206 hararet sorunu?
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7138
Tarih: 08 Ağustos 2025 Saat 18:13 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: 206 hararet sorunu?
Mesajı Yazan: arifkemal
Konu: 206 hararet sorunu?
Mesaj Tarihi: 18 Aralık 2009 Saat 23:28
merhaba aracım 2000 model 206 1.4 otomatik, hararet göstergesi normal zamanda 90 ve 100 derece arası gidip geliyor? aracın bakımları full ancak bu bende bir şüphe uyandırdı 100 derece olması normalmidir? sizde hararet kaçta?
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: Murat
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:00
90 ve 100 arası 206 larda normal. Yanlış hatırlamıyorsam fan 95 de devreye giriyordu. Bence 100 ü geçmediği sürece problem yok.
|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:05
benim kalorifer radyatörü tıkanmış sanırım o suyun tıkanıklıktan dolayı yawaş devir daiminden öndeki radyatörde etkileniyo ondan birazda artış var gibi geliyor. kalorifer radyatörünü değiştirmeyi düşündüm zaten kalorifer ısıtmıyor fazla, ama onu değiştirmek içinde konsolun komple sökülmesi lazımmış oda 150 lira istiyolar radyatçr 60 tl zaten:D biraz tuzlu yaa. bilmiyorum bu tıkanıklıkla alakasıda olabilir gibi gelmişti ama normalse iyi, içim rahatları, çok teşekkür ederim:)
|
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:11
arifkemal Yazdı:
benim kalorifer radyatörü tıkanmış sanırım o suyun tıkanıklıktan dolayı yawaş devir daiminden öndeki radyatörde etkileniyo ondan birazda artış var gibi geliyor. kalorifer radyatörünü değiştirmeyi düşündüm zaten kalorifer ısıtmıyor fazla, ama onu değiştirmek içinde konsolun komple sökülmesi lazımmış oda 150 lira istiyolar radyatçr 60 tl zaten:D biraz tuzlu yaa. bilmiyorum bu tıkanıklıkla alakasıda olabilir gibi gelmişti ama normalse iyi, içim rahatları, çok teşekkür ederim:) |
ankarada iseniz usta konusunda yardımcı olabiliriz :)
------------- I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda

|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:16
haruncoskun Yazdı:
arifkemal Yazdı:
benim kalorifer radyatörü tıkanmış sanırım o suyun tıkanıklıktan dolayı yawaş devir daiminden öndeki radyatörde etkileniyo ondan birazda artış var gibi geliyor. kalorifer radyatörünü değiştirmeyi düşündüm zaten kalorifer ısıtmıyor fazla, ama onu değiştirmek içinde konsolun komple sökülmesi lazımmış oda 150 lira istiyolar radyatçr 60 tl zaten:D biraz tuzlu yaa. bilmiyorum bu tıkanıklıkla alakasıda olabilir gibi gelmişti ama normalse iyi, içim rahatları, çok teşekkür ederim:) |
ankarada iseniz usta konusunda yardımcı olabiliriz :)
|
ankaradayım , yarın tüp için sızdırmazlık almaya gidicem o sırada bi sanayide soruyum bu radyatör işini kaça yaparlar diye olmadı sizede bir danışırım:)
|
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:17
arifkemal Yazdı:
haruncoskun Yazdı:
arifkemal Yazdı:
benim kalorifer radyatörü tıkanmış sanırım o suyun tıkanıklıktan dolayı yawaş devir daiminden öndeki radyatörde etkileniyo ondan birazda artış var gibi geliyor. kalorifer radyatörünü değiştirmeyi düşündüm zaten kalorifer ısıtmıyor fazla, ama onu değiştirmek içinde konsolun komple sökülmesi lazımmış oda 150 lira istiyolar radyatçr 60 tl zaten:D biraz tuzlu yaa. bilmiyorum bu tıkanıklıkla alakasıda olabilir gibi gelmişti ama normalse iyi, içim rahatları, çok teşekkür ederim:) |
ankarada iseniz usta konusunda yardımcı olabiliriz :)
|
ankaradayım , yarın tüp için sızdırmazlık almaya gidicem o sırada bi sanayide soruyum bu radyatör işini kaça yaparlar diye olmadı sizede bir danışırım:) |
tamam elimizden geleni yaparız
------------- I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda

|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:17
haruncoskun Yazdı:
arifkemal Yazdı:
haruncoskun Yazdı:
arifkemal Yazdı:
