Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

508 silecek ve hava yastığı problemi

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 508 (2011-2018)
Forum Tanımlaması: Peugeot 508 'in 2011'de üretimine başlanmış 2018 sonrasında yeni versiyonu çıkmıştır.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=51550
Tarih: 28 Nisan 2024 Saat 09:55
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: 508 silecek ve hava yastığı problemi
Mesajı Yazan: zamazingo
Konu: 508 silecek ve hava yastığı problemi
Mesaj Tarihi: 13 Şubat 2022 Saat 16:56
Merhabalar. 2011 model 508 aracımda dün başlayan ve hala devam eden bir sorunla karşı karşıyayız. Araçla ilerlerken silecekler kendi kendine çalışmaya başladı ve aynı anda kadranda hava yastığı arıza bilgisi geldi. İşin ilginci kontağı kapattığımızda dahi silecekler kendi kendine çalışmaya devam ediyor. akünün kutup başını sökmek zorundak alıyoruz araçtan çıktıktan sonra.

Daha önce benzer bir konu başına gelen biri vardır diye buraya yazmak istedim. bu durum acaba motor beyniyle mi ilgili, çözümü nedir, bilen biri bizi de aydınlatırsa çok memnun oluruz. teşekkürler. 




Cevaplar:
Mesajı Yazan: SonerAK
Mesaj Tarihi: 13 Şubat 2022 Saat 17:26
Merhaba . Yağmurlu gecenin sabahında sileceklerimin saçmalaması üzerine benzer durumu yaşadım. Bizim silecek motorları kanserli üretildiği için bozuluyor. Lanet şey 2 motorlu yapıldığı için tekini değiştirsenizde olmuypr mecburen 2 silecek motorunu değiştireceksiniz. Bende bozuldu saçmaladi ve aorbag hatasi verdi degistirdim geçen sene 2.100 TL verdim. Sonra eski motorun bozuk olanini parçaladım içine su almış paslıydı


Mesajı Yazan: zamazingo
Mesaj Tarihi: 13 Şubat 2022 Saat 22:41
Orjinalini yazan: SonerAK SonerAK Yazdı:

Merhaba . Yağmurlu gecenin sabahında sileceklerimin saçmalaması üzerine benzer durumu yaşadım. Bizim silecek motorları kanserli üretildiği için bozuluyor. Lanet şey 2 motorlu yapıldığı için tekini değiştirsenizde olmuypr mecburen 2 silecek motorunu değiştireceksiniz. Bende bozuldu saçmaladi ve aorbag hatasi verdi degistirdim geçen sene 2.100 TL verdim. Sonra eski motorun bozuk olanini parçaladım içine su almış paslıydı

sorunun beyinle bir alakası yok yani. peki bu problemi gidermek için ne ustasına gitmek gerekir?


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 14 Şubat 2022 Saat 11:17
Soner arkadaşımızın dediği gibi hocam silecek motorları zamanla su alıp oksitlenmeden dolayı bu sorunla kaşılaşıyorsunuz. iyi bir peugeot ustasıda halleder yada iyi bir oto elektrikçide işinizi çözer. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: zamazingo
Mesaj Tarihi: 14 Şubat 2022 Saat 11:21
Bugün bir oto elektrikçiye götürdüm arabayı, BSI sıkıntılı dedi, yani aracın sigortasıyla BSI arasında iletişim problemi var gibi duruyor dedi. Yarın aracı bırakacağım, sorunun ne olduğu net ortaya çıkacak. Teşekkürler yorumlar için. 


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 14 Şubat 2022 Saat 11:38
Valla hocam herkes anlamaz peugeottu onu söyleyeyim inşallah iyi bir ustadırda size boşa masraf ettirmez.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: SonerAK
Mesaj Tarihi: 14 Şubat 2022 Saat 22:08
Adaşımın dediği gibi herkese elletmeyin aracı %99 silecek motoru ki bu duyduğuma göre kronikmiş  bizim araçların elektronik olayı biraz garip. Android oem teyp aldım 2 sene önce 5 -6 sonra teyp kapanıp motor arizasi veriyordu birde araba anlık tekliyordu. Akü dediler değiştim beyinden o zaman dediler içime sinmedi araştır kurcala vs en son teypin canbus undan yapıyomuş gittim 200 tlye yenisini aldım sorun çözüldü yoksa 5-6 binden oluyorduk😄


Mesajı Yazan: zamazingo
Mesaj Tarihi: 17 Şubat 2022 Saat 13:52
Problem aracın sigorta kutusunda çıktı. yani ustanın dediğine göre, sigorta kutusu ile BSİ arasında iletişim problemi olduğundan sorun meydana geliyormuş. Sigorta kutusunun değişmesi lazım dedi, çıkma bakıyoruz şimdi. BSI ise iyi durumda dedi. 

Bu arada sigorta kutusu zaten problemliydi. oksit problemi vardı, temizlettik falan ama tam randımanlı çalışmıyordu. Sanırım zaten bu parçanın değişmesi gerekiyordu. Ancak anlamamadığın şey şu oldu; usta telefonda araç yanlış kodlanmış dedi, düzelteceğiz falan dedi. yanlış kodlama ne demek açıkçası çok anlamadım. 



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net