306.. LPG de Rölanti ve İstop Sorunu
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 306
Forum Tanımlaması: 306, 1993'ten 2002'ye 309'u değiştiren küçük bir aile otomobilidir, ancak 2001'de 307 ile değiştirilmiştir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=8086
Tarih: 09 Ağustos 2025 Saat 01:57 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: 306.. LPG de Rölanti ve İstop Sorunu
Mesajı Yazan: darknes
Konu: 306.. LPG de Rölanti ve İstop Sorunu
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 14:57
Selam arkadaşlar. Ben buraya yeni katıldım. Adım Murat ve ankarada yaşıyorum. 99 model 1.8 motor bir 306 sahibiyim. Şöyle bir sorunum var yardımcı olursanız sevinirim. Aracımı çalıştırınca sorun yok, lpg ye geçince devir saatim aşağı yukarı hareket ediyor. Ve işin kötü tarafı araba hareket halindeyken vitesi boşa alınca ya da debriyaja basmamla istop etmesi bir oluyo. Soğuk havalarda çok sık oluyo... Bunun çözümü hakkında bilgisi olan bir arkadaş var ise lütfen yardımcı olsun. teşekkürler...
------------- M.A.
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 15:19
Mesajı Yazan: Kemal
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 15:21
:) gelde gülme kardeş sende bende satak uğraşma
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 15:35
Anlaşılan eksik bilgi vermişim, evet markası atiker :) Servisine gittik ama reno-pejo gibi fransız araba türlerinde bu hatanın olduğunu söylediler. herhalde pejodaki ateşleme sistemi ile alakalıymış. ya da lpg ateşleme hızına yetişemiyomuş. atiker bi ara sorunlu bir enjektör takmış, benim enjektör arızalı değilmiş. Bi fikri olan ? :)
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 15:36
atikerlerin klasik sorunu.. eğer benzinde araba düzgün çalışıyorsa.. LPG ci ile uğraşman lazım.. ama sonuç alabileni görmedim :(
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 15:43
LPG ye geçinceye kadar arabada sorun yok... Atikerin bu sorunu benim arkadaşların arabasında da var, biri clio diğeri sieana... benimkinin tek farkı arabanın arada bir istop etmesi... ama bu havalarda bi sorun yok :) yaz ayında hiç sorun çıkarmaz ama kışın napcaz bilmiyorum... satsak mı :) İlginiz için tşk.ler
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: HakanGokdemir
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 15:46
Sıkıştıkları zaman kendilerine değil, hemen araca pislik atarlar.
İstanbul da yada İzmir deysen tavsiye edebileceğim bir LPG ustası var.
Bu arada forum kurallarımız gereği konu açmadan önce "Üyelerimizi Tanıyalım" dan "Yeni Konu" açarak kendisinizi tanıtmalısınız.
------------- Hakan GÖKDEMİR 0 533 215 8019
Pendik / İSTANBUL 26.08.1980
A RH +
Kardeş zorunlu dosttur, Dost seçilmiş kardeştir...
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 15:54
Maalesef Ankaradayım... Eğer burdan tavsiye edeceğiniz bir lpg ustası olursa çok sevinirim. Bu tarz sorunların insanın canını ne kadar sıktığını biliyorsunuzdur. "Üyelerimizi Tanıyalım" kısmını şimdi hallediyorum. Bu arada araba bilgisayara da girdi. lpg de basınç hatası vermiş. Herhalde zamanında istop olayı olmaması için gazın ayarı açılmış. Ankarada şehirçi yaklaşık 28 kuruş yakıyo. Gaz ayarında değişiklik yaptılar bakalım şimdi ne kadar yakacak.
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 16:12
Arkadaşlar bu olay bi tek benim başıma gelmemiştir diye düşünüyorum :) eğer lpg de rolanti ve istop sorunu konusunda tecrübesi olan ya da çözümü bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim... Bu işten bi çıkar yolumuz yok mudur ? :)
|
Mesajı Yazan: Murat
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 16:23
Şu Peugeotlar la LPG bir türlü uyuşmadı ya hala aklım almıyor. Duyduğum kadarıyla bir çok peugeot kullanıcısı hep sorunla karşılaştı. Ama sorunlarını çözen %20 ancadır.
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 16:25
Adaşım senin arabada da var mı böyle bir problem.. ya biraz iyimser konuşun umudumuz olsun :) çözüm çözüm çözüm...
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 16:27
% 20 oranıyla sorunu çözen arkaşların adı adresi bi şeyi var mıdır ?
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: Murat
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 16:30
Aracım dizel olduğu için lpg ye hiç bulaşmadım. O yüzden konu hakkında pek bilgim yok adaş.
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 16:31
yine de sağol...
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: Kemal
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 17:06
Hafta sonuna kadar bekle ben yaptırım sana bilgi verelim cuma gidecem servise
|
Mesajı Yazan: Onur
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 18:31
aynı sorun lpg olan tüm peugeotlarda var peugeot lpg le uymulu bi araba degil kim ne derse desin heleki atiker
------------- 2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
Mesajı Yazan: ErcaNKarşI
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 20:46
306 kullanıorum brc var hiç bi sorunla karsılasmadım.İş ustada bitiyor sanırım.
------------- 06 BK 6032 1999 Model 306XS 1.6- Manuel - Gri Tel : 05334194902 Msn : techno_erc@hotmail.com Desibel Çılgınlığı
|
Mesajı Yazan: Kemal
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 21:08
techno_erc Yazdı:
306 kullanıorum brc var hiç bi sorunla karsılasmadım.İş ustada bitiyor sanırım.
|
Evet Buluşmada direk ben senina araçın devir saatine baktım :) Allah kaza bela vermesin nazar değmesin kabahat bizde brc takılacaktı ; Kurtlar vadisini Sunuyor diye bağrımıza bastık atikeri taş çıktı oda
|
Mesajı Yazan: ErcaNKarşI
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 21:45
Evet Buluşmada direk ben senina araçın devir saatine baktım :) Allah kaza bela vermesin nazar değmesin kabahat bizde brc takılacaktı ; Kurtlar vadisini Sunuyor diye bağrımıza bastık atikeri taş çıktı oda |
Ahhh kurtlar vadisi ahhh teşekkür ederim abi.umarım en kısa zamanda çözülür sorunlarınız
------------- 06 BK 6032 1999 Model 306XS 1.6- Manuel - Gri Tel : 05334194902 Msn : techno_erc@hotmail.com Desibel Çılgınlığı
|
Mesajı Yazan: yzt06
Mesaj Tarihi: 23 Şubat 2010 Saat 23:29
arkadaşlar aynı bu sorunun aynısı bendede vardı..tamamen aynı sorun..yetkili servise 6-7 kere gittim.her defada 50-60 lira para verdim.yapamadılar.sonra birinin tavsiyesiyle bi ustaya gittim.25 lira verdim yaptı.kesinlikle çözülebilir bir sorun..nasıl bi dert olduğunu çok iyi biliyorum..ama bu sorun çözülüyor..tamamen lpg ustasıyla alakalı..
