Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

2015-3008-EAT-6-TİTREME-VURUNTULU VİTES ARIZASI

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 3008
Forum Tanımlaması: Peugeot 3008 üretimine 2009 yılında başlanmış 2017 yılında yeni versiyonu üretilmiştir. 2010 ve 2017 yıllarında Avrupa' da yılın SUV aracı seçilmiştir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=46547
Tarih: 21 Kasım 2018 Saat 01:33
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.01 - http://www.webwizforums.com


Konu: 2015-3008-EAT-6-TİTREME-VURUNTULU VİTES ARIZASI
Mesajı Yazan: RooT_TooR
Konu: 2015-3008-EAT-6-TİTREME-VURUNTULU VİTES ARIZASI
Mesaj Tarihi: 22 Mayıs 2018 Saat 18:02
Sayın üyeler başka bir forumda (herkesçe bilinen) trollük yapmadığım halde, kimseye hakaret etmediğim halde aşağıda bahsettiğim hususları yazdım, onlarca cevap geldi, bahsi geçen yerin (forumun) marka ile arasında nasıl bir ilişki varsa her defasında beni olmadık sebeplerden engelledi, üyeliğimi kapattı, yazdıklarımı sildi. Allah var birgün hesabını soracağım onlara. Forumlarda markaların insiderları olduğuna artık eminim, benim nacizane çabam aşağıda yazdığım durum bilinsin. Çünkü aşağıda göreceğiniz üzere bu sorun sadece bende değil, oldukça çok kişi de yaşanmaya başladı. Ben kendimi açıkca ve dürüstçe ifade ederken, başka bir forumda yine bu nickname ile yazdığımı saklamadan ifade ederken (artık yazamıyorum) çuvalla reklam alan bazı yerlerin karnı doymamış ki; mağduriyetimizi anlattığımız hesaplarımızı iletilerimizi yine eminim o markaların gözetiminde/emirleriyle silmiş sildirmiştir. Mahkemeye git diyeniniz çıkacaktır o da olacak ama pes etmediğimi vazgeçmediğimi görsünler isterim. Konu aşağıdaki gibidir. Umarım burada da diğer tarafta yaşadığımız durumu yaşamayız.

Bahsettiğim forumda açtığım konu linki budur, siteden kaldırdıklarından dolayı google ön bellekten yüklüyorum. Bir sürü cevap geldi konuya ama ana ileti dışındaki tüm iletiler silindi.

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:uixmuMKfZQgJ:https://forum.donanimhaber.com/2015-3008-eat-6-titreme-vuruntulu-vites-gecirme-sorunu--132973769+&cd=1&hl=tr&ct=clnk&gl=tr

Peugeout-3008-eat-6


1. Araç sıfır alındı.

2. Hiçbir kazası yoktur.

3. Alındığından beri yarı kavramadaymış gibi bir titreme vardı, 0 km/saatten kalkarken hissediliyordu ve özellikle durmaya yakın 20 km - 0 km aralığında hissediliyordu. Vites driveda da, manuel modda da ikideyken; km saati 20 km/saati geçer geçmez devir saati vites yükseltmiş gibi 2000 d/d dan 1700 d/d düşüyordu, araç bayılıyordu, bunu başka eat-6 aracı test ettiğimde de izlemledik arıza mıdır bilmem ama hem video da hem burada belirtmek isterim.

4. 4000 km civarlarında direksiyonda, yolcu koltuğundaki yolcunun dahi göreceği şiddette titreme başladı. İlk servis bakımında 5000 km de yol şar https://forum.donanimhaber.com/2015-3008-eat-6-titreme-vuruntulu-vites-gecirme-sorunu--132973769#" rel="nofollow - https://forum.peugeotturkey.com/RTE_textarea.asp?mode=editTopic&ID=603341&CACHE=405#" rel="nofollow - arından dolayı oluyor dedi servis, konunun üstü kapandı. Ama direksiyondaki titreme sona ermedi başlarda 110+ hızlarda vardı sonra 60-70 km lerde de başladı.

5. 9000 km civarında araç vuruntulu vites geçirmeye, yokuşlarda takur tukur sesler çıkarmaya başladı, onlarca defa yolda bıraktı. Yokuşlarda önce bir takırtı geliyordu sonra araç yığılıyor ve gitmiyordu. Bu esnada pat pat sesler çıkarıyor, motor kaput altında ciddi şekilde stop edecekmişçesine sağa sola vuruyordu.

6. 9000 km de servis vuruntuyu ve titremiyi akslara bağladı ve her iki aksımı da garantiden değiştirdiklerini söylediler, değiştirdiklerini söyledikleri akslardan biri pas  https://forum.donanimhaber.com/2015-3008-eat-6-titreme-vuruntulu-vites-gecirme-sorunu--132973769#" rel="nofollow - https://forum.peugeotturkey.com/RTE_textarea.asp?mode=editTopic&ID=603341&CACHE=405#" rel="nofollow - - için de diğeri fabrikadan çıkmış gibi bunu 8 ay sonra fark ettim anladım aşağıda videoda var.

7. Aks değiştikten sonraki hafta araç yine vuruntu yaparak vites geçirmeye, yokuşlarda kalmaya ve kesilmeye başladı, şu an 13500 km de ve halen bu vuruntu ve titremeler devam etmekte. Bu yaz inceleyecekmiş servis.

8. Aracımın fabrika çıkışı plastik olması gereken karter koruma muhafazası metal çıktı (bilmeyenler için orjinali plastiktir ve plastiğin fiyatı metalin 2-3 katı fiyattadır) peugeout genel merkezi ve aldığım bayi karter muhafazasının değiştiğini kabul ettiler, ancak nerede değişmiş bilmiyoruz dediler, telefon kayıtları mevcut.

Bu konu aynı sorunu yaşayan üyeleri bir başlık altın https://forum.donanimhaber.com/2015-3008-eat-6-titreme-vuruntulu-vites-gecirme-sorunu--132973769#" rel="nofollow - https://forum.peugeotturkey.com/RTE_textarea.asp?mode=editTopic&ID=603341&CACHE=405#" rel="nofollow - - da  toplamak amacıyla açılmıştır.





Videoyu kulaklıkla ve bir miktar sesi açarak izleyiniz, daha iyi anlaşılacaktır




Bu durum sadece bende değil, aşağıda linkini verdiğim başka bir kullanıcıya ait videonun yorum kısmında başka biri tarafından da yazılmış yazılmış.

Başka bir kullanıcının videosu




Cevaplar:
Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 23 Mayıs 2018 Saat 09:10
sıfır alınmış bir aracta bunları duymak üzücü ama bir çaresi kesinlikle vardır. Aracı aldığın servis üzeriden çözersen daha çabuk çözüme kavuşacağını düşünüyorum. 3 yılda 13500 km yolmu yaptınız


-------------
106->206->208->207->301->308->3008

Peugeot Araç İlan Platformu https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr Hazırlanmaya devam ediliyor


Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 23 Mayıs 2018 Saat 14:14
Geçmiş olsun. Eat6 genelde çoğu kişinin memnun olduğu bir vites. Hatta ilk şikayeti sizden duyuruyorum desem yeridir. Ama bu kimsede sorun çıkarmayacağı anlamına gelmez. Sonuçta kul yapısı.  Sizin problemi en sağlıklı tüketici hakem heyeti çözer. Anladığım kadarıyla servisin baştan  savma durumu var.  Servisin sattığı  arabanın arkasinda durup gerekeni yapması gerekiyordu. Fransaya mail atabilirsiniz. Yukardan dönüş yaparlarsa daha kolay çözüme ulaşır. 



Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 23 Mayıs 2018 Saat 17:15
geçmiş olsun. araç anladığım kadarıyle 2015 model bir çok sefer aynı problemlerden servise gitmişsiniz. Servis kayıtlarınız duruyorsa düşünmeden hakem heyetine başvurun. Sonuç sıfır aldığınız aracı kullanamamışsınız bile 13500 km deyse. Sonuç piyasadaki bütün markalarda böyle problemlerle karşılaşan çok görüyoruz hocam. Örnek geçen haftalarda ınstagram wolswagen transporter araç 15000 km komple motor yemiş. Adam 2 uğrşaları sonucu hem sosyal medya aracığılıyla hemde şikayetleri sonucunda tekrardan sıfır araç alacağını söyledi.

-------------
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 23 Mayıs 2018 Saat 21:07
Orjinalini yazan: GökhaN GökhaN Yazdı:

sıfır alınmış bir aracta bunları duymak üzücü ama bir çaresi kesinlikle vardır. Aracı aldığın servis üzeriden çözersen daha çabuk çözüme kavuşacağını düşünüyorum. 3 yılda 13500 km yolmu yaptınız


Evet, Gökhan bey sadece 13500 (isterseniz güncel kadran verisini atabilirim) bundan önceki aracımda da 10 yılda 30000 yapmıştım, artık aldığım servisle aynı şehirde değilim. Dün tekrar peugeout tr üzerinden hesabıma girerek yeniden şikayette bulundum. Ciddi bir lakayıtlık var. Tek yol kaldı; mahkeme ama alacak olanlar da bu sorunu bilsin istedim bu yüzden bu konuyu açtım. Hatta TR de bir araç alacaksanız kendinizi zora sokun o aracı bir 6 ay kiralayın sonra karar verin. Ben bu aracın satıldığı dönemde 2 tam otomatik suvdan biri olduğu için aldım. İlk otomatik aracım değil. Aracı almamdaki tek kıstasım aisin marka şanzımanıydı (tam otomatikler sorun çıkarmaz diye düşündüm) ama demek ki hiçbir şeye gözü kapalı güvenmeyeceksin. Ülkedeki tüketiciye bakış açısını zaten biliyordum ama şu yaşadıklarımızla bu kadarda olmaz diyorum. Firmalar parayı alıncaya kadar ilgili sonrasında yüzünüze dahi bakmıyorlar, biz tüketiciler de 2-3 yıl sürecek davalarla uğraşmak istemiyor sineye çekiyoruz. Sonra biz de bir kurban bulup satmaya kalkıyoruz. Markanın bize yaptığını birbirimize yapmaya kalkıyoruz ama ben bu yolu seçmedim. Hukuk yoluna gideceğiz bakalım önümüze ne masallar sunacaklar.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 23 Mayıs 2018 Saat 21:11
Orjinalini yazan: talip206 talip206 Yazdı:

Geçmiş olsun. Eat6 genelde çoğu kişinin memnun olduğu bir vites. Hatta ilk şikayeti sizden duyuruyorum desem yeridir. Ama bu kimsede sorun çıkarmayacağı anlamına gelmez. Sonuçta kul yapısı.  Sizin problemi en sağlıklı tüketici hakem heyeti çözer. Anladığım kadarıyla servisin baştan  savma durumu var.  Servisin sattığı  arabanın arkasinda durup gerekeni yapması gerekiyordu. Fransaya mail atabilirsiniz. Yukardan dönüş yaparlarsa daha kolay çözüme ulaşır. 


