Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

207 titreme koltuktan hissediliyor

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 207
Forum Tanımlaması: Peugeot 207, 2006-2012 yılları arasında üretilmiştir. JATO, 207'yi 2007'de Avrupa'daki en çok satan otomobil olarak adlandırdı.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=48245
Tarih: 19 Nisan 2024 Saat 06:46
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: 207 titreme koltuktan hissediliyor
Mesajı Yazan: Nurettin46
Konu: 207 titreme koltuktan hissediliyor
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2019 Saat 19:18
ya arkadaşlar bu  motorun rolantide titremesi nedir yaa buji değişti alt takoz değişti bobinlere baktım çıkartıp onlarda sağlam ateşliyor yani ara ara 4 silindiraateşleme arızası alıyorum ama kontak kapat aç eski haline dönüyor o   haa birde lpg benzin enjektöründne bağımsız çalışır değilmi  sanki bir ara lpg ci bana 4 nolu enjektörun kararsız çalışiyir demiştir benzin için yani lpg benzin enjektörü ile ilişkiyi kesmiyormu tüpe geçince? ARAÇ BENZİN LPG FARKETMIYOR AYNI TİTREME geriye ne kalıyor subap olsa başka belirti ne olur araç eskiye göre zor ivmeleniyor çok gaz veriyorum ama az gidiyor yokuşlarda çekiş çok düşük 3 viteste bile zar zor
16 walf lerde sanırım subap ayarı yok hidrolik ayarlıyormus yani değişme hariç müdahale olmuyor sanırım     Şimdiden cevap yazanlara teşekkür 



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2019 Saat 19:20
Birde tuttuk 10w40 yağ koydum çok bilmiş bir ustanin aklı ile yağ araç gidiş ve çelişkinin etkilermi??? 


Mesajı Yazan: x571
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2019 Saat 20:48
Orjinalini yazan: Nurettin46 Nurettin46 Yazdı:

Birde tuttuk 10w40 yağ koydum çok bilmiş bir ustanin aklı ile yağ araç gidiş ve çelişkinin etkilermi??? 


Bobin lerin belki oksitlenmiştir çıkarıp içini tornavida ile falan temizle. Bujileri yine de kontrol et bazen gevşek takıyorlar. Belli bir tork ile sıkılması lâzım. Bir hata kodu falan yok mu yani öyle kafadan olursa bütün ateşleme sistemini takozları sensör leri falan değiştirirsin.


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2019 Saat 20:53
kardeş bobin hatası verdi verdide  bobinleri tek tek çıkartıp ucuna buji takıp ateşlemeyi baktım gayet 4 ü de normal cat cat atıyor ama sanırım biri ara sıra kararsız çalışıyor o olabilir  ya bu titreme ondanmi olur yoksa subap mi   kardeş senin araçta ön yolcu koltuğu kafası titriyor mu rolantide iken yani elini direksiyona ve oraya bide altta pedallara falan koyunca farkediliyirmu  MOTOR 1,4 vti 16 valf benzin 


Mesajı Yazan: x571
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2019 Saat 09:16
Orjinalini yazan: Nurettin46 Nurettin46 Yazdı:

kardeş bobin hatası verdi verdide  bobinleri tek tek çıkartıp ucuna buji takıp ateşlemeyi baktım gayet 4 ü de normal cat cat atıyor ama sanırım biri ara sıra kararsız çalışıyor o olabilir  ya bu titreme ondanmi olur yoksa subap mi   kardeş senin araçta ön yolcu koltuğu kafası titriyor mu rolantide iken yani elini direksiyona ve oraya bide altta pedallara falan koyunca farkediliyirmu  MOTOR 1,4 vti 16 valf benzin 


Bobin bozukken aynılarını yapıyordu. Resmen içinde hopluyorduk. Ateşleme yapması bir şey ifade etmez. Bakır rengi yer oksitlenmişse olay tamam. Onu atacaksın. İçini tornavida ile kazıyınca bir nebze düzeliyor. Ben yaptığımda düzeldi ama dolar uçar gider parçalar pahalannır diye yenisini aldım.


