Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

207 ÇEKİŞ PROBLEMİ

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 207
Forum Tanımlaması: Peugeot 207, 2006-2012 yılları arasında üretilmiştir. JATO, 207'yi 2007'de Avrupa'daki en çok satan otomobil olarak adlandırdı.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=40891
Tarih: 27 Nisan 2024 Saat 20:00
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: 207 ÇEKİŞ PROBLEMİ
Mesajı Yazan: eray207
Konu: 207 ÇEKİŞ PROBLEMİ
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 17:40
2007  207 1.4 TRENDY LPG Lİ ARAÇ 1 SENEDİR BİZDE LPG DEDE BENZİNDEDE RAMPADA ÇEKİŞ ÇOK DÜŞÜK GELDİ YOKUŞLARDA VİTES ÇOK DÜŞÜYO TAM GAZ BASSAN BİLE BOLU DAĞI TÜNELE TIRLARLA AYNI ÇIKTI 4 KİŞİYLE 40 A KADAR DÜŞTÜ.AngryAngryAngry NORMALMİ 



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 17:41
Öncelikle hoşgeldiniz, daha iyi yardım alabilmek için;
 
Yeni üyeliğini tamamlamış ve foruma girmiş üyelerimiz, "Üyelerimizi Tanıyalım" başlığı altında lütfen yeni konu açarak kendinizi tanıtınız, Tüm bilgileri eksiksiz doldurmanız sizi daha iyi tanımamız açısından bizlere yardımcı olacaktır, Bilginize...

Tanıtma Konusu Açmak İçin Lütfen;
Bu Linke Tıklayın: http://forum.peugeotturkey.com/new_topic_form.asp?FID=22" rel="nofollow - http://forum.peugeotturkey.com/new_topic_form.asp?FID=22

1.- Adınız, soyadınız:
2.- Yaşınız:
3.- Aracınız (Markası, modeli):
4.- Hobileriniz:
5.- Mesleğiniz:
6.- Siteyi nereden duydunuz:
7.- Kan Grubunuz:
8.- Burcunuz:
9.- Taraftarı olduğunuz takım:
10.- Hangi ilçe yada İldesiniz:
11.- Mail adresiniz:


İlginiz için teşekkür ederiz.

Peugeot Türkiye Fun Club Yönetimi
http://www.peugeotturkey.com/" rel="nofollow - www.peugeotturkey.com  &  http://www.peugeotturkiye.com/" rel="nofollow - www.peugeotturkiye.com


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 17:45
hocam sıkıntı baskı balatadan gibi gözüküyor büyük ihtimal bitmeye yaklaşmış bu tip performans kayıpları bundan dolayı yaşanır. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: eray207
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 17:45
SAĞOLUN TANIŞMA KONUSU AÇTIM


Mesajı Yazan: eray207
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 17:46
BASKI BALATA DA DEĞİŞTİ ZATEN RAMPALARDA KALKMAZ HALE GELMİŞTİ NERDEYSE DEĞİŞTRDİK


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 17:47
birde aracının bakımları en sonra ne zaman yapıldı. motor ile ilgli bir sıkıntı yok sanırım rolanti bozukluğu tekleme stop etme gibi

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 17:47
küçük harflerle yazarsak sevinirim. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: eray207
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 17:59
rölanti bozukluğu varmı tam anlayamadım sanki özellikle ilk çalıştırmalarda biraz devir saati titriyo tabi motorda çok hafif anlaşılmayacak kadar bi titreme var


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 18:07
anladım hocam valla benim aklıma gelenler bunlar zaten değiştirmişsiniz sorun olacak parçayıda 207 kullanıcı arkadaşlar yorumlarlar.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: KILIÇ
Mesaj Tarihi: 15 Aralık 2015 Saat 19:25
Gaz kelebeğini temizletmeyi deneyin.

-------------
2011 Clio SW Gümüş
2010 207 Millesim Opsiden Siyah
2005 Opel Corsa Lila
2000 Clio sümbül Gri
2003 307 XT Lacivert
2004 Palio Go Kırmızı
2005 307 XR Gri
2006 206 Desing Kum gri
2003 c3 Kırmızı


Mesajı Yazan: kemkav
Mesaj Tarihi: 28 Aralık 2015 Saat 22:09
Bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum. rampada sürekli vites düşür vites yükselt. açıkçası bunu kabul ettim. rampalarda hep son gazda gidiyorum inşallah önüme biri çıkıp da devirden kesmez beni diye umarak gidiyoruz. gaz kelebeği işini denemedim. yakında servise götürmem gerekecek o sırada bunuda söyleyeyim bakalım işe yarayacak mı


Mesajı Yazan: Efe-Pöjo
Mesaj Tarihi: 12 Şubat 2016 Saat 09:43
1.4 90 lık ise araçlarınız rampada kesilmesi normal değil , çünkü yüksek çekiş gücü olan bir araç. yalnız benim farkettiğim hava filtre kabına giden hava emiş borusunun kutuya giren kısmı çok hava alıyor. Orayı sağlam bi izole etmeyi deneyin, farkı göreceksiniz.


Mesajı Yazan: zerzevat
Mesaj Tarihi: 18 Nisan 2017 Saat 16:59
konu biraz eski ama benim gibi okuyan biri olur diye not düşeyim;

araç gerçekten ağır bir araç. 1300 kg boş ağırlığı var. lpg falan da eklediyeseniz 1400 e yaklaşıyor.

206 larda kullanılan, sorunsuz ama biraz zayıf motor, 8 valf olan kwf kodluydu sanırım, biraz güçsüz kalıyor bu ağırlığa. 75 bg. ben kullanmadım ama kullananlar böyle diyor... bu motora sahip araçları böyle dik rampalarda 4 bin devirde kullanmanızı tavsiye ederim. lpg yerine böyle rampaları benzinle çıkmanız çok iyi olacaktır.

90 bg olan vti 16 valf olanlar ise çok sıkıntı yapmasa gerek. tabii bunu da yüksek devirde kullanmayı tavsiye ediyorum.

maalesef ülkemizde araç 2-3 bin devir aralığında kullanılır diye ezberlenmiş gidiyor... böyle rampalarda 3 bin devire gelince 4 ten 5 geçen çok kullanıcı var... sonra araç 2. vitese kadar düşüyor haliyle...

örnek olarak verdim bu durumu...


Mesajı Yazan: zerzevat
Mesaj Tarihi: 18 Nisan 2017 Saat 17:01
ayırca lpg de iken fazla yüksek devirlerde uzun süre yol almamak lazım. lpg enjektörleri yüksek devirlerde (4.500 - 5 bin üzeri örneğin) sürekli açık kalıyor ve piston eriten araçlar oluyor.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net