Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

308 fan problemi

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 308 T7 (2008-2013)
Forum Tanımlaması: Peugeot 308 'in 2008'de üretimine başlanmış 2013 sonrasıda yeni versiyonu çıkmıştır ve X08 serisi Peugeot modellerinin ilkidir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=46773
Tarih: 24 Kasım 2024 Saat 17:04
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 308 fan problemi
Mesajı Yazan: damat6
Konu: 308 fan problemi
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 03:27
dostlar 2011 1.6 vti otomatik vites 308 aldım.Araç lpg li.kısa mesafe uzun mesafe fark etmio fan sürekli açılıo.araç kontak kapadığındada en az 2 dakika fan çalışmaya devam ediyor.hararette proplem yok 90 ı geçmedi.
2 km yol yapayım kontak kapatayım kapalı kontakta 2 dakika yükses sesde fan çalışmaya devam ediyor.servise götürdüm sorun yok dedi.özel servise götürdüm proplem görülmüyor dedi.aynı sorunla karşılaşan varmı.yoksa hakkaten normal bi durummu....kafayı yemek üzereyim bana hiç normal bi durum gelmedi.eski kuş serileri gibi fan çalışırmı 2011 aracın...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 09:36
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. aracınız hayırlı olsun. sorun bir kaç sebebi olabilir hocam lpg li araçlarda görülen bir durum. tormostat ve hararet müşüründe sorun büyük ihtimal. Ama genelde termostat değişimden sonra düzeliyor. Kesinlikle aracınızı antifirizsiz kullanmayın.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: damat6
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 10:04
termostat olabilir diye söylemişlerdi.değiştirdim 600tl ödedim.hala devam ediyor.parasında değilim adam gibi tamir olsa soru değil...


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 10:18
anladım hocam peki arıza koduna baktılarmı hiç aracın. Bir diğer seçenekte bobin -buji -fan müşürü ve fan reziztansı geliyor aklıma bizim 1.6 vti araçlarda arızalı bir parçadan dolayıda fan açabiliyor. 600 tl çok geldi bana takılan parçalar orjinalmiydi. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: damat6
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 12:18
arıza kodu yok.sadece egsoz emisyon hatası var oda tüple alakalı sanırım.onun dışında hata kodu yok.520 tl termostat 100 tl işçilik aldılar.ama sorun çözülmedi...
diğer 308 vti lerde bu proplem yok değilmi.aracı stop ettiğinizde fan duruyor değil mi.


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 14:02
520 tl çok almışlar hocam parçaya hayırlısı artık her ustayada güvenilmiyor malesef. Benim istop edince çalışıyor hocam normal zaten çalışması oda 10-15 sn kadar çalışıyor ama yüksek devirde deil ilk kademede.  Benzinli kullanırkende çalışıyordu lpg taktırdıktan sonrada. Eğzoz emisyon hatası lpg ile kaynaklı olur genelde zengin fakir karışımından dolayı iyi bir ayar gerekli. Öncelikli işiniz peugeottan anlayan iyi bir usta bulmanız. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: HasGur
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 16:49
Orjinalini yazan: damat6 damat6 Yazdı:

dostlar 2011 1.6 vti otomatik vites 308 aldım.Araç lpg li.kısa mesafe uzun mesafe fark etmio fan sürekli açılıo.araç kontak kapadığındada en az 2 dakika fan çalışmaya devam ediyor.hararette proplem yok 90 ı geçmedi.
2 km yol yapayım kontak kapatayım kapalı kontakta 2 dakika yükses sesde fan çalışmaya devam ediyor.servise götürdüm sorun yok dedi.özel servise götürdüm proplem görülmüyor dedi.aynı sorunla karşılaşan varmı.yoksa hakkaten normal bi durummu....kafayı yemek üzereyim bana hiç normal bi durum gelmedi.eski kuş serileri gibi fan çalışırmı 2011 aracın...

