Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Peugeot 607 3.0 nasıldır?

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Diğer Modeller
Forum Tanımlaması: 107 / 607 / 807 / 4007 vb.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=49357
Tarih: 27 Nisan 2024 Saat 05:59
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: Peugeot 607 3.0 nasıldır?
Mesajı Yazan: iso0625
Konu: Peugeot 607 3.0 nasıldır?
Mesaj Tarihi: 08 Şubat 2020 Saat 03:31
Arkadaşlar merhaba hali hazırda problemi olmayan 2009 model 1.6 hdi Peugeot 407 premium aracım var. Aracı değişmek istiyorum daha fazla güç ve konfor için her ne kadar 407 yeterli olsa da 607nin E segment bir araç oluşu gücü vs etkiliyor. Sizce değişmeye değer mi? Yoksa boş yere maceraya mı atılmış olurum? Şanzımanı nasıldır bu 607lerin? Önerilerinizi bekliyorum.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: ismailkaya
Mesaj Tarihi: 08 Şubat 2020 Saat 13:48
Bu aracı bu formda kullanan arkadaş daha görmedim ama macera arama derim 3.0 motorlu araca her adam binemez  maddi durumun iyiyse bir şey diyemem 

-------------
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.


Mesajı Yazan: iso0625
Mesaj Tarihi: 08 Şubat 2020 Saat 19:28
Orjinalini yazan: ismailkaya ismailkaya Yazdı:

Bu aracı bu formda kullanan arkadaş daha görmedim ama macera arama derim 3.0 motorlu araca her adam binemez  maddi durumun iyiyse bir şey diyemem 
Cevap icin tesekkur ederim hocam.


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 10 Şubat 2020 Saat 09:06
çok güzel arabadır lakin parça sıkıntısı ve usta sıkıntısı çok çekersin hem vergisi vs. seni çok üzer. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: iso0625
Mesaj Tarihi: 15 Şubat 2020 Saat 15:42
Teşekkür ederim cevaplarınız için.


Mesajı Yazan: tolga_kaan_
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2020 Saat 13:52
3 aylık bir 2.2 hdi manuel 607 sahibi olarak yorumlarımı yazayım, geçmişte  1.6 hdi 407 MT / 2.0 hdi citroen c5 MT sahibi de olmuş birisi olarak sanırım fikir verebilir. 

Öncelikle araba gerçekten konforlu. İç dizaynı E sınıfı standartlarını gerçekten sunuyor. 

Benim aracımın içi krem deri.  

Yedek parçaları sıfır olarak var ama trim parçaları genel olarak 2. el çıkma olarak mevcut. 

Örnek olarak 17" oem jantlarına 1500 tl teklif aldım. 

Teybim çalışmıyor çıkması için 1000 TL istediler.  

Jantlar ucuzken teyp çok pahalı geldi. 

Kullanımı keyifli bir araç, şehir içinde biraz büyük kalsa da gayet memnunum açıkçası. 

Bir arkadaşımda otomatik 2.2 si var hantal olduğundan şikayet ediyor.

3.0 v6 için konuşursak bu kadar hantal kalmayacaktır ama  araç üzerindeki 4hp20 zf  için kimse iyi konuşmuyor. 

Ben bu yüzden manuel ve dizel aldım. Dizel tercihi hacimden dolayı  yazılım+dp+egr iptali yaparak sağlıklı 170+ hp lere erişmek ve 400 nm civarı tork ile aracı canlandırmaktı.

Malum benzinli araçların torkları zayıf kalıyor dizele göre. 

607 ile ilgili çokça tamir bakım yaptığım bir blog'um var ilgini çekebilir. Linki bırakıyorum. 

https://kaankoroglu.blogspot.com/" rel="nofollow - https://kaankoroglu.blogspot.com/

 


Mesajı Yazan: iso0625
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2020 Saat 21:58
Orjinalini yazan: tolga_kaan_ tolga_kaan_ Yazdı:

3 aylık bir 2.2 hdi manuel 607 sahibi olarak yorumlarımı yazayım, geçmişte  1.6 hdi 407 MT / 2.0 hdi citroen c5 MT sahibi de olmuş birisi olarak sanırım fikir verebilir. 

Öncelikle araba gerçekten konforlu. İç dizaynı E sınıfı standartlarını gerçekten sunuyor. 

Benim aracımın içi krem deri.  

Yedek parçaları sıfır olarak var ama trim parçaları genel olarak 2. el çıkma olarak mevcut. 

Örnek olarak 17" oem jantlarına 1500 tl teklif aldım. 

Teybim çalışmıyor çıkması için 1000 TL istediler.  

Jantlar ucuzken teyp çok pahalı geldi. 

Kullanımı keyifli bir araç, şehir içinde biraz büyük kalsa da gayet memnunum açıkçası. 

Bir arkadaşımda otomatik 2.2 si var hantal olduğundan şikayet ediyor.

3.0 v6 için konuşursak bu kadar hantal kalmayacaktır ama  araç üzerindeki 4hp20 zf  için kimse iyi konuşmuyor. 

Ben bu yüzden manuel ve dizel aldım. Dizel tercihi hacimden dolayı  yazılım+dp+egr iptali yaparak sağlıklı 170+ hp lere erişmek ve 400 nm civarı tork ile aracı canlandırmaktı.

Malum benzinli araçların torkları zayıf kalıyor dizele göre. 

607 ile ilgili çokça tamir bakım yaptığım bir blog'um var ilgini çekebilir. Linki bırakıyorum. 

https://kaankoroglu.blogspot.com/" rel="nofollow - https://kaankoroglu.blogspot.com/

 
Cevap icin tesekkur ederim tercihimi C5 X7 2.0 Exclusive'den yana kullandim. Fakat siteniz ilgimi cekti hepsini okuyacagim :) Mesleki olarak da belki tavsiyelerinizi alabilirm :)


Mesajı Yazan: tolga_kaan_
Mesaj Tarihi: 22 Mayıs 2020 Saat 13:19
Hayırlı olsun x7 kasa c5 güzel bir araçtır. 

Hydractive süspansiyon gerçekten konforlu. 

Daha rasyonel bir tercih olmuş,  destek olabileceğim bir konu olursa yardımcı olmak isterim.  



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net