![]() |
|
kalorifer fan moturu arızası |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 21 Mart 2011 Saat 10:30 |
|
arkadaşlar benim peugeot 206 nın kalorifer motoru 1 2 ve 3. kademede çalışmıyor, sadece 4. kademede çalışıyor. düğmelerin olduğu kısmı söküp kontrol ettim 1 2 ve 3. kademelere enerji gelmiyor 4. kademede enerji var ve çalışıyor. bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. teşekkürler.
|
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Oncelikle kendinizi uyelerimizi tanitalim kisminda tanitmaniz gerekiyor. Sorununuz basit. Fan motorunun tam kapasitede calistigi yer 4. seviyedir. Diger seviyeler icin fanin hizi bir direnc(reosta) vasitasiyla belirlenir. Sizin aracinizda bu direnc(reosta) bozulmustur. |
||
![]() |
||
peugeotefe ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Aracınız kalorifer motorunda arıza olabilir.Aracın tam olarak modelini yazın dijital klimamı analog klimamı bunları belirtin daha iyi yardımcı oluruz
|
||
|
||
![]() |
||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
arkadaşlar forumda kendimi tanıtır gibi yaptım, aracım 2001 206 analog klima.
bu arızalı olan parça nerededir tam olarak söküp değiştirsem. |
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Birkac saatinizi vererek bu islemi yapabilirsiniz. Detayli bir sekilde anlatmaya calisayim. Oncelikle Peugeot servisine gidip arabaniza ait reostayi ya da direnci(teknik olarak tam nasil adlandiriliyor bilemiyorum) almaniz gerekiyor ama durumu anlatirsaniz anlayabileceklerini dusunuyorum. Surucu kisminda gaz pedalinin oradan bakildiginda, orta konsolun arka tarafina dogru uzerinde bir tane vida olan yuvarlak sekilde birsey goreceksiniz. Vidayi sokun ve bu yuvarlak nesneyi saat yonunde dondurun. Oradaki ortam biraz sikisik oldugundan bu asamada biraz zorlanabilirsiniz. Bir kere yerinden oynattiginizda fanin ustunde bir mandal goreceksiniz. Bu mandal elektrik icin. Bunu da cikardiktan sonra motoru yerinden alabilirsiniz. Bu islemden sonra icerdeki hava kanalinin icine erisebilir ve aradigimiz direnci bulabilirsiniz. Elinizle tutun ve yuvasindaki kilit mekanizmasindan kurtarmak icin cevirin. Sonra da cekip yerinden alin. Cekip aldiginiz direnc soketiyle birlikte gelir. Bundan sonra yapmaniz gereken sadece direnci soketinden cikarmak ve yenisini takmak. Daha sonra herseyi soktugunuz gibi yerine koyun. Tek dikkat etmeniz gereken, fan motorunu yerine koyarken kablosunun hava kanalina sikismadigindan emin olun. Eger yaparsaniz sonuclari da buraya yazabilirseniz herkes icin cok iyi olur. Kolay gelsin. Düzenleyen koliva - 01 Nisan 2011 Saat 20:58 |
||
![]() |
||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://img848.imageshack.us/img848/963/fotoraf0036.jpg
http://img849.imageshack.us/img849/134/fotoraf0037o.jpg http://img11.imageshack.us/img11/1350/fotoraf0038s.jpg Ben torpidoyu söktüm. bir kaç tane de resim eklemeye çalıştım görülüyor mu bilmiyorum ama kalorifer motorunu nasıl sökecem tam bir yerini göstersen resimden. resimde mavi bir soket var bir kutuya bağlanıyor içinde de bir devre var acaba reosta dediğiniz bu olabilir mi? |
||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
||
![]() |
||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://img849.imageshack.us/i/fotoraf0037o.jpg/
http://img848.imageshack.us/i/fotoraf0036.jpg/ http://img11.imageshack.us/i/fotoraf0038s.jpg/ galiba buradan resimler gözüküyor. |
||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
||
![]() |
||
semih ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2011 Konum: kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 321 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
mrb lar öncelikle geçmiş olsun.Benim aracımında harereti sürekli yükseliyordu.100 metre gitmeden 80 90 derecelere çıkıyordu uzun yollarda şehir içinde 110 derecelere çıkıyordu usta termostat değişcek dedi değiştirdim müşür değişecek dedi değiştirdim.bide araçta sıralı sistem tüp var zorlandığında kendiliğinden benzine geçiyor rahata kavuştuğunda ise tüpe geçiyordu.tüpün beyni bozuk dedi tamir ettirdim.hararet sorunu ve tüp sorunu hala çözülmedi.şimdide kalorifer peteğinin tıkalı olduğunu ve suyun devir daimi verimli yapamamasının harareti yükselttiğini söylüyor.ğöğüsün sökülüp kalorifer peteğinin değişmesi gerekiyormuş.kalorifer peteği değiştikten sonra tüpe tekrardan program atılcakmış.ondan sonra bi problem kalmayacakmiş.sanayide 380 tl ye hepsi hal olur dedi usta,yetkili servisi aradım ne kadar olur dedim şase numarasını verdim aracın 350 tl olur toplam dedi.serviste değiştirmeyi düşünüyorum.bideğöğüs sökülmeden kaloriferpeteği değiştirilemiyor mu?