Motor ısınmaya başladığında yavaş yavaş termostat açılarak (ayarlı derecesine geldiğinde) motor içinde dolaşan soğutma sıvısının radyatörden dolaştırılıp soğutularak motora ulaşması sağlanır. Buna rağmen halen soğutma gerekiyorsa fan açar. Soğutma sistemi iyi olan bir araç hava çok sıcak olsa bile trafiğe girmeden, rampa çıkmadan ya da motor sıkıştırılmadan kolay kolay fan açmaz. Hararet müşürü motor çıkışında en sıcak noktada ölçüm yapar ve bu ısı değerlendirilir.

Sizin aracınızda fan hep aynı sıcaklıkta açıyor/kapanıyorsa yeterli soğutma sağlanamadığı için uzun süre çalışıyor olabilir. Radyatör, devirdaim vs. bakılması gerek. Farklı sıcaklıklarda açıp/kapanıyorsa müşür, fan rezistansı vb. elektro(meka)nik parçalara bakmak gerekir.


-------------
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB


Mesajı Yazan: damat6
Mesaj Tarihi: 07 Temmuz 2018 Saat 17:16
peki sakaryada adam gibi peugeot servisi önerisi olan varmı....


Mesajı Yazan: Turgut58
Mesaj Tarihi: 22 Temmuz 2018 Saat 18:39
Abi ne yaptınız siz problemin nedenini buldunuz mu aynı sorun benim araçta da var şu an malesef


Mesajı Yazan: by_cadaloz
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2018 Saat 12:53
Sıcak havadan kaynaklı diye düşünüyorum. Su kaçağı emilsyon hatası termostat hatası katalizor vs.. yaptırmadığım masraf kalmadı. 2000 tl den fazla para harcadım. Fan gereksiz şekilde gürültülü çalışıyor. Ben bunu sıcak havaya yoruyorum. 

Başımdan geçen olayı anlatayım.
Şehir içinde iş yerine ( 7 km) gidene kadar hava 38 -40 derecede hararet 90 a çıkıyor ve fan ilk 150 mt de deli gibi çalışmaya başlıyor. Ancak fan 10 dk sürmeden geri normale dönüyor. Hava çok sıcaklarda bunu yaşadım. Yağmurlu bir günde hava 27-30 derecede yine işe giderken hararet normal seyrınde kaltı 90 a geldı ama fan 1 kez olsun acmadı. 

fan çok acınca su eksiltmesi oldu ama fan acmadıgı zaman su azaltması da olmadı. su eksiltme olayını cozemedık. bakmadığımız yer bağlantı değiştirmedik hortum kapak kalmadı. 
lpg komple sökülüp tekrar takıldı yıne de bulamadık. 

Çözüm: Benim gibi sizde para harcamayın. Haftada bir yada 150-200 km de bir suyunu kontrol edin. 


Mesajı Yazan: Cenq08
Mesaj Tarihi: 06 Ağustos 2018 Saat 04:24
hocam havalar sicak ama deneme amaciyla araci calistirdiktan hemen sonra kaloriferi acabilir misin en yuksek derecede, cunku rastladigim soyle bi durum var, normalde sogutma suyunu hizli dolandirmiyor arac, ancak kalorifer acinca hizli dolandirmaya basliyor. Yavas dolasatigi zaman bolgesel olarak suyu cok sicak sanip fan aciyor diye dusunuyorum


Mesajı Yazan: Turgut58
Mesaj Tarihi: 17 Ağustos 2018 Saat 12:07
malesef 308 vti lpg uyum probleminden kaynaklı bu fan acma.deli gibi fan acar araç lpg ye uyumu olmadığı için kendini korumaya alıp aşırı fan aciyor galiba


Mesajı Yazan: fako44
Mesaj Tarihi: 09 Aralık 2019 Saat 12:31
öncelikle selamınaleykum baracım 2010 model peugeot 308 1,6 vti motor aracım sürekli fan açıyor -1 derecede kontak açtığım an açılıyor fan geri kontağı kapattığımda 5 dk kadar fan çalışmaya devam ediyor bunun nedeni nedir bilen varsa yardımc olursanıw sevinirimşimdiden ilginiz için teşekkür ederim.

