Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

206 1.6 90 bg hararet

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=46242
Tarih: 14 Ağustos 2025 Saat 06:53
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 206 1.6 90 bg hararet
Mesajı Yazan: Melih5986
Konu: 206 1.6 90 bg hararet
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 13:48
Öncelikle iyi günler aranıza ankaradan katılıyorum
Model 2000
Motor 1.6 90 bg
Yakıt sıralı sistem tüplü
Aracımda hararet sorunu aldığımdan günden beri çözülmedi nasıl bi sorun derseniZ
Aracım çabuk ısınıyor hararetim seyir halinde en düşük 92 93 5. Vites yokuş çıkarken yada gaza yüklendiğimde hararet sona dayanıyor stop ışıgı yakıyor fan hızlı kademede çalışıyor kime gitsem hangi ustaya gitsem normal diyorlar lütfen yardımcı olun aracımı çok seviyorum fakat bu sıkıntı beni üzüyor yaptıgım işlemlerde şöyledir
Termostat değişti
Bütün müşürler değişti
Tiriger ve devirdaim değişti
Fan değişti
Silindir kapağı söküldü yarım motor yapıldı
Kalın tip su radyatörü takıldı
YardımlarınıZı yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 17:12
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. yapılması gereken herşeyi yapmışsınız peki hocam araçta şuan su eksiltme felan varmı sistem hava yapıyor gibi geliyor bana. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: Melih5986
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 18:01
.


Mesajı Yazan: Melih5986
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 18:03
Usta şundan dolayı böyle yapılabilir dediği ne varsa yaptırdım


Mesajı Yazan: Melih5986
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 18:06
Su eksiltme şöyle var her tüplü araçta olduğu gibi çok çok az denebilcek kadar eksiltme var Tek bi ustaya bağlı kalmadın 1 2 tane Peugeot ustası ne dediyse şundandır dediği herşeyi yaptırdım


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 18:16
tüplü araçlarda genel bir durum motor bölümünde hortumlar kesip biçtikleri için birde kelepçeler fazla sıkılıyor oda zamanla akıtmaya başlıyor. birde kardeşim şunu tavsiye edeyim radyatör temizleyeci ile soğutma suyu sistemi güzelce temizlendimi. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: onlycihan
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 18:26
kadran hatalı olabilir mi araç çalışmadığı veya sabah ilk çalıştıracağınız esnada ibre nerede duruyor acaba ?


Mesajı Yazan: Melih5986
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 21:18
Temizleme yapılmadı 1 ay önce sıfırdan antifriz koyuldu bugün radyatör değişirken yeniden antifriz koyuldu


Mesajı Yazan: Melih5986
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 21:19
Ona hiç dikkat etmedim sabah ilk işim kontrol edip buraya yazmak olucak


Mesajı Yazan: Melih5986
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 21:59
Stop ettiğimde en alt son noktada duruyor


Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 27 Mart 2018 Saat 23:31
Öncelikle aracınızı cihaza bağlayıp gerçek ısısı ile göstergeyi kontrol edin. Tutarlılık var mı.
Yedek su deposunun kapağını orjinal kapak alarak değiştirin. Eğer kapakta sıkıntı varsa ya su eksiltir ya da hava yapar.
Nasıl olduysa benim kapak gevşemiş sonra hava yapmış muhtemelen. hararet birden yükselip kırmızı çizgiye dayanıp uyarı veriyordu. 3 5 saniye sonra normale dönüyordu. Allahtan kapağı farkettim.


Mesajı Yazan: M.Ahmet059
Mesaj Tarihi: 29 Mart 2018 Saat 01:23
acaba bu değişimleri yaparken o boruları da değiştirdiniz mi yoksa eskileri mi kullandınız? tıkalı 1 boru bunu yapabilir bence suyun akışını keserse iş bitti zaten 

-------------
TechnoWalker
206 XR 2000 59 AAB 966
Tekirdağ/Muratlı


Mesajı Yazan: Melih5986
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2018 Saat 00:08
arkadaşlar konu görüşlerini için teşekkür ederim bugün akşama kadar şaşmaz Başkent’te tüm elektirikçi  ustaları gezdim ve en sonunda bi kişi arızayı buldu düzeltti fan ters bağlanmış sorunu buymuş 


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2018 Saat 09:11
Orjinalini yazan: Melih5986 Melih5986 Yazdı:

arkadaşlar konu görüşlerini için teşekkür ederim bugün akşama kadar şaşmaz Başkent’te tüm elektirikçi  ustaları gezdim ve en sonunda bi kişi arızayı buldu düzeltti fan ters bağlanmış sorunu buymuş 

yuh arkadaş ya nasıl becermişler önceden bunu anlamak garip probleminizin çözüme kavuşmasına sevindim.


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: Melih5986
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2018 Saat 11:41
herkeS kapakta problem var taşlama yanlış dendi hep motora yüklendiler en son bi ustaya gittim küçük bi kağıt parçasıyla çözdü işi buda usta var usta var demek oluyır bende çok sevindim gerçekten arabayı satmayı göze almıştım herkes pejo alınmaz diyor genelde katiyen yanlış bi cümle eğer ustanız gerçekten usta ise arızanısı hemen çözer laf söylerken pejoya değil ustalara laf söylemek lazım


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2018 Saat 12:07
Orjinalini yazan: Melih5986 Melih5986 Yazdı:

herkeS kapakta problem var taşlama yanlış dendi hep motora yüklendiler en son bi ustaya gittim küçük bi kağıt parçasıyla çözdü işi buda usta var usta var demek oluyır bende çok sevindim gerçekten arabayı satmayı göze almıştım herkes pejo alınmaz diyor genelde katiyen yanlış bi cümle eğer ustanız gerçekten usta ise arızanısı hemen çözer laf söylerken pejoya değil ustalara laf söylemek lazım

Aynen melih hocam usta var usta var dediğiniz gibi bir çoğu hemen parça değişimi para koparma peşinde malesef.


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: TurgayTuna
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2018 Saat 13:25
faydası olurmu bilmiyorum ama eski aracımda opel de bende böyle buna benzer bi sıkıntı yasadım. sonuc üst kapak contasıydı hava yapıyordu.yani benimkide söyleydi hararet ilk calıstırmada normal hareketten sonra 10 dk icinde 100 lere ulasıyor fan deli gibi calısıyor bi 5 dk sonra en dibe dayanıp 80 lere iniyodu yarım saatlik yolculukta 2 defa inip cıkardı. üst kapak contası deişti bi nevi yarım motor yaptılar cünkü üst kapak falan taslandı. bi daha yasamadım bu sorunu. sorununa yardımcı olurmu bilmem ama bi fikir.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net