benim kalorifer radyatörü tıkanmış sanırım o suyun tıkanıklıktan dolayı yawaş devir daiminden öndeki radyatörde etkileniyo ondan birazda artış var gibi geliyor. kalorifer radyatörünü değiştirmeyi düşündüm zaten kalorifer ısıtmıyor fazla, ama onu değiştirmek içinde konsolun komple sökülmesi lazımmış oda 150 lira istiyolar radyatçr 60 tl zaten:D biraz tuzlu yaa. bilmiyorum bu tıkanıklıkla alakasıda olabilir gibi gelmişti ama normalse iyi, içim rahatları, çok teşekkür ederim:) |
ankarada iseniz usta konusunda yardımcı olabiliriz :)
|
ankaradayım , yarın tüp için sızdırmazlık almaya gidicem o sırada bi sanayide soruyum bu radyatör işini kaça yaparlar diye olmadı sizede bir danışırım:) |
tamam elimizden geleni yaparız
|
allah razı olsun kardeşim söylemen bile içimi rahatlatıyo..
|
Mesajı Yazan: Onur
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:23
aynı araçtan bendede var ne kadar zorlarsam zorlayım 90 ın üstüne hiç çıkmadı 90 da 1.kademe fan devreye giriyodu hiç 2. kademe fanı açtıgını görmedim kaloriferden olabilir belki
------------- 2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:25
arifkemal Yazdı:
haruncoskun Yazdı:
arifkemal Yazdı:
haruncoskun Yazdı:
arifkemal Yazdı:
benim kalorifer radyatörü tıkanmış sanırım o suyun tıkanıklıktan dolayı yawaş devir daiminden öndeki radyatörde etkileniyo ondan birazda artış var gibi geliyor. kalorifer radyatörünü değiştirmeyi düşündüm zaten kalorifer ısıtmıyor fazla, ama onu değiştirmek içinde konsolun komple sökülmesi lazımmış oda 150 lira istiyolar radyatçr 60 tl zaten:D biraz tuzlu yaa. bilmiyorum bu tıkanıklıkla alakasıda olabilir gibi gelmişti ama normalse iyi, içim rahatları, çok teşekkür ederim:) |
ankarada iseniz usta konusunda yardımcı olabiliriz :)
|
ankaradayım , yarın tüp için sızdırmazlık almaya gidicem o sırada bi sanayide soruyum bu radyatör işini kaça yaparlar diye olmadı sizede bir danışırım:) |
tamam elimizden geleni yaparız
|
allah razı olsun kardeşim söylemen bile içimi rahatlatıyo.. |
sağol senden de :)
------------- I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda

|
Mesajı Yazan: Onur
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:26
harun kardeşim lpg yeni mi takıldı
------------- 2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:29
Mesajı Yazan: Onur
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:31
hayırlı olsun
------------- 2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2009 Saat 00:32
horby37 Yazdı:
hayırlı olsun |
teşekkür ederim sağolun
------------- I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda

|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2009 Saat 13:27
evet arkadaşlar aracım ın hararet sorunu hala çözülmedi. benden önce aracı kullanmış olan şahıs antifriz kullanmamaış hiç o yüzden radyatör falan tıknamış. aracımın radyatörü değişti devir daimi değişti motor gömleği, termostat ı ,triger i değişti ayrıca kalorifer radyatöründe tıkanıklık vardır diye onuda devre dışı bıraktık, ön konsolu açtırmaya pek niyetli değilim :) ama gel gelelim yolda hararet hep 90 üstü 100 derece civarında , işin ilginç tarafı radyatörümde üst kısım sıcak alt kısım soğuk. yani sözüm ona devir daim de biyerde bir tıkanıklık var ama neresidir acaba:D herşeyi değişti neredeyse bütün borular söküldü takıldı, bi ufak bişi var yani bulamadığımız ama neresidir bilen varmı? önerisi olan yada başına gelen yada başın a gelmiş birisini tanıyan :D vs. :)
|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2009 Saat 19:42
yokmu usta aramızda:) bi öneride bulunsun:)
|
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2009 Saat 21:00
perşembe günü ankaraya geleceğim o zamana kadar halledemezseniz elimden geleni yaparım
------------- I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda

|
Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2009 Saat 23:18
Şanzıman eşanjörünüde kontrol ettirin. küçük bir parça kolay kontrol edilir.
