Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Sekiz ileri otomatik şanzımana kavuşan 308

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL
Forum Adı: Haberler
Forum Tanımlaması: Otomobil, Teknoloji, Spor ve diğer tüm konular hakkında güncel haberler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=44645
Tarih: 27 Nisan 2024 Saat 20:38
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: Sekiz ileri otomatik şanzımana kavuşan 308
Mesajı Yazan: sonerkyl
Konu: Sekiz ileri otomatik şanzımana kavuşan 308
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2017 Saat 16:09
Şanzımanla birlikte donanım ve motor ayağında da ciddi geliştirmelerle birlikte gelen 308’in eksik olarak nitelendirilen önemli parçalarının üzerinde ciddi mesai harcanmış.

Nisan ayının ilk haftası içerisinde sızan ilk görsellerinin ardından yeni 308 nihayet ilk resmi görselleri ve bilgileriyle karşımıza çıktı. Kendisini C segmentinde temsil eden üyesinin üzerindeki eksiklikler üzerinde dersine iyi çalıştığını gördüğümüz Peugeot ekibinin noktasal ve önemli geliştirmeleri yeni versiyonla birlikte sunduğunu görüyoruz. 308 dışarıda ve içeride küçük değişimlerle birlikte gelirken aracın teknik mekanizmalarında ve multimedya sisteminde hatırı sayılır yenilikler göze çarpıyor.

Tasarım ve Donanım

Aracın arka bölümünden henüz resmi bir görsel paylaşmayan Peugeot’nun 308’in ön bölümünde yaptığı değişimlere baktığımızda gözümüze ilk 3008 ile birlikte karşımıza çıkan ve 301’e de entegre edilen yeni nesil ızgara gözümüze çarpıyor. Ön tamponda da daha keskin bir yapıya gidildiğini gördüğümüz araç bu yapısıyla halihazırda sportif olan kimliğinin biraz daha güçlendirildiğini söyleyebiliriz. Far grubunda da iyileştirmeye giden Peugeot sis lambaları dahil olmak üzere bu bölümdeki bütün elemanlarda yapısal değişimlere gidiyor.

Arka kısımda olduğu gibi aracın içerisiyle ilgili yorum yapabileceğimiz detaylı bir görsel şu anlık resmi kaynaklardan paylaşılmadı. Bu bölümle ilgili elimizde olan tek görsel bizlere yine 5008 ve 3008 ile birlikte Peugeot’ta görmeye başladığımız vites tasarımını artık 308’de de göreceğimizi söylüyor. Aracın önemli yeniliklerinden birisi elektronik destek sistemlerinde. Peugeot’nun sekiz yeni asistanıyla güçlendirilen 308’de; aktif güvenlik freniaktif şerit takip ve uyarı, PSA grubunda ilk kez sunulacak olan aktif hız sabitleyici ve 180 derecelik arka kamerasıyla park asistan sistemi gibi yenilikler 308’in elini güçlendirecek olan etmenler arasında. Rakipleri arasında geride olduğunu söyleyebileceğimiz multimedya sistemi üzerinde de mesai harcadığını gördüğümüz Peugeot ekibi MirrorlinkAndroid Auto ve Apple CarPlay desteklerini bu versiyonla birlikte sunmaya başlıyor. Ek olarak TomTom destekli ses kontrollü 3D uydu navigasyonu anlık olarak trafik bilgisini analiz ederek kullanıcıları en hızlı şekilde varmak istedikleri yerlere götürmek için görev yapacak.


Şanzıman – Motor

Peugeot, 308’de güç ünitesi ve şanzıman ayağında da çok önemli yeniliklerle karşımıza çıkıyor. Yeni versiyonla birlikte EAT8 sekiz ileri otomatik şanzımana terfi eden 308’in ara hızlanma ve vites geçişlerinde önemli oranda iyileştiğinin altı çiziliyor. Dünyanın en iyi otomatik şanzıman tedarikçilerinden birisi olarak bilinen Japonya merkezli Aisin ile birlikte geliştirilen bu şanzımanla birlikte altı ileri manuel şanzımanda da iyileştirme es geçilmemiş.

Günümüzde bir hayli katı hale gelen emisyon kuralları ve yeni standartlara uyum konusunda da motorlarında iyileştirmeye giden Peugeot Euro 6.c standartlarında motor geliştiren dünyanın ilk üreticilerinden biri olarak karşımıza çıkıyor. Halihazırda sunulan versiyonda olduğu gibi dizel ve benzili motor seçenekleriyle satışa sunulacak olan 308’de 130 beygirlik yeni BlueHDi dizel motoru PSA grubunda ilk kez bu modelde göreceğiz. 130 beygirlik versiyonun yanı sıra 180 beygir üreten bir dizel motor da GT versiyonunda kullanıcılara sunulacak. Access, Active, Allure, GT Line, GT ve GTi olmak üzere altı farklı versiyonda asfalta çıkacak olan yeni 308 ile ilgili detaylı bilgileri önümüzdeki günlerde alacağız.



