Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Peugeot 206 aniden 120 olan hararet [ÇÖZÜLDÜ]

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=52871
Tarih: 19 Eylül 2024 Saat 02:19
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Peugeot 206 aniden 120 olan hararet [ÇÖZÜLDÜ]
Mesajı Yazan: ardamajesteleri
Konu: Peugeot 206 aniden 120 olan hararet [ÇÖZÜLDÜ]
Mesaj Tarihi: 30 Ağustos 2024 Saat 00:05

Merhabalar bugün Peugeot 206 1.4 8v Benzin+Lpg aracımda korkutucu bir sorun yaşadım. Bugün aracıma klasik yöntemle araç çalışırken antifiriz değişimi için yedek su deposundan devir daim ile soğutma suyunu temizlerken birden yarıya kadar dolu olan yedek su deposu taşmaya başladı ve bende daha fazla taşmasın elektriksel bişey olur diye aracı kapatmaya giderken tam o esnada hararet 95 civarlarındayken birden hararet ibresi 0a düşüp aniden 120ye fırladı ve STOP uyarısı verdi fan son kademe çalıştı bende stop ettim ve kontak anahtarını tekrar çevirdiğimde ise anında 95e geri geldi. Sonra soğumasını bekledim ve motor taraflarına biraz su gelmişti oraları kurutmaya çalıştım aradan yarım saat geçtikten sonra motor soğumuştu tekrar kontağı açtım çevirdim motor çalışmadı ve yüksek sesli bi çıt sesi geldi tekrar kontağı kapatıp açtım bu sefer araç çalıştı ama motor sarsıntılı çalıştı motor ışığı yandı 5 saniye sonra söndü normal çalışmaya devam etti bende tekrar ısınmasını bekledim rolantide ve 95e geldiğinde tekrar aynısı oldu 0a inip 120ye fırladı araç stop lambası yaktı bende aracı direk stop edip bıraktım olduğu yerde radyatör buz gibiydi ve trigerin hizasından su sızdırıyordu.


Sizce ne olmuş olabilir sanayiye gitmeden önce ufak bi tespit alabilir miyim tokatlanmamak adına.


Benim şüphelerim Termostat veya Hararet Müşürü arızası veya su geldiği için elektrik kaçağı var çünkü o çıt sesinden sonra arabanın tarih ve saati sıfırlanmıştı akü kutup başından gelen şase kablosu mu kötü birden fazla şeyden şüpheleniyorum açıkcası bilen tecrübesi olan varsa yardımcı olur musunuz ?




Cevaplar:
Mesajı Yazan: ardamajesteleri
Mesaj Tarihi: 02 Eylül 2024 Saat 18:05
arızayı tespit ettik çözüldü devirdaim bozulmuş kanat kalmamış jilet gibiydi onun işçiliğide triger işçiliği dedi usta 2bin tl değişiriz dediler bi kaç yere daha sordum 4 5 bin diyince 2 binlik yerde yaptırdım triger setide al çatlamalar başlamış bunda boşa gitmesin işçilik dedi usta onuda aldım kafam rahat düzeldi araba 2 bin parça tuttu toplam 4 bine hallettim. bu arada arıza oldugunda radyatör buz gibiydi ısınmıyordu hiç hararet yükselmeye devam ediyordu arızalıyken ve kod vermiyordu bilginize



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net