Evet ben de alırken aisin marka eat6 nın tam otomatik olması dolayısıyla güvenerek aldım ama bu sorunu benim dışımda yaşayan 3 kişiyle net üzerinden yazıştık aynı sorun var. Ayrıca üstte başka bir kullanıcının videosunu verdim, o videonun yorumlar kısmında aynı sorunu yaşayan yeni kasa eat6 lı araç sahibinin yorumunun üstte fotosu var. Yani bu sorun az değil ve giderek artıyor.

Bakın bu kullanıcının (alttaki videodaki kullanıcı) aracı yeni kasa ve eat6 lı, henüz silkeleme vuruntu yok ama devir dalgalanması mevcut, ancak altta video yorumlarına bakarsanız başka bir kullanıcı da vuruntu ve silkeleme var aynen bendeki gibi. Video yorumlarına yine o üyelere cevap yazdım kendi youtube kanalımdan, ne yapmışlar ne etmişler cevap yazarlarsa buraya da yazarım.

https://www.youtube.com/watch?v=m99ahIiKMCE" rel="nofollow - https://www.youtube.com/watch?v=m99ahIiKMCE


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 23 Mayıs 2018 Saat 21:20
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

geçmiş olsun. araç anladığım kadarıyle 2015 model bir çok sefer aynı problemlerden servise gitmişsiniz. Servis kayıtlarınız duruyorsa düşünmeden hakem heyetine başvurun. Sonuç sıfır aldığınız aracı kullanamamışsınız bile 13500 km deyse. Sonuç piyasadaki bütün markalarda böyle problemlerle karşılaşan çok görüyoruz hocam. Örnek geçen haftalarda ınstagram wolswagen transporter araç 15000 km komple motor yemiş. Adam 2 uğrşaları sonucu hem sosyal medya aracığılıyla hemde şikayetleri sonucunda tekrardan sıfır araç alacağını söyledi.


Dava açacağım hatta direkt avukat tutup açacağım.
Ancak size ilginç olan bir şeyi belirteyim, ben de ismini vermek istemediğim 9 yıldır üyesi olduğum (hesabımı komple kapattılar orada da bu nick name ile yazıyordum) bir forumda yaşadığım sorunları yazdım ve marka temsilcisi olduğunu düşündüğüm gece gündüz 3008 kısmında yazan bazı şahıslar beni itibarsızlaştırmaya kalktı, yani markalar sosyal medyaya insederlarını salmış pervasızca markaları savunuyorlar. Nefesimiz yettiğince bunu ispatta ettim, eminim burayı da okuyorlardır marka ve sosyal medya pr çalışanları. Yani demek istediğim şu; o kadar pervasızlaşmış ki birileri insanların nette dahi sorunları ifade etmesini engelliyorlar. 


Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2018 Saat 14:22
Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

Orjinalini yazan: GökhaN GökhaN Yazdı:

sıfır alınmış bir aracta bunları duymak üzücü ama bir çaresi kesinlikle vardır. Aracı aldığın servis üzeriden çözersen daha çabuk çözüme kavuşacağını düşünüyorum. 3 yılda 13500 km yolmu yaptınız


Evet, Gökhan bey sadece 13500 (isterseniz güncel kadran verisini atabilirim) bundan önceki aracımda da 10 yılda 30000 yapmıştım, artık aldığım servisle aynı şehirde değilim. Dün tekrar peugeout tr üzerinden hesabıma girerek yeniden şikayette bulundum. Ciddi bir lakayıtlık var. Tek yol kaldı; mahkeme ama alacak olanlar da bu sorunu bilsin istedim bu yüzden bu konuyu açtım. Hatta TR de bir araç alacaksanız kendinizi zora sokun o aracı bir 6 ay kiralayın sonra karar verin. Ben bu aracın satıldığı dönemde 2 tam otomatik suvdan biri olduğu için aldım. İlk otomatik aracım değil. Aracı almamdaki tek kıstasım aisin marka şanzımanıydı (tam otomatikler sorun çıkarmaz diye düşündüm) ama demek ki hiçbir şeye gözü kapalı güvenmeyeceksin. Ülkedeki tüketiciye bakış açısını zaten biliyordum ama şu yaşadıklarımızla bu kadarda olmaz diyorum. Firmalar parayı alıncaya kadar ilgili sonrasında yüzünüze dahi bakmıyorlar, biz tüketiciler de 2-3 yıl sürecek davalarla uğraşmak istemiyor sineye çekiyoruz. Sonra biz de bir kurban bulup satmaya kalkıyoruz. Markanın bize yaptığını birbirimize yapmaya kalkıyoruz ama ben bu yolu seçmedim. Hukuk yoluna gideceğiz bakalım önümüze ne masallar sunacaklar.


baya az kullanmışınız benim 3008 de Auto6R şanzıman var vites geçişi haricinde memnunum. Genelde hepimiz ugraşmak istemiyoruz ama bu sorun başka dava açın sonuçta teknolojik bir sistem sorunda gözle görülüyor davanın karşılığını alacağınıza inanıyorum. Bizim forumdada Peugeot ya övgüler yağdırmayan çalışan bir topluluk yok genel itibariyle sorunları çözmeye ve bilgilendirmeye çalışıyoruz


-------------
106->206->208->207->301->308->3008

Peugeot Araç İlan Platformu https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr Hazırlanmaya devam ediliyor


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2018 Saat 18:28
Orjinalini yazan: GökhaN GökhaN Yazdı:

Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

Orjinalini yazan: GökhaN GökhaN Yazdı:

sıfır alınmış bir aracta bunları duymak üzücü ama bir çaresi kesinlikle vardır. Aracı aldığın servis üzeriden çözersen daha çabuk çözüme kavuşacağını düşünüyorum. 3 yılda 13500 km yolmu yaptınız


Evet, Gökhan bey sadece 13500 (isterseniz güncel kadran verisini atabilirim) bundan önceki aracımda da 10 yılda 30000 yapmıştım, artık aldığım servisle aynı şehirde değilim. Dün tekrar peugeout tr üzerinden hesabıma girerek yeniden şikayette bulundum. Ciddi bir lakayıtlık var. Tek yol kaldı; mahkeme ama alacak olanlar da bu sorunu bilsin istedim bu yüzden bu konuyu açtım. Hatta TR de bir araç alacaksanız kendinizi zora sokun o aracı bir 6 ay kiralayın sonra karar verin. Ben bu aracın satıldığı dönemde 2 tam otomatik suvdan biri olduğu için aldım. İlk otomatik aracım değil. Aracı almamdaki tek kıstasım aisin marka şanzımanıydı (tam otomatikler sorun çıkarmaz diye düşündüm) ama demek ki hiçbir şeye gözü kapalı güvenmeyeceksin. Ülkedeki tüketiciye bakış açısını zaten biliyordum ama şu yaşadıklarımızla bu kadarda olmaz diyorum. Firmalar parayı alıncaya kadar ilgili sonrasında yüzünüze dahi bakmıyorlar, biz tüketiciler de 2-3 yıl sürecek davalarla uğraşmak istemiyor sineye çekiyoruz. Sonra biz de bir kurban bulup satmaya kalkıyoruz. Markanın bize yaptığını birbirimize yapmaya kalkıyoruz ama ben bu yolu seçmedim. Hukuk yoluna gideceğiz bakalım önümüze ne masallar sunacaklar.


baya az kullanmışınız benim 3008 de Auto6R şanzıman var vites geçişi haricinde memnunum. Genelde hepimiz ugraşmak istemiyoruz ama bu sorun başka dava açın sonuçta teknolojik bir sistem sorunda gözle görülüyor davanın karşılığını alacağınıza inanıyorum. Bizim forumdada Peugeot ya övgüler yağdırmayan çalışan bir topluluk yok genel itibariyle sorunları çözmeye ve bilgilendirmeye çalışıyoruz

Eyvallah sağolun Gökhan Bey, bugün merkezden şikayet ettiğim akslarla ilgili aradılar, sözde araştırmışlar aks seri nolarına bakmışlar güya orjinalmiş; "onlarda anlamamış neden paslandığını (7 ayda)" önümüzdeki ay servise çağırıyorlar, çözeceklermiş. Lakin ben parça parça bana elli bahane uydurarak geçiştirmelerini istemiyorum, toptan harekete geçeceğim artık derdim paslanan aks ve orjinal çıkmayan karter muhafazası değil, artık konu izzeti nefis meselesi


Mesajı Yazan: pusutr
Mesaj Tarihi: 26 Mayıs 2018 Saat 18:17
Videoyu izledim. Gergi rulmanında salınım var. Tak tak sesi ondan geliyor ihtimali yüksek. alternatör kasnağı ve gergi rulmanı ile beraber alternatör kayışı değişirse tak tak sesinden büyük ihtimalle kurtulursunuz.