-------------
fako44


Mesajı Yazan: fako44
Mesaj Tarihi: 09 Aralık 2019 Saat 12:32
birde aracım benzinden tüpe geçerken göğüsleme yapıyor sonra istop ediyor bunuda bir türlü yapamadım

-------------
fako44


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 09 Aralık 2019 Saat 13:19
Orjinalini yazan: fako44 fako44 Yazdı:

öncelikle selamınaleykum baracım 2010 model peugeot 308 1,6 vti motor aracım sürekli fan açıyor -1 derecede kontak açtığım an açılıyor fan geri kontağı kapattığımda 5 dk kadar fan çalışmaya devam ediyor bunun nedeni nedir bilen varsa yardımc olursanıw sevinirimşimdiden ilginiz için teşekkür ederim.

sorun ateşleme sisteminde muhtemelen sistemde bir yada bir kaç parçada arıza varsa motor fan açar sürekli. öncelikle arıza kodlarına baktırmanızı tavsiye ederim. problem olacak nedenler. 

1-bobin - buji
2-eksantirk vanaları ( elektrovana)
3-araçta takılı lpg sistemini markası nedir. 


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: cem0204
Mesaj Tarihi: 09 Aralık 2019 Saat 14:32
Orjinalini yazan: fako44 fako44 Yazdı:

öncelikle selamınaleykum baracım 2010 model peugeot 308 1,6 vti motor aracım sürekli fan açıyor -1 derecede kontak açtığım an açılıyor fan geri kontağı kapattığımda 5 dk kadar fan çalışmaya devam ediyor bunun nedeni nedir bilen varsa yardımc olursanıw sevinirimşimdiden ilginiz için teşekkür ederim.

Geçen haftaya kadar bende bu sorunu yaşadım. Buji ve bobinleri değiştirdik şimdilik düzeldi sorun. Ama başka hataları da görünce araç fan açar. Bilgisayara bağlanıp arızaların tespit edilmesi gerekiyor, o sorunlar çözülünce arıza giderilir diye düşünüyorum.


Mesajı Yazan: mrt0177
Mesaj Tarihi: 14 Şubat 2020 Saat 21:07
s.aleykum arkadaslar bende aranıza yenı  katıldım 2012 model 308 16 vti 120hp arac aldım sorunumu bır turlu cozemedık yardımcı olursanız sevınırım .aracım seyır halındeyken motor arıza lambası yanıyor fan yuksek kademe calısıyor arac devırden dusuyor devırden dusme olayı arar sıra yapıyor motor lambası 3gun sonra kendı kendıne sonuyor 5gun sonra arıza yıne baslıyor ayda 1 su bardaGI SU EKSILTIYOR  bılgısayara bagladıgımızda katalıtık konvektor hatası ve 1 ve 4 goz yakıt sorunu yazıyor katalıtık kon.baktırdık arac temız arac km daha 99binde arac lpgli  tamırcının biri kapak dıyor dıgerı kapak degıl diyor ama arızayı cozemıyorlar

-------------
murat


Mesajı Yazan: Eguneri
Mesaj Tarihi: 19 Şubat 2020 Saat 20:49
aynı sorun bendede var bazen sabah ilk çalıştırmada bile fan direk çalışıyor. Obd cihazımla baktıgımda aldığım hata p0171 ve p2196.bir atkadaş bobin yazmış bobinleri değiştiripte bu atızadan kurtulan varmı?



Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 20 Şubat 2020 Saat 09:52
Arkadaşlar şöyle kısaca bir özet geçeyim. Bende iki 1.6 vti 308 kullandım. 8-9 ay benzinde kullandım malum yakıt fiyatları uçuca lpg geçiş yapmak zorunda kaldım. yoksa benzinde yakıt tüketimi çok iyi aracın. şehir 6,5-7,5 lt arasında değişiyordu. 56 litre benzinle 800-850 km gittiğim bile oldu yazın tabi kışın 700-750 km civarı ancak gidiyordu. Gelelim lpg sıkıntısına bu motorlara lpg uyumlu deil gibi bir çok hurafeler atıyorlar araştırma yapmayan arkadaşlar. Bu motorlara yurt dışında direk lpg li üretimi bile oldu zamanında. Ben aracıma prins technomax taktırdım sıkıntı yaşadımdı evet yaşadım ama eski sahiplerinin aracla pek ilgilenmemişler. fan sorunu yaşadım evet yaşadım ama çözüme hep kendim kavuştum. Lpg işi çok önemli bu motorlarda her kit olmuyor çünkü bazı kitlerin obd desteği bazı özellikleri olmadığı için. Vti motorların yapısı gereği vakum manifoltta çok düşüktür ve bundan dolayı uygun olmayan kitlerde yada yapılan yanlış motaj yanlış ayarlar insanı çileden çıkarabilir. Özelikkle vti motorlar sıcak çalışır ve bu araçlarda yağ önemli bir konu neden derseniz her motor yağının yüksek sıcaklıklarda buharlaşma oranı ve yağlama özelliği aynı deil sebebi ise içindeki katkılardandır. Bunda dolayı araçlarımız yağ eksiltme görülür sebebi budur. Ben bunu motul 5w/30 fe ile minimuna indirdim. İlk yağ değişimde 5000 km 1 litre yağ eksiltmişti. 2 bakım da 500-800 ml. 3 bakımda ise 500 ml indiğini fark ettim. Tabi yağ eksiltmesinin diğer sebebi sürekli yüksek devirde kullanımdan kaynaklı bunu kesinlikle yağ yakma diye alğılamayın yağ yaksa ekzos emisyonda geçemezsiniz. Üsten eksantirikli yeni nesil araçların bir çoğunda yağ eksiltme görebilirsiniz bu normal bir durumdur. Çünkü diğer bir sebebide yenil araçlarda silindir sıkıştırma oranları basınç yüksektir performans için bu tip uygulamalara gidiyorlar. Su eksiltme benim aracımdada vardı ama öyle aman aman deildi ayda yarım likre kadar ancak eksiltme oluyordur. Buda sıkıntı olacak bir durum deildir. Önemli olan aracımıza uygun antifirizi eksik etmemek. Gel gelelim şu fan sorununa benim yaşadığım problmelere. 

1- ilk sebep bujilerden kaynaklı oldu değiştirdim düzeldi. ondan sonrada her iki bakımda bir kesinlikle değiştirdir. 
2-sebep eksantirik elektrovanası kaynaklı oldu. kendi obd arıza tespit cihazı ile hata koduna baktım kesinliştirme içinde peugeot planet 2000 programı ile netleştirdim. Malzeme türkiyede pahalı idi bende aliexresten 120 tl aldım. 6 ay boyunca aracı satana kadar bir sıkıntı olmadı. sıkıntı olan parça 
https://tr.aliexpress.com/item/32977814526.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7b5b63bf56qSKt&algo_pvid=2a359ee8-f291-44e0-8a02-05436153cac7&algo_expid=2a359ee8-f291-44e0-8a02-05436153cac7-8&btsid=0b0a050115821807895383704e41d1&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_" rel="nofollow - https://tr.aliexpress.com/item/32977814526.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7b5b63bf56qSKt&algo_pvid=2a359ee8-f291-44e0-8a02-05436153cac7&algo_expid=2a359ee8-f291-44e0-8a02-05436153cac7-8&btsid=0b0a050115821807895383704e41d1&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

3- diğer sebep kalitesiz yakıttan ötürü benzin enjektörleri tıkanması çok nadir bir durumdur. Ek olarak kesinlikle iki bakımda bir benzin filtresini değiştirin. filtre arka koltuk aldında benzin pompasının yanında. 

