Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

P0141 - O2 Sensör Heater Circuit (bank1 sensor2)

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=46008
Tarih: 27 Temmuz 2025 Saat 21:36
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: P0141 - O2 Sensör Heater Circuit (bank1 sensor2)
Mesajı Yazan: ayöz
Konu: P0141 - O2 Sensör Heater Circuit (bank1 sensor2)
Mesaj Tarihi: 05 Şubat 2018 Saat 09:00
AngryAngry Antiipould Fault hatası
Merhabalar,
Beni bu dertten kurtarın Allah Aşkına, sorunum:
2004 model 110 ps 1.6 SW benzinli hiç tüp takılmamış 206 aracımda Antipould fault hatası gelip ,OBD ye bağladığımda P0141 O2 sensör heater circuit hatası veriyor. Elektronikçi , servisi ,sanayisi kötürmediğim yer kalmadı.
Sırasıyla yapılanlar,
oksijen sensörleri değişti 2 side
bujiler değişti
gaz kelebek adaptasyon yapıldı
tesisat kontrol edildi
Beyin değişti

Hata geldiğinde OBD ye telofanla bağlanıp siliyorum, silmeden gitmiyor. Bazen 1 gün hiç gelmiyor, yolda giderken didddd sesiii ve ekranda Antipould Fault hatası beynime kaynar su dökülüyor. Aracın çekişinde sorun yok ,bastımı gidiyor, ama yakıt tüketimini arttırıyor. Aracı satıcam ama çok masraf ettim yenisini alıcak gücüm yok, en önemlisi bu hata ile satmak bana yakışmaz.
Başına gelen veya tavsiye edeceğiniz bir doktoru varsa lütfen yardımcı olurmusunuz. Kocaeli /Karamürselde ikamet ediyorum.


-------------
Saygılarımla
Ayöz



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 05 Şubat 2018 Saat 09:20
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz. Melesef dediğiniz iyi bir usta bulmak gerçekten zor. Yapılan işlemlerin bir çoğu doğru olmasına karşın ustaların yaptığı işin arkasında olmasıda gerekiyor. İnşallah değişim yapılan parçalar geri almışsınızdır çünkü problem olnlardan olmayada bilir. Antipould fault hatası sebebi ateşleme sistemi ile alakalıdır. 

1-map sensörüne bakıldımı
2-katalatik konvektöre bakıldımı
3-enjektörlere bakıldımı
4-bobin kontrol edildimi
5-yakıtı aldığınız yeri değiştirmenizi öneririm (hatta shell den nitro+ yakıt alın 150 tl ve aracı devirli kullanın)
6-beyin derken bsı beynimi yoksa motor ecu (beynimi) değişti.
7-benzin filtresi değiştimi (bazı modellerde olmayabiliyor)


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: ayöz
Mesaj Tarihi: 05 Şubat 2018 Saat 09:46
merhabalar,
İlginiz için teşekkür ederim,
Katalist alttan kapak açılıp tuglası kontrol edildi, temiz gözüküyor.
Motor ECU beyni deneme amaçlı değişti
Map sensörünü söküp ucunu temizlik spreyi ile temizledim.
Benzin filtre değşimi yapıldı.
Enjektörlerde çalışmayan olsa anlaşılır diye biliyorum, çekişten düşer, silkeleme yapar gibi.
Bobin ve Enjektörler hariç kontrol ettim.
 
Birde gaz kelebekten şüpheleniyorum yaparmı acaba , yeniside çok pahalı.
 Shellden nitro+ yakıt anlamadım, pompacıya nitro + yakıt desem anlarmı acaba.
 
 
 
 
 


-------------
Saygılarımla
Ayöz


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 05 Şubat 2018 Saat 13:29
rica ederim hocam bu problemin sebebi aracın yakıtı düzğün olarak yakmadığı için verir yani hava - yakıt karışımı gerekli olması gerekenler dışında biri ya fazla yada eksik geldiği için olur.Fazla olursa yakıt çok yakarsınız araç silkelenme olmaz. Orjinal yazılım ile bu değerler kontrol edilebilirde. Shell benziliğe girdiğiniz zaman görürsünüz zaten hocam 3 yada 4 kuruş fazladır nitro+ benzin siz pompacıya plus koyun derseniz anlarlar. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net