Mesajı Yazan: kngkeskin
Mesaj Tarihi: 26 Mayıs 2018 Saat 19:22
ben aracı nereden aldığınızı ve hangi servise gösterdiğinizi çok merak ettim söylerseniz memnun olurum. Teşekkürler

-------------
3008 GTline


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 28 Mayıs 2018 Saat 19:15
Orjinalini yazan: pusutr pusutr Yazdı:

Videoyu izledim. Gergi rulmanında salınım var. Tak tak sesi ondan geliyor ihtimali yüksek. alternatör kasnağı ve gergi rulmanı ile beraber alternatör kayışı değişirse tak tak sesinden büyük ihtimalle kurtulursunuz.

Hocam şimdi işin garibi şöyle bir durum var; videoda izlediğiniz aracın motorunun titreyerek çalışması, vites "N" deyken ve sabit dururken çekildi. Ama şu ayrıntıya dikkat; motor sürekli böyle çalışmıyor, araç yokuş çıkarken saçma sapan şekilde vitesi üçe atınca ya da üçten ikiye düşünce önce bir takırtı geliyor, araç titremeye, vuruntu yaparak ilerlemeye başlıyor. Bu takırtı bayağı caddede duyulacak şiddette sonra araba kesiliyor "paf paf paf" diye sanki bir hava pompası gibi ses çıkarıyor, sonra ben kenara çekip kaputu açıyorum, motor bu şekilde titriyor takribi 10 dk sonra eski rölantisine dönüyor. Yani ben sorunun motorda değil şanzımanda olduğunu, motorun titremesinin ikincil sonuç olduğunu düşünüyorum, sonuçta düz araçta debriyaj kaçırırsa araç stop etme noktasına gelirse motor titrer. Bu da öyle bir şey.

Aracı işlerim dolayısıyla en son arızadan beri götüremedim servise, zaten oldukça soğudum araçtan da markadan da. Servise geçen yaz aksları değiştiklerinden beri ara ara bu arızayı yaşamama rağmen gitmedim, son raddesine gelsin istiyorum. Haziran içinde servise bırakacağıma dair genel merkezle görüştük. Ama bugün pejo adına aracı bir kuruluş aradı aracımı hiç görmeden egzantrik mili kasnağımın eskidiğini yıprandığını söyleyerek beni servise davet etti yani garip durumlar oluyor ama çözemedim ne iştir. Durduk yere sorunum başka bir şeyken arayıp egzantrik mili kasnağınız yıpranmış servise gelin 3 saatte değiştiririz dediler. Aracı görmeden nasıl karar verdiniz egzantrik mili kasnağımın eskidiğine,yıprandığına, diye sordum cevap yok; muhakkak ki ya youtbedeki videoyu izlediler ya da burayı okuyorlar. Araştırdığıma göre egzantrik mili kasnağı değişince triger felanda değişiyormuş, hem motorun sanırım üst blok kapağı da açılmış oluyor. Bu nasıl bir saçmalıktır anlamadım araç daha 13.750 km de. Aldığıma alacağıma pişman oldum.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 28 Mayıs 2018 Saat 19:22
İlk mesajda daha önce yaşadığım bazı durumlarla ilgili açıklama yaptım, araç ile ilgili değil, derdimizi anlattığımız ismi lazım olmayan bazı  mecralarda neler yaşadığımızla ilgili, ifade ettim. Siz de yeni üye olmuşunuz, o sebeple aracımı nereden aldığımı ve en son akslarımın nerede değiştiğini buraya yazmayacağım. Sadece forum adminleri sorarsa bir güven problemi varsa forum adminlerine plakamı, aracımı nereden aldığımı, aksların nerede değiştiğini, aracın güncel fotoların pm olarak atarım. Ama direkt konuya gelip (hem de daha yeni üye olarak) bana bunu sormanız bende şüphe uyandırdı. Bu hususta söyleyeceklerim bu kadardır. 


Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 29 Mayıs 2018 Saat 04:01
Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

İlk mesajda daha önce yaşadığım bazı durumlarla ilgili açıklama yaptım, araç ile ilgili değil, derdimizi anlattığımız ismi lazım olmayan bazı  mecralarda neler yaşadığımızla ilgili, ifade ettim. Siz de yeni üye olmuşunuz, o sebeple aracımı nereden aldığımı ve en son akslarımın nerede değiştiğini buraya yazmayacağım. Sadece forum adminleri sorarsa bir güven problemi varsa forum adminlerine plakamı, aracımı nereden aldığımı, aksların nerede değiştiğini, aracın güncel fotoların pm olarak atarım. Ama direkt konuya gelip (hem de daha yeni üye olarak) bana bunu sormanız bende şüphe uyandırdı. Bu hususta söyleyeceklerim bu kadardır. 
Şüphe uyandıracak birşey yok bence.  Üyelik tarihi yeni olabilir fakat sizden sonra üyelik açmamış. Ismine tiklarsaniz daha onceki yazdığı mesajlari aratabilir sorduğu soruları görebilirsiniz. Kendisinin de yeni 3008 sahibi olduğunu görebilirsiniz. Aracın nerden alındığını sorması gayet normal bence.


Mesajı Yazan: pusutr
Mesaj Tarihi: 29 Mayıs 2018 Saat 09:33
Orjinalini yazan: talip206 talip206 Yazdı:

Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

İlk mesajda daha önce yaşadığım bazı durumlarla ilgili açıklama yaptım, araç ile ilgili değil, derdimizi anlattığımız ismi lazım olmayan bazı  mecralarda neler yaşadığımızla ilgili, ifade ettim. Siz de yeni üye olmuşunuz, o sebeple aracımı nereden aldığımı ve en son akslarımın nerede değiştiğini buraya yazmayacağım. Sadece forum adminleri sorarsa bir güven problemi varsa forum adminlerine plakamı, aracımı nereden aldığımı, aksların nerede değiştiğini, aracın güncel fotoların pm olarak atarım. Ama direkt konuya gelip (hem de daha yeni üye olarak) bana bunu sormanız bende şüphe uyandırdı. Bu hususta söyleyeceklerim bu kadardır. 
Şüphe uyandıracak birşey yok bence.  Üyelik tarihi yeni olabilir fakat sizden sonra üyelik açmamış. Ismine tiklarsaniz daha onceki yazdığı mesajlari aratabilir sorduğu soruları görebilirsiniz. Kendisinin de yeni 3008 sahibi olduğunu görebilirsiniz. Aracın nerden alındığını sorması gayet normal bence.

Arkadaş yaşadığı sorunlardan dolayı sıkılmış. Herkese şüphe ile yaklaşmasına sebep olmuş.
Bu tarz sorular bu forumda sıklıkla sorulan sorular ki; bunun amacı ben de o servise gitmeyeyim ve/veya belki bir tanıdığım çıkar sizi yönlendiririm gibi..
Ama tabi direk nereden aldınız tşk yazması dedektifçe bir soru gibi algılanmasına sebep oluyor.


Öte yandan, bu tak tak sesini benim araçta da yaşadım ve bahsettiğim parçaları değiştirerek bu sesten kurtuldum. Zaten gatesin sitesinde de aşırı salınımın sebepleri ve değişmesi gereken parçalar yazıyor.{ https://www.gatestechzone.com/tr/sorun-tanisi/aksesuar-kayisi-tahrik-sistemi/gergisi-ariza-belirtileri" rel="nofollow - https://www.gatestechzone.com/tr/sorun-tanisi/aksesuar-kayisi-tahrik-sistemi/gergisi-ariza-belirtileri
7.numaralı makale..}
Sizin araçtaki diğer sarsıntı vs sorun muhtemelen şanzımandan kaynaklıdır belki de enjektör sorunu da çıkabilir. İyice araştırılması lazım.

Paslı aksın tek açıklaması, yanlış depolamadan kaynaklanıyordur bence. Muhtemelen uzun süre ıslak kalmış ve pas biriktirmiştir. Bunu da sizin araca monte edilmesi yanlış, fabrikaya iade edilmesi gerekirdi. Bu da servisin ayıbı.

Umarım en kısa zamanda aracınızdaki sorunlardan kurtulur, güle güle keyifle binersiniz..


Mesajı Yazan: KILIÇ
Mesaj Tarihi: 29 Mayıs 2018 Saat 14:56
Öncelikle geçmiş olsun. Sırf bu tür sorunlarla uğraşmamak için dünya para verip de sıfır araç alıp bunlarla karşılaşmak gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Ama açıkçası bana çok samimi gelmediniz. Ne adınız var ne soyadınız. e-mailiniz bile sırf siteye üye olmak için alınmış gibi. Hangi bayiden aldınız falan neden bunları yazmıyorsunuz ki. Hiç değilse o bayiden alacak arkadaşlarımız için referans olur bu. Diğer arkadaşı suçlamanız da hiç hoş olmamış gerçekten. 

