Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

D de ve R de titreme

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 207
Forum Tanımlaması: Peugeot 207, 2006-2012 yılları arasında üretilmiştir. JATO, 207'yi 2007'de Avrupa'daki en çok satan otomobil olarak adlandırdı.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=48843
Tarih: 06 Şubat 2025 Saat 22:38
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: D de ve R de titreme
Mesajı Yazan: 206cc57
Konu: D de ve R de titreme
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2019 Saat 00:10
merhaba 

207 cc 2011 benzinli 1,6 aracımda , D 'de ışıklarda beklerken titreme oldu ve araçda baya titreme gürültüsü oluştu , az gaz verip ilerleyince kesildi .Işık yeşil yanınca gaz verdiğimde yine kesildi , ve vites değiştirme , gidişat her şey güzel .Durduğumda , D veya R de iken titriyor , N ' ye alınca kesiliyor  . Sebebi ne olabilir ,? tşkler .



Cevaplar:
Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2019 Saat 17:10
Motor ve şanzıman kulaklarına baktırmak lazım. 


Mesajı Yazan: omerb
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2019 Saat 19:13
şu anki sorunun umarım şanzıman kaynaklı değildir. Titremenin birçok sebebi var. Geçenlerde arkadaşın birinin egzostunun orada nir kablo çıkmış ondan titriyormuş. İyi bir ustaya göstermen lazım. 
Aslında yapılan yanlış şu, otomatik vites araçlarda yaklaşık 10 saniye üzeri beklemelerde vitesi N ye almak gerekli bence. Frene bastığımızda ve D de beklediğimizde, şanzımana çok yük biniyor. 5 yılı geçen araçlarda otomatik vites sorunları çıkmaya başlıyor. Ben kısa dur kalklar hariç aracımı boşa aşırım. 2019 modeli de öyle , 2006 modeli de öyle. Ayrıca aracımı durdururken, önce N ye alıp el frenini çeker, ayağımı frenden çekerim, yük frenlere biner. Sonra frene basıp P ye alırım. Tekrar aracıma binip P den D ye alırken, hiç ses seda veya zorlama olmadan vitesim geçer. Bunlara da önem vermek lazım.
Otomatik vitesi doğru kullanmak lazım. Diye düşünüyorum. 


Mesajı Yazan: Karacocuk24
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2019 Saat 20:00
Orjinalini yazan: omerb omerb Yazdı:

şu anki sorunun umarım şanzıman kaynaklı değildir. Titremenin birçok sebebi var. Geçenlerde arkadaşın birinin egzostunun orada nir kablo çıkmış ondan titriyormuş. İyi bir ustaya göstermen lazım. 
Aslında yapılan yanlış şu, otomatik vites araçlarda yaklaşık 10 saniye üzeri beklemelerde vitesi N ye almak gerekli bence. Frene bastığımızda ve D de beklediğimizde, şanzımana çok yük biniyor. 5 yılı geçen araçlarda otomatik vites sorunları çıkmaya başlıyor. Ben kısa dur kalklar hariç aracımı boşa aşırım. 2019 modeli de öyle , 2006 modeli de öyle. Ayrıca aracımı durdururken, önce N ye alıp el frenini çeker, ayağımı frenden çekerim, yük frenlere biner. Sonra frene basıp P ye alırım. Tekrar aracıma binip P den D ye alırken, hiç ses seda veya zorlama olmadan vitesim geçer. Bunlara da önem vermek lazım.
Otomatik vitesi doğru kullanmak lazım. Diye düşünüyorum. 
hocam 1 ay kadar önce bende park ederken sizin dediginiz gibi yapiyordum ancak youtubede al4 şanzıman sökümü ve her bir parçanın neye yaradığını görünce ordaki usta "P" ye alındığında normal vites dişlileri değil ayrı bir yerde ve bağımsız bir kilit mekanizması var yani artık önce n ye alınması el freni çekip p ye alma olayını yine alışkanlıktan yapıyorum ama bu durum bir şehir efsanesine donusmus



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net