Peugeot 200 Yaşında
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL
Forum Adı: Haberler
Forum Tanımlaması: Otomobil, Teknoloji, Spor ve diğer tüm konular hakkında güncel haberler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=9469
Tarih: 13 Mayıs 2025 Saat 00:16 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: Peugeot 200 Yaşında
Mesajı Yazan: AydinBeyol
Konu: Peugeot 200 Yaşında
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2010 Saat 22:03

Peugeot 1810'dan Bu
Yana, Önce Markasını ve Ardından Amblemi Olan Aslanı, Ürettiği
Testerelerin, El Aletlerinin, Kahve Değirmenlerinin, Bisikletlerin,
Motosikletlerin, Scooterların ve Otomobillerin Üzerinde Kullanıyor.
Peugeot Bu Farklı Dünyalara Modernliği ve Yeniliği, Çelik İşinden
Kaynaklanan Endüstriyel Disiplininden Hiç Ödün Vermeden Getirdi.
Hem kendi çağının
gereklerinin, hem de fırsatların bilincinde olan Peugeot, endüstriyel,
teknolojik ve toplumsal gereksinimleri karşılayacak, tutarlı ve geniş
kitleler için erişilebilir çözümler yarattı.
ilk kuruluşundan bu yana Peugeot'yu harekete geçmeye iten
işlevsellik arayışı, Peugeot Markası'nı çelik ve ahşap gibi
birbirlerinden çok farklı dünyalar arasında bağlantı kurmaya, bağımsız
ön tekerlekli 201 ile otomobili ileriye götürecek yenilikler yapmaya,
401 Eclipse ile coupe ve cabriolet versiyonlarını aynı tasarımda bir
arada sunmaya, bir şehir modelini elektrikli güç birimi ile donatmaya
(VLV- 1941) ya da coşku ve heyecanı yine 402, 504 coupe, 406… gibi
modellerinin tasarımına marka imzası haline getirecek derecede
yansıtmaya yöneltti.
ilham, Peugeot'nun dizel motorlu ilk sedan 403'ü seri halinde
üretmesine, çok sayıda versiyonu ve sportif zaferleri sayesinde gerçek
bir efsane olan 205'in lansmanını yapmasına, partikül filtresini dünyada
ilk kez 607 üzerinde (2000) sunmasına ve yine dayanıklılık açısından
dünyanın en zorlu yarışı olan 24 Saat Le Mans'da HDi FAP motorlu bir
araçla birincilikler kazanmasına ya da otomobil ve iki tekerlekli araç
dünyalarının kesişme noktasında yer alan şehir otomobili BB1'ı
yaratmasına olanak verdi.
2010 yılı başında, Peugeot kendini yenileyerek yeni marka projesini
tanıttı ve 2015 yılı için saptadığı hedefleri açıkladı. Dünya otomobil
markaları sıralamasında 3 basamak yükselmek; Peugeot'yu tasarım alanında
referans yapmak ve ulaşım hizmetleri konusunda lider olmak.
Bu hedeflere ulaşmak için Peugeot, 2010 ve 2012 yılları arasında 14
yeni model ile iddialı bir ürün stratejisinden, SR1 konsept modelinde en
üst noktaya taşınan yeni tasarım çizgilerinden, özellikle mu by Peugeot
ile yeni ulaşım çözümlerinden ve aynı zamanda daha modern tasarımlı
logosu ile yeni görsel marka kimliğinden ve yeni uluslararası
sloganından güç alıyor : Peugeot, MOTıON & EMOTıON.
55 milyon adet üretimi, küresel ulaşım çözümleri sunma kapasitesi
ile benzersiz bir dünya markası olan Peugeot, geleceğe hazırlanmak ve
otomobilin çevresiyle bütünleşmesine bağlı zorlukların üstesinden gelmek
için gerekli bütün üstünlüklere sahip.
-------------
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Haziran 2010 Saat 08:14
Mesajı Yazan: AydinBeyol
Mesaj Tarihi: 02 Haziran 2010 Saat 23:20
motion & emotion...
-------------
|
Mesajı Yazan: BAHTİYAR
Mesaj Tarihi: 02 Haziran 2010 Saat 23:50
paylaşım için teşekkürler büyükşehirlerin en gözde araçlarından oldu son zamanlarda
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 29 Haziran 2010 Saat 16:50
büyük emek büyük azim kutlarım testere yapımından bu günlere gelmek
azmin göstegesi, volvoda bilya üretiminden bu günlere gelmiş örnek
alınması gerekli ;)
http://www.duvardeko.com/Spor/Motorspor">
|
|