-------------
2011 Clio SW Gümüş
2010 207 Millesim Opsiden Siyah
2005 Opel Corsa Lila
2000 Clio sümbül Gri
2003 307 XT Lacivert
2004 Palio Go Kırmızı
2005 307 XR Gri
2006 206 Desing Kum gri
2003 c3 Kırmızı


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 29 Mayıs 2018 Saat 17:09
Orjinalini yazan: KILIÇ KILIÇ Yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun. Sırf bu tür sorunlarla uğraşmamak için dünya para verip de sıfır araç alıp bunlarla karşılaşmak gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Ama açıkçası bana çok samimi gelmediniz. Ne adınız var ne soyadınız. e-mailiniz bile sırf siteye üye olmak için alınmış gibi. Hangi bayiden aldınız falan neden bunları yazmıyorsunuz ki. Hiç değilse o bayiden alacak arkadaşlarımız için referans olur bu. Diğer arkadaşı suçlamanız da hiç hoş olmamış gerçekten. 

Bakın beyfendi size pm attım, pm olarak attıklarımı buraya yazmıyorsam adımı soyadımı yazmıyorsam hepimiz için iyidir/daha sağlıklıdır. Size attığım kişisel bilgilerimi burada paylaşmazsanız sevinirim. Beni kişisel bilgilerimi vermek zorunda bırakmanız da ayrı bir durum eğer yalan söylüyorsam pejo türkiye ya da onun ne kadar işbirlikçisi varsa beni dava etsin mağdur olan bizken, sorunumuzu onlarca defa paylaşmışken bir de üstüne yalancı mısın sen demeniz böyle itham etmeniz inanın insanı çıldırtıyor. Daha bugün araç iki defa yerinden kalkmadı d ye takıyorum gitmiyor r ye takıyorum gitmiyor. 


Yine dayanamadım yazıyorum kimsenin hakkına girmemek için yazmadığım bayiyi felan yazıyorum. Araçtaki kronik sorundan bayi mi sorumlu?

Araç sivas ofz pejodan alındı.
Aracın karter korumasının orjinal olmadığını kabul etti aldığım bayi
onlarda şaşırdı. İsterseniz telefon konuşması kayıtlarını size pm olarak atarım,
Akslar ankara fatih pejoda değişti.

Hatta dün beni egzantik mili kasnağı değişecek diye aradılar istersen onunda telefon kaydını atarım bunları atmıyorsam açacağım davada sorun yaratmasın diyedir.

Diğer verdiğim bilgileri buraya yazmayınız lütfen.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 29 Mayıs 2018 Saat 17:21
Orjinalini yazan: pusutr pusutr Yazdı:

Orjinalini yazan: talip206 talip206 Yazdı:

Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

İlk mesajda daha önce yaşadığım bazı durumlarla ilgili açıklama yaptım, araç ile ilgili değil, derdimizi anlattığımız ismi lazım olmayan bazı  mecralarda neler yaşadığımızla ilgili, ifade ettim. Siz de yeni üye olmuşunuz, o sebeple aracımı nereden aldığımı ve en son akslarımın nerede değiştiğini buraya yazmayacağım. Sadece forum adminleri sorarsa bir güven problemi varsa forum adminlerine plakamı, aracımı nereden aldığımı, aksların nerede değiştiğini, aracın güncel fotoların pm olarak atarım. Ama direkt konuya gelip (hem de daha yeni üye olarak) bana bunu sormanız bende şüphe uyandırdı. Bu hususta söyleyeceklerim bu kadardır. 
Şüphe uyandıracak birşey yok bence.  Üyelik tarihi yeni olabilir fakat sizden sonra üyelik açmamış. Ismine tiklarsaniz daha onceki yazdığı mesajlari aratabilir sorduğu soruları görebilirsiniz. Kendisinin de yeni 3008 sahibi olduğunu görebilirsiniz. Aracın nerden alındığını sorması gayet normal bence.

Arkadaş yaşadığı sorunlardan dolayı sıkılmış. Herkese şüphe ile yaklaşmasına sebep olmuş.
Bu tarz sorular bu forumda sıklıkla sorulan sorular ki; bunun amacı ben de o servise gitmeyeyim ve/veya belki bir tanıdığım çıkar sizi yönlendiririm gibi..
Ama tabi direk nereden aldınız tşk yazması dedektifçe bir soru gibi algılanmasına sebep oluyor.


Öte yandan, bu tak tak sesini benim araçta da yaşadım ve bahsettiğim parçaları değiştirerek bu sesten kurtuldum. Zaten gatesin sitesinde de aşırı salınımın sebepleri ve değişmesi gereken parçalar yazıyor.{ https://www.gatestechzone.com/tr/sorun-tanisi/aksesuar-kayisi-tahrik-sistemi/gergisi-ariza-belirtileri" rel="nofollow - https://www.gatestechzone.com/tr/sorun-tanisi/aksesuar-kayisi-tahrik-sistemi/gergisi-ariza-belirtileri
7.numaralı makale..}
Sizin araçtaki diğer sarsıntı vs sorun muhtemelen şanzımandan kaynaklıdır belki de enjektör sorunu da çıkabilir. İyice araştırılması lazım.

Paslı aksın tek açıklaması, yanlış depolamadan kaynaklanıyordur bence. Muhtemelen uzun süre ıslak kalmış ve pas biriktirmiştir. Bunu da sizin araca monte edilmesi yanlış, fabrikaya iade edilmesi gerekirdi. Bu da servisin ayıbı.

Umarım en kısa zamanda aracınızdaki sorunlardan kurtulur, güle güle keyifle binersiniz..

Yani gerçekten arabadan felan vaz geçtim inanın vaz geçtim, sizin gibi beni anlayan insanlarla karşılaşmak beni gerçekten rahatlatıyor. Teşekkür ediyorum anlayışınız için. Üstteki üyeden neden şüphe ettiğimi de yazayım da herkesin aklında şüphe kalmasın. 

Bu konuya girmek istemezdim çünkü bu konu burayı ilgilendirmiyor, ilk mesajda bir link verdim, o link ismini buraya yazmayacağım bir forumda onlarca defa açtığım ve derdimi anlattığım bir foruma ait. O forumda 3 defa hesabımı kapattılar, benim güvenirlilik konusundan bir derdim olsa kalkıp burada "başka bir forumda beni attılar" demem, nitekim beni atmadılar bildiğin kasıtlı, taraflı bir şekilde pejo konusunda yazdığım tüm iletilerimi sildiler, hesaplarımı kapattılar inatla yeniden açtım yeniden yazdım yine kapattılar. Bu süreçte bazı garip üyeler gelip benden anlamsız şeyler istedi, ruhsat fotosu vs. bu üyede benden aldığım yeri felan sorunca yine benzer kasıtlı operasyonun parçası olduğunu düşündüğümden şüphe ettim. Şimdi siz diyeceksiniz bir sebebi vardır atılmanızın. Yok kardeşim gerçekten sebebi yok, biri çıktı benden ruhsat fotosu istedi, biri başka bir şey istedi ruhsatımın fotosunu neden paylaşayım! Diyeceğim şudur; ilk iletide de yazdım, pejo şimdiye dek şikayetlerimi ciddiye almadı sosyal medyada yazdıktan hemen sonra arandım bana öyle çözüm yolu sundular (çözüm felan da yok aslında garanti bitene kadar sallıyorlar).

Abartıyorsun diyenlere cevabım şudur.

Tanımadığım bir şahıs ekşi sözlükte başlık açmış kardeşine sattığı 3008 durduğu yerde yanmış, yanmanın sebebi serviste takılan alarm. Adama diyorlar ki sosyal medyada yazdıklarını sil aracını tamir edelim, karşımızdaki adamlar böyle adamlar. Abarttığımı düşünenler baksın

https://eksisozluk.com/29-mayis-2018-peugeot-rezaleti--5669051


Mail adresimden de rahatsız olmuşsunuz açıkca onu da yazaıyorum merak eden üyeler için pejopismanliktir@gmail.com sizce bu kadar rezilliği yaşadıktan sonra başka nasıl bir mail adresi alabilirdim


Mesajı Yazan: KILIÇ
Mesaj Tarihi: 30 Mayıs 2018 Saat 11:51
Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

Orjinalini yazan: KILIÇ KILIÇ Yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun. Sırf bu tür sorunlarla uğraşmamak için dünya para verip de sıfır araç alıp bunlarla karşılaşmak gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Ama açıkçası bana çok samimi gelmediniz. Ne adınız var ne soyadınız. e-mailiniz bile sırf siteye üye olmak için alınmış gibi. Hangi bayiden aldınız falan neden bunları yazmıyorsunuz ki. Hiç değilse o bayiden alacak arkadaşlarımız için referans olur bu. Diğer arkadaşı suçlamanız da hiç hoş olmamış gerçekten. 

Bakın beyfendi size pm attım, pm olarak attıklarımı buraya yazmıyorsam adımı soyadımı yazmıyorsam hepimiz için iyidir/daha sağlıklıdır. Size attığım kişisel bilgilerimi burada paylaşmazsanız sevinirim. Beni kişisel bilgilerimi vermek zorunda bırakmanız da ayrı bir durum eğer yalan söylüyorsam pejo türkiye ya da onun ne kadar işbirlikçisi varsa beni dava etsin mağdur olan bizken, sorunumuzu onlarca defa paylaşmışken bir de üstüne yalancı mısın sen demeniz böyle itham etmeniz inanın insanı çıldırtıyor. Daha bugün araç iki defa yerinden kalkmadı d ye takıyorum gitmiyor r ye takıyorum gitmiyor. 


Yine dayanamadım yazıyorum kimsenin hakkına girmemek için yazmadığım bayiyi felan yazıyorum. Araçtaki kronik sorundan bayi mi sorumlu?

Araç sivas ofz pejodan alındı.
Aracın karter korumasının orjinal olmadığını kabul etti aldığım bayi
onlarda şaşırdı. İsterseniz telefon konuşması kayıtlarını size pm olarak atarım,
Akslar ankara fatih pejoda değişti.