-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: uzunca961
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2017 Saat 20:23
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

<span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">Şanzımanla birlikte donanım ve motor ayağında da ciddi geliştirmelerle birlikte gelen 308’in eksik olarak nitelendirilen önemli parçalarının üzerinde ciddi mesai harcanmış.</span>
<span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">
</span>
<span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">Nisan ayının ilk haftası içerisinde sızan ilk görsellerinin ardından yeni </span><span style="font-family: GloberxBold; color: rgb34, 34, 34; font-size: 15px;">308</span><span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;"> nihayet ilk resmi görselleri ve bilgileriyle karşımıza çıktı. Kendisini C segmentinde temsil eden üyesinin üzerindeki eksiklikler üzerinde dersine iyi çalıştığını gördüğümüz Peugeot ekibinin noktasal ve önemli geliştirmeleri yeni versiyonla birlikte sunduğunu görüyoruz. 308 dışarıda ve içeride küçük değişimlerle birlikte gelirken aracın teknik mekanizmalarında ve multimedya sisteminde hatırı sayılır yenilikler göze çarpıyor.</span>
<span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">
</span>
<span style="font-family: GloberxBold; color: rgb34, 34, 34;">Tasarım ve Donanım</span>
<p style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">Aracın arka bölümünden henüz resmi bir görsel paylaşmayan Peugeot’nun 308’in ön bölümünde yaptığı değişimlere baktığımızda gözümüze ilk <span style="font-family: GloberxBold;">3008</span> ile birlikte karşımıza çıkan ve 301’e de entegre edilen <span style="font-family: GloberxBold;">yeni nesil ızgara</span> gözümüze çarpıyor. Ön tamponda da daha keskin bir yapıya gidildiğini gördüğümüz araç bu yapısıyla halihazırda sportif olan kimliğinin biraz daha güçlendirildiğini söyleyebiliriz. Far grubunda da iyileştirmeye giden Peugeot sis lambaları dahil olmak üzere bu bölümdeki bütün elemanlarda yapısal değişimlere gidiyor.

<p style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">Arka kısımda olduğu gibi aracın içerisiyle ilgili yorum yapabileceğimiz detaylı bir görsel şu anlık resmi kaynaklardan paylaşılmadı. Bu bölümle ilgili elimizde olan tek görsel bizlere yine 5008 ve 3008 ile birlikte Peugeot’ta görmeye başladığımız <span style="font-family: GloberxBold;">vites tasarımını</span> artık 308’de de göreceğimizi söylüyor. Aracın önemli yeniliklerinden birisi elektronik destek sistemlerinde. Peugeot’nun sekiz yeni asistanıyla güçlendirilen 308’de; <span style="font-family: GloberxBold;">aktif güvenlik freni</span>, <span style="font-family: GloberxBold;">aktif şerit takip ve uyarı</span>, PSA grubunda ilk kez sunulacak olan <span style="font-family: GloberxBold;">aktif hız sabitleyici</span> ve <span style="font-family: GloberxBold;">180 derecelik arka kamerasıyla park asistan sistemi</span> gibi yenilikler 308’in elini güçlendirecek olan etmenler arasında. Rakipleri arasında geride olduğunu söyleyebileceğimiz multimedya sistemi üzerinde de mesai harcadığını gördüğümüz Peugeot ekibi <span style="font-family: GloberxBold;">Mirrorlink</span>, <span style="font-family: GloberxBold;">Android Auto</span> ve <span style="font-family: GloberxBold;">Apple CarPlay</span> desteklerini bu versiyonla birlikte sunmaya başlıyor. Ek olarak TomTom destekli <span style="font-family: GloberxBold;">ses kontrollü 3D uydu navigasyonu</span> anlık olarak trafik bilgisini analiz ederek kullanıcıları en hızlı şekilde varmak istedikleri yerlere götürmek için görev yapacak.

