Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

2000 model benzin lpg pejo 206 stop etme

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=43452
Tarih: 08 Ağustos 2025 Saat 01:45
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 2000 model benzin lpg pejo 206 stop etme
Mesajı Yazan: gastauskas87
Konu: 2000 model benzin lpg pejo 206 stop etme
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2016 Saat 09:30
arkadaşlar merhaba , 206 model aracım hakkında kucuk bılgı vereyım havanın ıyı oldugu donemde kontaagı calıstırıyom  3 dk ıcınde  lpg ye gecıyordu ama gecer gecmez hemen stop ederdı .  sonra ne olduysa  hemen lpg ye gecmıyor benzınlıde 200 300 metre  gıdıyorum sonra gecıs yapıor stop etme sorunu da kalkmıs oluyor. 

soru 1 .  bu degısıklıgın  sebebı havanın soguk olması ıle ılgılı mı  sonucda hava sıcakken anında lpg ye gecerdı  sımdı ıse  bıraz gıdıyorum sonra gecıyor .


soru 2.  ızmırde hava aksamları bıraz sert  soguk  . dun aksam calısdırdım hemen stop ettı en az yarım saat ugrasdım motor ısındıgını hıssseddıgım de  arac rht kalkıs yaptı bu surec ıcınde ısıklar zayıflıyordu  ve dıreksıon sert oluyordu .. 


önerılerınız neler dır ? 



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2016 Saat 10:00
hocam sorularının cevabına gelince 
1- lpg geçiş sıcaklığı ile alakalı öncelikle lpg geçiş sıcaklığını baktırın min. 35 derece olacak şekilde ayarlattırın. birde lpg ısı sensörünü kontrol ettirin. 
2- akü gidiyor gibi tabi elektrikçiye gidip ölçtürün voltaj dengesizliği varmı sorun akü yada şarj dinamosundan kaynaklı olabilir.



-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: gastauskas87
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2016 Saat 10:01
bu bilgiler için en yakın zaman da bı kontrole gidicem . 
teşekkürler. 


Mesajı Yazan: gastauskas87
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2016 Saat 10:02
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

hocam sorularının cevabına gelince 
1- lpg geçiş sıcaklığı ile alakalı öncelikle lpg geçiş sıcaklığını baktırın min. 35 derece olacak şekilde ayarlattırın. birde lpg ısı sensörünü kontrol ettirin. 
2- akü gidiyor gibi tabi elektrikçiye gidip ölçtürün voltaj dengesizliği varmı sorun akü yada şarj dinamosundan kaynaklı olabilir.



madde 2 : 

akü 3  4 aylık sıfır alındı ama . 


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2016 Saat 10:04
o zaman şarj dinamosunu kontrol ettirin derim. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: gastauskas87
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2016 Saat 17:23
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

o zaman şarj dinamosunu kontrol ettirin derim. 

haklısın daha once gaz ayarı ıcın  lpg cı bırıne goturduk  gereklı ayarlamaları yaptı şarj dınamosundan bahsetmısdı

pekı bu dınamo ucretı ne tutar . 


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2016 Saat 17:31
ortalam 100-150 tl arası tamiri yaparlar hocam. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net