Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Lastiklere Nitrojen gazı?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Lastiklere Nitrojen gazı?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
phaselispa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
23 - Nisan - 1986

Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 279
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı phaselispa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Lastiklere Nitrojen gazı?
    Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 18:23
son zamanlarda bu lay oldukca karşım çıkmaya başladı. 
Araştırdım biraz iyi diyenide var kötü diyenide var. İyiliğine kötülüğünü tam olarak çözemedim.

kullanan, tecrübe eden, fikri olan  arkadaşlar var bizimle paylaşsınlar lütfen...
2005 PEUGEOT 206 FELİNE 1.4 HDİ

Dahi anlamıdaki de ayrı yazılır

Alex "De" Souza
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 18:28
bizim arkadaşta var hava basıncı düşmüyor hiç hep aynı nitrojen olunca
Yukarı Dön
ali öncü Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1155
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ali öncü Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 18:47
bende anlamıyorum bilen arkadaşlar yardımcı olursa öğrenmiş oluruz
Yukarı Dön
serkan24577 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

28 - Ekim - 1983

Kayıt Tarihi: 11 Ağustos 2010
Konum: izmir KSK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 665
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serkan24577 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 18:55
ben kullanıyorum lastikler daha hafif oluyo lastikçimin dediğine göre yakıtta felan tasarruf yapıyormuş
 
Yukarı Dön
TURAN61 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
20 - Nisan - 1983

Kayıt Tarihi: 12 Haziran 2010
Konum: edirne
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı TURAN61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 20:30
alev alma olasılıgı???
2003 Peugeot 307 XS 3k (RC Style) 22EC327
05073069083 KDC!
Yokohama,Kenwood,Sparco...Güncelleniyor..
Yukarı Dön
g-demir Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Şubat - 1985

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2010
Konum: İST/Esenyurt
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 546
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı g-demir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 20:42
alev alma olasılığı sıfır. nitrojen yapısı gereği soğuk bir gazdır. motorlarda güç etkisinin sebebi; 1 - motora gelen benzinin yanıcılığını yapısı gereği çok çok ileri boyutta arttırır. yani nitrojen benzinle beraber kullanılır. 2 - çok soğuk olduğu için motorun sıcaklamış yapısına rahatlık katar.
Aynı soğukluğu lastiklere de verdiği için ömrünü uzatır

Orjinalini yazan: TURAN61 TURAN61 Yazdı:

alev alma olasılıgı???
2004 307 XR 1,4 16V Gümüş Gri + Ön Dahil Cam Filmleri + OMVL LPG + Ztec 6000k Xenon + Simota Açık Hava Filtresi + Ztec Cold Air İntake + ZCW 17" Enigma Krom + Kumho Solus KH25 205/50/17 + Sparco topuz
Yukarı Dön
Muhammet ÇAKIR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010
Konum: Kütahya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3134
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet ÇAKIR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 20:57
ben daha yenı bastırdım lastıklerı taktırdıgımda bır ay olmuyor ama hava sabıt kalıyor ısınma pek olmadıgından lastıklerın asınması daha aza ınıyormus eksı yonunu gormedık daha ama gorursek soylerız :)
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 21:05
bende lastikleri değiştiricem nitrojen basıcam bu defa benzinliklerde 3 aşağı 5 yukarı hava basmaktanda kurtulmuş olurum önceki gün gittim ön sağ 27 sol 29 arkalarda 29 - 28 karışmış hepsi :D
Yukarı Dön
phaselispa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
23 - Nisan - 1986

Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 279
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı phaselispa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 21:11
eee peki lastikler ısınmıyorsa arabanın yol tutuşuda azalıyor demektir. herkes lastikler soğuk olduğu için aşınma az oluyor diyor?
2005 PEUGEOT 206 FELİNE 1.4 HDİ

Dahi anlamıdaki de ayrı yazılır

Alex "De" Souza
Yukarı Dön
Muhammet ÇAKIR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010
Konum: Kütahya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3134
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet ÇAKIR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 21:13
Orjinalini yazan: phaselispa phaselispa Yazdı:

