     Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.. | |||
| 
     2004 206 XT 1.4 16V 90hp manuel (şeytan kırmızısı), KME lpg kit | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 09:50 | ||
| 
   
Arkadaşım; Keşke Konu Açmadan Önce Forumu Biraz Araştırsaydın Yay Konusuyla İlgili Bir Sürü Bilgi Elde Edebilirsin  Sana Vereceğim Linkte Yeterli Bilgi Mevcut; Yaylar Sadece Önlere Takılır 206 larda Arkaya Yay Takılmaz Torsiyon Mevcut Ona Sadece Ayar Veriyor Ustan, Torsiyonlarını ''Diş'' Diye Tabir Ettiğimiz Düşürme İşlemini Gerçekleştirir. İdeal Olan 1 ''Diş'' Torsiyon Düşürmek http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=15428&title=206-yay Düzenleyen AlbaYDemircaN - 11 Haziran 2011 Saat 09:53 | |||
|  | |||
| murat206   2. Vites     Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2011 Konum: manisa/soma Durum: Aktif Değil Mesajlar: 174 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 10:00 | ||
| 
   albay kardeşim, teşekkürler. Hasas olduğum bi konu var, aracımın şu an ki konforunu kaybetmek istemiyorum. Verdiğiniz linkte arkadaşlar, araba biraz daha sert oluyo diyolar, böbrek taşlarınız dökülür falan dedikleri için :)  Özellikle sormak istedim. Hangi ebatta ve hangi marka takarsam konforu etkilemez diye sormuştum.(14" teneke jantlarda) | |||
| 
     2004 206 XT 1.4 16V 90hp manuel (şeytan kırmızısı), KME lpg kit | |||
|  | |||
| yusuf206   2. Vites     Kayıt Tarihi: 22 Şubat 2011 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 197 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 11:49 | ||
| 
   kardeş bendede 14 çelik jant var... bir aydır beri araçtırma içerisindeyim bunun......eibach 3,5mm takarsan çok düşmez ama5.mm takarsanda fazla düşebilir.... ben5 mm taktırcam markada eirbach olacak......
    | |||
| 
     206 XT 118 HP
     | |||
|  | |||
| tigerland   4. Vites     Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı tigerland Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 12:13 | ||
| 
   3,5 cm ideal çok az süspansiyon kaybın olur, ben 6,5 cm kullanıyorum basık araç yani biraz zor oluyor zahmetli yani 3.5 olur bence :)
    | |||
| 
     206 RG 2000 206 GTI 2001 206 XS 2004 206 RC 2004 206+ 2012 206 GTI 2002 206 RED RC 207 GT 206 RC Black | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 12:19 | ||
| 
   bende de 206 feline var.. gelelim işin konfor meselesine eger konforum düşmesin ama aracım yere yakın olsun diyosan özellikle ve özellikle eıbach 3.5cm pro-kit yay... ama daha şaşalı görüntü olsun aracım tam yere bassın diyosan 5cm sportline yay.tabiki her güzel şeyin birde kötü yanı vardır :) 5cm yayı taktıgın zaman orjinal amartisörlerlede kullanırsan bu durum seni baya bi üzer konfor derecen sıfıra iner,çukurlara girdigin zaman pat küt diye absürt sesler gelir kısacası 5cm lik yay takarsan konfor hiç mi hiç bekleme :) ama eıbach 3.5cm kullan mis gibi ohhhh konfordan ödün verme hemde fazla yere yakın olmaz altını sürtmezsin :) bizzat kullandım iki yayıda o yüzden tavsiyem bu kadar uzun oldu :) ama şu an eıbach 3.5cm pro-kit kullanıyorum çok memnunum :) | |||
|  | |||
| murat206   2. Vites     Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2011 Konum: manisa/soma Durum: Aktif Değil Mesajlar: 174 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 12:29 | ||
| 
 Kardeş en pahalısını söylüyosun :) para yalan söylemez :) Benim 14" orjinal jantlar var, yine problem olmaz demi konfor açısından | |||
| 
     2004 206 XT 1.4 16V 90hp manuel (şeytan kırmızısı), KME lpg kit | |||
|  | |||
| yusuf206   2. Vites     Kayıt Tarihi: 22 Şubat 2011 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 197 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 15:56 | ||
| 150 tl civarında eibach marka yay ...bende 4 adet biliodum yayları önlere iki arkalara iki diye .....albay kardeşimize tşk ler.. | |||
| 
     206 XT 118 HP
     | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2011 Saat 01:52 | ||
| 
 150 tl ye aldıgın çin malı eıbach yay kardeş :) türkiyede merdiven altı diye tabir edilen sanayilerde yapıyolar o yayları,bizzat bu işle ugraşan abilerim var biliyorum Ankara Şaşmazda :) orjinal eıbach zaten kendini belli ediyo kutusunda vırtı zırtı içinden çıkan kullanma kılavuzu takma talimat listesi vs vs bandrollü kutu daha vs vs iste sana sayıyım yani :) orjinal eıbachlar 200 den başlıyo :) eger ankaradaysan bi gün buluşalımda sana çakma eıbach yapılan yeri gösteriyim aklın hayalin durur valla :) Aman arkadaşlarım abilerim kardeşlerim dikkat edin piyasada çok replica eıbach yay var... hatta bir atasözü varda aklıma gelmedi ucuz etin yahnisi yavan olur muydu neydi :) | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2011 Saat 01:54 | ||
