Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

pejo motorunun üfleme sebebleri

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=9221
Tarih: 29 Temmuz 2025 Saat 15:43
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: pejo motorunun üfleme sebebleri
Mesajı Yazan: Guests
Konu: pejo motorunun üfleme sebebleri
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2010 Saat 16:50
bende pejo 307 xr modeli pejom var. tamirciye götürdüm yag kaçagı için bana motorda üfleme var motor rektefe olması lazım dedi. 2 ay önce aldım arabayı servise baktırdıgımda böyle bi durumdan bahsetmediler . cevaplarınızı bekliyorum şimdiden tşklr
.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: vbmaster
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2010 Saat 16:52
sevise baktırmak araba alırken çok yanlılş kardeşim tanıdığın helal süt emmiş türkiyede sayısı 10 u geçmeyecek ustacalardan (Mekanik ayrı kaporta ayrı) göstereceksin ki anca ... ya da en güzeli sıfır ona da güç yetmez ... hayırlı olsun geçmiş olsun ...

-------------
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...

Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model
1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II)
Otoban faresi :) ARh(+)


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2010 Saat 16:55

üflemeyle olmaz o iş.. basınç saati ile kontrol etmek lazım.. kaç bar basıyor diye.



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Mayıs 2010 Saat 23:19
dostum aracın benzinli ise üfleme diye bi tabir kullanımaz yağ segmanı kaçırır ve dolum kapağı açılnca dışarı yağ atar ama egsantriği üstte olan araçta bu şekilde zaten bakılmaz dizel lerde ise pejo gurubunda üstten çift egsantrik sistemi vardır ısınan yağ üste çıkar devirdaim olur dolum kapağı açıldığına ise dışarı yağ buharı çıkarır bazı cahiller buna üfleme derler eğer aracın yağ eksiltmiyorsa ve çabuk hararet yapmıyorsa sıkınttı yok derim. motor kontrolü ancak bilgisayara bağlanarak anlaşılır sıkıştırma ve patlatma basıncı krank devir zamanı bunlar tek tek bakılır ama sana şunu söyleyim zayıf motor önce kompresörü zayıflar 3 . itese tak 90 km hıza çık ayağını gazdan aniden çek kafa yola yatıyorsa komprsör iyidir yani motor iyidir


Mesajı Yazan: t@lip
Mesaj Tarihi: 15 Mayıs 2010 Saat 13:18
Benzinli 206'ında üst yağ kapağını açınca yaklaşık olarak yarım saniye arayla üfleme oluyordu, yağ atmadan üflüyordu. Bu durumun normal olduğunu biliyorum. Sen işini bilen bir tamirciye baktır kardeşim, ayak üstü dümene gelme..

-------------
En iyisi senin olandır


Mesajı Yazan: regaip
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 10:57
KARDEŞ 3 VİTESTE 90 KM DE GİDERKEN GAZDAN AYAĞIMI ANİDEN ÇEKTİĞİMDE DURUYOMUŞ GİBİ KAFA ÖNE ATIYOR BUNU MU  KASTEDİYOSUN EĞER BU VARSA SORUN YOKM U DEMEKTİR SENCE


Mesajı Yazan: berk2309
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 11:03
vbmaster kardeşim şimdi araba alırken servise götürme demişsin ama ben katılmıyorum kaliteli bir pejo servisine gidip bu aracı yeni alıyorum check up yaptırıcam dediğinde sana arabanın bütün hasarlarını boyalarını trigerini motorunu aklına gelen herşeyi söylerler sanayide bi ustaya gittiğinde genelde motoru dinler boya varmı diye bakar hasar varmı diye sonra araba iyi der bu biraz daha riskli değilmi sence ?

-------------
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 11:13
Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

vbmaster kardeşim şimdi araba alırken servise götürme demişsin ama ben katılmıyorum kaliteli bir pejo servisine gidip bu aracı yeni alıyorum check up yaptırıcam dediğinde sana arabanın bütün hasarlarını boyalarını trigerini motorunu aklına gelen herşeyi söylerler sanayide bi ustaya gittiğinde genelde motoru dinler boya varmı diye bakar hasar varmı diye sonra araba iyi der bu biraz daha riskli değilmi sence ?
 
aracın geçmişine bakmak en son nerde hangi parçalarının değişimini ve km orjinalliğini görmek için yetkili servisi, diğer ince ayrıntılar vuruk kırık kaporta boya vs için de normal usta tavsiye ederim.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: BurçUMUL
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 13:46
Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

vbmaster kardeşim şimdi araba alırken servise götürme demişsin ama ben katılmıyorum kaliteli bir pejo servisine gidip bu aracı yeni alıyorum check up yaptırıcam dediğinde sana arabanın bütün hasarlarını boyalarını trigerini motorunu aklına gelen herşeyi söylerler sanayide bi ustaya gittiğinde genelde motoru dinler boya varmı diye bakar hasar varmı diye sonra araba iyi der bu biraz daha riskli değilmi sence ?
Katılıyorum Alkış

-------------
Forever young by my gti


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 13:53
Orjinalini yazan: regaip regaip Yazdı:

KARDEŞ 3 VİTESTE 90 KM DE GİDERKEN GAZDAN AYAĞIMI ANİDEN ÇEKTİĞİMDE DURUYOMUŞ GİBİ KAFA ÖNE ATIYOR BUNU MU  KASTEDİYOSUN EĞER BU VARSA SORUN YOKM U DEMEKTİR SENCE
 
Arkadasım oncelıkle kendını tanıtman gerekır bu 1.
2. sı yazı yazarken buyuk harf kullanmamalısın...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2011 Saat 13:55
Ayrıca boyle eskı konuları hortlatmanın bır anlamı yok. kılıttttttttt



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net