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2019 Saat 10:38
kardeş inşallah dediğin gibi olur da sorun çabuk hallolur yoksa sanayiye kalırsak tüm motoru kurcalıyor karga sürüleri bak bu dediğini bugün deneyip yazıcam buraya bakalım sonuç alabilecekmiyim ona göre boşuna bobin almayım bari   azcık farkedrse anlarım zaten o uçlarını tornavida ile kaziyıp denicem Clap benim baldizda i20 var anasını satayim rolantide valla araç durdumu diye ikide bir iprelelere bakıyorum abi hiçmi kimildamaz araç aşırı sessiz stop etti sanıyorum titreme sıfırın altında 


Mesajı Yazan: Gordon
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2019 Saat 11:50
Bende de 308 vti var aynı sıkıntı var aldığımdan beri. Bujiler bobinler motor yağı krank sensörleri hepsi değişti geçmedi. Usta en son motor yapacağız başka yolu yok dedi. Bende uğraşmadım veremem 8.000 TL durup dururken. Varsın biraz titresin. Arabadan memnunum titreşimi de çok takmıyorum artık. Bayramda 3500 km yol yaptım. Hiç sıkıntı yok. Prins marka LPG taktırdım geçen sene. Yakıtı da harika. Bence çok sarsmıyorsa uğraşma. Böyle kullan. Eğer İstanbul'daysan sana bir usta tavsiye edeyim


Mesajı Yazan: x571
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2019 Saat 18:37
Orjinalini yazan: Gordon Gordon Yazdı:

Bende de 307 vti var aynı sıkıntı var aldığımdan beri. Bujiler bobinler motor yağı krank sensörleri hepsi değişti geçmedi. Usta en son motor yapacağız başka yolu yok dedi. Bende uğraşmadım veremem 8.000 TL durup dururken. Varsın biraz titresin. Arabadan memnunum titreşimi de çok takmıyorum artık. Bayramda 3500 km yol yaptım. Hiç sıkıntı yok. Prins marka LPG taktırdım geçen sene. Yakıtı da harika. Bence çok sarsmıyorsa uğraşma. Böyle kullan. Eğer İstanbul'daysan sana bir usta tavsiye edeyim


arıza kodu falan vermiyorsa kurcalatmayın,zaten anlamıyorlar da . ben bir şey olunca forumdan araştırıp parçaları alıyorum şurası şurası değişecek diyorum . daha şimdiye kadar yanılmadı arkadaşlar . çok arıza da görmedim aracımda .


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 22 Haziran 2019 Saat 01:33
Orjinalini yazan: Gordon Gordon Yazdı:

Bende de 307 vti var aynı sıkıntı var aldığımdan beri. Bujiler bobinler motor yağı krank sensörleri hepsi değişti geçmedi. Usta en son motor yapacağız başka yolu yok dedi. Bende uğraşmadım veremem 8.000 TL durup dururken. Varsın biraz titresin. Arabadan memnunum titreşimi de çok takmıyorum artık. Bayramda 3500 km yol yaptım. Hiç sıkıntı yok. Prins marka LPG taktırdım geçen sene. Yakıtı da harika. Bence çok sarsmıyorsa uğraşma. Böyle kullan. Eğer İstanbul'daysan sana bir usta tavsiye edeyim
Yaw sorma gitsin işte aldırmak istemiyorum da insan başka araca binip geri buna binince dikkat etmeden geçmiyorsun cunki diğerlerinde bu ufak titreme yok  bu arada motor titriyor diye komple aşağı inmez nasıl ustaymış o seninkiler  sanki dersin yatak sarmış yağ yakıyor da rektefiye olacak    
Benimki rolanti 900 un altına indimi titriyor 1000 ve üstü sorun yok ee malum araç ısınınca da 780 e kadar mecbur düşüyor rolanti  o dahada sıkıntı    bunlar otomatik rolanti ayarı yok sanırsam değilmi 


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 22 Haziran 2019 Saat 12:55
Orjinalini yazan: x571 x571 Yazdı:

