Fransız
otomobil devi Citroën, 90'ıncı yaşında yenilenen görsel kimliği,
müşteri ilişkileri ve ürün anlayışının yeni göstergesi C3 Picasso ile,
değişim sürecine devam ediyor.
CITROËN’İN YENİ İMZASI “CREATIVE TECHNOLOGIE”
Ürettiği her yeni otomobilde tüketicileri ileri teknoloji,
benzersiz tasarım ve konforla buluşturan Citroën; 90’ıncı yaşını
kutladığı bu günlerde, yeni marka kimliğini, bu değişim sürecinin alt
yapısını teşkil eden politikasını ve yeni ürün stratejisinin bir
göstergesi olan C3 Picasso’yu tanıttı.
17 Nisan 2009 tarihinde
Otto Santral’de düzenlenen basın toplantısıyla duyurulan Citroën, yeni
imzası “Creative Technologie”yle, hem yaratıcılık hem de teknoloji
konularındaki atılımlarını açıkladı. Fransız otomotiv devinin yeni
müşteri ve marka iletişiminin yanı sıra, MPV segmentinde her zaman
iddialı olan Citroën’in yeni aracı C3 Picasso da tanıtıldı.
Dünya
genelinde yaşanan pazar daralması ve otomobil kullanım
alışkanlıklarının ve marka-müşteri arasındaki ilişkilerin değişimi ile
zorlaşan bir dönemde, hayata geçirdiği değişim projesiyle Citroën; son
10 yıl içerisinde piyasaya sunulan ürünlerle başlatılan atılımı,
dinamik bir şekilde devam ettirmeyi hedefliyor.
Düzenlenen
basın toplantısında Citroën Genel Müdürü Müfit Atasaven, “Markamızın ve
de şirketimizin en önemli gücü, belirlemiş olduğu rotasını
değiştirmeyerek, sürekli yenilenen enerjisi ve dinamizmiyle hedefe
doğru ilerlemesidir” açıklamasını yaparak, Citroën’in 2009 yılının ilk
3 ayında, Fransa pazarında son 30 yılın en iyi sonucunu elde ettiğinin,
Türkiye pazarında ise yine aynı dönemde markanın % 2,8’lik pay ile
bugüne kadarki en yüksek pazar payını elde ettiğinin altını çizdi.
“SPACE BOX” TÜKETİCİYLE BULUŞUYOR
Citroën’in
yaratıcı kimliğinin tüm özelliklerini taşıyan C3 Picasso ilk kez Ekim
2008 Paris Motor Show’da sergilenmiş, 2009 yılının Mart ayında yapılan
Avrupa lansmanının ardından Türkiye’de de tüketiciyle buluşuyor. Cesur
stili ve yenilikçi dizaynı ile dikkatleri üzerinde toplayan Citroën C3
Picasso, modüler tasarımı ile özellikle şehir içi kullanım kolaylığı ve
ferah iç mekan arayanların tercihi olacak.
Direksiyon başında
sürüş keyfi ve çevikliği arayan sürücülerin tüm isteklerine cevap
verecek özelliklerle donatılan C3 Picasso, çekici, zarif ve sıra dışı
tasarımıyla markanın yeni tasarım anlayışını da yansıtıyor.
Tüketicileri her yeni aracında ileri teknoloji, tasarım ve konforla
buluşturan Citroën’in yeni gözdesi; C4 Picasso, C5 ve Yeni Berlingo’dan
sonra Citroën’deki değişimin devamı oldu.
Türkiye’de, 1.6 litre
90 Hp dizel motor seçeneğinde iki farklı donanım seviyesi, 1.4 litre 95
Hp benzinli motor seçeneğinde ise tek donanım seviyesiyle pazara
sunulan C3 Picasso, 29.500 TL’den başlayan anahtar teslim fiyatları ile
müşterilerin beğenisine sunulacak.
KARŞI KONULAMAYACAK KADAR ÇEKİCİ
Akılcı
çizgileri, yüksek donanım seviyesi, sıra dışı hatlarıyla segmentinin en
farklı aracı olan Citroën C3 Picasso benzerlerini kıskandıracak. Sürücü
ve yolculara en iyi yol deneyimini sunabilmesi için ince düşünülmüş
özelliklerle donatılan Citroën C3 Picasso’da konsolun orta bölümüne
yerleştirilen gösterge paneli ve yol bilgisayarı sayesinde sadece
sürücü değil, tüm yolcular kabin içi bilgilerini görebiliyor.
Üçe
bölünmüş ve yükseldikçe genişleyen panoramik ön camıyla, Citroën C3
Picasso kullanıcısına yepyeni ve çok geniş bir görüş açısı sunuyor.
Panoramik ön camı tamamlayan cam tavan çok daha ferah bir iç mekan
sağlıyor. Toplam 4.52 m2’ye ulaşan alanıyla Citroën’in Picasso
geleneğini devam ettiriyor.
HER KÖŞESİ AKILLICA KULLANILIYOR
Modüler
dizayn anlayışıyla kullanıcı dostu olmayı yeniden tanımlayan Citroën,
yeni aracında yolcularına sağladığı ferah iç mekanının yanı sıra; arka
koltukları katlandığında 1506 litreye ulaşan geniş bagajıyla da küçük
segmentin en büyüğü.
Kullanımı kolay modüler dizaynıyla, gündelik
kullanımdaki ihtiyaçları maksimumda karşılayacak şekilde tasarlanan
Citroën’in yeni gözdesi C3 Picasso, tek bir el hareketiyle tercih
edilen kullanım şeklini alıyor.
GÜVENLİK ÖN PLANDA
Citroën’in
üstün güvenlik anlayışı C3 Picasso’da da devam ediyor. Çarpma anında
enerjiyi otomatik kesme sistemi ve dört hava yastığının yanı sıra C3
Picasso’da standart olarak bulunan ABS, EBA, EBD, ani fren durumunda
otomatik yanan flaşörler yolcu güvenliğini arttırıyor. Dikiz aynasının
üstündeki sesli ve ışıklı emniyet kemeri uyarı sistemi, tek bir bakışta
tüm yolcuların kemerlerinin bağlı olup olmadığını kontrol etme olanağı
sağlıyor. İsofix çocuk koltuğu bağlantıları ve dikiz aynasının yanında
yer alan çocuk kontrol aynası sayesinde Citroën C3 Picasso her türlü
güvenlik ihtiyacına cevap veriyor.