------------- AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR...
|
Mesajı Yazan: aulendil
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 03:43
Ben de bir Roland Garros kullanıcısıyım, aynı sorun bende de vardı 2 gün önce taktırdığım ustaya ayarlattırdm sorun çözüldü araba tay gibi gidiyor derken o aynı günün akşamına debriyajı yedik iyi mi :)
|
Mesajı Yazan: Kemal
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 07:24
aulendil Yazdı:
Ben de bir Roland Garros kullanıcısıyım, aynı sorun bende de vardı 2 gün önce taktırdığım ustaya ayarlattırdm sorun çözüldü araba tay gibi gidiyor derken o aynı günün akşamına debriyajı yedik iyi mi :) |
peki sorunu ne imiş onuda yazarsan iyi olur
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 09:28
Firtina006 arkadaşım sorunu halledersen senden haber bekliyorum :) Bir de Yzt06 arkadaşım hangi ustaya gitmiş acaba ? aulendil arkadaşım da bu sorunu gidermiş.. Acaba arıza ve tamiri ile ilgili biraz detaylı bilgi alabilir miyiz. Teşekkürler...
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 09:55
daha once 306 ya BRC marka denedık hıc verım vermedı araba km 0,30 kr yaktı ..olmuyor 306 ya
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 10:05
Hocam bizde de atiker var ama ondan da yaka silktik artık... Sorunun çözümü var gibi arkadaşlardan haber bekliyoruz...
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 10:12
techno_erc Yazdı:
306 kullanıorum brc var hiç bi sorunla karsılasmadım.İş ustada bitiyor sanırım.
|
bızde taktık 306 ya uyum saglamadı cok yaktı
|
Mesajı Yazan: aulendil
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 14:23
Benim marka Tartarini bu arada, usta bilgisayara bağladı ve ayarları yeniden yaptı, bi de tam anlamadım ama motorda alyan ile bi vidayı ayarladı sonra teste çıktık ve sonuç çok iyi. İzmit sefa sirmen sanayi sitesinde yakın olan arkadaşlara bilgisini verebilirim.
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 16:18
Tşk.ler. ama maalesef Ankaradayım...
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: pug307_26
Mesaj Tarihi: 24 Şubat 2010 Saat 18:33
307 otomatik şanzıman aracımda 1,5 aydır lpg kullanıyorum yaklaşık 3000 km civarı yol yaptım en ufak sorunla karşılaşmadım sorun kesinlikle çözülebilir herşey ustayla alakalı bulundugun şehirde ufak bi araştırmadan sonra kalifiye ustayı bulup sorunu çözebilirsin özellikle taksiciler bu konuda oldukça bilgili sorununu çözmen dileğiyle ...
------------- Pug 307 XT
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 25 Şubat 2010 Saat 11:30
Tşk.ler Peu307... Ben den bu konuda arkadaşlardan tavsiye bekliyorum...
LPG Atiker mi acaba ? Bi de sıcak bir şehirdeysen pek sorun yaratmıyo. ama soğuklarda çok kötü
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: pug307_26
Mesaj Tarihi: 25 Şubat 2010 Saat 13:29
Lpg sistemim italyan tartarini kit arkadaşım
------------- Pug 307 XT
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 25 Şubat 2010 Saat 21:43
slm bende ankrada oturuyorum benımde 99 model 306 var kardeş ben mikserli taktırdım olmadı brc sıralı taktırdım gene olmadı senın dedıgın gıbı istop ediyor bugun servise gıttım tüp uyum sağlıyor oluyorda yapılması gerekenleri söyleyim sana senın enjöktör tesisatı istopdan dolayı zarar görmüş olabilir o değişcek eger bır sey olmussa yoksa rölanti düzenleyici var onu degıstırıp kullancaksın tek sorun o benımde basım dertde bu sorunla ama bugun çözdüm taktırcam en kısa sürede bana ulasmak ıstersen ara 05543662266
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 26 Şubat 2010 Saat 11:41
Bilgiler için Tşk.er yankee kardeş... ben atikerin servisine gittim ve enjektörde bi sorun çıkmadı. rolanti ayarında da gerekli değişikler yapıldı... ama bi sonuç alamadım... Bu konuyla ilgili haber bekliyorum ve yzt06 arjadaşımız (asil grup otogaz- 0312-394 69 70) servisinde işiniz 25 liraya hallettirmiş :) Bilgi birikimi yapmaya çalışıyorum. Çünkü bu işler hep sonuçsuz kalıyo. Eğer sende irtibata geçmek istersen benim numaram 0532 779 31 69 tşk.ler
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: behzat
Mesaj Tarihi: 26 Şubat 2010 Saat 20:46
peugeotlara en uygun lpg kiti Lovato dur bende 5 yıldır var sorun yok ne rolanti ne çekiş.............
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 01 Mart 2010 Saat 09:39
1.8 motor olmasa benzinle kullanacam... kardeş senin ki iyi sorun çıkarmamış ama lavatodan şikayetçi olanı da var... Allah senin başına vermesin :)
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: darknes
Mesaj Tarihi: 05 Mart 2010 Saat 10:05
Ankara da bu sorununu halleden bi arkadaş varsa, bir zahmet yardımcı olsun...
------------- M.A.
|
Mesajı Yazan: Onur
Mesaj Tarihi: 05 Mart 2010 Saat 13:19
peugeot lara bazı yetkili servisler lpg takıyo bi de onu dene bildigim kadarıyla göral atikerde takıyo madem o kadar servise gidilmiş bide orayı dene belki orda çözerler
------------- 2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
Mesajı Yazan: yzt06
Mesaj Tarihi: 05 Mart 2010 Saat 18:23
darknes Yazdı:
Ankara da bu sorununu halleden bi arkadaş varsa, bir zahmet yardımcı olsun... |
sölediğim yere gittinizmi?
