Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

2004 model 206 Problemler

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=9895
Tarih: 09 Mayıs 2024 Saat 18:21
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: 2004 model 206 Problemler
Mesajı Yazan: Guests
Konu: 2004 model 206 Problemler
Mesaj Tarihi: 07 Temmuz 2010 Saat 11:49
Herkese selamlar;son zamanlarda 206 timla ilgili sorunlar yasamaya basladim eger fikir verebilirseniz cok sevinirim.Otomatik/Tiptronik sanziman vites degistirirken kaciriyor,gec atiyor ve hatta bazen atamiyor ve hata veriyor(bip sesi ile beraber ekrandaki simgeler yanip sonuyor)bundan sonra da cok agir gidiyor Ancak stop edip tekrar calistirdiktan sonra normale donuyor.Bir usta sanziman revize olucak minumum 1000 tl ye cikar diyor.Bunlarda yetmezmis gibi bide araba simdi sabahlari zor calisiyor,calistirip hemen gaz vermezsem stop ediyor.Yolda gazi biraktigimda devir birden dusup stop edicek gibi oluyor.Dusuncelerinizi bekliyorum.bu durumlar cok siklasti.arabam 105.000 de suan gecen sene 75.000 deyken almistim bu tip sorunlar yoktu.Simdiden tesekkurler..



Cevaplar:
Mesajı Yazan: turbo27
Mesaj Tarihi: 07 Temmuz 2010 Saat 17:18
şanzıman trıptonıkte ıken gecmıyosa sanzımanda  2 tane kucuk elelktrıklı pompa var onlar arızalanınca yapıyor,yada trıptonık kartında sorun olabılır..bende ford fıesta vardı hem otomatık hem trıptonık aynı olay benımde basıma geldı kart değiştirildi, sanayıı de arkadasım var şanzımancı 400 lıraya yaptırmıstım...sabah gec calısmasını vs problemlerı soylemıssınız,arac benzınlımı dizelmi?.. benzınlı olup bıde lpg lı ıse lpg sıstemınden kaynaklanır..benzınlı  yada dizel ıse buyuk ıhtımal enjektör memelerı nın ayarsız yada kırlı olusundan kaynaklanır..benzınlı motorlarda bujı yaglanmasıda aracın gec ve duzensız çalısmasına sebep olur...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2010 Saat 09:04
Merhaba yardimci olmaya calistiginiz icin tesekkurler.Tiptronikteyken vites atiyor ama zorlandiginda 2-3 devir arasi birden sarsintiyla beraber otomatige geciyo,ama araba zor gidiyo,ekranda simgeler yanip sonuyo gene,bunu otomatikteyken de yapiyor.bu hatayi vermedigi zamanlardada zor vites attigi yada,kacirdigi hissediliyo..bikac ustaya danisicam artik..sagolun


Mesajı Yazan: turbo27
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2010 Saat 20:13
aracı beyıncıye gösterın,sorun beyınden kaynaklanıyo...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2010 Saat 20:22
geçmiş olsun


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2010 Saat 20:32
araç sabahları geç çalışıp rolentide durmuyorsa rolenti motoru arzalanmıştır bendede olmuştu ama benimki düz vites 150 tl ama iyisini taktır sürekli bozuluyo çünkü yan sanayileri gerisini bilmem umarım senin arzada budur


Mesajı Yazan: ErolSen
Mesaj Tarihi: 11 Temmuz 2010 Saat 13:19
Orjinalini yazan: ErolSen

http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7112&PN=1&title=2005-206-xt-otomat%DDk-anzuman-problem%DD - http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7112&PN=1&title=2005-206-xt-otomat%DDk-anzuman-problem%DD bu konuyu bi incele çözüm burda var.
 
buda benim yorumumdu alıntı yapayım senin için :
mr mutlu onur ve diğer benzer oto şanzuman arızası  olan arkadaşlar;
bu vuruntu olayı bende de oluyodu vuruntu ile beraber spor mod ve kar mod işaretleri ekranda çıkıyor ve dııııt dıııt diye sesli uyarı bundan sonra vay halime araç gaz almamaya devri geç yükselmeye ve dolayısıyla çekiçten düşmeye başlıyordu hele ki dik bi rampaya vurduğunda durduktan sonra aracım hem geri kaçıyor hemde zor kalkıyordu. durumu foruma konu açarak arkadaşlara sordum ve  selenoid adı verilen bir parçanın değişmesi gerektiğini söylediler. neyse bir süre kullandım baktım olacak gibi değil 1 hafta önce kadar sanayiye götürdüm. ustaya durumu anlatır anlatmaz anladı zaten pejo oto viteslerin hastalığı bu dedi bilgisayara bağladı şanzuman basınç ayar arızası diye bir arıza düşmüş. burda arkadaşların selenoid dedikleri parçaya onlar elektrovana diyorlar onların değişmesi gerekiyormuş. açtık baktık sipariş verdi parçaları tanesi 177 liraydı 2 tanesi 350 felan yapıyor. şanzuman yağıydı işçiliğiydi sana 500 epatlar dedi. tamam dedim. parçalar gelsin yarın getireyim arabayı . ertesi gün sabah götürüp bıraktım akşam saatlerinde aldım yani öyle korkulacak  çok abartılı bir durum yok oto şanzumanın içini açmadan değiştirebiliyorlar bu parçaları. neyse arabayı almaya gittim ustayla denemeye çıktık. ilk defa aracıma hayran kaldım. canavar gibi çekmeye başlamış devri daha hızlı yükseliyor.dolayısla daha seri hale gelmişti arabam. usta anlatıyor aynı arıza ile gelen müşterilerden 3 sene böyle arızalı şekilde aracını kullananlar varmış. adamın arabasını yaptık biz boşa bunca sene böyle kullanmışız diyorlarmış. ben bir haftadır kullanıyorum hiçbir problem yok vites geçişleri yumuşamış vuruntu olayı kaybolmuş. benim  en çok canımı sıkan şey rampa da bayılma olayıydı. şimdi sürekli rampaya vuruyorum arabayı ne bayılam ne bişey süper çekiyo. tavsiyem kesinlikle yaptırın bu arızaları aracınıza hayran kalacaksınız. ben eskişehirdeyim ve gittiğim usta işinin ehlidir. yardım isteyen arkadaşlara elimden geldiğince bu konuda yardımcı olmaya çalışırım. yönlediririm,hatta bizzat götürebilirim de.
 


-------------
Erol ŞEN
ESKİŞEHİR
21.02.1985
B Rh +
2005 206 X Line 1.4 O.V



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net