Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Yeni Peugeot 301 - 2017 Makyajlı Kasa

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 301
Forum Tanımlaması: Peugeot 301, B Segmentindeki araçlar arasında en uzun şase ve iç mekan büyüklüğüne sahip ekonomik sedandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=44088
Tarih: 22 Kasım 2024 Saat 05:07
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Yeni Peugeot 301 - 2017 Makyajlı Kasa
Mesajı Yazan: GökhaN
Konu: Yeni Peugeot 301 - 2017 Makyajlı Kasa
Mesaj Tarihi: 19 Mart 2017 Saat 00:10
Makyajlanmış yeni 301 den görüntüler

iç aksamda değişen tek şey allure paketlerde ekran sanırım,
dışta ise yenilenmiş ön tampon, farlar, ızgaralar ve gündüz led farları arka tarafta ise yenilenmiş stoplar






PSA grubu, bünyesindeki araçlar için yeniliklere devam ediyor. Sırada Peugeot 301 var. Dün yapılan tanıtım ile Makyajlı 2017 Yeni Peugeot 301 karşımıza çıktı. Facelift kapsamında tasarımsal ve donanımsal olarak küçük değişimler yaşayan aracın boyutları aynı kalmış. İşte detaylar…

Makyajlı 2017 Yeni Peugeot 301

Peugeot 301, kompakt otomobil dünyasına 2012 yılında adım attı. Citroen C-Elysée ile ortak platformu paylaşan bu otomobil, PSA PF1 platformunun bir üyesi olarak yollara çıktı. Ülkemizde kurumsal firmaların ve geniş iç hacim-bagaj alanı seven ailelerin tercihi oldu. Aradan 4 yıl geçti ve yenilik zamanı gelmişti. PSA Grubu önce 2017 Yeni Citroen C-Elysee modelini dünde 2017 Yeni Peugeot 301 modelini tanıttı. Araç üzerinde bir takım değişimler yaşanmış. Bakalım bu farklılıklar neler olmuş?

2017 Yeni Peugeot 301 de Neler Farklı?
Boyutsal olarak sadece uzunlukta +3 mm artış yaşayan bu araç, 7 farklı renk seçeneği ile kullanıcıya sunulacak. 15 ve 16 inç jant seçeneklerine sahip olan yeni peugeot 301 de sırasıyla 185/65 R15 ve 195/55 R16 ebatlı Michelin lastikler kullanmış. Dış alanda tasarımdan devam edecek olursak far yapısı, ön tampon, ön ızgara ve arka stop grubunda belirgin değişimler olmuş. Önde led gündüz farları fazlasıyla dikkat çekerken arka kısımda stop grubunun ledlere kavuşması da bariz yenilikler arasında yerini almış.

Aracın içine geçtiğimizde Fransız firma bu kompakt sedan aracın da yarım deri döşeme, deri direksiyon simidi, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu koltuğu, hız sabitleme özelliği gibi özelliklere yer verdiğini görüyoruz. Değişiklik bakımından ise multimedya ekranı göze çarpıyor. Alt donanımda sunulan turuncu ışıklı renkli multimedya ekranı, beyaz ışığa dönmüş. Üst pakette ise 7 inç dokunmatik multimedya ekranı kullanılmaya başlandı. Bu ekran Android Auto ve Apple CarPlay alt yapısına sahip ve 3D Tomtom navigasyon sistemininde kullanılmasına da imkan tanıyor. Güvenlik konusunda ise ABS, EBA, ESP gibi donanımların yanı sıra lastik basınç sensörü, ön ve yan hava yastıkları gibi temel güvenlik özelliklerine yer veriliyor.

2017 Yeni Peugeot 301 Teknik Özellikleri
Gelelim teknik kısıma. Üstte belirttiğim gibi aracın uzunluğu küçük artışla 4445 mm olmuş. Yükseklik ve genişlik konusunda değerler aynı kalmış. Bununla birlikte bagaj alanı da yine 506 litre. Makyajlı Peugeot 301 de Euro 6 normlarına uygun motorlar kullanılmış. Buna göre;

Benzinli cephede:
1.2 litre PureTech 82 ps 118 nm tork motor ve 5 ileri manuel şanzıman
1.6 litre VTi 115 ps 150 nm tork motor ve 5 ileri manuel şanzıman
1.6 litre VTi 115 ps 150 nm tork ve 6 ileri EAT6 otomatik şanzıman seçenekleri sunulacak.

