Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Peugeot 207 - Gearbox Faulty hatası

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 207
Forum Tanımlaması: Peugeot 207, 2006-2012 yılları arasında üretilmiştir. JATO, 207'yi 2007'de Avrupa'daki en çok satan otomobil olarak adlandırdı.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=6883
Tarih: 25 Kasım 2024 Saat 03:12
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Peugeot 207 - Gearbox Faulty hatası
Mesajı Yazan: Guests
Konu: Peugeot 207 - Gearbox Faulty hatası
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 00:17
Merhabalar;
Bende 8000 km'de bir Peugeot 207 var (tiptronic vites). Geçen ay köprü trafiğindeyken dur-kalk esnasında yol bilgisayarında "Gearbox Faulty" hatasını aldım; araba ne gaza basmamı ne de frene basmamı kabul ediyor. Eğimsiz bir yolda bu hatayı verirse nispeten şanslıyım, ama eğimli bir yolda ani bi refleksle arabayı el freni ile tutamazsam arkamdaki arabaya geri geri çarpmamam için hiçbir neden yok. Bu hata esnasında arabayı sadece el freni ile kontrol edebiliyorum. 10 saniye kadar sonra araba kendini toparlıyor ve tekrar yola devam edebiliyorum. Tabi ki bu 15 dakika içinde dur-kalk devam ederse 3-4 kere bu hatayı veriyor.

Servise götürdüğümde bunun bir "Sorun değil; Peugeot'un debriyaj balatası koruma politikasını içeren bir "Özellik" olduğu söylendi.

Benim sorum; bu hatayı daha önce almış olan arkadaş var mı? Var ise nasıl bir çözüme ulaştırdı?
Uzun süredir bir araştırma içerisindeyim, bu hatayı daha önce alan birisini bulamadım ne yazık ki; bu yüzden hukuki olarak işlemlere başlamadan önce (Peugeot'ya defalarca mail attım) buraya da yazmak istedim. Belki bu sorunu benden başka birisi daha almıştır diye.

Herkese iyi çalışmalar..



Cevaplar:
Mesajı Yazan: BurçUMUL
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 08:36
İnanılmaz bir durum . Peugeot un debriyaj balatasını korumak için aracın içindekilerin can güvenliğini tehlikeye atacak bir sistem yaptığını sanmıyorum . Servisdekilerin uydurması olmasın ? .  

-------------
Forever young by my gti


Mesajı Yazan: HakanGokdemir
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 09:42
Bence de servistekilerin bilgisizliğinden kaynaklanıyordur, başka servislerede götürdün mü aracını?
Bizim sürekli online üyelerimiz içinde ne yazıkki 207 kullanan yok diye hatırlıyorum (varsada özür dilerim)...
Ben serviste çalışan bir arkadaşıma bu konuyu sözlü olarak akatarayım bakalım ne şekilde cavap verecek...
 


-------------
Hakan GÖKDEMİR
0 533 215 8019

Pendik / İSTANBUL
26.08.1980

A RH +

Kardeş zorunlu dosttur, Dost seçilmiş kardeştir...


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 10:31

Koruma politikasıyla falan alakası yok . Kronik triptronik sorunu. Tüm küçük sınıf elektroshift araçlarda var bu sorun. şanzımanın ısınmasından kaynaklanıyor.

Çözümsüzlüğün çözüm oduğu bir sorun. Bu sıkıntı için birçok markanın ytkili servisinin türlü bahaneler verdiğini duydum ama peugeotunki en ironik olanı doğrusu.


Mesajı Yazan: t@lip
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 10:51
Orjinalini yazan: HakanGokdemir HakanGokdemir Yazdı:

Bence de servistekilerin bilgisizliğinden kaynaklanıyordur, başka servislerede götürdün mü aracını?
Bizim sürekli online üyelerimiz içinde ne yazıkki 207 kullanan yok diye hatırlıyorum (varsada özür dilerim)...
Ben serviste çalışan bir arkadaşıma bu konuyu sözlü olarak akatarayım bakalım ne şekilde cavap verecek...
 
Debriyaj balatası içindeki insandan önemli mi kardeşim, balata giderse verir parasını yaptırır, ben de inanmıyorum, böyle bişey varsa, araba araba değil resmen tabut Allah korusun..


-------------
En iyisi senin olandır


Mesajı Yazan: t@lip
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 10:53
Orjinalini yazan: hasimayaz hasimayaz Yazdı:

Koruma politikasıyla falan alakası yok . Kronik triptronik sorunu. Tüm küçük sınıf elektroshift araçlarda var bu sorun. şanzımanın ısınmasından kaynaklanıyor.

Çözümsüzlüğün çözüm oduğu bir sorun. Bu sıkıntı için birçok markanın ytkili servisinin türlü bahaneler verdiğini duydum ama peugeotunki en ironik olanı doğrusu.
Varmış valla, Confused


-------------
En iyisi senin olandır


Mesajı Yazan: Rfk
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 13:55
akıl almaz bi hata..bence bütün servisleri gez anlat...mahkemeye versen bi ton uğraştırırlar seni..arabayı aldığına mahkemeyi açtığına lanet edersin..Allah korusun sakat durum olmaz inş.


-------------
Aşıksan vur saza,şöförsen bas gaza :)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 14:32
Yok mahkemeye verecek olsam kendim uğraşmam zaten; orada bir sıkıntı yok.
Madem böyle bir kronik sorun var; bunu bana satarken yetkili kişi bana anlatmalıydı. Neyse bi kaç servisle daha görüşeceğim ama sonuç alabilecek miyim bilmiyorum.
 
Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 14:58
Şimdi birkaç Peugeot servisiyle daha görüşme yaptım. Onlar da aynı şekilde bunun aracın bir yapısı olduğunu değiştirilemeyeceğini söylediler. Galiba bana başka bir çözüm yolu kalmıyor.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 16:01
Son konuştuğum Peugeot Servisi bunu yapabileceğini söyledi; haftaya cuma onlara götüreceğim aracı. Gelişmeleri yine buraya aktarırım.


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 16:51
u arada aracın garantisi bitmeden gerekli herşeyi yaptırın. Daha sonra sorun ilerlerse Electroshift Gear'larda inanılmaz maliyetler çıkıyor. Örneğin aracınızın debriyaj baskı balata, volan takımı işçilik dahil 2000 TL gibi bir rakama çıkıyor.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2009 Saat 17:01
Temmuz 2010'a kadar garantisi devam ediyor aracın ama yine de ilk uygun olduğumda götüreceğim servise. İnşallah bu sorun çözülür.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Kasım 2009 Saat 19:56
Merhaba arkadaşlar,
 
Arabamı bugün tekrar servise götürdüm (İstanbul ili içinde farklı 2 servisten sonra 3. olarak); Almanya yardım masasından destek alarak sorunuma bir çözüm bulmaya çalıştılar.

Maalesef yine bir çözüm yok; daha önceki servislerin dediği şeyden başka bir cevap alamadım. Yani, bu Peugeot'nun bir özelliğiymiş; debriyaj balatası dur-kalk esnasında çok ısınıyormuş da; bu yüzden araç bu hatayı veriyormuş. Bana söylenen çözüm ise ; "arabayı dur-kalk esnasında fren ile tutmayın"; ben de arabayı zaten eğimli yollarda el freni ile tuttuğumu söyleyince verecek bir cevabı olmadı servisin.
 
Çok fazla vakit ayıramıyordum, fakat biraz araştırma yaptıktan sonra tüm yasal haklarımı kullanma yoluna gitmekten başka bir çarem kalmadı.
 
- Peugeot 207 (tiptronic vites) aldığım güne lanet ediyorum. -
Herkese iyi çalışmalar, gelişmeleri buradan yine bildireceğim.


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 06 Kasım 2009 Saat 21:15
Orjinalini yazan: fberkpsg8 fberkpsg8 Yazdı:

Merhaba arkadaşlar,
 
Arabamı bugün tekrar servise götürdüm (İstanbul ili içinde farklı 2 servisten sonra 3. olarak); Almanya yardım masasından destek alarak sorunuma bir çözüm bulmaya çalıştılar.

Maalesef yine bir çözüm yok; daha önceki servislerin dediği şeyden başka bir cevap alamadım. Yani, bu Peugeot'nun bir özelliğiymiş; debriyaj balatası dur-kalk esnasında çok ısınıyormuş da; bu yüzden araç bu hatayı veriyormuş. Bana söylenen çözüm ise ; "arabayı dur-kalk esnasında fren ile tutmayın"; ben de arabayı zaten eğimli yollarda el freni ile tuttuğumu söyleyince verecek bir cevabı olmadı servisin.
 
Çok fazla vakit ayıramıyordum, fakat biraz araştırma yaptıktan sonra tüm yasal haklarımı kullanma yoluna gitmekten başka bir çarem kalmadı.
 
- Peugeot 207 (tiptronic vites) aldığım güne lanet ediyorum. -
Herkese iyi çalışmalar, gelişmeleri buradan yine bildireceğim.
 
Bu sadece peugeota özel bir sorun değil. Tüm küçük sınıf triptroniklerde var aynı ısınma sorunu. Hatta fiesta triptronikler bu sbeple üretimi durduruldu. Fusion larında zamanla volanları boşluk yapıyor ısınma yüzünden ve volanın fiyatı 1500 lira


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Kasım 2009 Saat 22:27
[/QUOTE]
 
Bu sadece peugeota özel bir sorun değil. Tüm küçük sınıf triptroniklerde var aynı ısınma sorunu. Hatta fiesta triptronikler bu sbeple üretimi durduruldu. Fusion larında zamanla volanları boşluk yapıyor ısınma yüzünden ve volanın fiyatı 1500 lira
[/QUOTE]
 
Birincisi ben bu sorunun tüm tiproniklerde olduğunu bilmek zorunda değilim.
İkincisi Peugeot bunun bir "sorun" olduğunu kabul etmiyor.
 
Sonuç olarak; bu konuda emsal olmayacağım; daha önce de otomotiv şirketlerine davalar açıldı ve kazanıldı. Ki, bana bu araba satılırken böyle bir sorunun olduğunun söylenmemesi ve kullanım kılavuzunda bunun belirtilmemesi tüketici haklarının ihlaline girer. Bu da çok net.
Bir büyük ızdırabım da, bu sorunumu Türkçe olarak peugeot.com.tr'ye ve İngilizce olarak peugeot.com'a iletmeme rağmen benimle kesinlikle iletişime geçilmedi. Önümüzdeki hafta da benimle irtibat kurmalarını bekleyeceğim. Ondan sonra da bu işi sonuna kadar takip edeceğim.


Mesajı Yazan: Onur
Mesaj Tarihi: 06 Kasım 2009 Saat 23:31
ısınma sorunu yalnızca triptonic degil otomatiklerdede sık rastlanan bi durum bnm aracım 206 xr  otomatik bende aracı motor sogukken rampaya vurdugumda şanzumandan küt diye bi ses gliyor ve araç yerinde kımıldamıyor stop edip tekrar çalıştırdıgımda düzeliyor bana şanzumanın içinde elektorovalflerden kaynaklandıgını söylediler. valfler degiştiginde sorunların ortadan kalkıyor. üzülerek söylüyorum peugeotların otomatik ve triptonic şanzumanları kronik olarak sorunlar oluyor.umarım bi çözüm bulursunuz. bu arada yanlış anlaşılmasın arabamda gayet memnunum :))

-------------
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA


Mesajı Yazan: BurçUMUL
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2009 Saat 09:12
Hakkını sonuna kadar aramak lazım. Eğer kronik bir problemi varsa ya çözsünler ya da üretmesinler . 

-------------
Forever young by my gti


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2009 Saat 11:12
Tabiki kimse parayı yoldan toplamıyor. Sorun neyse giderilmeli. Sıkıntının giderilmesi biraz maliyetli ve kesinliği olmadığı için gidermeye yanaşmıyor. Ne yapın edin bu sorunu garanti dahilinde çözün derim. Çünkü arızalar sıklaşmaya başlayacak ve şanzımanı sanayide indirdiğinizde dahi fiyat 2000 TL. nin altında olmayacaktır.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2009 Saat 22:27
Garantili veya garantisiz servisler bu sorunu çözmeye yanaşsa benim kabulüm. Hani deseler debriyaj balatasında sıkıntı var; değiştirsinler. Elektrik aksamında sıkıntı var; düzeltsinler.
 
Ama, herhangi bir şekilde arabanın hiçbir şekilde bir arızası bulunamıyor. Bu da çözüm yolunu güçleştiriyor; daha doğrusu bir çözümü yok. Arabanın bir özelliği konusunda ısrarcılar. Bunu bir servis söylüyor olsa; yalan söylüyor derim. Ama götürdüğüm 3 farklı servisten, Peugeot Genel Müdürlükten'de aynı cevabı alınca artık bana hakkımı yasal yollarla aramaktan başka bir yol bırakmıyorlar.