|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 21 Aralık 2009 Saat 00:47
hasimayaz Yazdı:
Şanzıman eşanjörünüde kontrol ettirin. küçük bir parça kolay kontrol edilir. |
aslında olayı daha net açıklarsam, radyatörün altı soğuk üstü sıcak kalıyor, ve havası alınsada araba biraz çalıştıktan sonra yine antifriz hava yapıyor birdaha alınıyor birdaha birdaha. kalorifer radyatörünü iptal ettik yine aynı sorun oluyor,radyatör açıcı kullandık yine aynı, bütün su tesisatının borularını söktük içine hava tuttuk yine aynı, devirdaim in değiştiğini zaten önceki mesajımda söylemiştim. bu bakım vs işlemlerini yaptırdığım peugeot özel servisindeki ustaya dert oldu parayıda aldı ya bikere yapmadan bırakmayacak:D ama dediğin gibi enşanjör ü de yarın kontrol ettiriyim, aklına başka bir kontrol ettirilecek parça gelen varsa yazsın lütfen :D hepsini deneyeceğim:D
|
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 21 Aralık 2009 Saat 01:37
termostattan da yapabilir
------------- I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda

|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 21 Aralık 2009 Saat 04:27
haruncoskun Yazdı:
termostattan da yapabilir |
termostat da değişti unuttum heralde onu yazmayı:D
|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 21 Aralık 2009 Saat 19:57
hasimayaz Yazdı:
Şanzıman eşanjörünüde kontrol ettirin. küçük bir parça kolay kontrol edilir. |
bu gün artık arabam sanayiden çıktı ve çözülemeyen bu sorun için mecburiyetten yetkili servise gitti. yetkili servisteki ustaya değişen parçaları anlattım, verdiği cevap beklediğim gibi oldu -yapılacak herşey yapılmış! :D hasimayaz dostumuzun dediği gibi enşanjör de kontrol edildi oda sağlam arabayı bıraktık peugeot servisinde , çözemezlerse bu sorunu yenisini istiycem :D hala bir önerisi olan kalmışsa oda söylesin de değişmişken onuda değiştirelim:D
|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 22 Aralık 2009 Saat 19:01
Bu sabah yetkili servis aradı ve aracın ( "hasimayaz" bey bu işten hakikaten anlıyorsunuz ) dün sorun göremediği eşanjörün bozuk olduğunu daha doğrusu tıkalı olduğunu çözmüşler. Sıfırı 412 TL cik, çıkmasını sorduk ama arabada otomatik olunca şanzımana iyi bakmak lazım , o yüzden 100 tl çıkması yerine sıfırının takılmasına karar vererek 2000tl lik şanzımanımın ömrünü uzatmış oldum. Hakikaten çok nadir görülen bir sorun ve sorunun temel sebebide benden önceki araç sahibinin antifriz kullanmamış olması. Şu antifriz i mutlaka aksatmadan kullanın, bakın nelere mal oldu bana!!!! .
