Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

307 peugeot aracımın akü kutup başlarını sökersem

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=42261
Tarih: 26 Temmuz 2025 Saat 19:49
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 307 peugeot aracımın akü kutup başlarını sökersem
Mesajı Yazan: usta_1981
Konu: 307 peugeot aracımın akü kutup başlarını sökersem
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2016 Saat 02:05
Arkadaşlar 307 peugeot 2006 lpg li aracımın  205 / 55 R 16 jantlı lastiklerinde 4 bijon var ve bu 4 bijondan biri şifreli olmak üzere toplamda 4 şifreli bijonum var. şimdi sorum şu geçen tamircinin birine gittim rot başını değiştirmeye adam havalı tabancayla kara düzen daldı bir bijon şifreli demem zaman kalmadan şifreliyide tabancadan geçirdi sonra şifreli anahtarı taktı zorladı morladı şifreli anahtarın tırnaklarını kırdı sonra şifreli olan bijonu normal anahtarla sökmeye çalıştı derken kırdı ucunu..sonuç servisi aradım fransadan fabrikadan yaptırman lazım diye cevap verdi neyse başka çüzümde tornacıya gidip punta atıp gaz altı kaynaklan şifreli bijonları söküp yerine normal bijon takmam benim sorunum kaynak atmak için adam şaseyi çelik janta atıyor kaynak makinası 150 ile  170 amper yük  çekiyor malüm aracın aküsü maksimum 50 amper normal  maksimum dayanacağı beyin sisteminin dayanacağı akım 75 amper. ne yapmam lazım akü başlarını sökersem beyin zarar görmezmi,bazı  foksiyonlarını silmezmi hafızadan ?? bilen varsa yardımcı olsanız sevinirim .



Cevaplar:
Mesajı Yazan: ARDADOGAN
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2016 Saat 02:12
dostum kurup başını çıkarman yererli diye biliyorum kaynakcılar damperli kamyonlarada kaynak işi olunca aynı sistemi yapıyor kutup başını çıkarman yeterli çünki arabadan tek akımgeçicek  (-) eksi akım diye bliyorum tabi seni yanıltmış olmiyim formda bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olurlar

-------------
SEZARIN HAKKINI SEZARA VERİCEKSİN


Mesajı Yazan: betaser
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2016 Saat 17:12
Merhaba,aracın kaputu açıkken kapılarını camlarını kitle,BSI beyninin uykuya dalmasının ardından(Max 20-30sn) kutup başlarını sök,garanti olsun diye hem + hemde - kutup başını sök.İşiniz bitince kutup başlarını tak.Sadece saatini ayarlaman yeterli.Başka birşey yapmana gerek yok.


Mesajı Yazan: usta_1981
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2016 Saat 18:47
Şimdi tornacidan geliyordum adam bsi nedir bihaber ona kalsa çekiç kaynakmakinasi elektro sase maske dalıp bitirecek .neyse arkadaşlar ilginiz için teşekkür ben akü başını artı ucunu soktum ondan önce tabi tüm kapılar kapalı olacak sol un cam açık bıraktım 3 dk bekleyip ustaya dal dedim bijonlara bir civata kaynatti sifreli olanlari söktü yeni bijon taktim sonra akü basini taktim kontagi bir kademe cevirdim farlari önce yaktim sonra motoru calistirdim sonuc sadece saat ayarini degistirmem kaldi onuda halletim


Mesajı Yazan: ARDADOGAN
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2016 Saat 22:29
geçmiş olsun diyelim o zaman



-------------
SEZARIN HAKKINI SEZARA VERİCEKSİN


Mesajı Yazan: usta_1981
Mesaj Tarihi: 27 Mayıs 2016 Saat 07:14
Eyvallah kardeş böyle sorunlarla karşılaşmamanız dileğiyle.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net