------------- AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR...
|
Mesajı Yazan: Kemal
Mesaj Tarihi: 05 Mart 2010 Saat 18:47
Ben gittim rolanti ayar valfi bozukmuş yeniside 414 tl :) tofaşlara takılan plastik te den taktılar düzeldi ama klimayı farları açınca araba sapıtıyor buldum bir yerde orjinalini 230 tl dediler alıp takacaz ondan sonra ne olaçak bakacaz
|
Mesajı Yazan: yzt06
Mesaj Tarihi: 06 Mart 2010 Saat 00:48
abi bulmuşlar sorunu işte.daha ne istiyosun:=)bu lpg işinde en önemlisi doğru sorunu bulmak.benim gibi deneme yanılmaya kalmamışsın.
------------- AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR...
|
Mesajı Yazan: Kemal
Mesaj Tarihi: 06 Mart 2010 Saat 08:04
evet sana göre şanslıyım onda haklısın :)
|
Mesajı Yazan: serFBdar
Mesaj Tarihi: 23 Mart 2010 Saat 22:48
ben izmitliyim yeni 306 aldım kafayı sıyırıyorum rolanti oynuyor ve boşta ve debiriyajda direksiyonu çevirince istop ediyor gazda. bana bir care hayata küstürdü beni.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Nisan 2010 Saat 14:32
adım cem öncelikle. yarışmaya 306 1.8 16v aracım ile istanbuldan katılıyorum :)) şaka bır yana arkadaslar bakın sıze genel bır yargıdan bahsedecegım. pıyasada puglara lpg ıyı olmuyor gibi genel bır yargı var. bu yanlıs bır dusunce. ustalar sorunu cozemedıklerı ıcın bu denlı bır soylemde bulunuyorlar. yoksa cok guzel calısan gazlı puglarda var... bu arada ben daha once uye olmustum ama cok zamandır yorum yazmıyor sadece okuyordum. bundan sonra daha aktıf olmaya calısacagım. aracım 2000 model 306 xt sedan. bende 6 aydan fazladır atiker kullanıyorum. ılk taktıgımda sorun yoktu. sadece nadıren cekıste zayıflama hıssedıyordum. kısa dogru havalar sogumaya basladıkca sogukken gazda calısamayıp benzıne atlama sıkayetım olmaya basladı. 10 dan fazla atıker servısı gezdım ama problemı cozemedıler. sukur kı ufaklıktan berı otomotıv sektoru ıcındeyım. 96-98 arasında venturı sıstem lpg montajı da yapıyorduk babamla kendı dukkanımızda. ayrıca makına mezunuyum. surucu kursundada motor hocasıyım. neyse velhasıl kelam bu sorun benı cıldırttı bende sızler gıbı karamsar hallere gırdım. en sonunda kendım sıralı sıstem ustası oldum. bu durum sonucunda ustaların yaptıgı yanlısları gormeye basladım. kendı arızamıda kendım cozdum. agustos gıbı atıkerı taktırmıstım. kasıma gıbı sıkıntı yasamaya basladım. yaklasık 80 dereceye kadar gazla gıdemıyordum. gaza bıraz bastıgımda lpg bıttı ıkazı verıp benzıne atlıyordu. ama araba tam ısındıktan sonra sorunsuz gıdıyordu. bu ugraslarım esnasında arabaya kalıbrasyon yapmayan kalmadı. bızı gaz kelebegı dedı, bırı bobın dedı, bırı rolantı motoru dedı, dedılerde dedıler... hele bırı super salladı kı arabanın manıfoldu hava alıyor dedı. Allahım kafayı sıyıracam. arabam benzınde mermı yaaa. tık sorun yok. cıtroen servısı arkadasımda lexıa makıneye baglıyorum tık sorun yok. hersey normal. bu denlı 3 aya yakın ugrasımın sonucunda regulatoru ve map sensorumu garantıden degısmesını ıstedım. baskıyla degıstırdıler. gel gelelım sorun yıne tam duzelmedı. daha once devamlı basınc hatası alıyordum. sogukken hep dengesız basınc oluyordu. ısınınca duzelıyordu. regulator arızalı ımıs. TABI BUNU BEN TESPIT ETTIM. degısınce basıncım duzeldı. ama bu esnalarda konya fabrıkayı bıle 10 kere aramısımdır yanı. yınede sogukta sılkelemelı calısma devam edıyordu. 60C ısıdan sonra duzelıyordu. bırı dıyor memesı buyuk bırı dıyor kucuk kalıbrasyon hatalı vs... servıs dıyorkı 38 derece yap duzelır. 38 degıl 48 yaptım yıne duzelmedı. 60 dereceye kadar hep sılkelıyor at gıbı. gaza basıyorsun cekmıyor. neyse ben kafayı cızdım bu ısı anca ben cozerım dedım daldım manuel ayarlara. bu arada bırcok usta bu 1.8 16v motorun puskurtme sıstemını bıle bılmıyor. bırcok arabada rolantı dengesızlıgı bu yanlıs ayardan oluyor bılgınıze yanı. arada bazıları bu bılgıyı bılmemelerınden dolayı olan ayarlarımı daha da bozdular. yıne ben duzelttım. arkadasımdan temın ettıgım atıker kablom ıle manuel kalıbrasyon yaptım. cunku olay gecıs ısısıyla alakalı degıldı. 