İnternet te gezinirken rastladım paylaşayım istedim :))) 40.000 TL :)
http://www.sahibinden.com/samil_turkiye_de_ilk_kisiye_ozel_super_spor_otomobil_-86WQQaXQQ4351308WQQpXQQdisplayitem - http://www.sahibinden.com/samil_turkiye_de_ilk_kisiye_ozel_super_spor_otomobil_-86WQQaXQQ4351308WQQpXQQdisplayitem

ŞAMİL tescilli bir TÜRK markasıdır,
bu otomobil kişiye özel olarak yapılan türkiyenin ilk süper
otomobilidir. Resimlerdeki Sarı renkteki araç gerçek boyutlarda
prototipdir konsepttir, üzerinde çalışılan gerçek araç resimlerdeki
siyah renkli karbon fiber araçtır.
ŞAMİL
'İN SADECE BODY KİT ŞASE VE İÇ KONSOL DÖŞEMELER KOLTUKLAR V.S MONTAJI
YAPILMIŞ FİYATI 40,000 TL + KDV ' DİR MOTOR ŞANZUMAN FREN SİSTEMİ V.S
DİĞER DONANIMLAR VE TRAFİĞE ÇIKMASI İÇİN VERGİ VS. HARÇLAR ALICIYA
AİİTTİR,
araca
sahip olmak isteyen kişi montajla ilgili bir problem yaşamıyacaktır
bütün montaj işçilikleri bize aittir, fiyata dahildir. 40 bin tl nin
üzerine eklenecek donanım ve parçalar.
1- motor
2- şanzuman
3-fren sistemi
4-lastik ve jantlar
5- vergi ve harçlar
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
alıcıya ait olan yukarıdaki 5 maddedir isteğe bağlı olarak daha özel bir araç istenmesi durumunda
1-koltuk döşemelerin ve konsolun deri kalitesinin fiyat farkı (kullandığımız deriyi beğenmemeniz durumunda)
2- klima ve navigasyon yol bilgisayarı
3- ön ve yan hava yastıkları toplam 4 adet
4- 4 tekerden çekiş sistemi
5- araç yükselte sistemi
6- farklı kalitede boya fiyat farkı
7- motor performansını artırmaya yönelik intercoler ve turbo sistemleri vs.
maddelerle
belirtilen donanımlar 40,000 + kdv’ nin üstüne eklenir montajı çalışır
hale gelmesi bizim sorumluluğumuzdadır 40,000 + kdv’ nin içindedir, bu
fiyat ilk 2 araç için geçerli olacaktır projeye hız katmak için tanıtım
fiyatıdır, yukarıda maddelerle belirttiğimiz donanımların dışında
bizim sorumluluğumuzda olan aracın tümü ve her parçanın çalışır durumda
olması, şasesi, kupası, kaportası, akslar, salıncaklar, amotisörler,
göstergeler, konsol, koltuklar, döşemeler, panzotlar, tüm camlar ve
motorları, kapı kolları kilitler aydınlatma sistemleri vs .bir çok
ayrıntı ve yedek parça bizim sorumluluğumuzdadır bu konuda bir problem
söz konusu değildir,
ARAÇ
TESLİM EDİLMEDEN BEDELİ TALEP EDİLMEMEKTETİR BİR MİKTAR KAPORA
ALINDIKTAN SONRA TESLİM TARİHİNDE ÖDEMESİ YAPILIR FATURALANDIRILIR,
ARAÇ
DIŞ KAPORTA KAPILARIN ÇALIŞMASI V.S İŞLER BİTMİŞ DURUMDADIR İÇ KONSOLUN
ÜRETİMİNE BİRBUÇUK AY İÇİNDE GEÇİLECEKTİR O SEBEBTEN İÇ KONSOLUN
RESİMLERİNİ YAYINLAMIYORUZ. PROJEYE HIZ KATMAK VE 3 AY GİBİ BİR SÜRE
İÇİNDE YÜRÜR HALE GELMESİ İÇİN BİR MÜŞTERİYE VEYA BİR SPONSORA İHTİYAÇ
VARDIR,
ARAŞTIRMALAR
NETİCESİNDE ARAÇTA PİYASADA EN YAYGIN OLAN UZUN ÖMÜRLÜ YERLİ PARÇALARI
KULLANILMAKTADIR VE BU PARÇALAR BİZİM ORJİNALİMİZ OLARAK KAYITLARA
GEÇMEKTE, ÖRNEK CAM MOTORU SİLECEK MOTORU V.S PARÇALAR, KAPORTA VE
ŞASEYLE İLGİLİ PARÇALAR KENDİ ÜRETİMİMİZDE YEDEK PARÇA SORUNU DİYE BİR
PROBLEM SÖZKONUSU DEĞİLDİR,
ŞAMİL
SADECE KARBON FİBERDEN ÜRETİLMİŞ BİR ARAÇ DEĞİLDİR DOĞABİLECEK KAZALARA
KARŞI SÜRÜCÜ VE YOLCU BÖLÜMÜNÜ KORUYAN GÜÇLÜ BİR ŞASEYE SAHİPTİR, ÇELİK
AKSAM ÜZERİNE KARBON FİBER KAPORTADIR.