Hatta dün beni egzantik mili kasnağı değişecek diye aradılar istersen onunda telefon kaydını atarım bunları atmıyorsam açacağım davada sorun yaratmasın diyedir.

Diğer verdiğim bilgileri buraya yazmayınız lütfen.

Kusura bakmayın özür dilerim yanlış anlaşıldım galiba. Bunu pm den de siz bildirdim arkadaşlarda görmesi için buradan da yazıyorum. Ben sizi yalancılıkla suçlamadım. Aracınızdaki sorun kesinlikle kronik bir sorun değil kronik olsa bile bunu  çözmek bayinin sorumluluğunda malı kimden aldıysanız hatasını sorununda onun çözmesi gerekli sonuçta. Bundan dolayıdır ki bayinin hangisi olduğunu hem ben  hemde sizin şüphe ile yaklaştığınız bayinin elemanı gibi gördüğünüz diğer arkadaşımın sormasını sebebi  ilerde o bayiden araç alacak arkadaşlar veya aracının bakımını yaptıracak arkadaşlar daha dikkatli olur amacı ile yazıldı. Sıfır aldığınız araçla sorun yaşamanız herkese şüphe ile yaklaşacağınız anlamına gelmez. İsmini soyisminiz aracınızın plakası vs bunlar beni zerre kadar ilgilendirmiyor.
Tekrar söylüyorum en az sizin kadar yaşadıgını duruma üzüldüm. İnşallah bir an önce aracınızdaki sorunlar halledilir.


-------------
2011 Clio SW Gümüş
2010 207 Millesim Opsiden Siyah
2005 Opel Corsa Lila
2000 Clio sümbül Gri
2003 307 XT Lacivert
2004 Palio Go Kırmızı
2005 307 XR Gri
2006 206 Desing Kum gri
2003 c3 Kırmızı


Mesajı Yazan: pusutr
Mesaj Tarihi: 30 Mayıs 2018 Saat 12:24
Ekşi sözlükteki entryleri okuduktan sonra, e sizin araç en azından çalışıyor dedim kendi kendime :)

Şaka bir yana, bu tarz sorunlar her markada olabilir. Fakat marka sahibi, bakım onarım yedek parça temini konusunda titiz olmak zorunda. Burada alınan  ürün 100 200tl lik bir ürün değil. İnsan boğazından kesip belki kredi çekip bi dünya borçlanıp şu fani dünyada az mutlu olmak istiyor. Değil 100bin tl 40bin tl bile büyük para artık, bizim gbi insanların gözünde.

Ben de olsam, kişisel kimliğimi gizli tutardım. Sebebi, günümüzde bazı markaların mafyavari çalışmasıdır. Bunun da sebebi Hak hukuk adalet eksikliğidir.

Konu ile bi miktar alakası olan başımdan geçmiş bir olayı sizinle paylaşmak isterim.
Eskiden ünv. öğrencisi iken bir adep ps1 aldım. Arızalı çıktı. Satıcı da para iadesi ya da ürün değişimi hiç birini kabul etmedi. Sanayi ve ticaret bakanlığı tüketici hak. md ne mektup yazdım, 14 gün sonra falan işyeri sahibi sorgusuz sualsiz para iadesi yaptı bana. Çünkü Tüketici mahkeme heyeti yüklü bir miktar cezayla tehdit etmişlerdi.
Şu anda da sanayi ve tic. bakanlığı bu tarz yaptırım uygulasa, eminim ki hiç bir kurum müşterisine mafyavari yaklaşamayacaktır.

Sonuç olarak, aracımı çok seviyorum ama bir gün sıfır araç alacak param olunca, peugeot almayacağım.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 30 Mayıs 2018 Saat 16:17
Orjinalini yazan: KILIÇ KILIÇ Yazdı:

Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

Orjinalini yazan: KILIÇ KILIÇ Yazdı:

Öncelikle geçmiş olsun. Sırf bu tür sorunlarla uğraşmamak için dünya para verip de sıfır araç alıp bunlarla karşılaşmak gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Ama açıkçası bana çok samimi gelmediniz. Ne adınız var ne soyadınız. e-mailiniz bile sırf siteye üye olmak için alınmış gibi. Hangi bayiden aldınız falan neden bunları yazmıyorsunuz ki. Hiç değilse o bayiden alacak arkadaşlarımız için referans olur bu. Diğer arkadaşı suçlamanız da hiç hoş olmamış gerçekten. 

Bakın beyfendi size pm attım, pm olarak attıklarımı buraya yazmıyorsam adımı soyadımı yazmıyorsam hepimiz için iyidir/daha sağlıklıdır. Size attığım kişisel bilgilerimi burada paylaşmazsanız sevinirim. Beni kişisel bilgilerimi vermek zorunda bırakmanız da ayrı bir durum eğer yalan söylüyorsam pejo türkiye ya da onun ne kadar işbirlikçisi varsa beni dava etsin mağdur olan bizken, sorunumuzu onlarca defa paylaşmışken bir de üstüne yalancı mısın sen demeniz böyle itham etmeniz inanın insanı çıldırtıyor. Daha bugün araç iki defa yerinden kalkmadı d ye takıyorum gitmiyor r ye takıyorum gitmiyor. 


Yine dayanamadım yazıyorum kimsenin hakkına girmemek için yazmadığım bayiyi felan yazıyorum. Araçtaki kronik sorundan bayi mi sorumlu?

Araç sivas ofz pejodan alındı.
Aracın karter korumasının orjinal olmadığını kabul etti aldığım bayi
onlarda şaşırdı. İsterseniz telefon konuşması kayıtlarını size pm olarak atarım,
Akslar ankara fatih pejoda değişti.

Hatta dün beni egzantik mili kasnağı değişecek diye aradılar istersen onunda telefon kaydını atarım bunları atmıyorsam açacağım davada sorun yaratmasın diyedir.

Diğer verdiğim bilgileri buraya yazmayınız lütfen.

Kusura bakmayın özür dilerim yanlış anlaşıldım galiba. Bunu pm den de siz bildirdim arkadaşlarda görmesi için buradan da yazıyorum. Ben sizi yalancılıkla suçlamadım. Aracınızdaki sorun kesinlikle kronik bir sorun değil kronik olsa bile bunu  çözmek bayinin sorumluluğunda malı kimden aldıysanız hatasını sorununda onun çözmesi gerekli sonuçta. Bundan dolayıdır ki bayinin hangisi olduğunu hem ben  hemde sizin şüphe ile yaklaştığınız bayinin elemanı gibi gördüğünüz diğer arkadaşımın sormasını sebebi  ilerde o bayiden araç alacak arkadaşlar veya aracının bakımını yaptıracak arkadaşlar daha dikkatli olur amacı ile yazıldı. Sıfır aldığınız araçla sorun yaşamanız herkese şüphe ile yaklaşacağınız anlamına gelmez. İsmini soyisminiz aracınızın plakası vs bunlar beni zerre kadar ilgilendirmiyor.
Tekrar söylüyorum en az sizin kadar yaşadıgını duruma üzüldüm. İnşallah bir an önce aracınızdaki sorunlar halledilir.

Zorlu bir süreçten geçtiğimden ben de cümlelerimi tartmadan yazmış olabilirim, bu manada ben de yanlış anlaşılmış olabilirim bu sebeple bir yanlış anlaşmayı da tetiklemiş olabilir, bu bağlam da ben de sizden ve diğer arkadaştan özür dilerim. Size pm olarak yazdım zaten teşekkür ederim anlayışınız için.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 30 Mayıs 2018 Saat 16:22
Orjinalini yazan: pusutr pusutr Yazdı:

Ekşi sözlükteki entryleri okuduktan sonra, e sizin araç en azından çalışıyor dedim kendi kendime :)

Şaka bir yana, bu tarz sorunlar her markada olabilir. Fakat marka sahibi, bakım onarım yedek parça temini konusunda titiz olmak zorunda. Burada alınan  ürün 100 200tl lik bir ürün değil. İnsan boğazından kesip belki kredi çekip bi dünya borçlanıp şu fani dünyada az mutlu olmak istiyor. Değil 100bin tl 40bin tl bile büyük para artık, bizim gbi insanların gözünde.

Ben de olsam, kişisel kimliğimi gizli tutardım. Sebebi, günümüzde bazı markaların mafyavari çalışmasıdır. Bunun da sebebi Hak hukuk adalet eksikliğidir.

Konu ile bi miktar alakası olan başımdan geçmiş bir olayı sizinle paylaşmak isterim.
Eskiden ünv. öğrencisi iken bir adep ps1 aldım. Arızalı çıktı. Satıcı da para iadesi ya da ürün değişimi hiç birini kabul etmedi. Sanayi ve ticaret bakanlığı tüketici hak. md ne mektup yazdım, 14 gün sonra falan işyeri sahibi sorgusuz sualsiz para iadesi yaptı bana. Çünkü Tüketici mahkeme heyeti yüklü bir miktar cezayla tehdit etmişlerdi.
Şu anda da sanayi ve tic. bakanlığı bu tarz yaptırım uygulasa, eminim ki hiç bir kurum müşterisine mafyavari yaklaşamayacaktır.

Sonuç olarak, aracımı çok seviyorum ama bir gün sıfır araç alacak param olunca, peugeot almayacağım.

Dediğiniz hususta haklısınız geçmiş aracım da dizel cvt idi arıza yapmayanı kalmamıştı, hatta kronik cvt arızası c-max diye aratırsanız bolca çıkar, bendeki cvt ise bir kez tık demedi aracımdan memnundum sadece cvt ne zaman bozulur diye korkarak gittim tam otomatik aldım (3008) ki sorunsuz bineyim ama fordun ahı tuttu. Servis ve satış türkiyede premium markalar hariç hepsinde gerçekten bayağı vasat. Ad soyad bilgimi vermeme sebebim markadan korkmam değil. Marka zaten kim olduğumu gayet iyi biliyor. 


