hocam o kunularda çok fazla bilgim yok malesef forum içindede çok az üyemizin bilgisi oldugunu düşünüyorum görenlerde zaten gerekli yorumları yaparlar. şöyle bir konu işinize yaraya bilir.
Merhaba 207 forum sakinleri.Uzun süredir detaylı çalışmalarımız ve geliştirmeye doğru yöneldiğimiz için internetteki paylaşım bölümlerinden çok uzak kaldık.Belirli gelişmeler ve projelerimizle geri döndük.Ve aşağıdaki yaptığımız projelerden sadece 1 tanesi ile paylaşımlara başlıyorum. Herşey 2013 Haziran aynın 13 ünde başladı.Aracımız 207 1.6 THP yi 96 000 kmde İstanbuldan satın alarak serüvene adım attık.Üzerinde çeşitli stagelerimizi deneyeceğimiz aracımızda stage 1 yazılımdan hybrid turbonun son noktasına kadar geldik . Aracımızı daha öncede belirttiğim gibi 96 000 Km'de daha önce hiç motoru açılmamış şekilde İstanbuldan İzmire getirdik.Hemen ilk bakımlarını yaptıktan hemen sonra uygulamalara startımızı verdik.Aracın en son halindeki kesitimizle devam edelim. ETuners Firmasının Türkiye bayisi olduğumuz için ve 1.Yılımızı Kutlamaya hazırlanırken ETUNERS Edition Adı verdiğimiz ve sadece 207 208 308 RCZ C4 araçları için billet upgradeli ve en düşük balans seviyelerinde hazırladığımız turbomuzu aracımız için montaja götürdük.Ve bu Etuners Edition Hybrid turbomuza .Türkiye bayiliğini üstlendiğimiz ETUNERS yazılım şirketinden çok özel bir yazılım istedim.Hepsinden farklı ve sıkıntısızca GÜNLÜK sürebileceğimiz özelliklerle sahip bi araç olmalıydı.Bunun için çeşitli denemeleri yaparak ve tekrar motorumuzu gözden geçirerek sıkıntısızca 16 000 km yaparak.(Şehir içi ve şehirler arası kullanım,dyno testleri ve araçlar ile deneme) kitimizi satışa hazırladık. Aracımızın son speclerimizi aşağıda sizlere belirtiyorum Aracımız 207 1.6 THP GT (150 HP) Ege Turbo ETuners Edition Billet Hybrid Turbo ETUNERS Chip Tuning & Remap Ege Turbo Dump Valve Okan Baycu imzalı Down pipe, ara borular ve Warex tipi son susturucu ( EGT testleri yapıldı) K&N Kutu içi hava filtresi. Peugeot Sport Buji Seti
Stock internal ,intercooler ve boruları,ateşleme bobinleri,benzin pompası ve yağ pompası fabrikadan hala cıktığı gibi standart debriyaj,İzmir sıcağında Metanol kullanmadan 1.1 barda 253 HP 1.7 Barda 297 HP elde ederek ve hala bu Speclerde 1.1 Barda günlük kullanım ve çeşitli araçlarla denemeler yaparak kullanılmaktadır. Bu linkte araç fotoları https://www.facebook.com/media/set/?set=a.649764908416124.1073741830.453587941367156&type=1" rel="nofollow - https://www.facebook.com/media/set/?set=a.649764908416124.1073741830.453587941367156&type=1 Bu linkte dynoda ölçüm anı https://www.facebook.com/photo.php?v=10201851995716855&set=vb.1091805938&type=2&theater" rel="nofollow - https://www.facebook.com/photo.php?v=10201851995716855&set=vb.1091805938&type=2&theater Bu linkte BMW 3.35İ Twin turbo ile 2.viteste 60 -200 Km/h rolling deneme videolarımız bulunmaktadır. http://instagram.com/p/jSYVs4BB5A/" rel="nofollow - http://instagram.com/p/jSYVs4BB5A/ Daha detaylı bilgi ,resim ve videolar için lütfen ulaşınız. Hepinize keyifli forumlar diliyorum Arda BENTÜRK
Alıntıdır.
------------- Peugeot 106 1.4 (1997) Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
|