Orjinalini yazan: Nurettin46 Nurettin46 Yazdı:

kardeş bobin hatası verdi verdide  bobinleri tek tek çıkartıp ucuna buji takıp ateşlemeyi baktım gayet 4 ü de normal cat cat atıyor ama sanırım biri ara sıra kararsız çalışıyor o olabilir  ya bu titreme ondanmi olur yoksa subap mi   kardeş senin araçta ön yolcu koltuğu kafası titriyor mu rolantide iken yani elini direksiyona ve oraya bide altta pedallara falan koyunca farkediliyirmu  MOTOR 1,4 vti 16 valf benzin 


Bobin bozukken aynılarını yapıyordu. Resmen içinde hopluyorduk. Ateşleme yapması bir şey ifade etmez. Bakır rengi yer oksitlenmişse olay tamam. Onu atacaksın. İçini tornavida ile kazıyınca bir nebze düzeliyor. Ben yaptığımda düzeldi ama dolar uçar gider parçalar pahalannır diye yenisini aldım.
Merhaba kardeş evet bobinleri kazıdım aynen titreme bi nebze azaldı demekki bobinlerin ömrü tamamlanmak üzere desene yani sıfır olsa sanırım iş olucak gibi  yalnız bir sorunum var araç hafif beyaz duman veriyor ve çiğ benzin kokuyor kardeş bugün çok çıktı ilk defa egzoza elimi tuttuğumda par par par diye hava çıkıyor sanki aralıklı gaz yiyor gibi rolanti sabit 800 de oynama yok neden olur bu duman 


Mesajı Yazan: ismailkaya
Mesaj Tarihi: 22 Haziran 2019 Saat 19:35
kesin diyemem ama üst oksijen sensörün arızalı sensör kabloların muhtemelen sensörün içindenkopuk sıcaktan kablo tellerinin özelliğini yitirmesiyle oluyor değişmesi gerekiyor orjinali pahalı uyumlu olan bosh marka yansanayi almanız daha mantıklı olur . egzozcuya değiştirt sensörü  alt sensörüde temizlettir.

-------------
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 22 Haziran 2019 Saat 22:04
Orjinalini yazan: ismailkaya ismailkaya Yazdı:

kesin diyemem ama üst oksijen sensörün arızalı sensör kabloların muhtemelen sensörün içindenkopuk sıcaktan kablo tellerinin özelliğini yitirmesiyle oluyor değişmesi gerekiyor orjinali pahalı uyumlu olan bosh marka yansanayi almanız daha mantıklı olur . egzozcuya değiştirt sensörü  alt sensörüde temizlettir.
Evet kardeş oksijen sensörü hatası alıyorum ama bunu ateşleme zayıf olursa aşırı yakıt attığından yapmazmi oda aklıma gelmiyor değil.. peki o titreşime nasıl bir etki eden oksijen sensörü bozulursa 


Mesajı Yazan: ismailkaya
Mesaj Tarihi: 22 Haziran 2019 Saat 23:52
üst oksijen sensörünün çalışma prensibi  mili volt elektrik üretmesi bu mili volt elektriği beyine gönderiyor beyinde bu gelen mili volta göre aracın çalışmasını ayarlıyor örneğin benzin hava karışımını ayarlıyor bu karışım yanma odasına dengesiz gönderilirse  senin dediğin araçta geç hızlanma titreme boğuk çalışma gibi proglemler çıkarabiliyor . Muhtemelen LPG de aracın rolantide dalgalanma ve stop etme sorunuyla da sürekli karşılaşıyorsundur . Ben kesin bu üst sensörden kaynaklı demiyorum sonra değiştirirsin aracın hala aynı sorunlara devam eder sonra bana demediğini bırakmassın ben tahminde bulunuyorum

-------------
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 23 Haziran 2019 Saat 00:16
İsmail bey estağfurullah     evet oksijen sensörü hatasını alıyorum da işte bobinler aklımı karıştırdi sadece conta falan yanmamistir değilmi araç 3 gün binince 1 cm su eksiltiyor... ayrıca daha hiç stop etmedi hiç öyle bişey olmadı daha... stop etmiyor lpg Benzin falan hiç bjrsekikde  bobinlerden başlıcicaam kardeş az degilki 180 tl tanesi ve bide sonuç alamamakta var orası sıkıntı 


