Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

MARŞ BASIYOR ARAÇ ÇALIŞMIYOR ACİL YARDIM!!!

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 207
Forum Tanımlaması: Peugeot 207, 2006-2012 yılları arasında üretilmiştir. JATO, 207'yi 2007'de Avrupa'daki en çok satan otomobil olarak adlandırdı.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=43197
Tarih: 28 Nisan 2024 Saat 17:56
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: MARŞ BASIYOR ARAÇ ÇALIŞMIYOR ACİL YARDIM!!!
Mesajı Yazan: tuna84
Konu: MARŞ BASIYOR ARAÇ ÇALIŞMIYOR ACİL YARDIM!!!
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2016 Saat 01:29
arkadaşlar merhaba,aracımın sıkıntısından bahsetmek istiyorum 207 2006 model 1.4 dizel 180bin de bir aracım var son onbeş gündür zor çalısıyordu belki iki yada üçüncü marşta özellikle havalar soğuduğu zaman yapıyor bunu,en son günlerde çalışmadı hatta tekrar tekrar denemekten olsa gerek kontağı çevirsem bile hiç tepki vermedi araç çekerek sanayiye bıraktık ve ilk olarak marş motoru incelendi kömürler bitmiş onlar değişti temizlendi daha sonra yine gec çalıstığı için ısıtma bujisi olabilir dendi ve bujiler de değişti ancak sorun düzelmiş degil aracın çekişi gayet iyi hızlanması iyi sadece geç çalısıyor gidişinde de bir sıkıntı yok bunları soylememin sebebi de ustalar direk enjektörler değişecek dedi ve onların değişmesi için bir belirti göremedim en azından hepsi yok ,daha sonra araç iki gün biryerde kaldı calıstırmak için manuel olarak motor kısmında bulunan pompasını kullandım ve bi 10-15 marşta araç calıstı yanlız hiç karşılaşmadığım birşey oldu ara kaz verdim ara ara araç acaip derecede siyah duman attı yere resmen kurum attı uzun süre bunu tekrarladım atmaya devam etti tekrar sanayiye gidicem yakında ancak genelde çoğu kişi kısa yoldan enjektör diyor ama karbon temizleme yada onun gibi birsey de olabilir diye düşünüyorum bir enjektör 500tl sonuçta ve bir baska dikkat ettiğim sey ise birinci viteste kalkış yaparken kaza basınca tam hızlanma sırasında motordanda olabilir egzozdan da sanki patırtılı bir ses geliyor hızlanınca geçiyor benim aklıma gelen sorunlar egzoz tıkalı,enjektörler kirlenmiş yada mazot pompası pompalamıyor yada arızalı böyle birsey ile karsılasan biri varmı yada çözümü ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum simdiden tesekkürler arkadaslar.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: xmen
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2016 Saat 09:48
Mazot pompası sıkıntılı gibi hocam. Geçen eniştemin aracı da buna benzer oldu. Sorun mazot pompası çıktı.

-------------
2005 Peugeot 307 1.4 hdi
1997 Opel Vectra 1.6 16v CD
2003 renault clio 1.5 DCI
2006 peugeot 307 1.6 HDI
2006 ford fiesta 1.4 TDCI


Mesajı Yazan: pepecura
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2016 Saat 10:12
bujileri kontrol ettir bujiler sağlamsa buji kablolarını kontrol ettir.sanayilerde ustalar garip adamlar enjektorlerde pahalı.  yay resmi marşdan sonra yanıp yanıp sönuyor mu?



Mesajı Yazan: pepecura
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2016 Saat 10:20
yazdıklarının hepsi multijet puntoda başıma geldi. bujiler sağlamdı buji rolesi diye bişey var içini açıp temizledik zımba gibi oldu. sanıyede marş alıyordu. tabi bu tecrubeyi edinene kadar biraz ezildim :) benden sana tavsiye ustaların her dediği doğru cıkmaya bilir hemen teslim olma


Mesajı Yazan: KILIÇ06
Mesaj Tarihi: 06 Kasım 2016 Saat 00:02
kardeşim mazot filtresini değiştir muhtemelen mazotun geri kaçıyor özellikle rampa yukarı parkettiğin zaman aracın çalışmaz rampa aşağı kolay çalışır büyük ihtimalle filtrenin ağzında çekvalf var o arızalanmıştır dediğim gibi bi filtreyi değiştir dene bakalım aracın düzelecektir


Mesajı Yazan: tuna84
Mesaj Tarihi: 06 Kasım 2016 Saat 00:35
XMEN kardeşim mazot pompası çok sasırtıcı sekilde herkezin aklına geliyor ancak bir şu ustaların aklına gelmiyor ona şaşırıyorum oda dediğin gibi 1250 tl civarı baya pahalı arastırıp baktırıcam,
PEPECURA kardeşim buji rolesini de arastırıcam muhtemelen ufak ve az maliyeti olan birseydir gibi geliyor ustalar da dediğin gibi önce pahalı yolu seciyorlar,ancak o yay ışığı bende hiç yanmadı kardeşim
KILIÇ06 kardeşim filtreyi yeni değiştirdim bakımından sonra bu şikayetler arttı belki de yeni filtre de tıkalı yada farklı bir arıza olabilir