<p style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">

<h2 style="font-family: GloberxBold; font-weight: normal; margin-bottom: 0px; margin-top: 0px; color: rgb34, 34, 34;">Şanzıman – Motor</h2><p style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">Peugeot, 308’de güç ünitesi ve şanzıman ayağında da çok önemli yeniliklerle karşımıza çıkıyor. Yeni versiyonla birlikte <span style="font-family: GloberxBold;">EAT8 sekiz ileri otomatik şanzımana</span> terfi eden 308’in ara hızlanma ve vites geçişlerinde önemli oranda iyileştiğinin altı çiziliyor. Dünyanın en iyi otomatik şanzıman tedarikçilerinden birisi olarak bilinen Japonya merkezli <span style="font-family: GloberxBold;">Aisin</span> ile birlikte geliştirilen bu şanzımanla birlikte <span style="font-family: GloberxBold;">altı ileri manuel </span>şanzımanda da iyileştirme es geçilmemiş.

<p style="color: rgb34, 34, 34; font-family: GloberRegular, sans-serif; font-size: 15px;">Günümüzde bir hayli katı hale gelen emisyon kuralları ve yeni standartlara uyum konusunda da motorlarında iyileştirmeye giden Peugeot <span style="font-family: GloberxBold;">Euro 6.c</span> standartlarında motor geliştiren dünyanın ilk üreticilerinden biri olarak karşımıza çıkıyor. Halihazırda sunulan versiyonda olduğu gibi dizel ve benzili motor seçenekleriyle satışa sunulacak olan 308’de <span style="font-family: GloberxBold;">130 beygirlik yeni BlueHDi dizel motoru</span> PSA grubunda ilk kez bu modelde göreceğiz. 130 beygirlik versiyonun yanı sıra <span style="font-family: GloberxBold;">180 beygir üreten bir dizel motor</span> da GT versiyonunda kullanıcılara sunulacak. Access, Active, Allure, GT Line, GT ve GTi olmak üzere altı farklı versiyonda asfalta çıkacak olan yeni 308 ile ilgili detaylı bilgileri önümüzdeki günlerde alacağız.



Soner hocam güzel güzel ama fiyata gelince biraz kötü oluyor ama ülkemiz koşullarında maalesef o kısımda üzüyor bizi


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2017 Saat 08:31
malesef devletimiz bizleri düşündüğü için araçlarda %50 ötv + %18 kdv alıyor yani bir arabada devlete hediye ediyoruz. böyle devam ederse sıfır satışları baya bir düşer. bakalım o zaman ne yapacaklar.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: uzunca961
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2017 Saat 08:35
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

malesef devletimiz bizleri düşündüğü için araçlarda %50 ötv + %18 kdv alıyor yani bir arabada devlete hediye ediyoruz. böyle devam ederse sıfır satışları baya bir düşer. bakalım o zaman ne yapacaklar.

Tabiki öyle, bizi düşünüyorki fiyatlar yüksek kalsın trafiğe daha az araç çıksın istiyorlar.
Bu nereye kadar böyle gider Allah bilir ama bir şekilde birşeyler bulmak lazım sıfır araç alımını kolaylaştırmak için.
Millet başlamış engelli akraba aramaya Angry


Mesajı Yazan: LUDACRIS
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2017 Saat 12:19
8 vites iyimis
Benimde anlamadigim herkes ama herkes para yok is yok vs diyip agliyor. Ama trafige yola ciktigimda 100.000lira ve ustu zilyon tane araba goruyorum. Evet devlet baba sapliyor onun bende farkindayimda tek suclu devletmis gibi konusmusunuz bence ortada gorulmeyen bisey var.
Dedigim gibi yola cikin ve yolda eski araba gormeye calisin ben izmirde goremiyorum ki izmirde issizlik oraninda yillardir Turkiye 1.


Mesajı Yazan: Oktkor
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2017 Saat 13:27
Sıfır yükselince ikinci eli yerinde kalmıyor ki. O yüzden sıfır araba satışları bu yüzden düşmez. Sahibinden'e bakın. 10 bin km civarı 1 2 yaş arabalara. Sıfırla arasında 2 3 lira oynuyor :)

Hatta adam diyor ki sıfırını almaya kalksan 3 ay beklersin diyor :)

Soner hocam eksik söylemiş. Ötv+KDV demiş. Bir de ötv'nin kdv'si var onu atlamayalım :) vergiyi geçtik verginin vergisini veriyoruz.


Sadece devlet mi suçlu. Evet.


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2017 Saat 13:35
oktor hocam yanlış olmuş seninkide verginin vergisininn vergisini veriyoruz.. Smile ağlanacak halimize gülüyoruz işte. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: Oktkor
Mesaj Tarihi: 09 Haziran 2017 Saat 17:15
Gülmeyince sokağa çıkıp isyan edesim geliyor. Onu yapsak bu sefer cezaevinde şartların ne kadar kötü olduğundan şikayet eder hale geliriz diye korkuyorum. :)



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net