eee peki lastikler ısınmıyorsa arabanın yol tutuşuda azalıyor demektir. herkes lastikler soğuk olduğu için aşınma az oluyor diyor?
lastik ısınınca yol tutuşu artar diye birşey yokki
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 21:14
uçak lastikleri herzaman nitrojen ile şişirilir. sebebine gelince sıcak hava ve soguk hava değişimlerinde sıcaklık farkından dolayı lastiğin basıncının düşmemesi veya artmamasıdır. örnek olarak. kış mevsiminde istanbulda hava sıcaklığı -2 derece olsun. bu uçak kalktıktan 5 dakika sonra yukarıdaki havanın sıcaklığı -40 ile -65 arasında olacak. bu sıcaklıkta 9 saat uçup singapur a indiğini düşünün. oradaki sıcaklık ise +30 derece veya üstünde olacaktır. bu gibi ani sıcaklık değişimleri lastik ömrünü azaltacagından dolayı içleri daima nitrojen ile doldurulur. normal hava olsaydı lastik kendi kendine inip şişecekti. ve deforme olacaktı.
araba lastiklerine nitrojen koymanın avantajı da buna benzer. siz yazın lastiğinizi nitrojenle 32 birim hava bastınız diyelim. bu hava kışın da ölçerseniz yine 32 birim cıkar. ama normal hava olsaydı arada 4 birimlik bi fark meydana gelirdi. normal havada sıcaklık arttıkca basınc artar sıcaklık düştükce basınc da düşer.

ikinci sebep: nitrojen ile şişen lastik görsel olarak farkedilmese de daha hafif olur.
not: nitrojen yol tutuşunu kesinlikle değiştirmez.

ALINTI
Yukarı Dön
TURAN61 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
20 - Nisan - 1983

Kayıt Tarihi: 12 Haziran 2010
Konum: edirne
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı TURAN61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2011 Saat 22:04
bilmiyorum ama ısınmayan lastık asfalta yapımsaz bu da yol tutusu azaltır gıbımr geliioConfused
2003 Peugeot 307 XS 3k (RC Style) 22EC327
05073069083 KDC!
Yokohama,Kenwood,Sparco...Güncelleniyor..
Yukarı Dön
tugrahan Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Ağustos - 1978

Kayıt Tarihi: 29 Eylül 2010
Konum: NEVŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 343
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tugrahan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 00:09
merhabalar arkadaşlar bir süre önce bu konuyu bayağı enine boyuna araştırmıştım
şimdi sizinle paylaşayım

Azot , periyodik cetvelde N simgesi ile gösterilen bir element olup atom numarası 7 dir. Renksiz, kokusuz, tatsız ve atıl bir gazdır. Azot, dünya atmosferinin yaklaşık %78'ini oluşturur ve tüm canlı dokularında bulunur.
nitrojen dediğimiz gaz bildiğimiz ismi ile azottur

arabalarda kullanılan nitro yani bilindik adıyla nos
nitrous oxide system yani nitro oksijen sistemi olan maddedir. Bazı modifiyeli araçlarda motor gücünü artırmak için kullanılmaktadır    Nos ayrıca yanıcı bir madde değil yakıcı bir madde olduğu için herhangibi bir tehlike arz etmez yanma odasında oksijenle birleşip benzinin daha iyi yakılmasını sağlar

şimdi biliyorsunuz ki oksijen iletkendir yani ısıyı hemen ileten bir maddedir
ayrıca oksijene maruz kalan herşey çürür bu demiri bile paslandıran oksijen düşünün lastiklere ne yapar  ısı değişikliğine uyumsağlayamaz  o nedenle uçak lastiklerinde kullanılıyor ve hayati bir önem arzediyor     araba lastiklerinde aman aman bir faydası yok ama madem böylebir madde var neden kullanmayalım ki


PEUGEOT 306 XR 1.8 16v
brc my-11 lpg kit
Yukarı Dön
tugrahan Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Ağustos - 1978

Kayıt Tarihi: 29 Eylül 2010
Konum: NEVŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 343
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tugrahan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 00:19
Orjinalini yazan: TURAN61 TURAN61 Yazdı:

alev alma olasılıgı???


arkadaşım  azot yanmaz yanıcı ,patlayıcı  parlayıcı  ısınan soğuyan bir gaz değildir
çok güvenlidir zaten atmosferde %78 oranında azot bulunuyor
nitrojen   azotun ingilizce ismidir  tamam ismi afilli  ama ismine bakıpta kendinden çok şey bekleme
tek başına atıl bir gaz olarak tarif ediliyor


PEUGEOT 306 XR 1.8 16v
brc my-11 lpg kit
Yukarı Dön
trtolgi Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 153
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı trtolgi Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 00:21

en önemli özelliği havada bulunan nem bunda yok.yani lastiğin içinde nemlenme olmuyor.lastik basıncı düşmüyor.lastiğin ömrü uzuyor.

Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 00:33
guvendıgım lastık ve rot balans ustamızdan daha evvel ogrendıgım kadarıyla nıtrojenı yazın kullanmakta sıkıntı olmazken kısın sıkıntı cıkıyormus. bazı arkadaslarında soyledıgı gıbı lastık ısınmadıgı ıcın soguk havalarda bıraz tutunumu azaltıyormus. acıkcası banada mantıklı geldı... 
 
bılırsınızkı yaz lastıklerı kısın sogukta daha da sertlestıklerı ıcın olabıldıkce ısınmaları faydalıdır. bu yuzden kıs lastıklerının kaucukları bu dusuk sıcaklıklarda yumusak olacak sekılde uretılırler ve kıs lastıgını yazın kullanırsanız asırı yumusamadan oturu cok daha cabuk asınmalar gerceklesır.
 
bu noktada kısın lastıgımızın bır nebzede olsa ısınabılmesı faydalı olduguna gore nıtrojen kullanmanın bu duruma ters bır etkı yarattıgı meydana cıkıyor


Düzenleyen cecoli - 24 Şubat 2011 Saat 00:33
Yukarı Dön
phaselispa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
23 - Nisan - 1986

Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 279
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı phaselispa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 11:16
Orjinalini yazan: Muhammet ÇAKIR Muhammet ÇAKIR Yazdı:

Orjinalini yazan: phaselispa phaselispa Yazdı:

eee peki lastikler ısınmıyorsa arabanın yol tutuşuda azalıyor demektir. herkes lastikler soğuk olduğu için aşınma az oluyor diyor?
lastik ısınınca yol tutuşu artar diye birşey yokki

Nasıl yni lastik ısınacak gevşeyecekki yol tutuşu artsın. F1 da hatırlamazmısınız, araçlar startta  beklerken dahi lastikleri battaniye gibi bişeyle sarıp ısıtırlar. piste güvenlik aracı girdiğinde sürekli sağa sola giderek lastikleri sıcak tutarlar bunların hepsi lastiği sıcak tutumak adına yapılan şeyler.
2005 PEUGEOT 206 FELİNE 1.4 HDİ

Dahi anlamıdaki de ayrı yazılır

Alex "De" Souza
Yukarı Dön
xdesign Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 336
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xdesign Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 11:43
Lastik ısınınca yol tutuşu artar tabiki. Biraz formula izlemek lazım bunun örneği olarak.

Düzenleme : phaselispa mesajını görmemiştim. Aynen dediğin gibi :)

Düzenleyen xdesign - 24 Şubat 2011 Saat 11:44
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
Yukarı Dön
TURAN61 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
20 - Nisan - 1983

Kayıt Tarihi: 12 Haziran 2010
Konum: edirne
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı TURAN61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 19:22
valla ben normalımden sasmam, isteyen azotunu koyabılır...hıcte lastıgımı sogutmak gıbı bır ıstegım yok.yeni bisey duyunca hemen atlamamak gerek derim.
2003 Peugeot 307 XS 3k (RC Style) 22EC327
05073069083 KDC!
Yokohama,Kenwood,Sparco...Güncelleniyor..
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 22:27

Formula1 de Nitrojen'in kullanim amaci sudur. Lastikler kullanildikca surtunmeden dolayi yuzey isilari artar. Yuzey isisi artica haliyle lastigi sisirmede kullanilan gazin da isisi artar. Nitrojen ise havaya nazaran isi arttikca daha az genisleyebilir bir gazdir. Formula 1'de yarisan bir arac hicbir zaman yarisin basinda ornegin 40 psi lastik basinciyla baslayip 50 psi ile yarisi bitirmek istemez. Dolayisiyla normal havanin yerine Nitrojen gazi kullanilarak yuksek hizlarda bile "ayni" lastik basinci ve ayni surus hakimiyeti saglanir.

Bizim gibi normal olarak gunluk aracini kullananlar icin Nitrojenin doldurma fiyatina gore karsilastirdigimizda hemen hemen hicbir faydasi yoktur. Olay tamamen ticaridir.


Düzenleyen koliva - 24 Şubat 2011 Saat 22:27
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 153 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 4846 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2321 1 peugeot301
konu icon İZMİR - SİNYAL KOLU TAMİRİ YARDIM son mesaja git 4661 7 Sorgum
konu icon Peugeot 206 Garip Sorun Lütfen Yardım son mesaja git 384 0 muratatalay
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 7784 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 613 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 759 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 488 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5361 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 675 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 469 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 774 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 317 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 580 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 775 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 2383 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 1054 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5725 5 Serdar102
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Sorgum 1
peugeot301 1
efe24 1
rekasparov 1
muratatalay 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English