Sitemizin, kullanıcılarının ve yöneticisi hasimayaz beyin yardımları için çok çok teşekkür ederim . Biran önce sitemizin sticker ını istiyorum
|
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 22 Aralık 2009 Saat 19:46
sorunuzun çözüldüğüne sevindim inşallah tekrarlarını yaşamazsınız
------------- I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda

|
Mesajı Yazan: tnt0648
Mesaj Tarihi: 13 Ocak 2010 Saat 18:26
haşim bey merhaba aynı problemden bende sıkıntılıyım hatta mart-nisan ayları gibi 206xs hararet problemi diye bi konu açmıştım.benim aracım manuel bu şanzıman eşanjörü varmı manuel şanzımanlardada.benim aldığım arkadaşta antifiriz kullnamamış aldığımda su çamur gibiydi radyatör hariç herşeyi bende değiştirdim bu konuyla ilgili yardımcı olursanız sevinirim...
|
Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 13 Ocak 2010 Saat 20:33
tnt0648 Yazdı:
haşim bey merhaba aynı problemden bende sıkıntılıyım hatta mart-nisan ayları gibi 206xs hararet problemi diye bi konu açmıştım.benim aracım manuel bu şanzıman eşanjörü varmı manuel şanzımanlardada.benim aldığım arkadaşta antifiriz kullnamamış aldığımda su çamur gibiydi radyatör hariç herşeyi bende değiştirdim bu konuyla ilgili yardımcı olursanız sevinirim... |
araba fan açtıktan sonra.. yavaşça (çok dikkatli bir şekilde çünkü sıcaklık sebebiyle suyun buhar basıncı yüksek olacaktır) yedek su tankının kapağını açın. arabayı gazladığınızda yedek tanka gelen suyun tayziği nasıl?
|
Mesajı Yazan: tnt0648
Mesaj Tarihi: 13 Ocak 2010 Saat 21:51
Şu an şehir dışındayım 2 gün sonra kavuşucam arabama söylediğinizi yapıp size bilgi vericem umarım bi sonuca ulaşabiliriz..şimdiden yardımcı olduğunuz için teşekkürler.
|
Mesajı Yazan: turkuaz20
Mesaj Tarihi: 17 Ocak 2010 Saat 09:24
HAŞİM bey kolay gelsin. ben ilk defa dizel binek araç kullanıcam. peugeot 206 SW 1.4 HDİ 2006 model araç aldım. kullanım ve dikkat edimesi gereken hususlardan kısa kısa bilgilendirirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler.
------------- turkuaz 206SW 1.4HDİ
|
Mesajı Yazan: tnt0648
Mesaj Tarihi: 17 Ocak 2010 Saat 11:14
Haşim bey merhaba söylediğiniz işlemi yaptım.hararet 90 derecede fan açtıktan sonra rölantide su gelmiyor sanki ama 3000-4000 devirlerde normal bi şekilde su gelişi gözüküyor.yorumlarınızı bekliyorum.teşekkürler...
|
Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 17 Ocak 2010 Saat 12:59
tnt0648 Yazdı:
Haşim bey merhaba söylediğiniz işlemi yaptım.hararet 90 derecede fan açtıktan sonra rölantide su gelmiyor sanki ama 3000-4000 devirlerde normal bi şekilde su gelişi gözüküyor.yorumlarınızı bekliyorum.teşekkürler... |
300 - 4000 devirde ortalığı ayağa kaldırması gerekir o suyun.. Ya hortumlarda bir tıkanıklık var yada su devirdaim'i düzgün çalışmıyor. Termostat veya radyatörde de bir tıkanıklık olabilir.
|
Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 17 Ocak 2010 Saat 13:01
turkuaz20 Yazdı:
HAŞİM bey kolay gelsin. ben ilk defa dizel binek araç kullanıcam. peugeot 206 SW 1.4 HDİ 2006 model araç aldım. kullanım ve dikkat edimesi gereken hususlardan kısa kısa bilgilendirirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler.
