Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

1.4 HDİ DÜŞÜK DEVİRDE SİLKELEME GEÇ TOPARLAMA

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 207
Forum Tanımlaması: Peugeot 207, 2006-2012 yılları arasında üretilmiştir. JATO, 207'yi 2007'de Avrupa'daki en çok satan otomobil olarak adlandırdı.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=48886
Tarih: 02 Ekim 2025 Saat 02:27
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 1.4 HDİ DÜŞÜK DEVİRDE SİLKELEME GEÇ TOPARLAMA
Mesajı Yazan: karaderili07
Konu: 1.4 HDİ DÜŞÜK DEVİRDE SİLKELEME GEÇ TOPARLAMA
Mesaj Tarihi: 13 Kasım 2019 Saat 08:56
Merhaba arkadaşlar. Aracım 2007 model 1.4 hdi 207. 1.5 yıldır bende. Aldığımdan beri ortalamanın üzerinde yakıt tüketimi ve çekişinde bariz bir düşüklük vardı. bi süre idare ettikten sonra egr ve emme manifoldunu temizletince bi tık rahatladı yokuş performansı arttı ama hala yakıt şehir içi 40-45 krş (7.5 - 8 lt arası) yakıyor ve son zamanlarda da 2. ve 3. viteslerde yavaşlarken veya düşük devirde seyirederken silkeleme (stop edecekmiş gibi olan) başladı. 
Daha önce başına gelen veya konuya hakim arkadaşlar fikrini beyan ederse çok makbule geçer.

Bazı notlar:
Vites geçişleri iyi. Baskı balatada koku yok. Rampa performansı fena değil.
Herhangi bir duman atma yok. Ama egzozdan gelen bir miktar koku var. (Arkadaşımda 1.3 corsa var hemen hemen hiç koku gelmiyorken benim araca dışardan yaklaştığın anda koku başlıyor ancak araç içinde gene koku yok.)
Enjektörler ile ilgili daha önce würth ün ve luqimolly nin katkılarını kullandım.




Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 13 Kasım 2019 Saat 09:00
Merhabalar. sorunun bir kaç sebebi olabilir. en başta yıpılacak orjinal bir cihazla aracın duruma bakmak yakıt basınç değer enjektörlerin durumu gibi. dediğim gibi bir kaç sebebi var. enjektörler - kızdırma bujileri - mazot filtresi - turbo elektrovana - baskı balata (illa koku gelmesine gerek yok hocam) bakımda kullanılan parçaların yan sanayi olması gibi. ek olarak enjektör katkılır bozulduktan sonra deil araç bozulmadan 3-4 depo bir kullanmak enjektörlerin sağlıgı açısından daha iyidir. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: karaderili07
Mesaj Tarihi: 13 Kasım 2019 Saat 09:20
Cevabınız için teşekkürler. Bende önce bir dizel yakıt sistemcisine gideyim diyordum. Ama bilgisizde gidip art niyetli insanların eline düşmeyelim diyerek konuyu açtım. 


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 13 Kasım 2019 Saat 10:01
en güzelini yapmışsınız hocam enjektör değerlerine bakarlar alt devirlerde sınkıntı genelde bundan kaynaklı olur.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: ukayl
Mesaj Tarihi: 13 Kasım 2019 Saat 23:04
Bende de fazla yakma ve silkeme sorunu vardı egr ye kadar değiştim düzelmedi. En son sorunun krank mili sensöründen kaynalandığı orataya çıktı değiştirdik ve  düzeldi bilgin olsun.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net