Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Fiat Chrysler CEO'su: Volkswagenle Birleşme

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL
Forum Adı: Haberler
Forum Tanımlaması: Otomobil, Teknoloji, Spor ve diğer tüm konular hakkında güncel haberler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=44027
Tarih: 28 Kasım 2024 Saat 03:50
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Fiat Chrysler CEO'su: Volkswagenle Birleşme
Mesajı Yazan: sonerkyl
Konu: Fiat Chrysler CEO'su: Volkswagenle Birleşme
Mesaj Tarihi: 09 Mart 2017 Saat 11:20

Fiat Chrysler CEO'su: Volkswagen Birleşme Görüşmelerine Gelecek


Fiat Chrysler CEOsu: Volkswagen Birleşme Görüşmelerine Gelecek, System.String[]Fiat Chrysler CEO'su Sergio Marchionne, "Volkswagen'in çok kısa bir süre sonra birleşme görüşmeleri yapmak için sohbete geleceğinden eminim" dedi.

Fransız eugeot   http://www.sondakika.com/citren/" rel="nofollow - Citroen  Grubu'nun (PSA)   http://www.sondakika.com/general-motors/" rel="nofollow - General Motors 'un (GM)   http://www.sondakika.com/opel/" rel="nofollow - Opel  birimini satın alarak   http://www.sondakika.com/avrupa/" rel="nofollow - Avrupa 'nın ikinci büyük otomobil üreticisi haline gelmesinden sonra, konsolidasyonlarda bir sonraki adımın Alman   http://www.sondakika.com/volkswagen/" rel="nofollow - Volkswagen  ve   http://www.sondakika.com/fiat/" rel="nofollow - Fiat    http://www.sondakika.com/chrysler/" rel="nofollow - Chrysler  arasında olabileceği iddia edildi.

"YENİ BİR ŞİRKET EVLİLİĞİ YAPMAK İSTİYORUM"

Hürriyet'ten Emre Özpeynirci'nin   http://www.sondakika.com/cenevre/" rel="nofollow - Cenevre  Otomobil Fuarı'ndan yazdığı habere göre bu iddia doğrudan bizzat   http://www.sondakika.com/fiat/" rel="nofollow - Fiat    http://www.sondakika.com/chrysler/" rel="nofollow - Chrysler  Automobiles'in (FCA) CEO'su   http://www.sondakika.com/sergio-marchionne/" rel="nofollow - Sergio Marchionne  tarafından ortaya atıldı.

2019 yılında   http://www.sondakika.com/fiat/" rel="nofollow - Fiat    http://www.sondakika.com/chrysler/" rel="nofollow - Chrysler 'deki görevinden emekli olacağını açıklayan ve bu süre zarfında yeni bir şirket evliliği yapmak istediğini her ortamda dile getiren Marchionne,   http://www.sondakika.com/cenevre/" rel="nofollow - Cenevre  fuarında yaptığı değerlendirmede, "Volkswagen'in çok kısa bir süre sonra birleşme görüşmeleri yapmak için sohbete geleceğinden eminim" dedi.

Marchionne'nin bu kadar iddialı konuşmasının altında ise PSA-Opel birleşmesinin en çok VW'nin   http://www.sondakika.com/avrupa/" rel="nofollow - Avrupa 'daki liderliğini tehdit etmesi yatıyor.

"ÇALACAK BAŞKA KAPILAR VAR"

Marchionne, aslında en başından beri otomotiv şirketlerinin aynı teknolojiyi geliştirmek için ayrı ayrı büyük paralar harcadığını, bunun yerine bu teknolojilerin ortak olarak geliştirilmesi gerektiğini savunuyor. Marchionne, 2 yıl önce yaptığı birleşme teklifini GM'in reddetmesinden bu yana   http://www.sondakika.com/fiat/" rel="nofollow - Fiat 'ın borçlarını azaltıp, daha cazip bir ortak haline getirmeye çalışıyordu.


"GM'in kapısı benim için hiç açık değildi. Çaldım ama kimse cevap vermedi" sitemini tekrarlayan Marchionne, "PSA-Opel birleşmesinden sonra ortaklık için tekrar GM'in kapısını çalar mıyım? Neden olmasın. Ama çalacak başka kapılarda var" açıklamasını yaptı.

REKABET İÇİN ŞART

Kuşkusuz   http://www.sondakika.com/cenevre/" rel="nofollow - Cenevre  fuarında birleşmeler ve evlilikler sadece VW-Fiat iddiasından ibaret değil. Otomotiv sektöründe önümüzdeki günlerde özellikle elektrikli ve otonom (sürücüsüz) otomobil geliştirme konusunda yeni satın almaların ve birleşmelerin artacağı da konuşuluyor. Geçtiğimiz yıl   http://www.sondakika.com/japon/" rel="nofollow - Japon  Mitsubishi'yi de alıp bünyelerine katan Renault-Nissan ittifakının Başkanı Carlos Ghosn da   http://www.sondakika.com/cenevre/" rel="nofollow - Cenevre 'de yaptığı açıklamada, "Otomotiv endüstrisi konsolidasyona doğru ilerliyor. Ölçek açısından kazanmaya çalışan oyuncu sayısı giderek daha fazla olacak. Bu mantıklı, çünkü rekabet için büyük yatırım yapmanız gerekiyor" değerlendirmesinde bulundu. Teknolojinin gelişmesine bağlı olarak yeni nesil şirketlerin ortaya çıkması, önümüzdeki süreçlerde mevcut markaların güçlerini birleştirmesini zorunlu kılacak. Çünkü yapılacak yatırımlar için maliyetlerin artmasına bağlı olarak, tasarruflar ön plana çıkacak. PSA'nın   http://www.sondakika.com/opel/" rel="nofollow - Opel 'i almasının altında yatan gerçekte işte bu.



-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: ALLEX
Mesaj Tarihi: 09 Mart 2017 Saat 11:59
Guclerin dengelenmesi icin ne kadar manidar bir zamanlama ama .

Haber icin tesekkurler soner.

-------------
MORALİ AĞRIYOR....


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 09 Mart 2017 Saat 12:38
aynen abicim manidar bir zamanlama avrupa pazarında pay yarışları devam ediyor. ah şu ötv kaldırsalar ya bizde adam gibi arabalar binsek. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: Oktkor
Mesaj Tarihi: 09 Mart 2017 Saat 13:33
2 3 sene içinde ya da daha kısa bir zaman içinde devlet ÖTV'yi indirecek. İndirmek zorunda kalacak. Bu şartlarda insanların sıfır araba alabilecek kadar parası olacağını düşünmüyorum. Avrupada normal bir çalışanın atıyorum 10 maaşla aldığı arabayı bizde 100 maaşla alıyoruz. Bu makas açılmaya devam edecek böyle giderse. Daha da fakirleşeceğiz. Devlet de bu satışlardan vergiyi alamadığı için piyasa hareketlensin diye indirmek zorunda kalacak.

Bu iyi ihtimal.

Tamamen batma ihtimali de var.

Uzun vadede bu vergilerle önce halk sonra devlet fakirleşir.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net