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2018 Saat 13:50
Sayın forum üyeleri aracım şu an serviste geri çağırma kapsamında eksantrik mili kasnağı değişecek dendi. Ayrıca yine geri çağırma kapsamında adblue kapağı değişecek dendi. Eksantrikle triger kayışı da değişiyormuş. Bunlar başlıkta belirttiğim sorundan bağımsız değişim ve işlemler.


Arızam ile ilgili olarak araç incelenmiş, enjektörlerden kaynaklanan bir titreme ve vuruntu olduğu söylendi. Açıkcası bana halen mantıklı gelmiyor, bu aracın fabrikadan çıktığından beri mi enjektörü bozuktu anlamış değilim. Şimdi enjektörleri sökmüşler pompacıdaymış test ediyorlarmış, pejo genel merkez bayiye ne derse onu yapacaklarmış. 4 enjektörümün de bozuk olduğu ve değişeceği söylendi az önce. Ben yakıt konusuna çok dikkat ediyorum sırf daha kaliteli shell yakıt almak için yolum üzerindeki bir opet, bir shell bayisini geçip evime 7 km uzaklıktaki güvendiğim shell bayisine gidiyorum buna rağmen bu nasıl bir saçmalık...

Ayrıca bu arıza pistonlara ve motor gömleğine zarar vermişse ne olacak, yani enjektör işiyorsa motor rektefiye kadar giden olaylar varmış. Bu km deki, sıfır  bir araç için bu nasıl bir saçmalık


Benzer sorunu yaşayan üyeler için bilgi olması adına bunu yazdım titremenin sebebi bu dediler. Henüz aracı almadım halen serviste geçen cumadan beri. Aracı alırsam uzun test sonrası yine buraya dönüt vereceğim


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2018 Saat 14:59
Kasnak ve triger değişimini büyük ihtimal fransadan bülten çıkmıştır hocam Değişim için. Arızanıza gelince enjektörlerden kaynaklı olduğu kesin tespit için göndermişlerdir tabi bunu merkez istemiş olabilir sıkıntı varmı yokmu test için eğer arızalı olduğu kesinse tamirine karşı çıkın ve yenisi ile ücretsiz değişimi talep edin. Pistonlara ve diğer aksanlara bir sıkıntı olacağını hiç düşünmüyorum zaten değişim yapıldıktan sonra problem ortadan kalkarsa motorda bir sıkıntı yoktur. Eğer morun çalışmasında sıkıntı varsa servis bundan sonra sıfır motor değişiminede gidebilir. 

-------------
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2018 Saat 18:36
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Kasnak ve triger değişimini büyük ihtimal fransadan bülten çıkmıştır hocam Değişim için. Arızanıza gelince enjektörlerden kaynaklı olduğu kesin tespit için göndermişlerdir tabi bunu merkez istemiş olabilir sıkıntı varmı yokmu test için eğer arızalı olduğu kesinse tamirine karşı çıkın ve yenisi ile ücretsiz değişimi talep edin. Pistonlara ve diğer aksanlara bir sıkıntı olacağını hiç düşünmüyorum zaten değişim yapıldıktan sonra problem ortadan kalkarsa motorda bir sıkıntı yoktur. Eğer morun çalışmasında sıkıntı varsa servis bundan sonra sıfır motor değişiminede gidebilir. 

 Eksantrik mili kasnağı, triger ve adblue kapağı yukarıda belirttiğim gibi bülten dahilinde değişti.

Başlığımızda belirtilen ve aldığımdan beri düzelmeyen sorunumuz enjektörlere bağlandı. Aracımız ankara fatih pejoda işlem görmekte, yaklaşık 15 yıldır bir çok araç kullandım, marka hakkında fikirlerimi beyan etmek istemiyorum ama gerçekten ankara fatih pejo sadece servis hizmeti vermesi dolayısıyla işiyle oldukça ilgili, daha önce yine sıfır alıp kullandığım fordun servisiyle kıyaslayınca müşterisine yaklaşımı gayet olumlu. 4 enjektörümüzde garantiden sıfırı ile değişecek, umarım sorunun kaynağı budur, umarım çözülür. Aynı sorunu yaşayan bir çok eski ve yeni kasa 3008 sahibi var, eski ve yeni kasa arasında iki ortak nokta var 1. motor, 2 eat6. Sorun yaşayan kullanıcıların çoğu bu sorunu çok düşük kmlerden itibaren yaşıyor hemen hepsinin enjenktör arızası olsa diğerlerinde neden çıkmıyor, bunu da çözmüş değilim. İnşallah boşa kürek çekmiyoruzdur. Geçen yıl da akslar değişti bu sebepten. Umarım en son geriye kokrtuğumuz ihtimal kalmaz. Uzamn arkdaşlara şunu sormak istiyorum enjektör arızası yüksek hızlarda hiç kendini belli etmez mi, çünkü uzun yolda 4-5-6 viteslerde bu sorunu yaşamadım sadece aracın çekisi ilk aldığım zamanlara göre iyi değildi. 


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 27 Haziran 2018 Saat 09:45
Fatih peugeot müşteri memnuniyeti konusunda dediğiniz gerçekten ilgili bir servis sosyal ağlarda bir çok kullanıcı bu konuda hemfikir. Soruna gelince sanırım belli bir serilerde üretilen bazı parçalarda üretim sorunu var gibi hocam çünkü çevremde bir çok 308 ve 3008 kullanıcısı arkadaşlarım ve bu dediğiniz sorunlarla karşılaşmadılar daha yıllardır araçlarını kullanıyorlar. e-hdi olsun bluehdi olsun bir şikayetleri yok araçlarında çok çok memnunlar. Hayırlısı inşallah düzelir bu değişen parçalar sonucunda problemiz.

-------------
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: x571
Mesaj Tarihi: 29 Haziran 2018 Saat 15:05
Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Kasnak ve triger değişimini büyük ihtimal fransadan bülten çıkmıştır hocam Değişim için. Arızanıza gelince enjektörlerden kaynaklı olduğu kesin tespit için göndermişlerdir tabi bunu merkez istemiş olabilir sıkıntı varmı yokmu test için eğer arızalı olduğu kesinse tamirine karşı çıkın ve yenisi ile ücretsiz değişimi talep edin. Pistonlara ve diğer aksanlara bir sıkıntı olacağını hiç düşünmüyorum zaten değişim yapıldıktan sonra problem ortadan kalkarsa motorda bir sıkıntı yoktur. Eğer morun çalışmasında sıkıntı varsa servis bundan sonra sıfır motor değişiminede gidebilir. 

 Eksantrik mili kasnağı, triger ve adblue kapağı yukarıda belirttiğim gibi bülten dahilinde değişti.

Başlığımızda belirtilen ve aldığımdan beri düzelmeyen sorunumuz enjektörlere bağlandı. Aracımız ankara fatih pejoda işlem görmekte, yaklaşık 15 yıldır bir çok araç kullandım, marka hakkında fikirlerimi beyan etmek istemiyorum ama gerçekten ankara fatih pejo sadece servis hizmeti vermesi dolayısıyla işiyle oldukça ilgili, daha önce yine sıfır alıp kullandığım fordun servisiyle kıyaslayınca müşterisine yaklaşımı gayet olumlu. 4 enjektörümüzde garantiden sıfırı ile değişecek, umarım sorunun kaynağı budur, umarım çözülür. Aynı sorunu yaşayan bir çok eski ve yeni kasa 3008 sahibi var, eski ve yeni kasa arasında iki ortak nokta var 1. motor, 2 eat6. Sorun yaşayan kullanıcıların çoğu bu sorunu çok düşük kmlerden itibaren yaşıyor hemen hepsinin enjenktör arızası olsa diğerlerinde neden çıkmıyor, bunu da çözmüş değilim. İnşallah boşa kürek çekmiyoruzdur. Geçen yıl da akslar değişti bu sebepten. Umarım en son geriye kokrtuğumuz ihtimal kalmaz. Uzamn arkdaşlara şunu sormak istiyorum enjektör arızası yüksek hızlarda hiç kendini belli etmez mi, çünkü uzun yolda 4-5-6 viteslerde bu sorunu yaşamadım sadece aracın çekisi ilk aldığım zamanlara göre iyi değildi. 

aracın garantisi devam ediyor mu bilmiyorum ama 50 parça yer değişmiş. değişim hakkınız doğmuş. hakem heyeti limiti üzerinde kaldığı için tüketici mahkemesine dava açmanız lazım. öncesinde de bir avukata danışsanız iyi olur.

memleket iyice lanet edilecek bir noktaya geldi. kim kime ne sokarsa. kanun nizam hak hukuk hiç bir şey kalmadı.  200.000 verip rezil oluyorsun. dilenci gibi onun bunun kapısında geziyorsun.  ekşide türkiye den siktir olup gitmek başlığı var ya. hak vermeye başladım artık. neyi tutsan elinde kalıyor. sırf bu gibi şeyler yüzünden geçen sene sıfır araç alacaktım almadım. 15 senelik araçla yola devam ediyorum. 


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 05 Temmuz 2018 Saat 03:42
Orjinalini yazan: x571 x571 Yazdı:

Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Kasnak ve triger değişimini büyük ihtimal fransadan bülten çıkmıştır hocam Değişim için. Arızanıza gelince enjektörlerden kaynaklı olduğu kesin tespit için göndermişlerdir tabi bunu merkez istemiş olabilir sıkıntı varmı yokmu test için eğer arızalı olduğu kesinse tamirine karşı çıkın ve yenisi ile ücretsiz değişimi talep edin. Pistonlara ve diğer aksanlara bir sıkıntı olacağını hiç düşünmüyorum zaten değişim yapıldıktan sonra problem ortadan kalkarsa motorda bir sıkıntı yoktur. Eğer morun çalışmasında sıkıntı varsa servis bundan sonra sıfır motor değişiminede gidebilir. 