|
Bu konuda başka bir arkadaş post açmıştı.. O konudan takip edebilirsiniz.. aşağıdaki linki bir okuyun.. Kafanıza takılan bir şey varsa ordan devam edelim
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7533&title=dizel-206y-devirli-kullanmak - http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7533&title=dizel-206y-devirli-kullanmak
|
Mesajı Yazan: turkuaz20
Mesaj Tarihi: 17 Ocak 2010 Saat 15:01
teşekkürler herhangi bi sorunda sizden yardım isterim kolay gelsin
------------- turkuaz 206SW 1.4HDİ
|
Mesajı Yazan: tnt0648
Mesaj Tarihi: 17 Ocak 2010 Saat 18:34
hasimayaz Yazdı:
tnt0648 Yazdı:
Haşim bey merhaba söylediğiniz işlemi yaptım.hararet 90 derecede fan açtıktan sonra rölantide su gelmiyor sanki ama 3000-4000 devirlerde normal bi şekilde su gelişi gözüküyor.yorumlarınızı bekliyorum.teşekkürler... |
300 - 4000 devirde ortalığı ayağa kaldırması gerekir o suyun.. Ya hortumlarda bir tıkanıklık var yada su devirdaim'i düzgün çalışmıyor. Termostat veya radyatörde de bir tıkanıklık olabilir. |
tamam haşim abi daha önce hortumlar temizlemişti,devirdaimi değiştiriyorum (termostat daha önce değişmişti)radyatörü değiştiriyorum ve sana bilgi veriyorum abi sağolasın.bugün gene 110 derece civarına çıktı hararet,korkuyorum motoru elime alıcam diye...
|
Mesajı Yazan: arifkemal
Mesaj Tarihi: 17 Ocak 2010 Saat 19:02
tnt0648 Yazdı:
hasimayaz Yazdı:
tnt0648 Yazdı:
Haşim bey merhaba söylediğiniz işlemi yaptım.hararet 90 derecede fan açtıktan sonra rölantide su gelmiyor sanki ama 3000-4000 devirlerde normal bi şekilde su gelişi gözüküyor.yorumlarınızı bekliyorum.teşekkürler... |
300 - 4000 devirde ortalığı ayağa kaldırması gerekir o suyun.. Ya hortumlarda bir tıkanıklık var yada su devirdaim'i düzgün çalışmıyor. Termostat veya radyatörde de bir tıkanıklık olabilir. |
tamam haşim abi daha önce hortumlar temizlemişti,devirdaimi değiştiriyorum (termostat daha önce değişmişti)radyatörü değiştiriyorum ve sana bilgi veriyorum abi sağolasın.bugün gene 110 derece civarına çıktı hararet,korkuyorum motoru elime alıcam diye... |
Dostum aynı şekilde benimde herşey değişti , hatta en son kalorifer radyatörünüde değiştiricektim son anda sorunu bulduk forumda okuduğun gibi eşanjördenmiş. Değişime başlamadan önce değiştirmeyi düşündüğün parçaların bence hepsini bir söktür baktır. Nerden çıkacağı hiç belli olmuyor namussuzun :)
|
Mesajı Yazan: gabriel
Mesaj Tarihi: 26 Şubat 2012 Saat 01:38
Merhaba arkadaşlar,bendede hararet müşürü problemi var sanırım.aracım çalısmadan müşür en alttaki çizgide oluyor.çalıstırıncada 70 in altındaki çizgide.forumlarda arastırıyorum genelde 90-100 arasında diyolar.benim aracım müşürü bi kere 70 sınırına geldi hiç üzerine çıkmadı sizce bu normalmidir. aracı 1 ay oldu alalı. 206 hdi 1.4 van araç...hiç fan sesi falanda gelmiyor.fanda açmıor yani..normalmidir sizce...
