Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Turbo Yağ Kaçağı

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 308 T7 (2008-2013)
Forum Tanımlaması: Peugeot 308 'in 2008'de üretimine başlanmış 2013 sonrasıda yeni versiyonu çıkmıştır ve X08 serisi Peugeot modellerinin ilkidir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=51351
Tarih: 04 Ağustos 2025 Saat 04:57
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Turbo Yağ Kaçağı
Mesajı Yazan: dogut1
Konu: Turbo Yağ Kaçağı
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2021 Saat 15:36
Merhabalar aracım 308 1.6 THP (Manuel) 2008 model. Periyodik bakımına gittiğimde ustam turbonun yağ kaçırdığını söyledi. Contalardandır contası değişmesi gerek dedi. Turbo yağ hortumundan vsden olabilir mi bu sorunu daha önce yaşayan bi abimiz varsa cevap verebilir mi nasıl çözdü ? Çekişte vs de hiç bir problem yaşamıyorum, duman atması da yok aracımın henüz. Bir süre daha erteleyebilir miyim bu durumu? (malum maddiyat) Şimdiden teşekkür ederim.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 17 Kasım 2021 Saat 09:48
Merhabalar çok fazla sıkıştırmazsanız aracı çok sıkıntı olmaz ama en kısa sürede bakımlarını yaptırmanız iyi olacaktır.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: dogut1
Mesaj Tarihi: 17 Kasım 2021 Saat 10:16
Evet çok sıkıştırmamaya özen gösteriyorum. KKTC de parçalar pahalı, ben şu an Türkiye’deyim. Parçayı alıp götürsem diye düşünüyorum. Direk turbo yağ hortumunu götürsem yeterli gelir mi acaba ?


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 17 Kasım 2021 Saat 15:06
Sökmeden bir yorum yapmak çokta doğru olmaz. belki başka bir problemde olabilir. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: dr.sergio
Mesaj Tarihi: 17 Kasım 2021 Saat 18:38
Araç çekişten düşmez turbo yağ kaçağında ama yağ eksiltir. 308 turbo yağlama borusuna conta takılmıyor maalesef. Demir yağlama borusu kendinden contalı oluyor. Uzun km sonrası mutlaka aşınıyor o conta. İki seçeneğin var. Birincisi ve benim önerim yenisini almalısın. Orjinal olduğu söylenen borular Ağustos ayında 400-450 TL idi. Şuan daha da artmıştır. İkinci olarak ustanız borunun şeklini sabitleyecek ve kaynakçı da boruya kaynak yaparak conra yerlerini kapatacak. Bu dediğiminde yaklaşık 100 tl masrafı var. Ama boruların giriş yerleri yanlış işaretlenirse ve kaynak esnasında yerinden oynarsa yerine takamazsınız. Ben komple yeniledim ve uzun bir süre kafam rahat oldu. 


Mesajı Yazan: dogut1
Mesaj Tarihi: 09 Aralık 2021 Saat 12:58
Çok teşekkür ederim sağolun



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net