 Eksantrik mili kasnağı, triger ve adblue kapağı yukarıda belirttiğim gibi bülten dahilinde değişti.

Başlığımızda belirtilen ve aldığımdan beri düzelmeyen sorunumuz enjektörlere bağlandı. Aracımız ankara fatih pejoda işlem görmekte, yaklaşık 15 yıldır bir çok araç kullandım, marka hakkında fikirlerimi beyan etmek istemiyorum ama gerçekten ankara fatih pejo sadece servis hizmeti vermesi dolayısıyla işiyle oldukça ilgili, daha önce yine sıfır alıp kullandığım fordun servisiyle kıyaslayınca müşterisine yaklaşımı gayet olumlu. 4 enjektörümüzde garantiden sıfırı ile değişecek, umarım sorunun kaynağı budur, umarım çözülür. Aynı sorunu yaşayan bir çok eski ve yeni kasa 3008 sahibi var, eski ve yeni kasa arasında iki ortak nokta var 1. motor, 2 eat6. Sorun yaşayan kullanıcıların çoğu bu sorunu çok düşük kmlerden itibaren yaşıyor hemen hepsinin enjenktör arızası olsa diğerlerinde neden çıkmıyor, bunu da çözmüş değilim. İnşallah boşa kürek çekmiyoruzdur. Geçen yıl da akslar değişti bu sebepten. Umarım en son geriye kokrtuğumuz ihtimal kalmaz. Uzamn arkdaşlara şunu sormak istiyorum enjektör arızası yüksek hızlarda hiç kendini belli etmez mi, çünkü uzun yolda 4-5-6 viteslerde bu sorunu yaşamadım sadece aracın çekisi ilk aldığım zamanlara göre iyi değildi. 

aracın garantisi devam ediyor mu bilmiyorum ama 50 parça yer değişmiş. değişim hakkınız doğmuş. hakem heyeti limiti üzerinde kaldığı için tüketici mahkemesine dava açmanız lazım. öncesinde de bir avukata danışsanız iyi olur.

memleket iyice lanet edilecek bir noktaya geldi. kim kime ne sokarsa. kanun nizam hak hukuk hiç bir şey kalmadı.  200.000 verip rezil oluyorsun. dilenci gibi onun bunun kapısında geziyorsun.  ekşide türkiye den siktir olup gitmek başlığı var ya. hak vermeye başladım artık. neyi tutsan elinde kalıyor. sırf bu gibi şeyler yüzünden geçen sene sıfır araç alacaktım almadım. 15 senelik araçla yola devam ediyorum. 

Hocam zaten araçtan soğudum, hani burası pejo forumu gelip burada marka hakkında aslında ne düşündüğümü yazmak istemiyorum, çünkü tartışmak istemiyorum. Bunu sizin için yazmadım yani genel anlamda söylüyorum.

Aracın şimdiye dek değişenleri
1. Direksiyonda titreme ve vuruntulu vites geçme, yokuşta yığılıp kalma sebebiyle 2017 yılında 2 aksımda değişti garantiden. Değişti denen akslardan soldaki açtığım bu konunun ilk mesajında ilettiğim gibi 7 ayda paslandı. 2018 haziranında servise bu aks neden paslandı dedim, zaten önceden genel merkeze de şikayet etmiştim. Servis noktası genel merkeze aksı sormuş genel merkez "aksların tıpkı diskler gibi korozyona uğrayan paslanabilen malzemeler" olduğunu söylemiş dolayısıyla bu konuda böyle kapandı. Yani o konuda bir gelişme yok.

2. Aracı ilk aldığımdan 2 yıl sonra rastlantı eseri başka bir aynı yıl 3008 kullanıcısından karter muhafazasının plastik olduğunu öğrendim. Sonra aldığım bayiyi sivas ofz yi aradım, benim karter korumam kauçuk olması gerekirken neden metal dedim. Bayi evet orjinali plastik olması gerekir, "siz değiştirtmişinizdir" dedi. Oysa ben, ne kaza yaptım ne de keyfi değiştirdim. Bayi dürüst şekilde muhafazanın orjinal olmadığını kabul etti. Sonra genel merkeze şikayet ettim genel merkezde değiştiğini ama nerede değiştiğini bilmediklerini söyledi tüm bunların telefon kayıtları elimde mevcut. Karter muhafazam da aynen kaldı onun da üstüne yattılar.

3. Geri çağırma kapsamında bazı 308 ve 3008 lerin eksantirk mili kasnağı ve triger  2018 haziranda değişti Adblue kapağı sızdırmaz bir kapakla değişti eskisi bidon kapağı gibi bir şeydi.

4. 2017 yılında akstan olduğu düşünülen vuruntu ve titreme devam ettiği için ve sıklaştığı için 2018 haziranda da tekrar bakımla beraber sorunun incelenmesini istedim servis enjektörleri söküp test etti 2 enjektörün kesin bozuk diğer ikisinin de bozulmak üzere olduğunu söyledi genel merkez onay vermiş 4 enjenktör de garantiden değişti

5. Sürücü koltuğum mekanizması bozuk, en üst konuma alıyorum 1 hafta içinde kendi kendine aşağı iniyor. Aslınca ciddi bir güvenlik riski. Avrupada olsa neler olur? Bununla ilgili 2017 yazında işlem yapıldı, en son bakımda halen sorunun sürdüğünü söyledim baktılar incelediler sorun yok dediler, o konuda öyle kapandı.

yani tüm bunlar size komik gelebilir, bunları yaşayan sıradan bir türk tüketicisi galeri basabilir. Bu yüzden, sen de peygamber sabrı var diyebilirisiniz ama bazı sağlık sorunlarım sebebiyle ve bazı özel durumlar dolayısıyla inanın üzerine düşemiyorum..


Son olarak gerçekten dediğiniz yola başvurursam nasıl bir yol izlerim ben daha önce araştırdım tüketici hakem heyetleri kaymakamlıklarda 500 tl ile 1500 tl arasındaki sorunlara bakıyormuş. Bunun üzerindeki meblağ ile ilgili işler il ya da ilçedeki adliye binalarında yer alan tüketici mahkemeleri bakıyormuş. Hiç uğraşacak zamanım ve enerjim yok ama bana yol gösterirseniz en azından bu titreme sorunum tekrar ederse ya da başka bir sorun çıkarırsa aklımda olur.


Bu arada aracın uzatılmış garantisi var ağustos 2020 de bitiyor. Ayrıca tüm bunların şans olduğunu düşünmüyorum altında anlamlı bir kasıt olduğunu düşünüyorum.


şu sözlerinize de canı gönülden katılıyorum

memleket iyice lanet edilecek bir noktaya geldi. kim kime ne sokarsa. kanun nizam hak hukuk hiç bir şey kalmadı.  200.000 verip rezil oluyorsun. dilenci gibi onun bunun kapısında geziyorsun.  ekşide türkiye den siktir olup gitmek başlığı var ya. hak vermeye başladım artık. neyi tutsan elinde kalıyor. sırf bu gibi şeyler yüzünden geçen sene sıfır araç alacaktım almadım. 15 senelik araçla yola devam ediyorum. 


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 09:52
şuan son durum ne hocam araç servisten çıktı sanırım yapılan işlemlerin bir faydası olmuştur inşallah.Sizin duruma benzer bir ankarada wv caravelle alan birinin başına gelmişti araç 15000 km motor kitlemiş. ve bu olayı sosyal medyadan bir video ile yayınlamıştı bir ay içinde doğuş otodan yetkili müdür arayıp aracın değişimini yapacakları söylemişti. TAbi bunda önce 3 ay servisle uğraşması cabası olmuştu elemanın. Eğer sorununuz devam ederse bu işlerle uğraşmış iyi bir avukat bulup tüketici mahkemesine başvurulabilir. Forum sitlerinde bu tip durumlarla uğrşan insanların yorumları var iyi araştırmak lazım tabiki. Çünkü sizin olayda bu yöne doğru gidiyor aynı ve benzer durumdan dolayı 5-6 kere servise gitti araç sanırım. Melesefki ükemizdeki araç satan firma merkezleri bizleri insan yerine koymuyor. Aynısı avrupada yapılsa ikiletmeden aracı sıfırı ile değişimi yapılırdı. Aslında ülkemizdede kanunlar var ama uygulayan yok gerekli birimler bunları inceleyip sağlam yaptırımlar uygulasa firmalara böyle sizeleri magdur etmezler.

-------------
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: x571
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 12:56
Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

hakem heyetleri artık 2500 yada 3500 tl ye kadar olan işlere bakabiliyor. bilgi olsun diye yazdım sizin hakem heyetlik birşeyiniz yok.

sizin olayınız direk tüketici mahkemesi. seçimlik haklarınızı almanız için gereken bütün şartlar oluşmuş. kazanmamanız için bir  sebep yok. isterseniz bir avukattan yardım alın daha sağlıklı olur. kazanınca avukat masrafını da pejo ödeyecek. 

büyük ihtimalle bir şekilde geri dönen bir aracı size satmışlardır. çok oluyor. aklınıza iş düşürmüş gibi olmayayım ama kaliteli bir cihaz ile boya kalınlığını da ölçün.


Mesajı Yazan: HasGur
Mesaj Tarihi: 06 Temmuz 2018 Saat 17:13
Öncelikle geçmiş olsun... Daha fazla gecikmeden yasal yollardan hakkınızı arayın.