4- katalizör erimesinden kaynaklı arıza vermesi. Ben 30000 km lpg kullandım. Sonra kontrol etme fırsatım oldu temizdi önemli olan iyi bir lpg ayarı ile erime sıkıntısı uzun süreler yaşamazsınız ama eninde sonunda olacaktır. Bütün markalar için geçerli. Pahalı bir parça

5- subapların aşınması bu illa lpg araçlarda göreceğiz ama dediğim gibi iyi bir ayar uzun süreler sıkıntı çıkarmaz. Benzinli araçlarda bile karşılaşılan bir durum. fordu olsun opeli olsun renosu olsun karşımıza çıkabiliyor. 

6- bobinler ne kadar sağlam gibi gözükselerde voltaj değerleri zamanla düşüyor. Sonuçta sürekli çalışan bir parça. 

7- aracın eski sahiplerinin biliçsizce motor yıkatması , elektrik sistemi ile oynanması. exnon amerikan park vs. takılması yapılan işlerin bant sar gönder ile yapılması bile bu tip sıkıntılara yol açar. 

8- aracın şarj dinamosu ve akü durumu. konjektörün arızalanması ile düşük veya yüksek voltaj vermesi ile aracın sensör , siğorta kutusu veya bsı kısa devre yaptırması. gibi sebeplar neden olabiliyor. 

Böyle uzun uzun yazdım arkadaşlar kafasına takılan bir sorunuz varsa hala özelden veya buradan yazabilirsiniz. Ek olarak araçlarımızın bakımlarını yaptırırken kesinlikle kaliteli yağ filtresi ve hava filtresi kullanmayı unutmayın eğer yaşadığınız yerde bosch car servisler varsa oradan temin edin yada yetkili bayiden tabi onlar bile işin çakallığı kaçıyorlar piyada orjinal gibi çok fazla fason parça orjinal diye satılıyor. Birde geçmişini bilmediğiniz araşlarda fren diskleri ve balataları kontrol ettirin. Fren hidroliğini ve şanzuman yağını değiştirmeyi unutmayın kesinlikle ömürlük diye bir yağ yoktur. 


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: 42PG493
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2020 Saat 11:20
arkadaslar hayırlı günler, konya da ikamet etmekteyim. 2010 model thp motor 308 cc aracım var benzinli. aracım sabah motor sogukken fan acıyor. işe gidiyorum stop ettiğime 5 dkk kadar susmuyor. eve dönerken tekrar motor soğuk fan acıyor park ediyorum yine 5 dkk susmuyor. termostat değiştiridm 750 tl. usta diyorki buji fan rezitans değildir. güvenemiyorum da amacı benimi kandırmak para kazanmak için. sürekli bilgisayara baglıyor siliyor ama aynı hata devam ediyor. sürekli arac 1-2 kalmalı diyor. arıza neden kaynaklıdır bilen varmıdır ? yardımcı olmanız rica olunur.

Ihsan


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2020 Saat 14:01
Orjinalini yazan: 42PG493 42PG493 Yazdı:

arkadaslar hayırlı günler, konya da ikamet etmekteyim. 2010 model thp motor 308 cc aracım var benzinli. aracım sabah motor sogukken fan acıyor. işe gidiyorum stop ettiğime 5 dkk kadar susmuyor. eve dönerken tekrar motor soğuk fan acıyor park ediyorum yine 5 dkk susmuyor. termostat değiştiridm 750 tl. usta diyorki buji fan rezitans değildir. güvenemiyorum da amacı benimi kandırmak para kazanmak için. sürekli bilgisayara baglıyor siliyor ama aynı hata devam ediyor. sürekli arac 1-2 kalmalı diyor. arıza neden kaynaklıdır bilen varmıdır ? yardımcı olmanız rica olunur.