30C 35C 40 45 50 derecede bıle sılkelıyerek calısıyordu. olay sogukken kı karısım hatasıydı. yıne bunuda kendım cozdum. gereklı soguk ayarları yaptım. bılgısayara baglayarak lamda degerını de kontrol ederek gereklı manuel harıtamı kendım yaptım. cunku otomatık kalıbrasyon yapınca sogukken kı karısım cok fakır oluyor ve makıne sılkelıyordu. ısınınca duzelıyordu. cunku bırkac markanın dısındakı ecuların cogu aptal aletler. sadece sıcak degere gore calısmayı bılıyorlar. cok soguk havaya gecınce olay bozuluyor. o yuzden yazın sıkıntı olmuyor. kısın cok soguk hava olunca benzın sıstemı calısmasını uyarlıyor soguga ama sıstemı gaz uyarlıyamıyor. sorunda burda. neyse cok uzun yazdım ama bır fııl yasadıklarım bunlar. ıstanbula yolunuz duserse gelın tanısalım. atıkerı yedım yuttum desem dogru olur yanı. atıker kotu degıl sadece o kadarını soyleyeyım. parasına gore cok ıyı dıyebılırım. olay dogru montaj ve ayarda... esasında daha anlatacak o kadar cok seyım varkı gulersınızzz. yanı atıkerın yetkılı servıslerı bıraz zayıflar... ve son olarak sunu dıyeyım. bırcok ustanın soyledıgı gıbı pug lara gaz olmuyor falan yok oyle bırseyyyyyyyyyyyyyyyy... pıyasanın en gıcık makınesı dedıklerı 1.8 16v (XU7JP4) makıneyı ben zehır gıbı calıstırıyorum... hee bu arada ekleyeyım. halen aynı rolantı motorumuda kullanıyorum yanı :)) suanda aracım o soguk kıs gunlerınde bıle bırakın 40 ı 30 u 20C de bıle gaza gecıp tıtresımsız calısabılıyor.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Nisan 2010 Saat 14:32
sımdı bır daha baktımda roman gıbı olmus yaaaa.........:)))
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 01 Nisan 2010 Saat 14:39
Arkadaşım sonuna kadar okumadımkonuyu ,kısacası bende de vardı anlatayım;aynı sorun bendede vardı aracı aldığım adam ne bakım yaptırmış lpg'ye ne gaz ayarı ne bişey...Ara sıra ışıklarda duruyorum ayağımı frenden çektiğim an şak araba stop ediyordu(bu arada tiptronic 407 araç-lpg'li),böyle olmaz dedim gittim atiker servisine dedim böyle böyle tek tek anlattık derdimizi tamam hallederiz dediler.Aracı bilgisyara bağladılar sorunlar tek tek çıktı değişmesi gereken bütün filtreleri değişti, lpg temizlendi, ayarı yapıldı 85 lira para verdim ogün bugündür bir kere daha yaşamadım Eğer İzmir'de isen yardımcı olurum sana.
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 12:03
Selam arkadaşlar. Bendede 2008 model 306 1,8 var. Lpg de rölanti bozukluğu bendede mevcut. Konyada gitmediğim usta ve servis kalmadı. Gaz kelebeğinin orayı temizliyorlarlar , takıyorlar aradan 10-15 gün geçiyor rölantide motor soğukken yine bozukluk oluyor. motor ısınınca geçiyor. Bunun caresini bende bulamadım arkadaşlar. Bulan varsa paylaşsın ki bizde sorunları giderelim.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 12:09
memoli4242 Yazdı:
Selam arkadaşlar. Bendede 2008 model 306 1,8 var. Lpg de rölanti bozukluğu bendede mevcut. Konyada gitmediğim usta ve servis kalmadı. Gaz kelebeğinin orayı temizliyorlarlar , takıyorlar aradan 10-15 gün geçiyor rölantide motor soğukken yine bozukluk oluyor. motor ısınınca geçiyor. Bunun caresini bende bulamadım arkadaşlar. Bulan varsa paylaşsın ki bizde sorunları giderelim. |
arkadas yukarıda yazdıklarımı okumadın herhalde... bu arada aracın ya 2008 olamaz yada 306 olamaz. kı 2008 model 1.8 makıneye sahıp baska bır peugeot ta yok zaten :) herhalde 98 306 1.8 16v motora sahıpsın. aracın duz vıtesmı otomatık mı? benzınde kesınlıkle hıcbır sorun yoksa olay lpg kalıbrasyonunda veya regulatorde olabılır. ıyısımı sen benım romanı oku anlarsın...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 12:20
Hayırlı günler. Ben Konyada yaşıyorum ismim mehmet ali Bende 2000 model 1,8 XT var. Arabaya sıralı sistemli lpg çalıştıramadılar. Düz sistem Enjeksiyonlu sistem takıldı. Benzinde hiçbir sıkıntı yok. Sadece ve sadece sizinde söylediğiniz gibi motor soğukken Rölanti bozukluğu var. Ben Konyada gitmediğim yetkili servis ve özel servis kalmadı. Ama sorun bulamadılar. tek dedikleri fransız arabalarına lpg olmuyor. sizdeki zannedersem sıralı sistem aynı işlemi benimkinede uygulansa randuman alabilirmiyim.İlginize şimdiden tşk ederim.
|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 12:38
darknes Yazdı:
Maalesef Ankaradayım... Eğer burdan tavsiye edeceğiniz bir lpg ustası olursa çok sevinirim. Bu tarz sorunların insanın canını ne kadar sıktığını biliyorsunuzdur. "Üyelerimizi Tanıyalım" kısmını şimdi hallediyorum. Bu arada araba bilgisayara da girdi. lpg de basınç hatası vermiş. Herhalde zamanında istop olayı olmaması için gazın ayarı açılmış. Ankarada şehirçi yaklaşık 28 kuruş yakıyo. Gaz ayarında değişiklik yaptılar bakalım şimdi ne kadar yakacak. |
merhaba, benim 206 ım var atiker taktırdım ve bir sorun yaşamadım. Takan ustam sağolsun sadece tüpten değil arabadanda çok iyi anlıyordu. sana onu öneriyorum. mutlaka git bir fikrini al derim. atiker bayisi zaten.
"AÇIKEL LPG Oto Sanayi Sitesi 1. Cad. 6. Sok. (yeni2528.sok)
no:38 Şaşmaz / ANKARA 0312 278 37 18"
Gültekin Usta var orda, işinin ehlidir.
inşallah sorunun çözülür.