ARKADAŞLAR HERKESE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM GERÇEKTEN BANA BU KONUDA ÇOK İYİ FİKİRLER VERDİNİZ İLK İZİN GÜNÜMDE BUNLARI ARAŞTIRICAM VE UMARIM SAYENİZDE SORUN ÇÖZÜLÜR TEŞEKKÜRLER ShockedClapClap


Mesajı Yazan: KILIÇ06
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2016 Saat 01:14
kardesim 3 hafta once arabam mazotu geri kaciriyor araba calismiyordu filtre degistirdim delphi marka aldim arizam devam etti dedilerki orjinalini takacaksın tabi olmaz :)) bunun ardindan pejonun orjinal filtresini aldım 80 liraya kesinlikle ariza olmaz dediler arabam yine olmadı sonra orjinal filtreler yapar bunu dedi bi usta delphi tak dedi :)) yeter dedim baska bisey bu ardından o elle sıktıgın elpompasını degistir dediler 225 lira (kontrol et kacak yoksa sakın aldanma ) enjektor dediler sadece sokeriz bisey cıkmazsa 200 lirani alırız dediler yaptirmadım en son servise girerken birkez daha filtre degistireyim dedim degistirdim aracım duzeldi yanı anlayacagın bu filtrelerin raf omru geciyor satılıyor bizlerde yeni degistirdik diye baska olaylara para harcıyoruz...pompaya gelince mazot pompası kolay kolay bozulmaz ondan ustalar onu soylemiyor insallah aracı kisa zamanda az maliyetle cozulur..


Mesajı Yazan: Taner
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2016 Saat 09:52
Ayni sikinti bendede var 307 2006 1.6 hd piston larda bise varmis 2000tl masraf diolar


Mesajı Yazan: tuna84
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2016 Saat 01:24
ClapClapClapClapClapClap teşekkürler arkadaşlar size buji ısıtma rölesi nerede bulunur onu sormak istiyorum bugun birtane ısıtma rölesi bir adet te mazot filtresi siparişi yapıcam ikisini de deniycem muhtemelen bu ikisinden dolayı gibi geliyor bana,bugun motor kaputunu acınca sol tarafta manuel pompa ile aracın göğüs kısmı tarafında bir elektronik devre vardı birbirine geçmeli onu söküp çalıştırmayı denedim aracın verdiği tepki sökmeden once verdiği tepki ile aynıydı bana oyle geliyor ki bu basit röle olayı ile yada dediğiniz gibi mazot filtresi ile bu olay çözülecek gibi duruyor birde filtreyi kendimiz değiştirebilirmiyiz sanayiye gitmeden 


Mesajı Yazan: tuna84
Mesaj Tarihi: 13 Kasım 2016 Saat 21:59
arkadaşlar sorun şuan çözüldü aracın çalısma sorunu ortadan kalktı bakımdan sonra olması biraz da sorunun kaynagını bize daha kolay buldurdu gerci baya bir masraf yaptım ama nasip filitreyi takınca vanası acık kalmıs ve filitreye gelen mazot vanadan sürekli yere akıyormus filitreden geçip karsıya gelemeyen mazot da normal olarak bosuna marj basılmasına sebep oluyormus arac sırf bu basit sebep yuzünden calısmıyormus ustalar normal olarak enjektör diyorlar belkide bu sorunu çözüp değiştirdik diyip tanesine 800tl para alıp aracı çözdük diye teslim edeceklerdi bu sekilde cok hayin var dikkat edin arkadaslar ben bir hafta yatırdım aracı sonra basladım kullanmaya sizde hemen yapılsın diye acele etmeyin boyle düşününce dandik ustaların kurbanı oluyoruz yorumlarınız için teekkürler


Mesajı Yazan: KILIÇ06
Mesaj Tarihi: 13 Kasım 2016 Saat 23:00
demiştim kardeşim filtreler başa belaSmile


Mesajı Yazan: NAZIM69
Mesaj Tarihi: 01 Aralık 2016 Saat 17:24
Abi ustaların iyisini ve namuslusunu bulmak gerek.
benim ustambu konuda bir numara, adam değişmesi gerekli parça için bile bu seni şukar süre taşır deyipmasraf açmama karşı çıkıyor, birtek bana değil herkese aynı muamale. allah var adamlar uluslararası teknik destek bile veriyorlarmış peugeot ve citroen'e.
tavsiye ederim, http://www.akdanotomotiv.com" rel="nofollow - www.akdanotomotiv.com  bu web mailden bilgilerine ulaşabilirsiniz. 



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net