Mesajı Yazan: ismailkaya
Mesaj Tarihi: 23 Haziran 2019 Saat 08:24
sen aracına hararet yaptırdın mı ? radyatör suyuna bak yedek deponun içine yağ veya çamurumsu renkte mi ? durup dururken conta yanmaz su eksiltmesi başka sebepten de kaynaklanıyor olabilir yedek su deposunun kapağının içindeki contadan  olabilir su ve yağ devirdaim den yapıyor olabilir hortumunda kaçak olabilir çalışınca patırtılı çalışıyor mu hararetin yükseliyor mu suda şişme var mı hemen conta yanık diye motor indirtme de neyse kolay gelsin sana

-------------
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 25 Haziran 2019 Saat 20:02
Orjinalini yazan: ismailkaya ismailkaya Yazdı:

sen aracına hararet yaptırdın mı ? radyatör suyuna bak yedek deponun içine yağ veya çamurumsu renkte mi ? durup dururken conta yanmaz su eksiltmesi başka sebepten de kaynaklanıyor olabilir yedek su deposunun kapağının içindeki contadan  olabilir su ve yağ devirdaim den yapıyor olabilir hortumunda kaçak olabilir çalışınca patırtılı çalışıyor mu hararetin yükseliyor mu suda şişme var mı hemen conta yanık diye motor indirtme de neyse kolay gelsin sana
Kardeş ne yağda su var nede su deposunda yağ var ve hiç hararet olmadi daha 90 ı geçmez bile bende ısı hiç.. Motorda öyle çabuk falan ısınmıyor 3 km falan gidince 5km falan ısı 90 a yaklaşıyor 


Mesajı Yazan: ucanturk
Mesaj Tarihi: 21 Temmuz 2019 Saat 23:12
aynı sıkıntı bendede var. Bobinler bujiler değişti,sente ayarı yapıldı, boğaz kelebeğine bakıldı. Bir sürü para harcandı ancak değişen bir şey yok. Ne olacak bilmiyorum. Sorun nerede kimse bulamıyor


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 19 Ağustos 2019 Saat 17:50
dostum bu sorun VTI motor özelliği olmasın ya ben bikactane araç denedim onlarda titriyor du 308 bindim oda vti motor oda aynı titriyor du hatta daha başka marka opel alfa Romeo araç denedim bendeki en az titreyen di başka 207 de fırsat bulan denesin yada kimlerinki titiremiyor yazsin bi zahmet motor türünüde bakalım 


Mesajı Yazan: ucanturk
Mesaj Tarihi: 21 Ağustos 2019 Saat 20:39
yok motor özelliği değil. Araç iki yıldır bende. Önceden yoktu. Titreme demek biraz hafif kalıyor daha çok silkeme gibi. Bugün usta problemi bulduğunu söyledi. 20 gündür uğraşıyor. Yağ buhar Hortumundaki Sensör değişecekmiş. Burda bulamadık. Bakıyoruz. Fransadan 2 ayda gelirmiş. 


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 23 Ağustos 2019 Saat 11:30
Orjinalini yazan: ucanturk ucanturk Yazdı:

yok motor özelliği değil. Araç iki yıldır bende. Önceden yoktu. Titreme demek biraz hafif kalıyor daha çok silkeme gibi. Bugün usta problemi bulduğunu söyledi. 20 gündür uğraşıyor. Yağ buhar Hortumundaki Sensör değişecekmiş. Burda bulamadık. Bakıyoruz. Fransadan 2 ayda gelirmiş. 
Dostum sendeki dizelmi   bu arada ben gene bir 308 VTİ denedim aynı oda böyle titriyor idi 156 binde idi km  opel ve alfa denedim muhteşem titriyor du Big smileBig smileondan sonra benimkine şükür edip bidaha denemedim 


Mesajı Yazan: Nurettin46
Mesaj Tarihi: 23 Ağustos 2019 Saat 11:33
Orjinalini yazan: Gordon Gordon Yazdı:

