Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

YAĞ KAPTÖRÜ NEDİR?

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL
Forum Adı: Sohbet \ Muhabbet
Forum Tanımlaması: Sohbet ve Muhabbet alanı. Araç sorunları haricinde ki tüm konuları bu başlıkta paylaşabilirsiniz.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=38941
Tarih: 04 Mayıs 2024 Saat 17:37
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: YAĞ KAPTÖRÜ NEDİR?
Mesajı Yazan: 10URAKAR
Konu: YAĞ KAPTÖRÜ NEDİR?
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2015 Saat 19:03
Merhaba arkadşalar,

Otomatik şanzıman ile ilgili problem yaşadığımı söylemiştim geçen günlerde...
Şanzıman bilinen S ve * modlarının yanıp sönme belirtileri veriyor.

Şimdi bir tamirciye gittim usta bana ciddi bir masraf çıkartıyor...
Bu problem selenoid valflerin değişimi ile çözülüyormuş genelde ama bugün.
usta 2 valf birde yağ kaptörü diye birşeyden bahsetti ben internet de toplamda 500tl bulabileceğimi araştırdım ama usta 700tl dedi işçilik de dahil 1100 tl civarı dedi ya sizce  bu kadar pahalı tutuması doğalmı...?
Teknik eleman olmasam hadi anlamıyorum tutsun diyeceğim ama bu kadar olur mu sizce.

Ve şunu dedi 2 valf ve bir tane de yağ kaptörü beraber değiştiriliyormuş sanırım??? bu böyle mi yoksa sadece 2 valf değişebilir mi?



Cevaplar:
Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2015 Saat 19:35
Ben sadece selonoid valfini degistirdim. Yag kapturu falan değişmedi. Tabi selonoid değişince şanzıman yağıda değişiyor. Sadece o kadar. İki original selonoid + şanzuman yağı + işçilik 500 tl verdim ben iki ay önce


Mesajı Yazan: 10URAKAR
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2015 Saat 19:36
Talip bey peki problem çözüldü mü?



Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2015 Saat 19:55
Orjinalini yazan: 10URAKAR 10URAKAR Yazdı:

Talip bey peki problem çözüldü mü?

çok şükür problem yok şimdilik.


Mesajı Yazan: 10URAKAR
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2015 Saat 19:58
teşekkür ederim bende şimdi orjinal selenoid valf siparşi verdim toplamda 200tl.
Umarım cumartesiye kadar gelir ve problemi çözebilirim.


Mesajı Yazan: 10URAKAR
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2015 Saat 19:59
Talip Bey,
Valfleri değiştirice araçda bir değişme oldumu?
çekişte yada vites geçişlerinde?
Yada vites geçiş aralıklarında?
Yazılım da yüklettiniz mi?


Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2015 Saat 20:25
Orjinalini yazan: 10URAKAR 10URAKAR Yazdı:

Talip Bey,
Valfleri değiştirice araçda bir değişme oldumu?
çekişte yada vites geçişlerinde?
Yada vites geçiş aralıklarında?
Yazılım da yüklettiniz mi?

Önceden vites kendini korumaya alıyordu 4. Vites e çıkmıyordu. S ve* ışıkları yanıp sönüyordu. Yokuşlarda bazen vites kucultmuyor yığılıp kalıyordu.sabah motor soğukken 1.vites ten 2 ye geçerken sert geçiyordu. Isınınca problem olmuyordu. Şuan hiç problem yok.yalnız usta yazılım yüklemedi. O benim kafamda hala problem. Usta gerek yok dedi ama bence var. Su an bi problem yok diye elletmiyorum


Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2015 Saat 20:30
Sizin araç geriye kaçıyor mu? genelde araçta geriye kaçma bariz bir şekilde varsa yağ blogu probleminden dolayı oluyor. Benim araçta geriye kaçırma olayı hiç yok ve olmadı da


Mesajı Yazan: 10URAKAR
Mesaj Tarihi: 26 Mart 2015 Saat 08:27
bende şu ana kadar farketmedim. ama yine de deneyeceğim.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net