Ihsan

Merhabalar aramıza hoşgledin. hata kodları ney hocam. eğer yazıları okuydanız muhtemel sebepler belli. araçta lpg yok sizin birde muhtemelen eksantirk yağlayıcı selenoid valflerden kaynaklıdır. ama hata kodlarını söylerseniz daha iyi olur.


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: Karahanbey
Mesaj Tarihi: 03 Ocak 2021 Saat 23:23
Selam bende de 2009  308 comfort var ve  araç daha biz gibiyken yüksek devir fan acıyor  sizin araç düzeldi mi  konuşmak isterim  ( sıfır beşyüz otuz bir  yediyüz yirmi sıfır dört yetmiş bu    ismim ibrahim  


Mesajı Yazan: cooper1.6
Mesaj Tarihi: 23 Eylül 2022 Saat 11:47
Arkadaşlar yapılması gereken herzaman en ucuzdan en pahalıya doğru gitmektir buji bobin enjektörler bunlar fan çalışıyor diye bakılması gereken son yerlerdir. Fan sürekli çalışıyor ise en önce suya bakıcaksınız 1, sonra hararet/fan müşürünü değiştirceksiniz 2 bukadar. zaten bu aşamada yüzde 90 sorun giderilmiş olacak geri kalan yüzde 10 ise termostat radyatör kontrolü devirdaimdir. 
Eğer hala düzelmiyorsa işte ozaman ateşeleme emme manifoldu katalitik konvertör pvc valfi buralara gidilir. Ama önce müşür 


Mesajı Yazan: dogut1
Mesaj Tarihi: 23 Eylül 2022 Saat 22:30
Hocam aynı sorunu yaşamıştım 308 hb aracımda elektrikçi halletmişti sigortadan sonra motor korumaya aldığı için fan çalışyırıyormuş elektrkçiye de baktırmanızı tavsiye ederim


Mesajı Yazan: derdest01
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2022 Saat 00:42
çözüm bulabildiniz mi peki hocam acaba aynı dertten muzdaribim şuan numaranız güncel ise arayıp ko uşmak isterim Kıbrıs'ta yım ben 


Mesajı Yazan: derdest01
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2022 Saat 00:44
.


Mesajı Yazan: derdest01
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2022 Saat 00:47
Orjinalini yazan: dogut1 dogut1 Yazdı:

Hocam aynı sorunu yaşamıştım 308 hb aracımda elektrikçi halletmişti sigortadan sonra motor korumaya aldığı için fan çalışyırıyormuş elektrkçiye de baktırmanızı tavsiye ederim

merhabalar. sigorta tablasındamı problem vardı yoksa sigortanın kendisinde mi acaba?


Mesajı Yazan: rodrunner
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2022 Saat 09:56
Bencede elektrikçiye baktırın. Hemen hemen yaşadığım aynı sorunuda en son elektrikçi düzeltti. Özellikle motor tesisat kablolarındaki bir sıkıntı fan açtırmaya sebep olabiliyor.

-------------
2008 Peugeot 1.6 VTI AL4


Mesajı Yazan: dogut1
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2022 Saat 11:41
Onu tam hatırlamıyorum gercekten ustam elektrikciye götürmüs arabayı orda halledilmişti


Mesajı Yazan: dogut1
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2022 Saat 11:47
Ulaşabilirsin hocam whatsapptan


Mesajı Yazan: Hüseyin001
Mesaj Tarihi: 26 Şubat 2023 Saat 20:45
Merhabalar Soner bey 2013 model 1.6 benzinli vti otomatik 2008 araca en uygun LPG marka ve modeli hangisidir, Kocaeli veya İstanbul'da onerebileceginiz işletme varmı, birde emme manifolduna bakır borularla uzatma yapip emme subap larina kadar gazı götürmeye gerek varmı teşekkür ederim.


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 02 Mart 2023 Saat 17:55
İSNTABULDA CANDAN MÜHENDİSLİK

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net