|
Mesajı Yazan: djchaos
Mesaj Tarihi: 26 Şubat 2012 Saat 01:44
sizin sorun hararet müşüründen veya sensörden kesinlikle kontrol ettirin ilerde araç hararet yaparsa anlayamazsınız ve aracın motoruna arıza verir aracınızı fazla sıkıştırmadan kullanın ve en kısa zamanda baktırın fan araç çalışırken açılır aracı stop ettiğinizde fanda kapanır
------------- http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=21735&PID=350175
|
Mesajı Yazan: C@GL@R
Mesaj Tarihi: 26 Şubat 2012 Saat 07:46
beyler bende arabamda 90 ın hep altında görüyorum hararet cubugunu seat leonumda 90 a sabit 206 90 ın hep altında 80 civarı
|
Mesajı Yazan: asi
Mesaj Tarihi: 14 Ağustos 2012 Saat 22:01
arkadaşlar benim 2001 pejo xt 1600 cc aracım var . araç 1 ve 2 nci viteste giderken hararet kırmızıya yaklaşıyor. ama 180 -190 la giderken veye 4 veye 5 videste ne kadar sıkıştırsam da hareret 90 ı geçmiyor. düşük viteste neden kırmızıya yaklaşıyor. araç çalışır vaziyette beklediği zaman da kırmızı ya yaklaşıyor . yardım lütfen..
|
Mesajı Yazan: berk2309
Mesaj Tarihi: 14 Ağustos 2012 Saat 23:34
hocam 180 190 dıosun onden gelen ruzgarla o motor dogal olarak sogur senın sorunun elektrıksel olabılır fanı kontrol ettır acıyomu fan
------------- "307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Ağustos 2012 Saat 01:52
Kalorifer petegi degistirmek icin ön konsolun sökülmesine gerek yok. Zaten sokturmeyin de. Sonra istemediğiniz bir sürü sesle karşilaşırsınız. Kalorifer petegi 307 lerde oldugu gibi gaz pedalının sağ tarafindaki bòlmeden çıkarılabiliyor.
|
Mesajı Yazan: asi
Mesaj Tarihi: 15 Ağustos 2012 Saat 08:12
fan 107 açıyor. klima açıkken durur vaziyette 90 geçmiyor. klimayı kapatınca kırmızıya tam yanaşıyor.
|
Mesajı Yazan: asi
Mesaj Tarihi: 15 Ağustos 2012 Saat 16:07
fan 107 açıyor. klima açıkken durur vaziyette 90 geçmiyor. ama durur vaziyette klimayı kapatınca kırmızıya tam yanaşıyor.
|
Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 09 Ekim 2012 Saat 15:24
Selamlar 2001 - 306 sedan kullanıcısıyım bendede düşük viteste ve rolantide hararet yükseliyor stop lambası yanıyor sonra fan çalışıyor hararet tahmini 3 derece düşüyor fan duruyor hiç karışmasam dakkada bir aynı şeyi tekrarlıyor stop yanmasına ramen su kaynamıyor?
------------- [pasaklıKontes]hy206 GTI
|
Mesajı Yazan: koray
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2013 Saat 14:50
arkadaşlar başımdan geçen bir olayı anlatacağım. aracım 206 -2001 model 16.cc aracım harereti 105 te açıyordu tamirciler çare bulamadı - bazılarıda bunun standartı bu dediler. en sonunda buldum çözümünü- 2 tane fanın önünde fan rolesi var yeşil renkli. aldım ve roleleri çıkarıp baktık elektrikciyle rolelerin 1 . kademesinde açması gereken işlevini yitirmiş. 1kademede açmayınca doğal olarak 2 kademede yani 105 te açıyor. 2sinide değiştim artık 90 da açıyor. eğer değiştiğinizdede açmıyorsa hemen onun altında fan resistandı var onuda DEĞİŞİN KESİN ÇÖZÜM ROLELERİN TEKİ 10 TL rezisten da 35 tl sorunu çözüyor sagılar..
|
|