Bende de 308 vti var aynı sıkıntı var aldığımdan beri. Bujiler bobinler motor yağı krank sensörleri hepsi değişti geçmedi. Usta en son motor yapacağız başka yolu yok dedi. Bende uğraşmadım veremem 8.000 TL durup dururken. Varsın biraz titresin. Arabadan memnunum titreşimi de çok takmıyorum artık. Bayramda 3500 km yol yaptım. Hiç sıkıntı yok. Prins marka LPG taktırdım geçen sene. Yakıtı da harika. Bence çok sarsmıyorsa uğraşma. Böyle kullan. Eğer İstanbul'daysan sana bir usta tavsiye edeyim
Big smileaynen inan bir seferde 800km yol yaptım be yolda giderken de çoğu marka lüx araç sağa çekmiş kaput açmışken benim aslan tik demedi bizde hafif titriyor diye rahatsız olduk düşün artık takmaz oldum fazla 


Mesajı Yazan: ucanturk
Mesaj Tarihi: 15 Ekim 2019 Saat 13:32
sorun düzeldi. Ustanın demesine göre motorun alt kısmında ekzost yakın bir yerde kablo teması varmış. Şimdi düzeldi. Kablo teması için 8bin TL para harcadım. Rot başı değiştirmeyi öğrenen dükkan açıyor. 


Mesajı Yazan: Dogukan35
Mesaj Tarihi: 27 Ekim 2019 Saat 13:52
şu yazılanı aynısını ben çekıyorum geç hızlanıyor araba marş a bastığımda stop edıyor ama gaz vererek calıstırdıgım zaman calısıyor ve rolantı cok hafif oynuyor lambadan senserü 1 sefer arıza verdi ve kendı kendıne sondu suan titrediği için vuruntu sensoru ve oksijen yakıt dengesızlıgı dıye bır arıza veriyoe


Mesajı Yazan: eranstone
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2019 Saat 16:40
Merhabalar bana da tecrubeli arkadaşların yardımcı olacağını umarak aşağıdaki gibi özetliyorum;

Depollution hatasının üzerine birkaç sene kullandım hangi ustaya sorsam çok önemli değil katalizörden kaynaklıdır dediler. Ardından sabahları ilk çalıştırdığımda motor soğukken kendi kendine devir artıp azalmaya başladı. Kontağı kapatıp tekrar çalıştırdığımda düzeliyordu.

Bu durumların üzerine özel bir servise gittim bilgisayarı bağladı ve katalizördeki oksijen sensörlerinin hata verdiğini değişmesi gerektiğini söylediler. Katalizörü de çıkarıp uzun metal bir şeyle içini yokladılar bu boşaltılmış dediler. Öyle olma ihtimalinin zayıf olduğunu belittim ama tekrar doldurmaya gerek olmadığını söyleyip üst ve alt oksijen sensörünü değiştirdiler( bin tl).Değişimden sonra önceden belirttiğim gibi sabah ilk çalıştırdığımda devir artıp azalırken şimdi ise motor pır pır edip teklemeye başladı nerdeyse istop edecekmiş gibi.

Bu tamirci arkadaşı bırakıp başka önerilen birine gidip sırasıyla gaz kelebeği , emme manifold sensörü temizliği yapıldı. O arada yağ kaçağıda vardı onun için yağ filtre contaları değişti. Bu değişikler de sabahki tekleme sorununu gidermedi. En son ustaya oksijen sensörü değişiminden sonra daha kötü olduğunu söyleyince katalizörün boşaltılmış değil de bu araçlarda erimenin çok görüldüğünü belirtti. Egzozcuya götürüldü ve içinin eriği anlaşıldı ve katalizörün içine orijinal petekleri takıldı (bin tl) tekrardan sabah motor soğukken denendi yine aynı şey, düzelmedi.

Bu arada Katalizör söküldükten sonra bir şey fark ettik motor ile katalizörün kesiştiği 4 adet çıkışın en sağdakinde yağ kurumları vardı. Sanırım önceden beri olan o yağ eksiltme bundan kaynaklı olabilir yani yağ yakıyor. Usta motor silindir kapağının açılıp taşlanması gerektiğini belitti ama ben şimdilik o işi onaylamadım baya masraflı çıkaracak gibi.

Bu arada Adana daki Yetkili servisin birinden detaylı arıza raporu aldım.Tespitleri şu şekilde: Sabahki tekleme problemi sente ayarının bozulması olabilirmiş. ( Yetkili servisten çıkıp bir umut tekrarda özel servise götürdüm senteye baktılar ve hiçbir sorun olmadığını söylediler.) Bu daha hayal kırıklığı ile sonuçlandı.