|
Mesajı Yazan: serFBdar
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 14:12
sorununu çözebildinmi ben bir girişimde bulundum ama şuan sadeca deniyorum bakalım ne olacak.sonuç iyi olursa hemen yayınlarım.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 15:14
memoli4242 Yazdı:
Hayırlı günler. Ben Konyada yaşıyorum ismim mehmet ali Bende 2000 model 1,8 XT var. Arabaya sıralı sistemli lpg çalıştıramadılar. Düz sistem Enjeksiyonlu sistem takıldı. Benzinde hiçbir sıkıntı yok. Sadece ve sadece sizinde söylediğiniz gibi motor soğukken Rölanti bozukluğu var. Ben Konyada gitmediğim yetkili servis ve özel servis kalmadı. Ama sorun bulamadılar. tek dedikleri fransız arabalarına lpg olmuyor. sizdeki zannedersem sıralı sistem aynı işlemi benimkinede uygulansa randuman alabilirmiyim.İlginize şimdiden tşk ederim. |
sanada hayırlı gunler. bak oncelıkle sunu soyleyeyım. en basta detaylı bılgı vermedıgın ıcın yanlıs cevap vermıs oluyoruz sana. ayrıca sıralı sıstem demek enjeksıyonlu sıstem demektır. duz sıstemde venturı sıstem demektır. senın soylemıs oldugun gıbı "Düz sistem Enjeksiyonlu sistem takıldı" ne demek anlayamadım acıkcası. mpı motorlara sıralı sıstem takamazlar ıse emulatorlu venturı sıstem takarlar. muhtemelen sendekıde oyledır. sımdı olay su. ben mpi motoru hıcbırzaman venturı sıstemle calıstırmam. mpı dedıgım cok nokta enjeksıyon yanı (Multı Poınt Injection). neden dersen ılerıde sana daha cok sorun acabılecegını dusunurum. ki hem sıralı sıstemdekı kadar gucte alamazsın yakıt ekonomısıde. cunku sıralı sıstem dedıgımız sey kalıbrasyon harıtası cok guzel hazırlanırsa her devırde benzınle bırebır guc ve her zaman en ekonomık calısmayı elde edersın... sendekı sıstem mekanık ama sıralı sıstem elektronıktır. az da olsa zekası olan sıstemdır. soyledıgın gıbı aracında benzınde kesınlıkle sorun yok ise ATIKERLE benım aracım nasıl calısıyorsa senınkı de calısması gerekır.... ayrıca o sana fransız arabalarına lpg olmuyor dıyen ustalara soyle gelsınler buraya benım arabayı gozlerıne sokayım. zaten bızım ustalarımız sagolsun bırseyı yapamadıkları bu modeller boyledır derler ya buda onun gıbı bır durum. fakat sunu kabul etmek lazım kı fransız araclarının dıger araclara nazaran bıraz sıradısı yonlerı var. fakat bu gaz ıle calısmaması anlamına gelmıyor. bıldıgım 406, 206 ve 307 olmak uzere sorunsuz kullanan arkadaslar var... son soz olarak sunu dıyeyım senın ustan ya aracına yanlıs montaj yaptı yada elektronık olarak ayarlarını beceremedıler... olurda bırgun ıstanbula yolun duserse gel buyur beklerım...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 15:27
su atıkerı taktım takalı bu lpg ıslerıne acayıp kafa yordum hala yoruyorum ve yoracagımda. sagolsun atıker sayesınde eskı lpg bılgılerımın ustune cok bılgı koydum. aracımda arıza cıkınca ugrastırdı benı ve usta ettı :)) ek bılgı olarak sunuda soyleyeyım. lpg sonrası arıza ısıgınız yanıyorsa kesınlıkle kalıbrasyon harıtasında hata var buna emın olun. bırcok usta arıza ısıgını sonduremedıklerı ıcın bu normal lpg olunca yanar derler. genelde arac cok fakır karısıma calısır ve bu sekıldekı kullanımınız motora ve ılk basta supaplara zararı olacaktır bılgınıze... cok kucuk bır ornek vereyım sızlere. ıs yerınden bır abımızın kalos 1.4 aracında 1.5 yıldır arıza ısıgı yanıyormus. nereye gıttıyse lpg den normaldır demısler. ama ben duzelttım ve sondurdum. artık yanmıyor... yanı cozumu var bu ısın
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 15:37
bnmki Fema, iyi bi italyan markası ancak aynı sorunu ben de sürekli yaşıyorum, araba 1,6 ve lpg.yi kesinlikle hiç sevmiyor, sürekli ayarlatmaktan bıktım, lanet olsun diyip sürekli benzinde kullanıyorum artık, yoksa araba sefa yerine cefa oluyor...
|
Mesajı Yazan: seLim
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 15:55
acaba araştırılmadan takılan lpg markalarındanmı kaynaklanıyor cunku gordugum kadarıyla herkes tek bi markadan şikayetci ki araclardada ki genel olan bişey kimse duymadımı yani.. önüne geçilebilmesi açısından.
------------- Düş Peşindeyim Düş Peşime..
|
Mesajı Yazan: b55can
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2010 Saat 18:46
cecoli Yazdı:
adım cem öncelikle. yarışmaya 306 1.8 16v aracım ile istanbuldan katılıyorum :)) şaka bır yana arkadaslar bakın sıze genel bır yargıdan bahsedecegım. pıyasada puglara lpg ıyı olmuyor gibi genel bır yargı var. bu yanlıs bır dusunce. ustalar sorunu cozemedıklerı ıcın bu denlı bır soylemde bulunuyorlar. yoksa cok guzel calısan gazlı puglarda var... bu arada ben daha once uye olmustum ama cok zamandır yorum yazmıyor sadece okuyordum. bundan sonra daha aktıf olmaya calısacagım. aracım 2000 model 306 xt sedan. bende 6 aydan fazladır atiker kullanıyorum. ılk taktıgımda sorun yoktu. sadece nadıren cekıste zayıflama hıssedıyordum. kısa dogru havalar sogumaya basladıkca sogukken gazda calısamayıp benzıne atlama sıkayetım olmaya basladı. 10 dan fazla atıker servısı gezdım ama problemı cozemedıler. sukur kı ufaklıktan berı otomotıv sektoru ıcındeyım. 