Dizel cephede ise:
1.6 litre BlueHDi 100 ps 254 nm tork ve motor ve 5 ileri manuel şanzıman
1.6 litre HDi 92 ps 230 nm tork motor ve 5 ileri manuel şanzıman seçenekleri yer alacak.

Kısaca Makyajlı Yeni Peugeot 301 de görünüm olarak değişim yapılmış. Daha dinamik görüntüsü ile albenisi artmış. İç mekanda fazla değişim yok. Fakat çokça beklenen dokunmatik ekran gelmiş. Bunun yanı sıra 100 ps güce 1.6 litre BlueHDi motor öne çıkıyor. Bu ünite ülkemizde 301 modelini daha fazla sattıracağını düşünüyorum. 92 ps’lik HDi motoruna göre daha gelişmiş ve güçlü bir ünite.

Resimler peugeot.com.tr yazı otokokpit.com' dan ALINTIDIR.




-------------
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr



Cevaplar:
Mesajı Yazan: OguzhanKucuk61
Mesaj Tarihi: 19 Mart 2017 Saat 01:57
Diğer bir çok marka gibi, beğenilen tasarım dilini bütün segmentlere uyarlayıp sunma furyasına peugeot da katılmış.
bence çok da güzel olmuş, minik bir 508 olmuş adeta :)
yine ekonomik tarafta kalmayı tercih ediyor gibi.. fakat başta yeni dizel üniteyle beraber, multimedya ve makyaj operasyonu satışları yukarı taşıyacak gibi. 



-------------
https://hizliresim.com/zjMbaB" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 19 Mart 2017 Saat 20:55
Bence güzel olmuş ama keşke 1.2 benzinli otomatik ve dizel otomatik versiyonu olsaydı. Diğer modellerde iki motor da kullanılıyor. Bu arabayı en çok şirketler ve filolar alıyor. Istanbul gibi bir yerde dizel otomatik versiyonu olsa çok tutardi. Hele ki eat 6 otomatik vitesin düşük yakıt tüketimi ile.


Mesajı Yazan: OguzhanKucuk61
Mesaj Tarihi: 19 Mart 2017 Saat 21:35
Öyle olsa 308 satamazdı diye düşünüyorum abi.
Bi düşünsene sunroof opsiyonu koyuyor 301 e, 1.6 hdi100 beygir ve eat6 şahane bir şanzıman. Bu şartlarda 308 kullanıcısı bile 301 e yönelirdi. Arada sınıf farkı olsa bile..

-------------
https://hizliresim.com/zjMbaB" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 19 Mart 2017 Saat 22:20
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Öyle olsa 308 satamazdı diye düşünüyorum abi.
Bi düşünsene sunroof opsiyonu koyuyor 301 e, 1.6 hdi100 beygir ve eat6 şahane bir şanzıman. Bu şartlarda 308 kullanıcısı bile 301 e yönelirdi. Arada sınıf farkı olsa bile..

O konuda haklısın ama bu şanzımanın ismini duyurmak için böyle yapmasi gerekiyor. Otomatikte japon iyidir algisini bu şekilde kirabilir. Şu şanzımanı honda veya wosvagen satsaydi yer yerinden yıkılirdi herkesin dilinde olurdu. Şimdi kimsenin haberi bile yok


Mesajı Yazan: OguzhanKucuk61
Mesaj Tarihi: 19 Mart 2017 Saat 22:34
Bu konuda da sen çok haklısın abi. Harfi harfine katılıyorum. Dediğin gibi eat6 seçeceğini her segmente koymalı ki herkes bütçesi dahilindeki modelde bu şanzımanı kullanabilsin. Kullanıcı yorumu oluşsun ama yok opeli kendi bünyesine alacağına böyle atılımlar yapması daha yerinde olurdu.

-------------
https://hizliresim.com/zjMbaB" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 20 Mart 2017 Saat 09:37
makyajlama güzel olmuş tam otomatik seçenekleri gelirse güzel satış rakamları yakalayabilir. Aslında manuel viteslerde 6 ileri şazumanlara geçseler yakıt tüketiminede baya bir etkisi olur.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: pusutr
Mesaj Tarihi: 20 Mart 2017 Saat 10:41
Aslan pençesi stopların altına ampül değil led yakışırdı.


Mesajı Yazan: ncmer853274
Mesaj Tarihi: 23 Mart 2020 Saat 04:20
Geçen yıl şirkette bu aracı kullanıyordum. Cidden Peugeot 301 kadar az yakanını görmedim



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net