Öncelikle malumunuz bu tekleme sorununu çözmek istiyorum. Eski oksijen sensörlerinin arızalı olmadığını düşünüyorum onları tekrar taktırsam düzelme ihtimali olur mu?

Kimi yorumlarda selonoid valfi ve eksantrik müşiri lerinin kontrol edilmesi gerektiği yazılmış bunlarla ilgili olabilir mi? Motor katalizör bağlantısında görülen o yağ kurumu motordaki bir soruna işaret o sorun teklemeye yol açmış olabilir mi?

Çok uzun oldu kusura bakmayın. İçim dolmuş anlatıp rahatladım :) 






Mesajı Yazan: omerb
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2019 Saat 18:39
Eran bey, ne yazık ki yetkili servisler bile bazı arızalarda yetersiz kalıyor. Boşuna para harcamaktan başka birşey olmuyor. Bence ilk sorununuz, sanki şimdiki devir dengesizliğinden iyi gibi. 
Tavsiye edeceğim. Aracı eski haline getirmektir. 
Senin sensörler arızalı değilde, oksijen miktarından dolayı hata bile verse, ustalar sensör arızalıdır değiştir diyorlar. 
Aracını eski haline getir. Ondan sonrada aracını tekrar incele. Sorunları tekrar yaz foruma. 


Mesajı Yazan: eranstone
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2019 Saat 15:03
Eski oksijen sensörleri takıldı. Sorun aynı şekilde devam ediyor. Şimdi sırada Selenoid valf ve hararet müşürlerini kontrolleri var.


Mesajı Yazan: omerb
Mesaj Tarihi: 02 Kasım 2019 Saat 09:04
umarım sorunun çözülür. Bizi de bilgilendirmeyi unutma lütfen


Mesajı Yazan: eranstone
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2019 Saat 09:53
Usta elinde bulunan Eksantrik Sensörlerini (motorun en üstte sağ kısmında bulunan aynısından iki adet bulunan sensör) değiştirdi. Birkaç gündür deniyorum özellikle sabah motor soğukken şuan daha iyi diyebilirim. Önceki istop edecekmiş gibi olup sarsma durumu kalmadı. Sadece motor biraz devir arttırıyor azaltıyor ama 10-15 sn sonra sabit devrine geliyor. Sanırım normal bir durum? Normal olması gereken durum bu şekilde mi yoksa ilk çalıştırdıktan sonra devir sabit mi kalmalı hiç oynamamalı mı?



Mesajı Yazan: omerb
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2019 Saat 18:24
sonunda güzel haber :)
Sorunun düzelmiş gibi. İlk çalıştırmada devir biraz yüksektir. Sonra 1000 in altına düşer. Dalgalanması tabi normal değil. Ama 10-15 sn lik bir durumsa göz ardı edilebilir. Benim şahsi tavsiyem, keyifle bin arabana. Sorunları unut. 


Mesajı Yazan: Gordon
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2019 Saat 11:45
Arkadaşlar merhaba uzun zamandır foruma girmemiştim. Son yaptığım araştırma ile vti motorlarda triger zinciri bir süre sonra esneme yaptığı için krank mili hatası veriyor. Triger değişim zamanı geldiyse geciktirmemek gerekiyor. Sente atıp motor indirebilirsiniz. Çok bilmişlik yapmak istemem. Sadece öğrendiğim bir bilgiyi paylaştım


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2019 Saat 12:14
Orjinalini yazan: Gordon Gordon Yazdı:

Arkadaşlar merhaba uzun zamandır foruma girmemiştim. Son yaptığım araştırma ile vti motorlarda triger zinciri bir süre sonra esneme yaptığı için krank mili hatası veriyor. Triger değişim zamanı geldiyse geciktirmemek gerekiyor. Sente atıp motor indirebilirsiniz. Çok bilmişlik yapmak istemem. Sadece öğrendiğim bir bilgiyi paylaştım

Dediğiniz doğrudur hocam. zaten gevşeme yaptıgında ses yapmayada başlıyor. ek olarak vtı motorlarda 3 bir eksantirik daha var bilginiz olsun bundan kaynaklıda sıkıntı olabiliyor.


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net