96-98 arasında venturı sıstem lpg montajı da yapıyorduk babamla kendı dukkanımızda. ayrıca makına mezunuyum. surucu kursundada motor hocasıyım. neyse velhasıl kelam bu sorun benı cıldırttı bende sızler gıbı karamsar hallere gırdım. en sonunda kendım sıralı sıstem ustası oldum. bu durum sonucunda ustaların yaptıgı yanlısları gormeye basladım. kendı arızamıda kendım cozdum. agustos gıbı atıkerı taktırmıstım. kasıma gıbı sıkıntı yasamaya basladım. yaklasık 80 dereceye kadar gazla gıdemıyordum. gaza bıraz bastıgımda lpg bıttı ıkazı verıp benzıne atlıyordu. ama araba tam ısındıktan sonra sorunsuz gıdıyordu. bu ugraslarım esnasında arabaya kalıbrasyon yapmayan kalmadı. bızı gaz kelebegı dedı, bırı bobın dedı, bırı rolantı motoru dedı, dedılerde dedıler... hele bırı super salladı kı arabanın manıfoldu hava alıyor dedı. Allahım kafayı sıyıracam. arabam benzınde mermı yaaa. tık sorun yok. cıtroen servısı arkadasımda lexıa makıneye baglıyorum tık sorun yok. hersey normal. bu denlı 3 aya yakın ugrasımın sonucunda regulatoru ve map sensorumu garantıden degısmesını ıstedım. baskıyla degıstırdıler. gel gelelım sorun yıne tam duzelmedı. daha once devamlı basınc hatası alıyordum. sogukken hep dengesız basınc oluyordu. ısınınca duzelıyordu. regulator arızalı ımıs. TABI BUNU BEN TESPIT ETTIM. degısınce basıncım duzeldı. ama bu esnalarda konya fabrıkayı bıle 10 kere aramısımdır yanı. yınede sogukta sılkelemelı calısma devam edıyordu. 60C ısıdan sonra duzelıyordu. bırı dıyor memesı buyuk bırı dıyor kucuk kalıbrasyon hatalı vs... servıs dıyorkı 38 derece yap duzelır. 38 degıl 48 yaptım yıne duzelmedı. 60 dereceye kadar hep sılkelıyor at gıbı. gaza basıyorsun cekmıyor. neyse ben kafayı cızdım bu ısı anca ben cozerım dedım daldım manuel ayarlara. bu arada bırcok usta bu 1.8 16v motorun puskurtme sıstemını bıle bılmıyor. bırcok arabada rolantı dengesızlıgı bu yanlıs ayardan oluyor bılgınıze yanı. arada bazıları bu bılgıyı bılmemelerınden dolayı olan ayarlarımı daha da bozdular. yıne ben duzelttım. arkadasımdan temın ettıgım atıker kablom ıle manuel kalıbrasyon yaptım. cunku olay gecıs ısısıyla alakalı degıldı. 30C 35C 40 45 50 derecede bıle sılkelıyerek calısıyordu. olay sogukken kı karısım hatasıydı. yıne bunuda kendım cozdum. gereklı soguk ayarları yaptım. bılgısayara baglayarak lamda degerını de kontrol ederek gereklı manuel harıtamı kendım yaptım. cunku otomatık kalıbrasyon yapınca sogukken kı karısım cok fakır oluyor ve makıne sılkelıyordu. ısınınca duzelıyordu. cunku bırkac markanın dısındakı ecuların cogu aptal aletler. sadece sıcak degere gore calısmayı bılıyorlar. cok soguk havaya gecınce olay bozuluyor. o yuzden yazın sıkıntı olmuyor. kısın cok soguk hava olunca benzın sıstemı calısmasını uyarlıyor soguga ama sıstemı gaz uyarlıyamıyor. sorunda burda. neyse cok uzun yazdım ama bır fııl yasadıklarım bunlar. ıstanbula yolunuz duserse gelın tanısalım. atıkerı yedım yuttum desem dogru olur yanı. atıker kotu degıl sadece o kadarını soyleyeyım. parasına gore cok ıyı dıyebılırım. olay dogru montaj ve ayarda... esasında daha anlatacak o kadar cok seyım varkı gulersınızzz. yanı atıkerın yetkılı servıslerı bıraz zayıflar... ve son olarak sunu dıyeyım. bırcok ustanın soyledıgı gıbı pug lara gaz olmuyor falan yok oyle bırseyyyyyyyyyyyyyyyy... pıyasanın en gıcık makınesı dedıklerı 1.8 16v (XU7JP4) makıneyı ben zehır gıbı calıstırıyorum... hee bu arada ekleyeyım. halen aynı rolantı motorumuda kullanıyorum yanı :)) suanda aracım o soguk kıs gunlerınde bıle bırakın 40 ı 30 u 20C de bıle gaza gecıp tıtresımsız calısabılıyor. |
Bence bir atiker bayisi ya da lpg bayisi açın eğer sizin lpg bayiniz olsa kesin sizde takdırırdım,heralde atiker takan bütün ustaların toplam bilgisi sizin kadar ancadır tebrikler.
Ama bence atiker fiyatına göre iyi falan değil 1 milyar verceğine 1300 taksitle lovata takdırmak daha mantıklı .
cidden tebrik ediyorum keşke atiker ustalarını eğitsenizde artık milletin arabaları bozup,olmadık paralar alıp,insanları böyle süründürüp rezil etmeseler.
Bir markanın kötü olması için bence bu kadar şikayet yeterde artar bile...herkes yolunu bulma derdinde takdıkdan sonra tanıyan yok garantiden parça değiştir işçilik ücret al,yok garanti takıldığı yerde geçer de, daha sayamadığım bir sürü konuda atikerden yüzlerce insan şikeyetçi oldukdan sonra yemişim memnun olanları...yemişim garantisini.
Atiker 10 sene garanti verse ne olur alah aşkına,yok garanti takıldığı yerde değişir,yok senin aracının orası bozuk,yok işçilik ver,olan sana bana olur dünkü adamda vadinin kralı olur,paranla rezil saniyicilerle akraba olursun.
|
Mesajı Yazan: elcinaydogdu
Mesaj Tarihi: 04 Nisan 2010 Saat 11:57
arkadaşım sana ankarada bu işi çok iyi yapan bir usta ismi vereim. git görüş.mutlaka sorununu halledecektir.bende daha önce escort vardı.senin sorununun aynısını yaşıyordum.usta küçük bir mekanizma ile halletti.bir daha da olmadı. ustanın adı murat usta otogaz.ivedik sanayide.iletişim bilgileri ni yazıyorum.mutlaka gitmeni öneriyorum.işinin ehli bir ustadır ve sorununu mutlaka çözecektir.