Mesajı Yazan: pug307_26
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2009 Saat 00:38
geçmiş olsun kardeşim inşallah sorunun garanti dahilinde veya birşekilde çözülür. Hayır anlamıyorum bu araçlar üretiliyor bir sürü arge mühendislerinin kontrolünde testlere tabi ediliyor hiç mi kronik olabilecek arzalar gözükmüyor? Sıkıntısını müşterileri çekiyor zor durumda bırakılıyor . Alırken belli bi maddiyet veriyoruz kaba tabirlen eşeşk yüküyle para sayıyoruz.  arkdaşımında deidği gibi araç kullanıcısının tirptoniklerde arza olma ihtimalini bilme gibi bi lüxü yok normal şartlar altında. Adı üstünde kardeşim Sürücü Üretici değil. Üretmesinler arkdaşım madem sıkıntılı yazık ya. Bende yaklaşık 3 hafta önce triptonik 307 aldım arkdaşlarımdan aldıgım yorumlar o araba alınır mı triptok hele bideki uzak durucaksın şeklinde açıkcası bende korkarak biniyorum arabaya inşallah bi sıkıntı çıkartmaz fakat bende fark ettim bazen vites geçişlerinde vuruntu yapıyo umuyorum bi sorunun göstergesi degildir... tekrardan sorununuzun çözülmesi dilegiyle hayırlı günler kardşeim

-------------
Pug 307 XT


Mesajı Yazan: Doktor
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2009 Saat 01:13
Hakikaten de can sıkıcı bir sorunmuş. Triptoniklerin puglarda pek tutmamadığını duymuştum ama bu denli can sıkabileceğini ve hayati önem arzedecek boyuta gelebilecepini tahmin etmemiştim.
İnşallah en iyi şekilde çözülür bu sorun.


-------------
Doktorlar da modifiye sever... :)


Mesajı Yazan: okanurun
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2009 Saat 16:09

Ben konuyu biraz geç farkettim ancak benimde başıma geldi aynı olay.

Araç 308. Triptonic vites.
 
Rampada yani bayağı eğimli yolda Gearbox Faulty hatası verdi. Gaz ve Fren pedalları atıl hale geldi Yani ne gaz yiyor ne fren işliyor. Geri geri kaymaya başlayınca araç arkadaki aracın kornasıyla el frenini çektim. Bu olay 1-2 kez oldu araç ilk alındığı hafta. Ancak servise gitmeye üşendiğimden pek üzerine düşmedim. 4 ay önce oldu bu olay ve tekrar yaşamadım.


-------------
2009 Pug 308 - 1.6 120 hp..
2008 Toyota Land Cruiser - Prado


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2009 Saat 03:51
Orjinalini yazan: pug307_26 pug307_26 Yazdı:

geçmiş olsun kardeşim inşallah sorunun garanti dahilinde veya birşekilde çözülür. Hayır anlamıyorum bu araçlar üretiliyor bir sürü arge mühendislerinin kontrolünde testlere tabi ediliyor hiç mi kronik olabilecek arzalar gözükmüyor? Sıkıntısını müşterileri çekiyor zor durumda bırakılıyor . Alırken belli bi maddiyet veriyoruz kaba tabirlen eşeşk yüküyle para sayıyoruz.  arkdaşımında deidği gibi araç kullanıcısının tirptoniklerde arza olma ihtimalini bilme gibi bi lüxü yok normal şartlar altında. Adı üstünde kardeşim Sürücü Üretici değil. Üretmesinler arkdaşım madem sıkıntılı yazık ya. Bende yaklaşık 3 hafta önce triptonik 307 aldım arkdaşlarımdan aldıgım yorumlar o araba alınır mı triptok hele bideki uzak durucaksın şeklinde açıkcası bende korkarak biniyorum arabaya inşallah bi sıkıntı çıkartmaz fakat bende fark ettim bazen vites geçişlerinde vuruntu yapıyo umuyorum bi sorunun göstergesi degildir... tekrardan sorununuzun çözülmesi dilegiyle hayırlı günler kardşeim
 
Çok teşekkür ederim, umarım sen de aracında bu sorunu yaşamazsın diye ümit ediyorum. Ama İstanbul gibi sıkışık trafiğe devamlı gebe olan bir şehirde bu sorunu yaşamama şansın biraz zor diye düşünüyorum; tabi ki inşallah yaşamazsın.
 