aracım:2001 model peeugeot 206 rolland garros 1.6 motor 110 hp.
saygılarımla. Düzenleyen semih - 01 Nisan 2011 Saat 19:37 |
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Resimlerle gostermeye calisayim. NOT: Resimler sagdan direksiyonlu bir aractan alinmistir. Bu resim aradiginiz fan motorunun resmidir. ![]() Kablosunu cikardiktan sonra saat yonunde motoru cevirerek cikartin. Soyle bir sey olmasi gerek: ![]() Bu da cikmis hali: ![]() Hazir motoru cikarmisken yillarin biriktirdigi bir miktar tozu almak icin ustte gozuken plastigi cekip cikartin. Soyle: ![]() Simdi esas aradigimiz fan direncinde sira. O da resimde gorulen yerde. ![]() Tutup hafif cevirdikten sonra yerinden atar kendini. Sonra cekip alin yerinden. Bu da resmi: ![]() Bu da tamamen cikartilmis hali. ![]() Umarim yardimci olabilmisimdir. Kolay gelsin ![]() Not: Resimler alintidir. Düzenleyen koliva - 01 Nisan 2011 Saat 20:56 |
||
![]() |
||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tas tamam bunu arıyoruz ama biz torpidoyu sökünce fanı bu şekilde göremiyoruz bu resimdeki araç sağdan direksiyonlu.
Bizde ise motoru çıkartmak için sigorta kutusunun oradan mudahale gerekiyor buda çok zor arası çok dar bakalım yarın biraz uğraşalım belki hallederiz. |
||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Diger bir baslikta baska bir kisiye yazarken aklima geldi bunu unuttugum. Simdi okuyunca yazilarimi harbidende iste bir terslik var oldugu goruluyor ![]() Düzenleyen koliva - 01 Nisan 2011 Saat 20:53 |
||
![]() |
||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tamam ben söktüm motoru reosta denilen aletde burda nesi bozulmuştur bunun yapılmaz mı?
|
||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
||
![]() |
||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yalnız arkadaşlar kolay değil o motoru sökmek motoru söküyorsun ama oradan dışarı çıkmıyor
direksiyon mafsalı var gaz pedalının orada onu sökmeden motor oradan çıkmıyor haberiniz olsun |
||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
||
![]() |
||
mon ![]() 2. Vites ![]() ![]() 12 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bu aletin bozuk olduğu neresinden anlaşılır ki |
||
206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir. |
||
![]() |
||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hangisinin motorun mu yoksa resistor'un mu?
Motoru direk akim vererek calistirmayi deneyebilirsiniz. Reostayi ise olcu aleti ile olcmeniz gerekiyor. Baska bir mesajimda bacak baglantilarini vermistim ama cok onemli degil. Birer birer olcup direnc okuyabilmeniz gerekiyor. Okuyamiyorsaniz bozuktur. |
||
![]() |
||
ibrahim YILDIZAK ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Eylül - 1982 Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 753 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı ibrahim YILDIZAK
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bende de aynı sorun var klima çalışıyor ama üfleme yapmıyor nedendir sizce?
|
||
01 COA 084 ARh(+) |
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |