Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Cozulemeyen ariza

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=47312
Tarih: 03 Ağustos 2025 Saat 10:55
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Cozulemeyen ariza
Mesajı Yazan: asi--
Konu: Cozulemeyen ariza
Mesaj Tarihi: 11 Kasım 2018 Saat 18:21
Selam forum sakinleri herkese hayirli aksamlar
Oncelikle yardimlarinizi cok ihtiyacim var degerli fikirlerini paylasan herkese simdiden cok tesekkur ederim

Pejo 206 1.4 benzinli 62 binde 2009 yilinda sifir aldigim aracimin su kabinda kremsi birseyler gorup
Ust kapak yapilmasi gerekiyor dendi ust kapak yapildi aracin suya yag karistirdigi soylendi ust kapak yapilirken radyator petek falanda degistirildi bunlarda kotu olmustur etkilenmistir diye
Islem pejo yetkili servisinde yaptirildi. Sonra paspasin orda bir islaklik oldu. Sonrasinda araba su eksiltmeye basladi. Ama paspas islakligi tekrarlamadi. Arac 2 aydir su eksiltiyor gunde bir cay bardagi kadar.
En sonda yag lambasi yandi. Arabanin yagi olmasina ragmen su an yag pompasi dendi degisim yapilacak. Isin icinden cikamiyorum. Araba benzinde kullaniliyor en ufak zorlama yok. Haftada bir iki calistiriliyor hergun kullanilmiyor



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Peugeot kartal
Mesaj Tarihi: 11 Kasım 2018 Saat 23:07
paspasin oradan gelen su kalorifer peteği büyük ihtimalle oringlerde kaçak vardır göğüs sökülmeden yapılabilir forumda konusu var. yağ ışığı yağ müşüründen olabilir 


Mesajı Yazan: asi--
Mesaj Tarihi: 11 Kasım 2018 Saat 23:10
Yag filtresi diyenler oldu ama yetkili servis petegi degistirdigini soyledi. Zaten su ekslitmede servis bakimindan sonra meydana geldi


Mesajı Yazan: Peugeot kartal
Mesaj Tarihi: 11 Kasım 2018 Saat 23:17
yag filtresi de olabilir servis de değişen Petek kalorifer peteği mi? oringleri iyi sıkmamış olabilirler


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 12 Kasım 2018 Saat 12:07
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. muhtemel serviste yapılan işlemlerde sıkıntı var hocam. öncelikle arkadaşımızın dediği gibi kalorifer peteği oringlerinde kaçırıyor olabilir. forum içinde bir çok konu mevcut. birde yedek su deposu kapağını değiştirin. ikinci olarak hortum bağlantılarını kontrol edilmesi ğerekiyor. 

https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=43669&title=206-kalorifer-petegi-sokumu-ve-oring-degisimi" rel="nofollow - https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=43669&title=206-kalorifer-petegi-sokumu-ve-oring-degisimi


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: asi--
Mesaj Tarihi: 12 Kasım 2018 Saat 13:50
arkadaslar aracin yag filtresi yag musuru yagi degistirildi. Yagi simsiyah cikti koyali 600km olmasina ragmen. Su kacagi icinde devirdaim pompasi degistirildi oksitlenme var dendi. Termistat degistirildi. Catlak var dendi. 7 bini buldu toplam harcamam sizce termostat ve devirdaim pompasi degistirilmelimiydi

https://hizliresim.com/MV5M16" rel="nofollow - https://hizliresim.com/MV5M16

https://i.hizliresim.com/QLEdPA.jpg" rel="nofollow - https://i.hizliresim.com/QLEdPA.jpg


Mesajı Yazan: asi--
Mesaj Tarihi: 12 Kasım 2018 Saat 13:51
https://i.hizliresim.com/26m0P0.jpg" rel="nofollow - https://i.hizliresim.com/26m0P0.jpg


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 12 Kasım 2018 Saat 13:58
termostatta ve devirdaimde öyle aman aman bir problem gözükmüyor buradan ama çatlak varsa değişmesi iyi olmuş. malesefki yetkili servisler bu tip işlemlere yüksek meblağlar istiyor ki şimdiye kadar yetkili serviste bir tane bile aracımı yaptırmadım hocam. bunun yarı parasına bütüm işlermleri sanayide orjinal parçalarla yaptırabilirdiniz. artık bununla geçmiş olsun işallah bir daha sıkıntı olmaz. ikinci olarak motor yapılırken yetkili servis ustaları hiç mi termostat ve devirdaim kontrolü yapmamışlar oda işin ayrı bir tarafı muhtemel motor toplanıken termostat yuvasına zarar vermiş olabilirler. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: asi--
Mesaj Tarihi: 12 Kasım 2018 Saat 14:13
Hocam termostat catlak vardi ama bu catlak su kacirirmi acaba 

https://i.hizliresim.com/16mA3p.jpg" rel="nofollow - https://i.hizliresim.com/16mA3p.jpg


Mesajı Yazan: asi--
Mesaj Tarihi: 12 Kasım 2018 Saat 15:02
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

termostatta ve devirdaimde öyle aman aman bir problem gözükmüyor buradan ama çatlak varsa değişmesi iyi olmuş. malesefki yetkili servisler bu tip işlemlere yüksek meblağlar istiyor ki şimdiye kadar yetkili serviste bir tane bile aracımı yaptırmadım hocam. bunun yarı parasına bütüm işlermleri sanayide orjinal parçalarla yaptırabilirdiniz. artık bununla geçmiş olsun işallah bir daha sıkıntı olmaz. ikinci olarak motor yapılırken yetkili servis ustaları hiç mi termostat ve devirdaim kontrolü yapmamışlar oda işin ayrı bir tarafı muhtemel motor toplanıken termostat yuvasına zarar vermiş olabilirler. 


hocam resim ekledim ama termostattaki çalak önemlimi


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 12 Kasım 2018 Saat 15:20
önemli hocam çatlak ilerde kırılık komple suyun boşalmasına sebep oluyor buda motorun reftefe olmasına sebep olabilir. değişmesi iyi olmuş

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net