Orjinalini yazan: okanurun okanurun Yazdı:

Ben konuyu biraz geç farkettim ancak benimde başıma geldi aynı olay.

Araç 308. Triptonic vites.
 
Rampada yani bayağı eğimli yolda Gearbox Faulty hatası verdi. Gaz ve Fren pedalları atıl hale geldi Yani ne gaz yiyor ne fren işliyor. Geri geri kaymaya başlayınca araç arkadaki aracın kornasıyla el frenini çektim. Bu olay 1-2 kez oldu araç ilk alındığı hafta. Ancak servise gitmeye üşendiğimden pek üzerine düşmedim. 4 ay önce oldu bu olay ve tekrar yaşamadım.
 
Aracı İstanbul'da mı kullanıyorsun? Bir de kullanırken özellikle yaptığın alışkanlıkların var mı? Mesela, ben genelde dur kalk esnasında ayağımı frende tutmak yerine arabayı el freniyle tutarım gibi.


Mesajı Yazan: Rfk
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2009 Saat 17:17
otomatik araçların hepsinde aynı sorunlar yaşanır.ben bostancı sanayideyim ve sanayide 2 tane otomatik şanzuman usta denilcek usta var.bi aralar otomatik araba düşünüyoduk onlara daniştığımda toyota ve honda markalarını önerdiler uzun süreli tabii.dedikleri gibide onların dükkanlarına baktığımda ne honda nede toyota göremiyorum.çoğunlukla alman arabaları var.bi ara alman arabaları sağlam olur bunlar neden burda diye sordum ve cevabı türk milleti otomatik vites kullanmayı bilmedikleri için yoksa bunlarda sağlam demişti..onlarda da bi örnek verdi;mesela geri gittiğinizde arabanın lastikleri durmadan ileri vitese hızlıca taktığınızda küt diye ses duyarsanız anlayınki sanzumanın arasına 3 milyar sıkışmış :)aksine geri gittiğinizde ve ileri vitese takarken lastikler durmalı ve yavaşca vitese sokulmalıymış..hangi marka olursa olsun otomatik araba heleki aile sınıfındaki araçlar nazik narin sanzumanlardır..ama toyota ve honda markaları uzun süreli ve sorunsuz sanzumanı olan markalarmış bilginize...

buarada dostum aracını al gel sanayiye gösterelim dicem ama bu pejonun hatası ve şimdi araçı elletirsek sorunu senin üstüne atarlar o yüzden haklıyken haksız yerine düşmeyelim..ama ben cumartesi günü dükkana gidicem ve ordaki ustalara danışırım ve bi çözüm buldularsa buraya yazarım inş. çözersin kötü bi durum


-------------
Aşıksan vur saza,şöförsen bas gaza :)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2009 Saat 19:58
Orjinalini yazan: rfk_34 rfk_34 Yazdı:

otomatik araçların hepsinde aynı sorunlar yaşanır.ben bostancı sanayideyim ve sanayide 2 tane otomatik şanzuman usta denilcek usta var.bi aralar otomatik araba düşünüyoduk onlara daniştığımda toyota ve honda markalarını önerdiler uzun süreli tabii.dedikleri gibide onların dükkanlarına baktığımda ne honda nede toyota göremiyorum.çoğunlukla alman arabaları var.bi ara alman arabaları sağlam olur bunlar neden burda diye sordum ve cevabı türk milleti otomatik vites kullanmayı bilmedikleri için yoksa bunlarda sağlam demişti..onlarda da bi örnek verdi;mesela geri gittiğinizde arabanın lastikleri durmadan ileri vitese hızlıca taktığınızda küt diye ses duyarsanız anlayınki sanzumanın arasına 3 milyar sıkışmış :)aksine geri gittiğinizde ve ileri vitese takarken lastikler durmalı ve yavaşca vitese sokulmalıymış..hangi marka olursa olsun otomatik araba heleki aile sınıfındaki araçlar nazik narin sanzumanlardır..ama toyota ve honda markaları uzun süreli ve sorunsuz sanzumanı olan markalarmış bilginize...