Firma Adı |
: |
MURAT USTA LPG |
Yetkili Adı |
: |
Murat MERT |
Adresi |
: |
İvogsan 88 Oto Tamirciler sitesi 2.Bölge 24.Cad. 724 Sok. No:2 YENİMAHALLE-ANKARA |
Posta Kodu |
: |
|
Telefonlar |
: |
0312 394 01 89 - - |
Faxlar |
: |
- |
Gsmler |
: |
0535 344 86 96 - - |
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Nisan 2010 Saat 12:08
b55can Yazdı:
cecoli Yazdı:
adım cem öncelikle. yarışmaya 306 1.8 16v aracım ile istanbuldan katılıyorum :)) şaka bır yana arkadaslar bakın sıze genel bır yargıdan bahsedecegım. pıyasada puglara lpg ıyı olmuyor gibi genel bır yargı var. bu yanlıs bır dusunce. ustalar sorunu cozemedıklerı ıcın bu denlı bır soylemde bulunuyorlar. yoksa cok guzel calısan gazlı puglarda var... bu arada ben daha once uye olmustum ama cok zamandır yorum yazmıyor sadece okuyordum. bundan sonra daha aktıf olmaya calısacagım. aracım 2000 model 306 xt sedan. bende 6 aydan fazladır atiker kullanıyorum. ılk taktıgımda sorun yoktu. sadece nadıren cekıste zayıflama hıssedıyordum. kısa dogru havalar sogumaya basladıkca sogukken gazda calısamayıp benzıne atlama sıkayetım olmaya basladı. 10 dan fazla atıker servısı gezdım ama problemı cozemedıler. sukur kı ufaklıktan berı otomotıv sektoru ıcındeyım. 96-98 arasında venturı sıstem lpg montajı da yapıyorduk babamla kendı dukkanımızda. ayrıca makına mezunuyum. surucu kursundada motor hocasıyım. neyse velhasıl kelam bu sorun benı cıldırttı bende sızler gıbı karamsar hallere gırdım. en sonunda kendım sıralı sıstem ustası oldum. bu durum sonucunda ustaların yaptıgı yanlısları gormeye basladım. kendı arızamıda kendım cozdum. agustos gıbı atıkerı taktırmıstım. kasıma gıbı sıkıntı yasamaya basladım. yaklasık 80 dereceye kadar gazla gıdemıyordum. gaza bıraz bastıgımda lpg bıttı ıkazı verıp benzıne atlıyordu. ama araba tam ısındıktan sonra sorunsuz gıdıyordu. bu ugraslarım esnasında arabaya kalıbrasyon yapmayan kalmadı. bızı gaz kelebegı dedı, bırı bobın dedı, bırı rolantı motoru dedı, dedılerde dedıler... hele bırı super salladı kı arabanın manıfoldu hava alıyor dedı. Allahım kafayı sıyıracam. arabam benzınde mermı yaaa. tık sorun yok. cıtroen servısı arkadasımda lexıa makıneye baglıyorum tık sorun yok. hersey normal. bu denlı 3 aya yakın ugrasımın sonucunda regulatoru ve map sensorumu garantıden degısmesını ıstedım. baskıyla degıstırdıler. gel gelelım sorun yıne tam duzelmedı. daha once devamlı basınc hatası alıyordum. sogukken hep dengesız basınc oluyordu. ısınınca duzelıyordu. regulator arızalı ımıs. TABI BUNU BEN TESPIT ETTIM. degısınce basıncım duzeldı. ama bu esnalarda konya fabrıkayı bıle 10 kere aramısımdır yanı. yınede sogukta sılkelemelı calısma devam edıyordu. 60C ısıdan sonra duzelıyordu. bırı dıyor memesı buyuk bırı dıyor kucuk kalıbrasyon hatalı vs... servıs dıyorkı 38 derece yap duzelır. 38 degıl 48 yaptım yıne duzelmedı. 60 dereceye kadar hep sılkelıyor at gıbı. gaza basıyorsun cekmıyor. neyse ben kafayı cızdım bu ısı anca ben cozerım dedım daldım manuel ayarlara. bu arada bırcok usta bu 1.8 16v motorun puskurtme sıstemını bıle bılmıyor. bırcok arabada rolantı dengesızlıgı bu yanlıs ayardan oluyor bılgınıze yanı. arada bazıları bu bılgıyı bılmemelerınden dolayı olan ayarlarımı daha da bozdular. yıne ben duzelttım. arkadasımdan temın ettıgım atıker kablom ıle manuel kalıbrasyon yaptım. cunku olay gecıs ısısıyla alakalı degıldı. 30C 35C 40 45 50 derecede bıle sılkelıyerek calısıyordu. olay sogukken kı karısım hatasıydı. yıne bunuda kendım cozdum. gereklı soguk ayarları yaptım. bılgısayara baglayarak lamda degerını de kontrol ederek gereklı manuel harıtamı kendım yaptım. cunku otomatık kalıbrasyon yapınca sogukken kı karısım cok fakır oluyor ve makıne sılkelıyordu. ısınınca duzelıyordu. cunku bırkac markanın dısındakı ecuların cogu aptal aletler. sadece sıcak degere gore calısmayı bılıyorlar. cok soguk havaya gecınce olay bozuluyor. o yuzden yazın sıkıntı olmuyor. kısın cok soguk hava olunca benzın sıstemı calısmasını uyarlıyor soguga ama sıstemı gaz uyarlıyamıyor. sorunda burda. neyse cok uzun yazdım ama bır fııl yasadıklarım bunlar. ıstanbula yolunuz duserse gelın tanısalım. atıkerı yedım yuttum desem dogru olur yanı. atıker kotu degıl sadece o kadarını soyleyeyım. parasına gore cok ıyı dıyebılırım. olay dogru montaj ve ayarda... esasında daha anlatacak o kadar cok seyım varkı gulersınızzz. yanı atıkerın yetkılı servıslerı bıraz zayıflar... ve son olarak sunu dıyeyım. bırcok ustanın soyledıgı gıbı pug lara gaz olmuyor falan yok oyle bırseyyyyyyyyyyyyyyyy... pıyasanın en gıcık makınesı dedıklerı 1.8 16v (XU7JP4) makıneyı ben zehır gıbı calıstırıyorum... hee bu arada ekleyeyım. halen aynı rolantı motorumuda kullanıyorum yanı :)) suanda aracım o soguk kıs gunlerınde bıle bırakın 40 ı 30 u 20C de bıle gaza gecıp tıtresımsız calısabılıyor. |
Bence bir atiker bayisi ya da lpg bayisi açın eğer sizin lpg bayiniz olsa kesin sizde takdırırdım,heralde atiker takan bütün ustaların toplam bilgisi sizin kadar ancadır tebrikler.