Durduk yere airbag açan araçlardan, kazada darbe almadığı halde kırılan koltuklara kadar buna benzer problemler maalesef dünya genelinde ve her markada ortaya çıkıyor.

http://www.yenivatan.be/fiatin-magdur-ettigi-vatandas-isyan-etti/" rel="nofollow - http://www.yenivatan.be/fiatin-magdur-ettigi-vatandas-isyan-etti/

http://www.otomobilsayfasi.com/haber/bayiden-sifir-aldi-komple-boyali-cikti/1060777" rel="nofollow - http://www.otomobilsayfasi.com/haber/bayiden-sifir-aldi-komple-boyali-cikti/1060777

https://tr-tr.facebook.com/BAKANLIKSORUSTURMASI/" rel="nofollow - https://tr-tr.facebook.com/BAKANLIKSORUSTURMASI/


-------------
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 07 Temmuz 2018 Saat 19:01
Orjinalini yazan: x571 x571 Yazdı:

Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

hakem heyetleri artık 2500 yada 3500 tl ye kadar olan işlere bakabiliyor. bilgi olsun diye yazdım sizin hakem heyetlik birşeyiniz yok.

sizin olayınız direk tüketici mahkemesi. seçimlik haklarınızı almanız için gereken bütün şartlar oluşmuş. kazanmamanız için bir  sebep yok. isterseniz bir avukattan yardım alın daha sağlıklı olur. kazanınca avukat masrafını da pejo ödeyecek. 

büyük ihtimalle bir şekilde geri dönen bir aracı size satmışlardır. çok oluyor. aklınıza iş düşürmüş gibi olmayayım ama kaliteli bir cihaz ile boya kalınlığını da ölçün.

Geri dönen araç nasıl oluyor biraz açar mısınız?
Geçen sene araç kazalı mı diye bende şüphe ettim, ekspertize götürüp baktırdım, boyada bir anormallik bulmadılar, araç alt düzeninde bir darbe vs. belirtisi de yok dedi ekspertiz.


Mesajı Yazan: x571
Mesaj Tarihi: 07 Temmuz 2018 Saat 21:54
Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

Orjinalini yazan: x571 x571 Yazdı:

Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

hakem heyetleri artık 2500 yada 3500 tl ye kadar olan işlere bakabiliyor. bilgi olsun diye yazdım sizin hakem heyetlik birşeyiniz yok.

sizin olayınız direk tüketici mahkemesi. seçimlik haklarınızı almanız için gereken bütün şartlar oluşmuş. kazanmamanız için bir  sebep yok. isterseniz bir avukattan yardım alın daha sağlıklı olur. kazanınca avukat masrafını da pejo ödeyecek. 

büyük ihtimalle bir şekilde geri dönen bir aracı size satmışlardır. çok oluyor. aklınıza iş düşürmüş gibi olmayayım ama kaliteli bir cihaz ile boya kalınlığını da ölçün.

Geri dönen araç nasıl oluyor biraz açar mısınız?
Geçen sene araç kazalı mı diye bende şüphe ettim, ekspertize götürüp baktırdım, boyada bir anormallik bulmadılar, araç alt düzeninde bir darbe vs. belirtisi de yok dedi ekspertiz.

araba herhangi bir sebepten-büyük ihtimalle üretim bandı sorunu- sürekli arıza çıkarıyor. orası burası yapıyorsun yapıyorsun düzen tutmuyor. normalde o araç çürüğe çıkacak,eritilecek. yurdum esnafı ne yapıyor ? ben bunu ittiririm birine mantığı ile vatandaşın birine kitliyor. ya mahkeme ile hakkını arıyorsun yada  bıkıp başka birisine satıyorsun. o uğraşıyor. sizin araçta bu şekilde bir araç,birine satmışlar,adam çelik koruma falan yaptırmış. bir süre sonra bozulmaya başlayınca   dişli çıkıp bayiye vermiş aracı onlar da size satmış. km sıfırlama falan basit iş,iki dakika da yapar servis onu.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 27 Temmuz 2018 Saat 12:55
4 enjektörüm değiştikten sonraki sürece dair, son 2 haftada 4k km felan yaptım, araç dün hız ve devir göstergesinin orada servis uyarısı çıktığında çıkan sarı ünlem uyarısı verdi (bakım yeni yapıldı), teybin menü kısmından arıza teşhis kısmına baktım herhangi bir şey yoktu, ibretle ve merakla bekliyorum daha neler yaşayacağız diye


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 27 Temmuz 2018 Saat 18:12
Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

4 enjektörüm değiştikten sonraki sürece dair, son 2 haftada 4k km felan yaptım, araç dün hız ve devir göstergesinin orada servis uyarısı çıktığında çıkan sarı ünlem uyarısı verdi (bakım yeni yapıldı), teybin menü kısmından arıza teşhis kısmına baktım herhangi bir şey yoktu, ibretle ve merakla bekliyorum daha neler yaşayacağız diye

Bence hocam bundan sonra peugeot türkiye ile aracın değişimi veya ücret iadesi ile ilgili görüşmelere başlamanız bu tip sorunlarla uğraşan avukatlar var. Sizin şansınıza mı artık bahtsızlınıza mı demekten başka bir çare gelmiyor. Hayırlısı olur inşallah. 


-------------
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2018 Saat 20:52
2 sayfa yazdık, uzun test sonrası yazacağız dedik, marka ile olumsuz fikirlerimizi yazdık; şimdi uzun kullanım sonrası durumu da özetleyelim de kimsenin hakkı kalmasın. En son 4 enjektör değişti demiştik, enjektörler değiştikten sonra yaklaşık 5000 km yakın yol yaptım. Bunun çoğu uzun yoldur, zaten uzun yolda bu titremeyi yapmıyordu  -ivme ve hız yüksek olduğundan- şehir içinde geçen sürede ise titremeyi yaşamadım ama zaman zaman halen o ilk arıza verdiği zamanlardaki garip sesleri dik yokuşlarda hissettiriyor, ayrıca aracı ilk aldığımdaki akselarasyonu ile şimdiki hali arasında dağlar kadar fark var. Altı üstü 20000 yaklaştı araç bence bu olmamalıydı. İnsanlar bilgilensin, o kadar yazıp gitti, dönüt vermedi demesin diye yazıyorum bunları. Ben şimdiye dek hiç bu kadar rahatsız edici ve motor devir bandıyla uyumsuz çalışan bir şanzıman kullanmadım. 10 yıllık lpg li crv bile daha akışkan daha kasmadan yürüyor. 


Mesajı Yazan: RooT_TooR
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2018 Saat 21:13
Doğrudan bu konuyla ilgili değil ama araçta şöyle bir sıkıntı yaşıyorum; aracın ön camın sağ ve sol köşelerinde, tam camın bittiği tavanın başladığı yerde; yani alttaki fotoda işaretli yerlerde camı kaportaya tutturan yapıştırıcı aralarında sonradan oluşan garip hava kabarcıkları oluştu. Sanki araç camı değişmişte o siyah yapıştırıcı aralardan su çekmiş gibi bu konuda bilgisi okan var mı? 

Bahsettiğim sorun alttaki fotoda işaretli olan köşelerde



Sorun aşağıda gösterildiği gibidir:





Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 19 Eylül 2018 Saat 09:26
Orjinalini yazan: RooT_TooR RooT_TooR Yazdı:

2 sayfa yazdık, uzun test sonrası yazacağız dedik, marka ile olumsuz fikirlerimizi yazdık; şimdi uzun kullanım sonrası durumu da özetleyelim de kimsenin hakkı kalmasın. En son 4 enjektör değişti demiştik, enjektörler değiştikten sonra yaklaşık 5000 km yakın yol yaptım. Bunun çoğu uzun yoldur, zaten uzun yolda bu titremeyi yapmıyordu  -ivme ve hız yüksek olduğundan- şehir içinde geçen sürede ise titremeyi yaşamadım ama zaman zaman halen o ilk arıza verdiği zamanlardaki garip sesleri dik yokuşlarda hissettiriyor, ayrıca aracı ilk aldığımdaki akselarasyonu ile şimdiki hali arasında dağlar kadar fark var. Altı üstü 20000 yaklaştı araç bence bu olmamalıydı. İnsanlar bilgilensin, o kadar yazıp gitti, dönüt vermedi demesin diye yazıyorum bunları. Ben şimdiye dek hiç bu kadar rahatsız edici ve motor devir bandıyla uyumsuz çalışan bir şanzıman kullanmadım. 10 yıllık lpg li crv bile daha akışkan daha kasmadan yürüyor. 

Bununla geçmiş olsun diyelim hocam ama yokuşlarda o ses olayı hala varsa bence şazumanla igili bir sıkıntı vardır diye düşünüyorum. sonuçta tam otomatik ve japon bir şanzuman eğer yine buna benzer bir sıkıntı yaşarsanız artık dava açmanızı kesinlikle öneririm sonuçta parayı kimse sokakta kazanmıyor. Bence sizin aracınız fabrika çıkışı problemli bir araç önceden dediğim sizin aracın aynısında bir arkaşımızın babasındada mevcut ve bu problemlerin hiç birini yaşamadılar araç 2 ay önce 60000 km civarlarındadı günlük kullanılıyor. Eğer durumunuz ve vaktiniz varsa bu işlerle uğraşan iyi bir avukatla görüşmenizi öneririm. 


-------------
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 19 Eylül 2018 Saat 09:28
hele bu cam olayı çok garip ilk defa böyle bir şey görüyorum. tama olurda bu kadar içlere doğru hava yapmaması lazım. bir kaç tane 3008 incelemiştim ama böyle bir şey hiç gözüme çarpmadı. Disapprove

-------------
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net