buarada dostum aracını al gel sanayiye gösterelim dicem ama bu pejonun hatası ve şimdi araçı elletirsek sorunu senin üstüne atarlar o yüzden haklıyken haksız yerine düşmeyelim..ama ben cumartesi günü dükkana gidicem ve ordaki ustalara danışırım ve bi çözüm buldularsa buraya yazarım inş. çözersin kötü bi durum
 
Çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için; fakat ben 2 sene Volvo S60 otomatik vites kullandım; bu bahsettiğin ses - sorun - vb. gibi şeyleri hiç yaşamadım. Demek istediğim araba markalarında bu tarz sorunların değişken olması çok normal. Fakat, benim sorunumun diğer araba markalarında görüldüğünü pek sanmıyorum.
 
İnşallah olumlu bir sonuç alırım. İlgin için çok teşekkür ederim.


Mesajı Yazan: Onur
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2009 Saat 14:44
bu sorunlar özellikle peugeot da çok rastlanan bi sorun inşallah hallder kurtulursunuz

-------------
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ocak 2010 Saat 01:29
arkdsım bende 207 1.4 16V 90 Hp 2-TRONIC TRENDY aldım  sanzumandan memnun değilim aşırı tıkırtı geliyor ve gaz fren yaptıgımda 1200 devirde giden araba bazen  3000 devırde kavrıyor lastıklere aşırı yuk bınıyor birden fırlıyor ve arabayi geri vitese taktıgımda sanzumanda kaçırma oluyor bu prblemler için bende ne yapıcagımı bılmıyorum


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Ocak 2010 Saat 15:32
bak kardeşim pejo serisi otomatik viteslerde sanzuman yağı değiştikten sonra sanzumanın yapılandırılması lazım sen bu arabanın sanzuman yağını değiştir ve yeniden kodlattır


Mesajı Yazan: yzt06
Mesaj Tarihi: 07 Ocak 2010 Saat 16:34
aynı sıkıntı benim 307 dede oluyor nadiren..servis size sölediğini sölüyor..bir çözümü yok bu dediğinizin..servis bahane uyduruyor..ama benim araçta frenle gazı devre dışı bırakmıyor.sadece düz vites gibi kullanıma kapatıyor..vites'D' de kalıyor..arabayı stop edip çalıştırınca geçiyor.

-------------
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR...


Mesajı Yazan: dpu_force
Mesaj Tarihi: 15 Şubat 2011 Saat 16:43
Merhabalar Bende aynı sorunla karşılaştım ve serviten aynı cevabı aldım sizbi çözüm bulabildinizmi ?


Mesajı Yazan: hamit
Mesaj Tarihi: 13 Şubat 2015 Saat 09:23
malesef  bu hata stres etti beni çözümü yokkCry

-------------
BYUSTA


Mesajı Yazan: msertkol
Mesaj Tarihi: 16 Şubat 2015 Saat 21:56
Hamit bey aracınız lpg li mi?
Bir sefer de shell den lpg ya da benzin alıp dener misiniz?
Bende de aynı sorun var. Yakita karıştırılan katkıların yağ ısısını düzensiz artırdığını düşünüyorum. Sizden ricam temiz bir depo ile bir sürüş dener misiniz? Bir ikinci isteğim genleşme tankina bakınız. Su seviyesini mutlaka ve mutlaka minimumun biraz üstüne gelecek şekilde ayarlar mısınız? Mesela orta seviyede olsun.
Ben bu iki konuya dikkat ederek 700 km yol yaptım. Araba hiç hata vermedi. Cumartesi motor yağını değiştirdim usta tutup genleşme kabına su eklemiş ağzına kadar. Araba 90 in altına hic inmedi ve iki kere automatic gearbox fault verdi. Bunu bir de siz dener misiniz?Belki el birliğiyle cozeriz.
Saygılarımla

-------------
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem


Mesajı Yazan: hamit
Mesaj Tarihi: 19 Şubat 2015 Saat 22:13
dostum önerdiklerini uygulayacam tel bırakırsan arar anlatırım durumu 05326710063

-------------
BYUSTA


Mesajı Yazan: msertkol
Mesaj Tarihi: 20 Şubat 2015 Saat 08:28
Memnun olurum Hamit Bey, 
05336473408

Murat


-------------
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem


Mesajı Yazan: zerzevat
Mesaj Tarihi: 18 Nisan 2017 Saat 19:03
son durum nedir? 



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net