| 
 bende ilk yayları aldıgım zaman 14lük orjinal kara jantla kullanıyodum gayet iyiydi.snradan 15 o.z aldım şimdi daha memnunum yani... sen sen ol 3den 5den kaçma (sonra pişman olursun) eıbach yada hr markalı yayları al... ben fk marka yayı kullandım allah belasını versin geri söktürdüm... | |||
|  | |||
| berko   2. Vites     02 - Temmuz - 1988 Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2011 Saat 02:25 | ||
| 
   
fk kullandım ben 3 sene. Baya sert bi yay ama 4 cm olmasından görüntüsü ve çukur tümsekte kullanması en ideal yay. Ama 3.5 eibach en konforlusudur.  Düzenleyen berko - 12 Haziran 2011 Saat 02:26 | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 23:37 | ||
| 
 berko kardeşimize katılıyorum bak bu konuda... fk yay dıştan bakılınca gerçekten aracın yere yaklaştıgını görebiliyosun. ama gel gelelim aracı kullandıgın zaman,çukurlara girdigin zaman hayal kırıklıgı işte orda başlıyor ve keşke almasaydım dedigin oluyor :) | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 23:43 | ||
| 
 300 tl saydım orjin alman menşei eıbach 3.5cm pro-kit Düzenleyen by_ersin - 16 Haziran 2011 Saat 23:44 | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 23:48 | ||
| 
 yani 300 tl eıbach için normal bi fiyat :) dışarda satılan çok çin malı eıbach yaylar var dikkatinize. | |||
|  | |||
| 48gs306   1. Vites   Kayıt Tarihi: 05 Haziran 2011 Konum: MUGLA/Fethiye Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 23:48 | ||
| 
   arkadaşım benden sana tavsiye yay alacagım diye ugraşma.benim tamircim aracın amasör komple söktü.tornacıda işlem uyguladı yayları kesmeden istedigim yere kadar indirdi hem orjinallıgı bozulmadı hemde yay masrafına girmedim hemde süspansiyon aynı şekilde oldu sert degil.ama sizin için nasıl yaptıgını ayrıntılı şekilde ögrenip sizinle paylaşacagım.
    | |||
| 
     peugeot 306 1.6 griffe
     | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 23:51 | ||
| 
 buyur işte kazaya davet :) sen o yapılan işlemi iyi bişey olarak mı görüyosun... o senin dedigin işlemi nerdeyse herkez biliyor.(yayı kestirme,yayı ısıtma,yayı sıkıştırma vs gibi) ama orjinal yaylar performans yayları kadar kalın ve sert degil,işte bu yüzden allah göstermesin yarın birgün yaylarında egilme bükülme hatta ve hatta kırılma gibi olaylar başına gelir dostum..dikkat et ve bu işlemi uygulatma... sen bildigimiz orjinal yayı sıkıştırıyosun bu olacak işmi şimdi :) o orjinal yayı sıkıştırırsın,oda çukurlarda 1 esner 2 esner bilemedin 15 esner sonra dayanamaz carttttttttt diye yarılır ortadan :) Düzenleyen facemelowe - 16 Haziran 2011 Saat 23:52 | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2011 Saat 14:37 | ||
| buyur işte kazaya davet :) sen o yapılan işlemi iyi bişey olarak mı görüyosun... o senin dedigin işlemi nerdeyse herkez biliyor.(yayı kestirme,yayı ısıtma,yayı sıkıştırma vs gibi) ama orjinal yaylar performans yayları kadar kalın ve sert degil,işte bu yüzden allah göstermesin yarın birgün yaylarında egilme bükülme hatta ve hatta kırılma gibi olaylar başına gelir dostum..dikkat et ve bu işlemi uygulatma... sen bildigimiz orjinal yayı sıkıştırıyosun bu olacak işmi şimdi :) o orjinal yayı sıkıştırırsın,oda çukurlarda 1 esner 2 esner bilemedin 15 esner sonra dayanamaz carttttttttt diye yarılır ortadan :) Düzenleyen facemelowe - 18 Haziran 2011 Saat 14:37 | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2011 Saat 14:57 | ||
| 
 + 999  | |||
|  | |||
| HRMNKY   1. Vites     Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2010 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 187 |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2011 Saat 16:39 | ||
| 
   Vogtland 3.5cm yada bulabilirsen 4cm'lik yayı da son derece güzel bir yaydır.Tavsiye ederim.
    | |||
| 
     Peugeot 206 X-Line 1.4 HDI 
   | |||
|  | |||
| Guests   MISAFIR     |  Mesaj Seçenekleri  Teşekkür(0)  Alıntı  Cevapla  Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2011 Saat 23:27 | ||
| 
 ersin ustam biz böyle işlerle ugraşmayalım tercihimizi eıbach'tan yana yapalım...haksızmıyım ama   | |||
|  | |||
| Yanıt Yaz   | Sayfa 12> | 
| Forum Atla | Forum İzinleri   Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma | 
| 
 | Bizi Takip Edin    
 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||