Aracın
mühendisliğinde belirlenmiş standartlar çerçevesinde, Motor gücü,
performansı, donanımları, aracın rengi , jant şekli, koltuklar ön gögüs
iç döşemeler `de kullanılan derinin kalitesi rengi seçenekler halinde
müşterinin önüne sunularak hazır olarak satın alınacak motor dışında üretilmiş
veya üretilmekte olan hiçbir aracın alt yapısı kullanılmaksızın her
ayrıntısı tek tek projelendirilip sıfırdan özel olarak imal edilmektedir
Süper
spor otomobiller'de nadir kullanılan havaya çapraz açılan kapılara
sahiptir, Kapı camları tamamen açılmakta ve çelik bariyerlerle
güçlendirilmiştir, Kapılar açıldığında araçtan dışarıya taşma payı 38
cm dir duvarla aranızdaki 40 cm lik bir mesafede ve tavandaki kapıya
bağlı olarak ortaya çıkan boşluk sayesinde araçtan rahat bir şekilde
inne ve binme kolaylığı sağlamaktadır, aracın yerden yüksekliği 117 cm
olması göz önünde bulundurulduğunda bu büyük bir avantaj sağlamaktadır,
tavanda ek yerlerinin olması bir dez avantaj olmasına rağmen mükemmel
bir sızdırmazlık ve bariyerlerle mukavemet sergilemektedir, bu sahip
olduğu özelliklerin yanında prestij, farklılık, mühendislik harikası ve
sanatsal bir gösteri hükmündedir, bu kapı sistemin aralıksız 11 ay
boyunca 35 000 kere açıp kapama testi ile eksilerden uzak görevine
hazırdır. Geniş arka ve kelebek camları sayesinde sedan otomobilleri
aratmayan bir görüş açısına sahiptir, bu özellik bir süper otomobil
için büyük avantajdır,
ŞAMİL
endüstiriyel tasarım tescil işlemleri gerçekleşmiş bir modeldir, her
hangi bir markadan çalma tasarım, replica veya sadece body çalışması
değildir. Kopya bir tasarım tescil edilemez.
Aerodynamic
testler neticesinde otomobilin tasarımı gerçekleşmiştir ve yüksek
değerlerde yol tutuşu elde edilmiştir, çelik aksam ve şase üzerine
karbon fiber kupa(body), v12 silindirli 7300 cc `lik çivt turbo ve
intercoler beslemeli motor yerleştirilebilecek üzere tasarlanmıştır
daha küçük hacimli v12 6000 cc veya v8 4000cc motorda kullanılabilir.
Boyutlar = uzunluk 4560 mm , genişlik 1980 mm, yükseklik 1180 mm,
aks mesafes = 2910mm, boş ağırlık 1400 ila 1600 kg arası
süspansiyon = 4 nokta bağlantılı salıncak yerden yükseklik ayarlı amortisör opsiyonel
jant lastik = ön 245 40 zr 19 inc , arka = 330 45 zr 20 inc
Süper spor otomobillerde nadir kullanılan havaya çapraz açılan çift menteşeli kapı sistemine sahiptir.
Motor
ve şanzumanı motor üreticisi firmalardan satın alınarak şasesi kupası
aktarma organları ve görünen herşeyi sıfır olarak imal edilmektedir, 6
veya 8 pistonlu performans fren kiti (380mm) kullanımına uygundur, araç
üst sınıf performansın, güvenliğin, konforun şartlarına göre imal
edilmektedir, Henüz test
sürüşü yapılmamış olmasına rağmen yapılan hesaplar neticesinde
aracımızın, yüksek performans için hazırlanan motor ile 0`dan 100 km`ye
4 saniyenin altında hızlanması yüksek performans 8 pistonlu fren
kaliperleriyle standartların altında en kısa mesafede durması, Aracın
aurodinamic yapısıyla yüksek hızlarda hava akımını yalıtmakla birlikte
hava baskısını yüksek değerlerde kullanarak üstün yol tutuşu
hedeflenmektedir.
Araç
kişiye özel olarak üretildiği için fiyatı hakkında kesin bir şey
söylememiz mümkün değildir trafiğe çıkması durumunda anahtar teslim
fiyatı VERGİ VE HARÇLAR DAHİL 330,000 ila 800.000 türk lirası arasında
değişmektedir.
Trafiğe çıkması söz konusu olmadığı durumlarda sponsorluk için promosyon amaçlı üretim yapılabilir, görüşmelere açığız.
Her ayrıntısıyla mükemmele sahip olacak bir aracın değerini elbet zaman gösterecektir.
------------- Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)
Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4
|