Ama bence atiker fiyatına göre iyi falan değil 1 milyar verceğine 1300 taksitle lovata takdırmak daha mantıklı .
cidden tebrik ediyorum keşke atiker ustalarını eğitsenizde artık milletin arabaları bozup,olmadık paralar alıp,insanları böyle süründürüp rezil etmeseler.
Bir markanın kötü olması için bence bu kadar şikayet yeterde artar bile...herkes yolunu bulma derdinde takdıkdan sonra tanıyan yok garantiden parça değiştir işçilik ücret al,yok garanti takıldığı yerde geçer de, daha sayamadığım bir sürü konuda atikerden yüzlerce insan şikeyetçi oldukdan sonra yemişim memnun olanları...yemişim garantisini.
Atiker 10 sene garanti verse ne olur alah aşkına,yok garanti takıldığı yerde değişir,yok senin aracının orası bozuk,yok işçilik ver,olan sana bana olur dünkü adamda vadinin kralı olur,paranla rezil saniyicilerle akraba olursun.
|
Öncelikle tesekkur ederım. ustalık kolay bırsey degıl. daha ben kım usta kım. ucundan ugrasıyoruz ıste. dusuncelerıne de saygı duyuyorum. bu atıker servıslerının zayıflıgı ve garantı konusunda sana hak verıyorum. cok sacma bır sıstem. adam elını surmek ıstemıyor. parca vermek ıstemıyor. ben suanda etraftan hep yorum topluyorum. belırlı bır orana ulastıgımda bunu atıkere sahsen ıletmek dusuncesındeyım... cunku esasında urun kotu degıl satıs sonrası hızmetleri ve prensıplerı yanlıs.
|
Mesajı Yazan: sfyucedag
Mesaj Tarihi: 08 Nisan 2010 Saat 21:27
Bi de satayım bu arabayı desen alacak adam denerken stop etmesi korkusu var..:) Geçmiş olsun şaka bi yana, LPG ustasında deneyip deneyip son olarak tüpün sistemi yenileyelim muhabbetine girmeleri ihtimaldir.
Ayrıntılı bilgi sahibi değilim duyumlarla konuştum.Tekrar geçmiş olsun.
|
Mesajı Yazan: izci75
Mesaj Tarihi: 24 Mart 2012 Saat 15:02
Slm arkadas. Bendede 306 1.8 otomotik var. Bir kac yere sordum Olmuyor dediler. Eger cozumu varsa tl numarasini verirsen gorus3lim. Ben istanbuldayim.
|
Mesajı Yazan: izci75
Mesaj Tarihi: 24 Mart 2012 Saat 15:12
Slm herkese. Forumda yazilanlari okudum. Gercek cozum bulan varsa tl numarasi versin konusalim. Ben istanbukdayim. Bendeki arac 306 1.8 otomotik Simdiden emegi gecen arkadaskara tesekkurker. Bilgi paylasinca guzellesir.
|
Mesajı Yazan: kudret_yildirim
Mesaj Tarihi: 24 Mart 2012 Saat 16:26
gel Bursa'ya anında çözsünler sorununu... 2008 yılından beri Atiker kullanıyorum çok şükür sıkıntım yok. Maşallah diyeyim.. :)
------------- PEUGEOT 306 XR platinum BVA (2001) http://imageshack.us/photo/my-images/27/dsc06616e.jpg/" rel="nofollow">
|
Mesajı Yazan: izci75
Mesaj Tarihi: 24 Mart 2012 Saat 19:28
sagolasında adres telefon yokmu bir konusalım once sonra gelirim. garanti veriyorlermı. problem cıkarsa ben habire bursaya gidemem yani.
|
Mesajı Yazan: nightfly
Mesaj Tarihi: 02 Nisan 2012 Saat 22:04
aynı sorun bende de vardı.kışın soğuklarda istop ediyordu. sallıyordu çok fazla, tüpçü bana tüpün miadını dolurduğunu söyledi, enjektörü yeniledik fakat düzelemedi. sonra tüpü baştan sona yeniledik . atikerdi zaten 650 tl ye . şimdi hiçbir sorun kalmadı .eğer gidesen koçop diye bi yer Mustafa ve Recep usta var . ilgili ve bilgililer. internette de sayfa var bi bak görüş derim
------------- 2005 xt otomatik tüplü :)
|
Mesajı Yazan: EmSul
Mesaj Tarihi: 03 Nisan 2012 Saat 01:54
Arkadaş burda yazılanları okuyunca bendim araçta mı bi terslik var dedim ya..Aracın çıkarmadığı sorun kalmadı ama en iyi çalışan yeri tüp sistemi üstelik benimki de Atiker...Ama benzinde rolanti değişimi ve stop etme aşırı dercede varken tüpe geçtimi hiç sorun kalmıyor gayet stabil çalışıyor tüpte araç..O benzin ibresinin düşmesi falanda olmuyor tüpte benim..Bu peugeot da lpg işi Atiker yada bi başka markada değil sistemi takan ustada bitiyor bencede..
------------- "2001 Peugeot 206 GTI" "2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva"
|
Mesajı Yazan: bufelanto
Mesaj Tarihi: 28 Şubat 2020 Saat 22:36
ben izmirdeyim bana o ustanın ismini verirmisin dostum
|
Mesajı Yazan: ismailkaya
Mesaj Tarihi: 29 Şubat 2020 Saat 13:37
Not. Aracında sadece rolanti dalgalanması veya stop sorunu olan araçlar için yazıyorum .Peugeot ve citroen gruplarında özellikle rolanti dalgalanması ve stop sorunu yaşanıyor. servisler tamirciler lpg servisleri sorunu çözemiyor. Tahminim 250 -500 tl. arası masraf çıkabilir. (sensörler hariç ama sensörleri almanıza gerek kalmayabilir.) Aracınızı %90 sorunsuz kullanırsınız ANKARA ,İSTANBUL, BURSA , BİLECİK , BALIKESİR , İZMİR Bu illerde yaşayan arkadaşlara yardımcı olabiliriz. yaşadığınız ili adınızı ve telefonunuzu aracınızın marka motor tipini ( Örneğin 1.4 16 v 90 hp ) mesaj atın bulunduğunuz ilde size yardımcı olabilecek arkadaşlara yönlendireceğim 0535-067-40-60
------------- KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|